آیا تلویزیون دوو به گوشی وصل می‌شود؟

  شنبه، 25 فروردین 1403   زمان مطالعه 5 دقیقه
آیا تلویزیون دوو به گوشی وصل می‌شود؟
ما در ادامه مقاله از سایت پاراسرویس قصد داریم در ارتباط با اینکه آیا تلویزیون‌های دوو به گوشی متصل می‌شوند صحبت کنیم، اما بهتر است ابتدا شما را بیشتر با تلویزیون دوو آشنا کنیم.

یکی از بزرگ‌ترین تولیدکنندگان محصولات الکترونیکی در جهان دوو است که این شرکت توسط کیم وو چونگ در سال 1967 تاسیس شد. جالب است بدانید نام تجاری این شرکت یک نام کره‌ای است و از 4 قسمت Dae به معنی عالی و Woo موسس این شرکت تشکیل شده است.

این شرکت با بهره گیری از فناوری نوآورانه و سرمایه گذاری در تحقق و توسعه پایدار و یک شبکه جهانی قوی، محصولات باکیفیت و به روزی ارائه می‌دهد و همین باعث شده محصولات این شرکت در زمره محصولات پرمصرف بازار باشند.

دوو بیش از 100 شعبه در سراسر جهان دارد و با حدود 3500 محصول مختلف در بیش از 130 کشور جهان فعالیت می‌کند. حال یکی از محصولات پرطرفدار و با کیفیت این شرکت، تلویزیون دوو است که تلویزیون‌های این شرکت در اندازه‌های مختلف و باکیفیت‌های متفاوت تولید می‌شوند.

ما در ادامه مقاله از سایت پاراسرویس قصد داریم در ارتباط با اینکه آیا تلویزیون‌های دوو به گوشی متصل می‌شوند صحبت کنیم، اما بهتر است ابتدا شما را بیشتر با تلویزیون دوو آشنا کنیم.

اگر تلویزیون شما از برند ال جی یا دوو دچار خرابی شده است و ساکن مشهد هستید باید به دنبال نمایندگی ال جی در مشهد بگردید که ما پیشنهاد می‌کنیم از خدمات پاراسرویس کمک بگیرید. در این مجموعه تعمیر انواع برندهای تلویزیون انجام می‌شود، مانند تعمیر تلویزیون دوو، تلویزیون سامسونگ، تلویزیون سونی، تلویزیون ال جی و غیره.

تلویزیون دوو

جالب است بدانید دوو دومین تولید کننده تلویزیون در جهان است و از آنجایی که کیفیت محصولاتی که ارائه کرده بی‌نظیر بوده است، از این طریق توانسته مشتریان زیادی را به خود جذب کند.

حال اگر شما تلویزیون منزلتان خراب شده است ما پیشنهاد می‌کنیم ابتدا به دنبال تعمیر آن باشید تا بخواهید به طور کامل آن را تعویض کنید. مگر آنکه خرابی تلویزیونتان آنقدر زیاد باشد که دیگر نتوان آن را تعمیر کرد. پس بهتر است ابتدا یک نمایندگی تعمیرات تلویزیون خوب را انتخاب کنید.

اگر در شهر مشهد ساکن هستید ما به شما پیشنهاد می‌کنیم از نمایندگی تعمیرات تلویزیون پاراسرویس استفاده کنید. در این مجموعه تعمیر انواع برندهای تلویزیون مانند تعمیر تلویزیون از برند ال جی، سامسونگ، سونی، دوو و غیره انجام می‌پذیرد، اما اگر به دنبال خرید یک تلویزیون جدید هستید، باید نکات زیادی را برای بررسی آن و انتخاب نهایی خود در نظر بگیرید، زیرا در شرایط کنونی کشور با وجود افزایش هزینه‌ها باید حتما دقت زیادی بخرج دهید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای خرید داشته باشید.

جالب است بدانید که یکی از سوالات پرتکرار که اغلب کاربران می‌پرسند آن است که آیا تلویزیون‌های دوو به گوشی متصل می شوند یا خیر؟ برای یافتن جواب این سوال ما را در ادامه مقاله همراهی کنید.

آیا گوشی یا تبلت به تلویزیون دوو وصل می‌شود؟

در جواب این سوال باید بگوییم که تلویزیون‌های نسل جدید این قابلیت را دارند، اما اگر تلویزیون شما از برند قدیمی است، نمی‌توانید از طریق گوشی به صورت بی‌سیم به آن متصل شوید. یعنی به طور کل این قابلیت بستگی به نوع برند و مدل تلویزیون شما دارد.

در ارتباط با وصل شدن گوشی به تلویزیون باید بگوییم که کار چندان پیچیده‌ای نیست و می‌توانید به راحتی گوشی تلفن همراه خود را به تلویزیون وصل کنید. در ادامه به بیان راه‌های اتصال گوشی به تلویزیون خواهیم پرداخت.

تلویزیون دوو

نحوه اتصال تلویزیون دوو به گوشی

  1. گوشی یا تبلت خود را از طریق کابل HDMI به تلویزیون وصل کنید.

  2. گوشی را با پورت‌های MHL و SlimPort به تلویزیون وصل کنید.

  3. گوشی را با وایرلس به تلویزیون وصل کنید.

برای این که بتوانید از طریق روش اول گوشی خود یا تبلت و یا حتی لپ تاپ را به تلویزیون متصل کنید، به کابل HTMI نیاز دارید و می‌توانید این نوع کابل را به راحتی از بازار تهیه کنید.

این کابل به شما این امکان را می‌دهد که صدا و تصویر را همزمان به تلویزیون منتقل کنید. از این طریق می‌توانید به راحتی به تماشای فیلم‌های مورد علاقه خود بنشینید. البته باید این را در نظر داشته باشید که تلویزیون شما باید از انواع کابل‌هایی که می‌خواهید بهره ببرید پشتیبانی کند. خوشبختانه تمامی تلویزیون‌های دوو می‌توانند به کابل HTMI متصل شوند.

گوشی را از طریق پورت‌های MHL و SlimPort به تلویزیون متصل کنید

از آنجایی همه گوشی‌ها یا تبلت‌ها از کابل HDMI پشتیبانی نمی‌کنند، اگر افرادی که از نسخه‌های قبلی گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های اندرویدی استفاده می‌کنند، بخواهند از طریق همین گوشی‌ها و تبلت‌های خود به تلویزیون متصل شوند، باید از اتصال با پورت‌های MHL و SlimPort استفاده کنند.

دستگاه‌های اندرویدی را از طریق بی‌سیم به تلویزیون متصل کنید

گاهی اوقات به دلیل عدم دسترسی به کابل نمی‌توانید به تلویزیون متصل شوید، اما در دنیای امروزه تلویزیون‌های نسل جدید از قابلیت اتصال بی‌سیم پشتیبانی می‌کنند. البته گوشی‌های هوشمند در نسخه‌های 4.2 و بالاتر امکان اتصال بی‌سیم را ارائه می‌کنند.

تلفن‌های همراهی که قابلیت Miracast دارند به راحتی به تلویزیون‌های هوشمند متصل می‌شوند و احتیاجی به کابل ندارند. خوشبختانه تعداد تلویزیون‌هایی که از این قابلیت Miracast پشتیبانی می‌کنند روز به روز در حال افزایش است. در ادامه قصد داریم نحوه استفاده از Google Cast Chrome را برای شما شرح دهیم با ما همراه باشید.

تلویزیون دوو

روش نصب و راه اندازی Google Cast

  • ابتدا باید Google Cast را از گوگل پلی یا کافه بازار دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید.

  • جک خروجی Google Cast را به پورت HDMI تلویزیون وصل کنید.

  • در این حالت کابل آداپتور پشت این دستگاه را به پریز برق وصل کنید.

  • تلویزیون را روشن کنید.

  • از گزینه‌های TV Source گزینه HDMI را انتخاب کنید.

  • بعد از اجرای برنامه بر روی جستجوی جدید گوگل کست کلیک کنید.

  • به منوی تنظیمات گوشی بروید.

  • روی تنظیمات شبکه کلیک کنید.

  • بعد از اینکه این گزینه را باز کردید، روی گزینه Google Cast کلیک کنید.

  • باید نام کشوری که در آن هستید را انتخاب کنید تا بتوانید تنظیمات گوگل کست را تکمیل کنید.

  • در این حالت گوگل کست به شبکه بی‌سیم متصل می‌شود.

  • اکنون گوگل کست شما برای استفاده در تلفن شما آماده است.

  • اکنون می‌توانید تمامی ویدئوهایی که در تلفن همراهتان است را در تلویزیون خود تماشا کنید.

جمع بندی

در این مقاله از سایت پاراسرویس تلاش کردیم اطلاعاتی درباره نحوه وصل شدن گوشی به تلویزیون به شما بدهیم، امیدواریم آنچه بیان کردیم برای شما مفید واقع شده باشد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (548 نظر) پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (546 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (221 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (232 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (121 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (31 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (20 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (19 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (9 نظر) مهر و امضای جذاب باستانی پادشاهان ایرانی!/ از داریوش و کوروش تا نادرشاه افشار (6 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) سکانس خنده دار و فراموش نشدنی از سریال "لحظه گرگ و میش"! + فیلم/ آبروی سروش رفت😂 (7 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر)
تیتر امروز   
فال روزانه امروز جمعه 15 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 15 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 15 تیر ماه 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 15 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 15 تیر 1403 + فیلم
پزشکی قانونی پس از 5 سال نظر داد: مرد همسرکش، جنون دارد
فال ابجد روزانه جمعه 15 تیر 1403
نام واقعی الهام حمیدی که اصلش زیباتر است/ خانم بازیگر یک عمر اشتباه خودش را معرفی کرد
مهمترین مساله پیش روی نهمین رئیس جمهوری ایران چیست؟
رشد مشارکت به سود پزشکیان است یا جلیلی؟
همسر رهبر معظم انقلاب: من خواهر آقای هاشمی رفسنجانی هستم/ترفند خلاقانه رهبر و همسرشان برای دیدن هاشمی رفسنجانی در زندان سیاسی
بتول خانم یک تنه آمار مشارکت روستا را بالا برد / رای‌های خاموشی که در مغازه کوچکش زنده کرد
عجیب ترین تابستانی که با برف و یخبندان آغاز شد! برف و سرمای تابستان 3 نفر را کشت
جشن فارغ‌التحصیلی پزشکان آینده کنار امام رضا(ع) + فیلم و عکس
رونمایی از فونت اختصاصی دانشگاه شریف با هدف ارتقای هویت بصری
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...