دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / دانستنی های جنسی و زناشویی /

آیا حامله شدن با رابطه جنسی مقعدی و سکس دهانی امکان پذیر است؟ 

پنجشنبه، 21 فروردین 1399
در رابطه جنسی دهانی که دختر آلت تناسلی مردانه را می لیسید ، مک می زند و باعث انزال و خروج اسپرم مرد می شود نیز به هیچ وجه احتمال حاملگی جنس مونث وجود نخواهد داشت  . هم چنین خوردن منی مرد نیز باعث بارداری دختر نخواهد شد .

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز و به نقل از زوج باز، شاید برای شما نیز این سوالات پیش آمده باشد که آیا احتمال اینکه دختر از رابطه جنسی مقعدی (رابطه از پشت) و یا رابطه دهانی باردار شود وجود دارد یا خیر ؟ در این مقاله قصد داریم نکاتی را پیرامون این مطلب مورد بحث و بررسی قرار بدهیم .

احتمال حاملگی دختر از رابطه جنسی مقعدی :

از آنجایی که به طور طبیعی وارد شدن اسپرم مرد به واژن دختر باعث بارداری می شود . همچنین راه طبیعی رابطه جنسی از طریق واژن دختر می باشد . مقعد یکی از راه های خروجی اندام بدن می باشد و هر چیزی که داخل مقعد ریخته شود (مانند اسپرم مرد) پس از از چند لحظه این مایع لزج و سفید رنگ از مقعد خارج می گردد . حال اگر وقتی اسپرم مرد داخل مقعد ریخته شود ، دختر به صورتی بخوابد که اسپرم پس از خروج از مقعد به سمت واژن برود احتمال بارداری وجود خواهد داشت . البته این احتمال بیشتر برای افرادی است که پرده بکارت نداشته باشند در غیر این صورت احتمال بارداری خیلی کمتر می گردد ، اما غیر ممکن نخواهد بود .

نکته ی دیگری که در مورد اسپرم وجود دارد این است که اسپرم پس از چند ثانیه ترکیب با اکسیژن موجود در هوای آزاد خاصیت بارگزاری خود را از دست می دهد و توانایی تحریک تخمک های زن برای باردار شدن زن را نخواهد داشت ، ولی استثنا هم وجود داشته اشت .

احتمال حاملگی دختر از رابطه جنسی دهانی :

در رابطه جنسی دهانی که دختر آلت تناسلی مردانه را می لیسید ، مک می زند و باعث انزال و خروج اسپرم مرد می شود نیز به هیچ وجه احتمال حاملگی جنس مونث وجود نخواهد داشت . هم چنین خوردن منی مرد نیز باعث بارداری دختر نخواهد شد .

نکاتی در مورد خوردن منی (اسپرم) مرد در رابطه جنسی دهانی :

باید توجه کرد که رابطه جنسی دهانی یکی از راه های انتقال بیماری هایی مثل ایدز ، سفلیس و … می باشد . در صورت اطمینان از سلامت شریک جنسی وارد شدن اسپرم به دهان و حتی قورت دادن آن باعث ایجاد بیماری نخواهد شد ، اگر چه از نظر پزشکی بهتر است این مایع قورت داده نشود چون به هر حال این مایع ، جزء مواد دفع شدنی از بدن است و مواد دفعی بدن عموما مواد سمی می باشند . در بعضی از سایت ها ذکر شده است که این مایع برای پوست بدن به ویژه پوست صورت ، مفید می باشد که این مساله از نظر پزشکان رد شده است . هم چنین از نظر شرعی نیز خوردن منی مردها حرام می باشد و اشکال شرعی دارد .


40 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ماجرای تسبیح رایگانی که به زائران حج امسال هدیه داده می شود!
(فیلم) بالکن زیبا و پر از گل سوگل طهماسبی با ویویی ابدی رو به کوه / چقدر خوش سلیقه‌اس ...
(فیلم) داماد کم شعور گریه عروس را درآورد! / وقتی مامان و بابات برات زن می‌گیرن و تو جنبه نداری!
طلاق بی سر و صدای آرام جوینده و سپهر حیدری در پی انتشار ویدئوهای مستهجن و غیراخلاقی
نگاهی به جشن تولد 93 سالگی پدر حمید معصومی نژاد گوینده خبر از رُم/مبارکا باشه +عکس
رونمایی از فرزند پسر دیده نشده و بزرگ مرحوم مهرداد میناوند/ چقد شبیه پدرشه +عکس
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
رونمایی از چهره واقعی و زیبای کیمیا خاتون و شمس تبریزی برای اولین بار/ چشمان بادامی و ابروی کمانی دختر مولانا+عکس
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی