آشنایی با انواع درب ضد سرقت بر اساس جنس

  چهارشنبه، 24 آبان 1402   زمان مطالعه 5 دقیقه
آشنایی با انواع درب ضد سرقت بر اساس جنس
درب های ضد سرقت بر اساس ملاک های مختلف مثل قیمت ، رنگ بندی ، جنس درب ، محیط استفاده ، استراکچر داخلی ، کیفیت رنگ رویه ، ابعاد و اندازه ، یراق آلات مورد استفاده و موارد مختلف تقسیم بندی می شوند که ما در این مقاله سعی داریم به تقسیم بندی درب های ضد سرقت بر اساس جنس درب بپردازیم.

درب ضد سرقت روکش چوب طبیعی

از فراوان ترین درب های ضد سرقت در ایران ، درب ضد سرقت با روکش چوب طبیعی هستند که به دلیل استفاده از چوب طبیعی و نمای زیبای چوب طبیعی حس گرم و خاصی به بینندگان می دهد که این درب ها را پیش از پیش محبوب می کند. این درب ها در انواع طرح های ساده و برجسته با استفاده از پروفیل های چوبی تولید می شوند که با انواع رنگ های چوب با کیفیت رنگ پلی اورتان رنگ می شوند .

درب ضد سرقت روکش چوب با چوب های مختلفی تولید می شوند که عبارت اند از:

چوب راش :

یکی از بیشترین استفاده در صنعت تولید درب ضد سرقت را چوب راش دارد که دارای پروفیل های مختلفی با تنوع زیادی در انواع سایز ها می باشد که قابل تولید با طرح های در سایز های مختلف می باشد که قابلیت رنگ آمیزی با کالیته رنگ های مختلف سیر یا روشن و یا رنگ های خاص می باشد. این چوب نسبت به چوب های دیگر قیمت اقتصادی تری دارد.

چوب بلوط:

این چوب به دلیل دارا بودن بافت درشت و منظم خود استفاده زیادی در درب های ضد سرقت پتینه کاری شده سفید طلایی و روکش های جناقی دارد که به راحتی می توان از بافت درشت این چوب استفاده کرد و رنگ های سفید طلایی که به رنگ های کهنه کاری شده معروف هستند تولید کرد. البته از این چوب برای رنگ های گردویی هم استفاده می شود.

چوب گردو :

این چوب از خاص ترین چوب ها در این صنعت می باشد که جلوه بسیار زیبایی به درب های ضدسرقت می دهد. این چوب به دلیل رنگ ذاتی خود که سیر و روشنی خاصی در خود دارد با اجرا رنگ پلی اورتان ترک نمای بسیار زیبا و متفاوتی به محصولات ما می دهد که این چوب را یکی از محبوب ترین چوب های این صنعت کرده است که در طرح های مختلفی تولید می شود.

درب ضد سرقت رنگ پوششی

قبل از اینکه در مورد درب های ضد سرقت پوششی صحبت کنیم باید بدانیم رنگ پوششی چیست؟

به درب هایی که رنگ های یکدست و یکنواختی دارند رنگ های پوششی می گویند مانند رنگ سفید ، مشکی ، طوسی که تمام درب به طور یکنواخت رنگ مد نظر می شود را رنگ های پوششی می گویند که برای رنگ کردن این دسته از محصولات به جای استفاده از ام دی اف با روکش چوب از ام دی اف های خام استفاده می شود.

درب ضد سرقت رنگ پوششی رنگ بندی های مختلفی دارد که پرفروش ترین رنگ ها می توان به رنگ های طوسی تیره ، سفید ، مشکی ، طوسی روشن می باشد که رنگ سفید به دلیل بیشترین سازگاری با دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان جز پرتقاضا ترین درب ها به حساب می آیند. لازم به ذکر است که کیفیت رنگ محصولات درب ضد سرقت پوششی هم پلی اورتان ترک می باشد.

درب ضدسرقت رویه فلزی

درب های ضد سرقت رویه فلزی که مدتی زیادی نیست در صنعت تولید درب ضدسرقت قرار گرفته است و به سرعت گسترش پیدا کرده است و مدل ها و سبک های زیادی در این دسته از محصولات تولید می شوند. اوایل پیدایش این سبک از درب ها از سبک های کلاسیک استفاده بیشتری می شد اما با گذشت زمان طرح های مدرن جای مدل های کلاسیک را گرفتند و بسیار از این مدل های مدرن استقبال شد.

درب ضد سرقت رویه فلزی اهورا درب به دلیل داشتن ورق فلزی ضخیم و البته با کیفیت رنگ کوره ای که این محصول را در مقابل عوامل خارجی محیطی از زنگ زدن و آسیب های دیگر محفوظ نگه میدارد. درب های رویه فلزی در پنج رنگ سفید ، مشکی ، طوسی ، ونگه و دکورال (طرح چوب) با کیفیت الکترواستاتیک تولید می شوند.

این درب های با انواع طرح های مدرن و کلاسیک در مقابل تابش آفتاب و بارش باران مقاومت بالایی دارند و مناسب برای محیط های شرجی و مرطوب مانند مناطق شمالی کشور و مناطق جنوبی کشور استان هرمزگان ، استان خوزستان ، استان بوشهر و سیستان و بلوچستان که در مجاورت دریا و رطوبت هستند و گرمای زیادی دارند می باشد که میتوانند با مراجعه به سایت اهورا درب بخش درب ضد سرقت فلزی مدل مد نظر خود را انتخاب و ثبت سفارش کنید.

با توجه به امکانات و مقاومتی که این دسته از محصولات در مقابل آب دارند می توان درب ضد سرقت فلزی را درب ضد سرقت ضد آب با ماندگاری بالا دانست.

درب ضدسرقت ترمووود

چوب ترمو یا ترمووود نوعی چوب فرآوری شده می باشد که با دستگاه خاص با شرایط خاص فرآوری می شود که به دلیل تجزیه ساختار ذاتی چوب ، رفتار چوب طبیعی را نسبت به عوامل خارجی ندارد به همین دلیل از این در صنعت های مختلف مثل مبلمان ، نمای ساختمان ، مصنوعات چوبی و دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد و عمر و ماندگاری زیادی دارند.

ترمووود با برش در ضخامت های مختلف 8 میلی متر و 16 میلی متر در صنعت تولید درب های ضد سرقت هم مورد استفاده قرار می گیرد که به دلیل فرآوری این چوب می توان از درب ضد سرقت ترمو وود در نمای بیرونی و فضای آزاد قرار دارد که در مجاورت تابش آفتاب و بارش باران دوام زیادی دارند. این محصولات تنوع زیادی در مدل ها و رنگ های مختلف با کیفیت پلی اورتان ترک نیز می باشد.

درب ضد سرقت شیشه ای

با دیدن این عنوان حتما سوال برایتان پیش آمده که درب ضد سرقتی که نیاز به امنیت و ایمنی در مقابل سرقت دارد چطور می توان از شیشه در این محصولات استفاده کرد؟

در جواب این سوال باید گفت که همانطور که همه ما میدانیم متریال و استراکچر داخلی تمامی درب های ضد سرقت مجموعه با صفحه کشی سرتاسری و قوطی کشی داخل درب می باشد و فقط رویه های مختلفی که ما در این مقاله به شرح آن می پردازیم به عنوان روی درب استفاده می شود که دارای دسته بندی های مختلف نیز می باشد. درب ضد سرقت شیشه ای هم متریال داخلی لنگه تماما فلزی دارد و از شیشه های سکوریت و سندبلاست طراحی شده به عنوان نما و فقط نقش زیبایی به این محصولات می دهد.

در این دسته که از درب های نوظهور می باشد به دلیل استفاده از شیشه سکوریت در مقابل بارش باران و آفتاب ماندگاری طولانی دارند و به همین دلیل از این درب ها برای نمای ساختمانی که در مجاورت فضای آزاد می باشد مناسب می باشند.

درب ضد سرقت شیشه خور در مدل های مختلفی تولید می شوند که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است ترکیب شیشه سکوریت با ترمو وود و ترکیب شیشه سکوریت با کامپوزیت و روکش چوب طبیعی به تازگی مورد توجه مشتریان قرار گرفته است که در ابعاد و اندازه های سفارشی قابلیت ساخت دارند.

مجموعه اهورا درب سابقه بیش از 15 سال تولید انواع درب های ضد سرقت با تنوع بسیار بالا بیش از 250 مدل در جنس ها و کیفیت های مختلف در خدمت همه مشتریان و کارفرمایان عزیز می باشد.

شما عزیزان می توانید برای مشاهده لیست قیمت مدل های درب ضد سرقت به سایت اهورا درب مراجعه فرمایید یا با شماره دفتر 88449064-021 تماس حاصل فرمایید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار مغازه دار اردبیلی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (354 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (247 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (123 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ایرانی هانده ارچل، بازیگر ترکیه‌ای محبوب ایرانی ها/ ایشون هم بازیگر خیلی معروفیه+عکس (103 نظر) روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید (89 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (71 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (51 نظر) خلاقیت غَش آور راننده گرگانی برای حفظ امنیت صندوق عقب ماشینش+عکس/ سلطان امنیت منطقه تویی!🤣 (46 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (40 نظر) برادر رهبر معظم انقلاب: ایشان در عروسی من با ماشین فولکس‌شان، شب تا ساعت12 برای آنهایی که جهاز آورده بودند دنبال شام بودند+ عکس (35 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (31 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (29 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (26 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (25 نظر) جواب مثبت سیدمحمد خاتمی به دعوت هانیه توسلی، نوید محمدزاده و هومن سیدی برای حضور در نمایش تئاتر آنها/ چه مهمان نوازی گرمی+عکس (21 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز سه شنبه 2 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز سه شنبه 2 مرداد 1403
فال ابجد روزانه سه‌شنبه 2 مرداد 1403
اپل واچ سری 10؛ صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و بدنه نازک‌تر!
فال قهوه با نشان روز سه شنبه 2 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز سه شنبه 2 مرداد 1403+فیلم
خبر خوش فوتبالی برای بانوان: مشکل زنان در اصفهان، اهواز و تبریز حل شد
واکنش احساسی برانکو ایوانکوویچ سرمربی اسبق تیم پرسپولیس تهران به درگذشت سعید راد پدر بزرگ آدام همتی +تصویر
رونمایی از نوه قدبلند و فوتبالیست سعید راد در کانادا/ به نظرتون چقدر شبیه بابابزرگشه؟
گریم متفاوت و طاغوتی سعید راد در نقش رضاشاه+عکس
بیوگرافی و زندگی خصوصی سعید راد، بازیگر پیشکسوت تازه درگذشته ایرانی و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی
سعید راد: نام "خلیج‌فارس" تعصب ملی‌ام را تقویت می‌کند/از مَنِ 20 سال خارج از کشور زندگی‌کرده بپرسید هیچ خبری نیست
اشعاری که ناصرالدین شاه در وصف امام حسین نوشت / حال ناصرالدین شاه در کربلا وقتی جمله «هل من ناصر» را شنید
کیفرخواست رائفی‌پور صادر شد؛ تحقیقات ادامه دارد
اقدام عجیب و خبرساز پدر حسن یزدانی در آستانه المپیک پاریس همه را حیرت زده کرد
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت