ساعدنیوز
ساعدنیوز

با 8 روش خانگی پوسته پوسته شدن کف پاهایتان را درمان کنید!

  یکشنبه، 30 بهمن 1401   زمان مطالعه 8 دقیقه
با 8 روش خانگی پوسته پوسته شدن کف پاهایتان را درمان کنید!
تولید پوست مرده کف پا نوعی لایه‌برداری طبیعی است که توسط بدن انجام می‌شود پا قلب دوم انسان است و ‌توجه به سلامت آن‌ می‌تواند علاوه بر زیبایی حس آرامش بیشتری در ما ایجاد کند پوسته کف پا ظاهر آن را ناهنجار می‌کند و احساس ناخوشایند در ما به وجود می‌آورد در ادامه ساعدنیوز با ازائه ی چند روش میتوانید از عهده پوسته پوسته شدن پاهای خود برآیید.

هنگامی که پا دائماً داخل کفش یا جوراب است، به دلیل ایجاد اصطکاک هنگام راه رفتن یا دویدن، دچار کمبود رطوبت شده و در نتیجه باعث به وجود آمدن پوست مرده می‌شود.برای آشنایی با این مشکل، روش‌های درمانی و راهکارهای پیشگیری از آن، در ادامه این مطلب با ما همراه باشید…

روش های لایه برداری پوست کف پا

پوست مرده در کف پا به شکل خشک، ترک‌خورده، شل یا آویزان ظاهر می‌شود. این مشکل به‌خودی‌خود، دردی به همراه ندارد، مگر اینکه علت به وجود آمدن آن، بیماری پای ورزشکاران (نوعی عفونت قارچی که معمولاً از بین انگشتان پا شروع می‌شود)، اگزما یا سایر عفونت‌ها باشد. اگر فکر می‌کنید به این بیماری‌ها مبتلا هستید، برای درمان به پزشک مراجعه کنید و اگر پوست‌ مرده در کف پای شما بدون درد و بیماری است، به خاطر زیبایی و راحتی بیشتر، برای از بین بردن آن اقدام کنید.

  • استفاده از سنگ پا: سنگ پا نوعی سنگ مذاب طبیعی است که به از بین بردن پوست مرده و پینه پا کمک می‌کند. روش استفاده:

سنگ پا را در آب گرم قرار دهید؛ همچنین می‌توانید پاها را به مدت 10 دقیقه در آب گرم خیس کنید تا نرم شوند. سنگ پا را به‌آرامی و به صورت دورانی یا حرکت به چپ و راست، روی کف پا بکشید تا پوست‌های مرده جدا شوند. بهتر است تنها لایه فوقانی پوست را جدا کنید، زیرا این کار به شکل‌گیری پوست جدید و سالم کمک می‌کند. بعد از کشیدن سنگ پا، استفاده از لوسیون یا روغن، به نرم شدن پوست پا کمک می‌کند. هرگز از سنگ پا در قسمت‌های آسیب‌دیده و زخمی استفاده نکنید.

  • استفاده از موم پارافین برای نرمی پاها: بسیاری از سالن‌های آرایشی در زمان انجام پدیکور، از موم پارافین استفاده می‌کنند. موم پارافین، مومی نرم است که در دمای متوسط 51 درجه سانتی‌گراد ذوب می‌شود. موم نباید آن‌قدر گرم باشد که باعث سوختگی یا تحریک پوست شود. همچنین می‌توانید خودتان دستگاه حمام پارافین (قابل‌حمل) تهیه کرده و این کار را در منزل انجام دهید؛ یا موم پارافین را درون قابلمه ذوب کنید و سپس آن را درون ظرف دیگری بریزید و پایتان را داخل آن قرار دهید.

طی انجام این روش، پاهایتان را چندین بار در موم پارافین قرار دهید. بعد از اینکه چندین لایه موم روی پاها قرار گرفت، آن‌ها را با پلاستیک بپوشانید. بعد از سفت شدن موم، آن را از کف پا جدا کنید. تمامی پوست‌های مرده همراه با موم جدا می‌شوند و درنهایت، به رفع پوسته پوسته شدن کف پا کمک می کند، نرمی را در پای خود احساس خواهید کرد. در موارد زیر از پارافین تراپی پا استفاده نکنید.

  1. گردش خون ضعیف به دلیل بیماری‌های قلبی، دیابت، چاقی و مشکلات عروقی

  2. وجود بثورات پوستی یا زخم باز در پا

  3. بی‌حسی پا به دلیل مشکلاتی مانند نوروپاتی دیابتی

  4. اگر از موم پارافین در خانه استفاده می‌کنید، بسیار محتاط باشید و درجه حرارت موم را با دماسنج کنترل کنید.

  • استفاده از اسکراب پا: اسکراب‌های مختلف پا را می‌توانید بدون نسخه از داروخانه تهیه کنید. سعی کنید اسکراب‌های حاوی دانه‌های ریز را انتخاب کنید که به پوسته پوسته شدن کف پا کمک می‌کنند. همچنین می‌توانید اسکراب را در منزل با مخلوط کردن دو قاشق غذاخوری نمک دریا در مقادیر مساوی روغن بچه و آب‌لیمو تهیه کنید.اسکراب را مستقیماً به پای خود بمالید و به‌آرامی با کف دست مالش دهید. می‌توانید از برس یا اسفنج مخصوص اسکراب پا نیز برای جدا کردن پوست مرده استفاده کنید و سپس پاهایتان را با آب گرم بشویید.

    پوستر پارافین تراپی

  • استفاده از اسکراب بلغور جو دوسر: با استفاده از بلغور جو دوسر می‌توانید برای از بین بردن پوست‌های مرده پا یک لایه‌بردار خانگی تهیه کنید. برای این منظور به میزان مساوی، بلغور جو دوسر را با گلاب یا شیر مخلوط کنید تا خمیری شکل شوند. روش استفاده:

  1. اسکراب را به پاهایتان بمالید و به مدت 20 تا 30 دقیقه صبر کنید.

  2. برای لایه‌برداری، از یک برس مخصوص پا استفاده کنید.

  3. پاها را با آب سرد بشویید و اجازه دهید تا خشک شوند.

  4. در انتها از یک کرم مرطوب‌کننده پا استفاده کنید.

  5. برای نتیجۀ بهتر، این روش درمانی را یک روز در میان انجام دهید.

  • استفاده از نمک اپسوم: نمک اپسوم، شکل بلوری سولفات منیزیم است. سولفات منیزیم، ترکیبی معدنی است. می‌توانید پاها را در نمک اپسوم حل‌شده در آب بخیسانید.این کار باعث لایه‌برداری، نرم شدن پوست خشک و درمان ترک‌ پا می‌شود. استفاده از نمک اپسوم به از بین بردن پوست مرده نیز کمک می‌کند. روش استفاده:

  1. نمک اپسوم را به میزان یک پیمانه در آب گرم وان حمام یا نصف پیمانه از آن را در ظرف مخصوص شستشوی پا بریزید.

  2. پاها را به مدت 20 دقیقه، درون وان یا ظرف مخصوص شستشوی پا قرار دهید.

  3. می‌توانید از سنگ پا یا برس مخصوص برای از بین بردن پوست مرده استفاده کنید.

  4. برای ایجاد اسکراب نمک اپسوم در حمام، یک مشت نمک اپسوم را با یک قاشق غذاخوری روغن زیتون یا روغن حمام مخلوط کنید.

  5. مخلوط را به‌آرامی به کمک یک اسفنج روی پوست مرطوب پا بمالید تا پوست مرده جدا شده و کف پا نرم شود. در انتها پاهایتان را بشویید.

  • استفاده از سرکه برای رفع خشکی پا: خیساندن پا در سرکه می‌تواند به نرمی و از بین بردن پوست مرده، خشک و ترک‌خورده کمک کند. برای این کار می‌توانید از هر نوع سرکه‌ای استفاده کنید. سرکه سیب یا سرکه سفید معمولاً بهترین گزینه هستند، زیرا در بیشتر آشپزخانه‌ها یافت می‌شوند. سرکه را با آب سرد مخلوط کنید، زیرا آب گرم باعث خشکی پوست پا می‌شود. 1 پیمانه سرکه را با 2 پیمانه آب سرد مخلوط کرده و پاهایتان را به مدت 5 تا 10 دقیقه، درون آن قرار دهید؛ در ادامه پوست خشک و مرده را با کمک سنگ پا جدا کنید. برای حفظ رطوبت پا، کرم مرطوب‌کننده، وازلین و روغن نارگیل به آن بزنید و جوراب بپوشید. این روش درمانی را تنها چند بار در هفته انجام دهید، زیرا ممکن است باعث خشک شدن بیشتر پوست شود.

    پوستر  استفاده از سرکه

  • استفاده از ماسک لایه بردار پا: ماسک لایه‌بردار پا در عرض یک ساعت و در منزل، به درمان پوسته پوسته شدن کف پا و نرمی پا کمک می‌کند. برای این منظور، جوراب‌های پلاستیکی مخصوص را به مدت یک ساعت روی پای خود بکشید. این جوراب‌های پلاستیکی حاوی اسید میوه و سایر مرطوب‌کننده‌ها برای جدا شدن پوست مرده پا هستند. برای استفاده، طبق دستورالعمل روی جعبه پیش بروید:

  1. ابتدا پاها را خیس کنید و سپس جوراب پلاستیکی مخصوص را با چسب به پاهایتان بچسبانید.

  2. یک ساعت صبر کنید.

  3. سپس جوراب‌ها را درآورید و پاها را به‌آرامی با آب و صابون بشویید.

  4. برای لایه‌برداری پا باید طی 3 تا 7 روز پس از استفاده از این ماسک، هر روز پاهایتان را خیس کنید.اگرچه این روش درمانی، هیچ پشتوانۀ علمی ندارد، اما به عنوان یک روش محبوب شناخته شده است.

  • استفاده از موز له شده برای پاکسازی پوست پا: یک یا دو موز کاملاً رسیده را به کمک چنگال یا گوشت‌کوب له کنید تا خمیری نرم به دست بیاید. خمیر را به کف پا مالیده و بعد از 20 دقیقه آن را بشویید. پاهایتان را روی یک زیرپایی قرار دهید تا از مالیده شدن موز به زمین و مبلمان جلوگیری کنید. بهتر است یک وان کوچک آب کنار خود داشته باشید تا بلافاصله بعد از تمام شدن کار، پاهایتان را در آن قرار داده و بشویید.

استفاده از روش های زیر با احتیاط بیشتر

ترک پا یکی از مشکلاتی است که افراد زیادی با آن مواجه هستند و شاید سال‌ها با این مشکل زندگی کنند. در حالی که با کمی رسیدگی و درمان می‌توان به درمان ترک پا پرداخت. ترک پاشنه پا در خانم‌ها رواج بیشتری دارد و بر زیبایی پاها به خصوص هنگام پوشیدن انواع صندل و کفش‌های تابستانی تاثیر می‌گذارد. از طرفی احساس خشکی و زبری آن آزار دهنده و کلافه کننده است. اگر شما هم از خشکی کف پایتان رنج می‌برید و دنبال راهکارهایی برای رفع ترک پا هستید از روش های فوق میتوانید استفاده کنید البته در ادامه حتما در حین استفاده از روش های زیر بسیار احتیاط کنید.

خیساندن پا در جوش شیرین

استفاده از جوش شیرین، یک روش درمانی محبوب برای درمان پوسته پوسته شدن کف پا در خانه است؛ برخی متخصصان پوست معتقدند که جوش شیرین ممکن است تعادل pH پوست را به هم بزند و باعث تحریک، قرمزی و خشکی بیشتر پوست شود. اگر حساسیت پوستی یا آلرژی دارید، به هیچ عنوان از جوش شیرین استفاده نکنید. همیشه قبل از به‌کارگیری یک روش درمانی جدید با پزشک خود مشورت کنید. اگر تصمیم دارید از جوش شیرین استفاده کنید، 2 تا 3 قاشق سوپ‌خوری جوش شیرین را درون وان آب گرم بریزید و به مدت 10 تا 20 دقیقه، پای خود را درون آن قرار دهید؛ در ادامه پوست مرده را با کمک سنگ پا یا برس مخصوص پا جدا کنید و درنهایت، مقدار زیادی مرطوب‌کننده به پای خود بمالید. اگر پاهایتان هنگام استفاده از جوش شیرین دچار قرمزی یا سوزش شدند، بلافاصله آن‌ها را از وان خارج کنید.

خیساندن پا در آب‌لیمو

خاصیت اسیدی لیمو باعث از بین رفتن سلول‌های مرده پوست پا می‌شود. خاصیت اسیدی لیمو باعث از بین رفتن سلول‌های مرده پوست پا می‌شود. بااین‌حال، لیمو نیز همانند جوش شیرین ممکن است تعادل pH پوست را به هم بزند و منجر به خشکی بیشتر پوست شود.

پوستر خیساندن پا در آبلیمو

در موارد زیر از لیمو استفاده نکنید:

  • وجود هرگونه بریدگی یا زخم باز روی پا

  • داشتن پوست حساس

  • بروز قرمزی یا سوزش هنگام استفاده از لیمو.

روش استفاده:

  1. ظرف مخصوص شستشوی پا را با آب گرم پر کنید.

  2. آب یک لیمو را گرفته و داخل ظرف بریزید. می‌توانید تکه‌های پوست لیمو را نیز در آب بریزید.

  3. پاهایتان را تا 15 دقیقه درون ظرف قرار دهید.

  4. سلول‌های مرده را به کمک برس مخصوص پا جدا کنید.

  5. پاها را کاملاً بشویید و خشک کنید؛ در صورت تمایل، می‌توانید از مرطوب‌کننده یا روغن نارگیل استفاده کنید.

  6. از تیغ مخصوص کف پابرای لایه برداری پینه پا استفاده کنید.

  7. استفاده از تیغ مخصوص کف پا برای از بین بردن پینه یا پوسته کف پا، باید تنها از سوی فرد متخصص این کار صورت گیرد. هیچ‌گاه این کار را در خانه انجام ندهید، زیرا ممکن است باعث آسیب‌دیدگی پا و بروز مشکلات دیگری مانند عفونت شود.

سخن پایانی

بنابراین بر اساس این محتوا بهترین راه برای جلوگیری از ایجاد پوست مرده این است که مرتب، پوست پای خود را مرطوب کنید. از مصرف لوسیون‌های حاوی الکل که باعث خشک شدن بیشتر پاها می‌شود، خودداری کنید. می‌توانید از روغن بچه و وازلین و کرم ترک پا استفاده کنید. چند بار در هفته، پاهایتان را خیس کرده و با استفاده از سنگ پا یا برس مخصوص، پوست آن را به‌آرامی لایه‌برداری کنید.هنگام حمام کردن از آب داغ استفاده نکنید، زیرا باعث خشکی بیشتر پوست می‌شود. امیدوارم از محتوای پوست و مو نهایت لذت را برده باشید و برای کسانی که به زیبایی ظاهر خود اهمیت میدهند، میتوانید ارسال نمایید. همچنین برای مشاهده ی مطالب پر محتوای دیگر میتوانید به بخش سلامت خانواده ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (459 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (254 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (219 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (192 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (91 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (79 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (52 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (42 نظر) شعرخوانی زیبا و دلنشین رهبر معظم انقلاب/ سرشارم از جوانی، هرچند پیر دهرم...+ویدیو (40 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب اصفهانی در کشاندن مشتری به مغازه با تزئین فوق خلاقانه کله پاچه‌ها+عکس/ خوش ذوقی از در و دیوار میریزه😂 (38 نظر) خونه زندگی رحمان رحیم سریال پایتخت (مصطفی و مجتبی بلال حبشی) در واقعیت به سبک سلیقه 90 درصد ایرانی ها/ خونه نگو سمساری بگو😅 (36 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (32 نظر) خلاقیت بامزه یک پدر ایرانی روی کلید کولر حماسه ساز شد/ این یادداشت بانمک پربازدید شد+عکس (31 نظر) تقسیم وظایف در جلسه مهم به شیوه رهبر معظم انقلاب: من چای درست کردن را خوب بلدم و چای میدهم! (24 نظر) نگاهی به ماشین لوکس و هوش پَران مجید واشقانی بازیگر سریال هفت سر اژدها/ این ماشین نیست هواپیماست + عکس (22 نظر)
دیگران می‌خوانند   
لحاف تشک گل گلی با رنگ ملیح اتاق خواب پناه و نبات دختران شاهرخ استخری در بلژیک+عکس اولین تصویر از مراسم عروسی ستاره سابق تیم ملی والیبال/رونمایی شهرام محمودی برای اولین بار از شب دامادی اش+ عکس عکس متفاوت خانم مجری محجبه در ساحل دریا / مبینا نصیری قابل شناسایی نبود افشاگری جالب وحید سریال نون از پشت صحنه: در چابهار چندین بار بیهوش شدیم رونمایی هدیه بازوند، روژان سریال نون خ از عکس باحال با همکارانش در پشت صحنه/ چقدر این عکس زیباست حرکت تحسین برانگیز یک کارمند وظیفه شناس و شریف مترو در تهران/ ایران و ایرانی به وجودت افتخار میکنه+عکس رونمایی از پسر و همسر جوان سید بشیر حسینی داور برنامه عصر جدید/ چقدر پدر و پسر شبیه هم هستن!+عکس (ویدئو)سبحان ا...؛ تولد یک توله سگ به رنگ سبز لیمویی خبرساز شد خانه پدری ساده و بدون تجملات علیرضا بیرانوند +عکس /شیک در عین سادگی... سکانس خنده دار متهم گریخت: وقتی بی بی قاطی میکنه😂 خلاقیت منحصر بفرد شهرداری تهران در پیاده رو خیابان عباس آباد حماسه ساز شد+عکس رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 مراسم تولد جگرسوز زهره فکور صبور،ستایش سریال دلنوازان در خانه ابدی اش و گریه های دلخراش مادرش/ روحش شاد+ عکس فال انبیاء روزانه جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 ویو زیبا از باغ ویلای باصفای افسانه چهره آزاد مادر پارسای دلدادگان / یک تعطیلات آخر هفته دلچسب +ویدئو شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... خلاقت خنده دار یک ایرانی در استفاده بهینه از دسشویی و روشویی حماسه آفرید+عکس/هیتلر هم مغز تو رو نداشت... فال ابجد روزانه جمعه 7 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 7 اردیبهشت 1403+فیلم خلاقیت خنده دار پدر ایرانی برای ضد سرقت کردن موبایلش حماسه خلق کرد+عکس/ سلطان تامین امنیت محله خودتی و بس🤣 فال روزانه امروز جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز جمعه 7 اردیبهشت 1403 سفر به ایران قدیم؛ پسر روزنامه‌فروش با جراحی دختر شد+عکس کشف حیرت‌انگیز «فکّ انسان» در یک سنگ 1 میلیون ساله لحظات ثبت شده از حرکات نوزاد داخل رحم مادر+ویدئو/فقط یک مادر میتونه این سختی ها رو به جون بخره 🥺❤ خلاقیت نشاط‌آور و تحسین برانگیز یک راننده تاکسی با ماشین پر از گل برای مسافران/ ذوق و شوق آقا رحمان پربازدید شد+عکس نگاهی به استایل سرتاسر مشکی بهرام افشاری بازیگر قد بلند سینما/ سبیل چه بهش میاد +عکس ویدیویی دیده نشده از دیدار رامبد جوان و رهبر معظم انقلاب/ سوال جالب آقای بازیگر وقتی تقریباً 20 ساله بود +ویدیو مهران مدیری: 700 بار احسان علیخانی را به برنامه دعوت کردیم و هر بار یک بهونه ای آورد+ویدئو/از معده درد تا کلیه درد برای نیامدن به برنامه... نگاهی به استکان کمر باریک و نعلبکی مینا مختاری در خانه باصفایش/ چای و استکان کمرباریک و گُل، ترکیب زندگی وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیریه+ویدئو/همه از خنده رفتند روی هوا (تصاویر) حواشی بازدید وزیر علوم از برگزاری کنکور در دانشگاه الزهرا (س) رونمایی از لوگوی جدید دانشگاه تهران در جشن تولد نود سالگی لب ساحل با آهنگ عرفان طهماسبی چه شود.../ وای اگر عشق مرا وارونه تعبیر کند... +فیلم انتقام باورنکردنی یک گوسفند از چوپان/فک کنم از چند جا تَرَک خورد+ فیلم تیپ و ظاهر متفاوت «مهمت» سریال پایتخت بعد پنج سال بدون گریم تلویزیونی/ مگه داریم این همه تغییر؟+عکس خلاقیت خنده دار تازه داماد ایرانی در ندادن رمز کارت بانکش به همسرش حماسه آفرید+عکس/ بنازم به این مغز 😂 خوانندگی حیرت انگیز پسر سوپرمارکتی با صدای بهشتی و زیباش در برنامه صداتو/ عالی اجرا کرد+ویدیو کشف هولناک جسد دست و پا بسته زن ثروتمند در کمد
تیتر امروز   
فال روزانه امروز جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 فال شمع روزانه امروز جمعه 7 اردیبهشت 1403 کشف حیرت‌انگیز «فکّ انسان» در یک سنگ 1 میلیون ساله خلاقیت نشاط‌آور و تحسین برانگیز یک راننده تاکسی با ماشین پر از گل برای مسافران/ ذوق و شوق آقا رحمان پربازدید شد+عکس فال ابجد روزانه جمعه 7 اردیبهشت 1403 (تصاویر) حواشی بازدید وزیر علوم از برگزاری کنکور در دانشگاه الزهرا (س) رونمایی از لوگوی جدید دانشگاه تهران در جشن تولد نود سالگی فال انبیاء روزانه جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز جمعه 7 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 7 اردیبهشت 1403+فیلم کشف هولناک جسد دست و پا بسته زن ثروتمند در کمد افشاگری جالب وحید سریال نون از پشت صحنه: در چابهار چندین بار بیهوش شدیم بیوگرافی و زندگی خصوصی دنیا جهان‌منش،مهناز سریال نون خ و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی آزار زنان در مراسم ترحیم؛ متهم به مادرمرده هم رحم نکرد /مرد موطلایی از طعمه‌ها فیلم سیاه می‌گرفت رونمایی باورنکردنی جواد خیابانی از ماشین ساده و ایرانی‌اش
منتخب روز   
عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده رودررویی با یک تمساح آن‌ هم فقط با یک ماهیتابه +فیلم متقاضیان عمره بخوانند/ آخرین وضعیت و شرایط ثبت‌نام حج عمره 1403 اعلام شد طرح 100 میلیارد پوندی برادر اسامه بن لادن برای ساخت طولانی ترین پل معلق جهان+عکس