آشنایی با کیف پول سیف پل (SafePal)

  چهارشنبه، 06 اسفند 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
آشنایی با کیف پول سیف پل (SafePal)
کیف پول سیف پل در زمینه والت ارزهای دیجیتال فعالیت دارد. کیف پول سخت افزاری و نرم افزاری در نسخه تلفن همراه دو محصول اصلی این کیف پول است. قرارگیری نام بایننس به عنوان سرمایه‌گذار و حامی اصلی این پروژه، توجه بازار را به این کیف پول و توکن آن معطوف کرده است. SFP نام توکن این کیف پول است که بخش عمده آن از طریق لانچ پول بایننس ارائه شده است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز،سیف پل (SafePal) نام یک کیف پول ارز دیجیتال است که بستری مناسب برای ذخیره، مدیریت و معامله رمزارزها را فراهم می کند. این کیف پول در سال ۲۰۱۰ و با نماد SEP عرضه شد. صرافی بایننس یکی از حامیان کیف پول سیف پل می باشد.

امنیت دارایی های کاربر همیشه یکی از اولویت های اصلی محصولات و فعالیت های تجاری است. استفاده از کیف پول های سخت افزاری مطمئن به روشی آسان و کاربر پسند یکی از مواردی است که در زمان بررسی محصولات باید شناسایی شود.

۴ مولفه اساسی کیف پول SafePal

در نگاهی جامع می توان اساس و بنیان این کیف پول را در ۴ زمینه مختلف نشان داد:

  • کیف پول سیف پل : کیف پول ارز دیجیتال مولفه اصلی سیف پل است. این والت هیچ تصدی و کنترلی به دارایی های دیجیتال ذخیره شده در این کیف پول نداشته و از این رو امنیت بالایی را برای کاربران خود به ارمغان می آورد.
  • مدیریت سرمایه: این کیف پول پلتفرم کاملی را ارائه داده که از طریق آن می توان رمز ارزهای مختلف را خرید و فروش کرده و ارزهای دیجیتال را به هم تبدیل کرد. از طرفی با استفاده از این کیف پول می توان با اپلیکیشن های غیرمتمرکز تعامل داشت و از پروتکل های حوزه دیفای استفاده کرد.
  • توکن SFP : این توکن، یک توکن حاکمیت است و نقش اساسی در بحث اقتصاد این پروژه دارد.
  • اکوسیستم: اکوسیستم کیف پول سیف پل شامل همکاران و شرکت های همکار این پروژه هستند. توسعه دهندگان و جامعه این والت ارز دیجیتال در کنار هم اکوسیستم این ولت را تشکیل می دهند.

محصولات کیف پول سیف پل

همانطور که در بالا اشاره کردیم، والت SafePal محصولات متنوعی در حوزه ارزهای دیجیتال ارائه می دهد. در این بخش، تمام این محصولات را معرفی خواهیم کرد.

کیف پول سخت افزاری S1

تصویر
کیف پول سخت افزاری S1

اولین محصول wallet سیف پل، نسخه سخت افزاری آن بود که با اسم S1 در بازار عرضه شد. قیمت این کیف پول سخت افزاری ۵۹.۹۹ دلار است. این کیف پول سخت افزاری در مقایسه با کیف پول های لجر و ترزور، قیمت پایین تری دارد و از این نظر کاملا می تواند با این دو کیف پول رقابت کند. این کیف پول از ۲۰ کوین و بیش از ۱۰۰۰۰ توکن پشتیبانی می کند.

یکی از مزایای این کیف پول سخت افزاری، پشتیبانی از توکن های مبتنی بر استاندارد ERC721 اتریوم یا به عبارتی NFT هاست. این کیف پول دارای ۱ سال ضمانت تعویض است. S1 تنها کیف پول سخت افزاری سیف پل است و نسخه دیگری ندارد. یکی از مزایای این کیف پول، صفحه نمایش نسبتا بزرگ و طراحی زیبا و ظریف این کیف پول در مقایسه با رقبای خود است.

سیف پل در کنار کیف پول سخت افزاری خود، لوازم جانبی کاربردی برای نگهداری کلید خصوصی و کیف پول سخت افزاری ارائه داده است.

صفحه فلزی نگهدارنده کلید خصوصی

تصویر
صفحه فلزی نگهدارنده کلید خصوصی

یکی از مشکلات همیشگی افراد در زمان استفاده از کیف پول های ارز دیجیتال، محل نگهداری کلید خصوصی و یا عبارت بازیابی والت است. SafePal برای نگهداری کلید خصوصی، ایده جالبی ارائه داده است؛ همانطور که در تصویر ملاحظه می کنید، این کیف پول وسیله ای فلزی برای نگهداری عبارت بازیابی کیف پول سیف پل ارائه داده است. جنس این صفحه از استیل ضدزنگ است و در مقابل آب، آتش و خوردگی کاملا مقاوم است.

پیش از این یکی از راه های نگهداری عبارت بازیابی، نوشتن آن بر روی کاغذ بود؛ اما این برگه کاغذ در مقابل آب و آتش مقاوم نیست و امکان پاره شدن آن وجود دارد. SafePal با ارائه این محصول خود محلی نسبتا امن برای نگهداری عبارت بازیابی کیف پول خود معرفی کرده است. قیمت این محصول نیز ۴۴.۹۹ دلار است.

روکش چرمی کیف پول

تصویر
روکش چرمی کیف پول

کیف پول Hardware یا آفلاین یک وسیله فیزیکی است و ممکن است در اثر افتادن از ارتفاع و دیگر اتفاقات، دچار آسیب شود. سیف پل برای رفع این مشکل، روکش چرمی کیف پول خود را ارائه داده که این محصول خود را ۹.۹۹ دلار به فروش می رساند.

کیف پول نرم افزاری SafePal

کیف پول نرم افزاری سیف پل در نسخه موبایل و برای دو سیستم عامل اندروید و IOS ارائه شده است. با استفاده از نرم افزار این کیف پول می توان دارایی های موجود در کیف پول سخت افزاری SafePal را مدیریت کرد (همانند لجر لایو برای کیف پول های سخت افزاری لجر)؛ علاوه بر این، افرادی که کیف پول سخت افزاری سیف پل را ندارند نیز می توانند از این کیف پول درست مثل دیگر والت های موبایلی مثل تراست ولت استفاده کنند.

مزایای استفاده از کیف پول سیف پل

فعالیت در پروژه های Defi نیازمند استفاده از کیف پول های تحت وب یا Web3 است، که سیف پل این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده است. با استفاده از این کیف پول می توان در پروتکل های دیفای شبکه اتریوم، بایننس و ترون فعالیت کرد. همچنین در این کیف پول امکان خرید و فروش و معامله ارزهای دیجیتال فراهم است.

سواپ SafePal

امکان تبدیل ارزهای دیجیتال از طریق سواپ این کیف پول فراهم شده است. افراد می توانند به صورت خودکار دارایی خود بدون خارج کردن آن از کیف پول، به ارز دیجیتال دیگری تبدیل کنند. در حال حاضر سواپ کیف پول SafePal از شبکه اتریوم، بیت کوین و زنجیره هوشمند بایننس (BSC) پشتیبانی می کند. از این رو افراد می توانند در کیف پول خود، بیت کوین را به اتریوم یا BNB تبدیل کنند.

ترید در کیف پول سیف پل

از آنجا که صرافی بایننس پشتیبان و حامی اصلی این پروژه است، بازار معاملاتی Binance در کیف پول سیف پل در دسترس قرار دارد. بازار معاملات لحظه ای یا Spot صرافی بایننس در کیف پول SafePal وجود دارد و افراد بدون انتقال دارایی خود به صرافی بایننس، می توانند از نقدینگی این صرافی برای انجام معاملات خود استفاده کنند.

کسب درآمد از Earn کیف پول سیف پل

SafePal Earn محصولی برای جمع آوری نقدینگی برای پروژه های امور مالی متمرکز و غیرمتمرکز است. افراد می توانند دارایی دیجیتال خود در اختیار کیف پول قرار داده و در ازای آن سود دریافت کنند. این محصول طبق نقشه راه کیف پول، در نیمه اول سال ۲۰۲۱ میلادی عرضه خواهد شد. افرادی که توکن SFP را خریداری کرده و در این محصول هولد می کنند سود بالاتری را دریافت خواهند کرد. از آنجا که این محصول هنوز اراده نشده، صحبت بیشتر در این زمینه را به بعد از معرفی آن موکول می کنیم.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (193 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (106 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (85 نظر) مراسم عزای جگرسوز همسر جوان فریبا نادری عروس حشمت فردوس و ضجه های خانم بازیگر/ روحش شاد+ عکس (77 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (59 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (37 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (37 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (32 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (26 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (24 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (22 نظر) خلاقیت خنده دار بَقال اهوازی برای فرار از گرما حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (14 نظر) مراسم تشییع مادر پژمان جمشیدی، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (11 نظر) دختر شهید سید ابراهیم رئیسی: پدرم تمایل نداشت سوادش را در چشم مردم فرو کند (11 نظر) مادر رهبر معظم انقلاب خطاب به همسر رهبری: تو چرا ساکتی، آه و ناله کن، چون تو همه ‌اش احساس راحتی می‌ کنی سیدعلی هم دلگرم می‌ شود و به دنبال این کارها می‌رود (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز دوشنبه 8 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 8 مرداد 1403
فال ابجد روزانه دوشنبه 8 مرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 8 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر روز دوشنبه 8 مرداد 1403 + فیلم
ماجرای جالب دعوت مقام‌معظم رهبری به یک عروسی و واکنش ایشان به این درخواست+ عکس
پای رمال ها به باشگاه پرسپولیس باز شد/ متلک سنگین ناصر محمدخانی به رضا درویش! +عکس
فرار دختر ساده‌لوح با مرد غریبه / تتو آرتیست رویایی سابقه‌دار بود!
روایتی جالب از خرید رفتن ساده همسر رهبر معظم انقلاب با ماشین پیکان تا منع پسر از غذای دولتی
نقش شرم و حیا و وجدان در اکوسیستم جهانی توسعه
توصیه رهبر معظم انقلاب به پسرانشان: اگر بخواهید داخل اقتصاد شوید، قسمت نام فامیلی را عوض و لقب خامنه‌ای را بردارید!
آلبالوپلو قالبی، خوشمزه‌ترین آلبالوپلویی که تابه‌حال خورده‌اید!
مردی که بعد از 19 سال پی به مَرد بودن زنش برد
ثروت نجومی هانده ارچل بازیگر محبوب ترکیه ای/خانم بازیگر اهل کار خیر هم هستن + عکس
(عکس) مانتو بلوچی و شلوار طلاکوب سحر دولتشاهی، همسر همایون شجریان، در کنار پژمان جمشیدی/ چقدر اصیل و زیباست
منتخب روز   
حضور مصطفی زمانی در مراسم تشییع پدر شهاب حسینی +ویدئو/روحش شاد و یادش گرامی سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌