دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / بارداری و زایمان / قبل از بارداری /

آیا خوابیدن بعد از رابطه جنسی موجب بارداری میشود؟ 

پنجشنبه، 20 آذر 1399
به پشت خوابيدن پس از مقاربت شانس باردار شدن را افزايش مي دهد زيرا تحقيقات علمي انجام شده نشان داده كه اين عمل از خارج شدن اسپرم از بدن زن جلوگيري مي كند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، بسیاری از افراد بر این باورند که حالت ها و پوزیشن های خاصی از نزدیکی جنسی می تواند نقش مؤثری در افزایش شانس بارداری داشته باشد. همچنین برخی معتقدند انجام برخی از اقدامات بعد از نزدیکی جنسی نیز می تواند شانس آنها را برای بارداری بیشتر کند.

اگرچه برخی از زنان و مردان معتقدند که حالت نزدیکی ای که در آن مرد روی زن قرار می گیرد، امکان تخلیۀ اسپرم در نزدیکی دهانۀ رحم را بیشتر می کند و اسپرم ها راحت تر شانس حرکت به سمت رحم و لوله های رحم را خواهند داشت، اما هیچ یک از شواهد علمی این باور را تأیید نمی کند.

شانس بارداری در روش های نزدیکی که دخول در آنها به شکل کامل انجام می شود زیاد است. هنگام انزال، جهش مایع حامل اسپرم کمک می کند که بخش زیادی از اسپرم ها در نزدیکی دهانۀ رحم تخلیه شوند. به همین دلیل، هر کدام از روش های منجر به دخول کامل می تواند برای بارداری مناسب و مؤثر باشد. برخی از متخصصان توصیه می کنند که بهتر است زن و مرد از روش های مختلفی استفاده کنند تا هنگام نزدیکی برای بارداری، لذت لازم و کافی را نیز داشته باشند و اقدام به بارداری برای آنها به یک روال عادی و خسته کننده تبدیل نشود.

چنانچه مقاربت در زمان تخمك گذاري انجام شود، شانس بارداري افزايش خواهد يافت. در صورتي كه خانم ها اطلاع دقيقي از زمان باروري نداشته باشند، مي توانند نزديكي را يك روز در ميان انجام دهند. اين به اين معني مي باشد كه هميشه اسپرم سالم براي برخورد با تخمك در زماني كه از تخمدان آزاد مي شود وجود خواهد داشت.

به پشت خوابيدن پس از مقاربت شانس باردار شدن را افزايش مي دهد زيرا تحقيقات علمي انجام شده نشان داده كه اين عمل از خارج شدن اسپرم از بدن زن جلوگيري مي كند.

پژوهشگران هلندي در سال 2000 آزمايشي را انجام دادند كه نتيجه تحقيقات آن ها حاكي از آن است كه خانم هايي كه پس از تزريق اسپرم به مدت 15 دقيقه به حالت افقي دراز مي كشند 50 درصد شانس باردار شدن آنها نسبت به خانم هايي كه بلافاصله پس از تزريق اسپرم از جاي خود برمي خيزند، بيشتر است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
تبدیل پایان نامه به مقاله !
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
استخراج مقاله از پایان نامه ارشد و دکترا + پاورپوینت آموزشی
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
سابمیت مقاله چیست؟