دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

بازار / رپورتاژ آگهی /

این جاذبه‌های خاص را باید فقط در تور سریلانکا ببینید 

چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403
10 روز هم برای دیدن جاذبه‌های خاص و رویایی سریلانکا کم است! پس اگر می‌خواهید به این کشور سفر کنید تور سریلانکا 8، 9، 10 روزه یا حتی بیشتر را رزرو نمایید تا فرصت کافی برای گشت و گذار و دیدن زیباترین نقاط دنیا را داشته باشید.

کشور سریلانکا همان جاییست که رویایی‌ترین سواحل، آبشارها و صخره‌های مرجانی در آن وجود دارد، به طوری که چشم انسان از دیدن این همه زیبایی سیر نمی‌شود؛ اما برخی از زیباترین جاهای سریلانکا هستند که کمتر کسی از آن‌ها باخبر است. برای اینکه یک سفر خارق‌العاده را تجربه کنید در ادامه خاص‌ترین جاذبه‌های این کشور را معرفی می‌کنیم.

قلعه سیگیریا؛ قلعه‌ای با قدمت 1600 ساله!

یکی از خاص‌ترین مکان‌های سریلانکا که باید در تور سریلانکا حتما ببینید، قلعه سیگیریا است. این قلعه با قدمت 1600 ساله‌ای که دارد، عجیب‌ترین معماری را به رخ هر بیننده‌ای می‌کشد. قلعه سیگیریا، توسط پادشاه کاسیاپا ساخته شده است. وقتی به دیدن این قلعه می‌روید، ترکیبی عظیم از دو خندق و سه بارو را می‌بینید که از آن محافظت می‌کنند. در حقیقت این قلعه در زمان‌های خیلی دور، محل اقامت این پادشاه بوده است و به عنوان یکی از محبوب‌ترین و دیدنی‌ترین جاذبه‌های سریلانکا شناخته می‌شود. در صورتی که به مکان‌های باستانی علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم حتما به دیدن این قلعه بروید.

ساعت بازدید کلی : هر روز از ساعت 7 صبح تا 5:30 بعد از ظهر

بهترین زمان بازدید: صبح زود یا اواخر ظهر

نووارا الیا؛ بهشت گمشده سریلانکا

مسلما یکی از شگفت‌انگیزترین و زیباترین جاذبه‌های سریلانکا، منطقه‌ای به نام نووارا الیا است. وقتی به این مکان قدم می‌گذارید گویی در بهشت گم شده‌اید! برخی از مردم سریلانکا این منطقه را به نام پایان دنیا در دشت هورتون نامیده‌اند. وقتی به این دشت زیبا قدم می‌گذارید، می‌توانید راه رفتن در دل مه و ابر را تجربه کنید و از دیدن حیواناتی مانند پلنگ و آهو یا گیاهان خاص شگفت‌زده شوید.

بهترین زمان بازدید: بهترین زمان برای اینکه این دشت را در اوج زیبایی ببینید، قبل از ساعت 10 صبح است که ابرهای بیشتری در آن جا وجود دارند و مه همه جا را فرا می‌گیرد.

پارک ملی یالا؛ ورود به دنیای حیوانات

وقتی به پارک ملی یالا می‌روید باید توقع دیدن حیوانات مختلف را داشته باشید؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم اگر ترس از حیوان ندارید به دیدن این پارک بروید؛ چرا که وقتی وارد آن می‌شوید مسلما دیدن یک پلنگ در حال پرسه زدن امری کاملا طبیعی خواهد بود. این پارک در بخش جنوب شرقی سریلانکا قرار گرفته است. یکی از مسائلی که توجه گردشگران را به خود جلب می‌کند، دیدن ویرانه‌های فرهنگی است که موجب می‌شود بینش عمیق‌تری نسبت به تمدن قبلی داشته باشید. جالب است بدانید این پارک ملی در نزدیکی اقیانوس هند واقع شده است و یکی از مکان‌های محبوب گردشگران است.

بهترین زمان بازدید: بهترین زمان برای رفتن به این پارک ساعت 6 صبح یا 4 بعد از ظهر است.

گاله فیس گرین؛ پارکی زیبا و رو به دریا

گاله فیس گرین؛ پارکی زیبا و رو به دریا

یکی از خاص‌ترین جاذبه‌های سریلانکا، گاله فیس گرین است. این پارک مساحتی برابر با 5 هکتار دارد و در قلب تجاری شهر کلمبو بنا شده است. وقتی به این پارک می‌روید می‌توانید دونده‌های مشتاق، اسب‌سوارها و افرادی را ببینید که مشغول بازی گلف هستند. این پارک پر از حس زندگی است؛ چرا که ترکیب چمنزار با دریای بی‌کران، منظره‌ای شگفت‌انگیز را ایجاد کرده است. در این پارک می‌توانید غذاهایی خوشمزه از دست‌فروشان بخرید و میل نمایید. جالب است بدانید در این مکان، کالاهای مختلفی وجود دارد که با بهترین قیمت به فروش می‌رسند؛ بنابراین اگر به گاله فیس گرین بروید می‌توانید یک خرید خوب هم داشته باشید.

ذخیره‌گاه جنگل سینهاراجا؛ بهشتی برای عاشقان طبیعت

در دل سریلانکا، یک منطقه محافظت‌شده به اسم جنگل سیهاراجا قرار گرفته است. این جنگل در یونسکو به عنوان میراث جهانی به ثبت رسیده است و یک بهشت به تمام معناست. وقتی به این جنگل قدم می‌گذارید می‌توانید گونه‌های مختلفی از پرنده‌ها و پستانداران سریلانکا را مشاهده کنید. در تمام طول سال این جنگل توسط ابرهای بارانی پوشیده شده است و جنگلی همیشه سبز و زیباست.

زمان بازدید: همه روزه از ساعت 6:30 صبح تا 6 بعد از ظهر

سواحل میریسا؛ بازدید از گونه‌های مختلف نهنگ ها

سواحل میریسا؛ بازدید از گونه‌های مختلف نهنگ ها

شاید عجیب باشد؛ اما در سریلانکا تورهای خاصی به عنوان تور بازدید از نهنگ‌ها برگزار می‌شود که محل برگزاری آن سواحل میریسا است. بیشترین گونه نهنگ در سریلانکا، نهنگ‌های آبی هستند که در این سواحل بین ماه‌های آذر تا فروردین قابل مشاهده‌اند. در نزدیکی ترینکومالی در شرق سریلانکا، می‌توانید بین ماه‌های فروردین و تیر این نهنگ‌ها را مشاهده کنید. این تفریح یکی از مهیج‌ترین تفریجات در تور سریلانکا است که صحنه‌هایی از شنای نهنگ‌های آبی خالدار به نمایش می‌گذارد.

تور سریلانکا؛ فرصتی فوق‌العاده برای بازدید از جاذبه‌های شگفت‌انگیز

پیشنهاد می‌کنیم حداقل یکبار در عمر خود در تور سریلانکا شرکت کنید و به دیدن جاذبه‌های خاص و بی‌نظیر این کشور بروید. این جاذبه‌هایی که معرفی کردیم تنها بخشی از زیباترین جاهای دیدنی سریلانکا بودند. در صورت شرکت در تور سریلانکا لحظه آخر، می‌توانید از جاذبه‌های بیشتری دیدن نمایید و سفری مهیج و عالی را تجربه کنید. سایت لحظه آخر تور سریلانکا را به صورت نقد و اقساط با بهترین قیمت برگزار می‌کند. با مراجعه به این سایت می‌توانید پکیج‌ها را مشاهده نموده و رزرو نمایید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز جمعه 29 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
ویراستاری تخصصی مقاله
هزینه چاپ یک کتاب
نگاهی به ماشین رِنج روور هوش پران سردار آزمون که همه آرزوشو دارن/ستاره فوتبال ایران سوار بر هواپیمای رویاهایش😍
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
خطای دید/ حتی افرادی با ضریب هوشی بالا نمی‌توانند "تخم‌مرغ عید پاک" را که در "مهمانی خرگوشی" گم شده است، در 4 ثانیه پیدا کنند
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب