بهترین لایه‌بردار پوست صورت با نمک

  چهارشنبه، 23 تیر 1400   زمان مطالعه 3 دقیقه
بهترین لایه‌بردار پوست صورت با نمک
نمک دریایی در زیبایی و سفیدی دندان‌ها نقش بسیاری دارد . اگر زردچوبه و نمک دریا را با هم مخلوط کنید و با چند قطره آب به شکل خمیر درآورید و با آن دندان‌های خود را مسواک کنید از تاثیرات آن بر روی سفیدی و درخشش دندان‌ها شگفت‌زده خواهید شد. نمک دریا حاوی فلوراید فراوان است و مانع از پوسیدگی و کرم خوردگی دندان می‌شود.

نمک دریایی در زیبایی و سفیدی دندان ها نقش بسیاری دارد . اگر زردچوبه و نمک دریا را با هم مخلوط کنید و با چند قطره آب به شکل خمیر درآورید و با آن دندان های خود را مسواک کنید از تاثیرات آن بر روی سفیدی و درخشش دندان ها شگفت زده خواهید شد. نمک دریا حاوی فلوراید فراوان است و مانع از پوسیدگی و کرم خوردگی دندان می شود.

قرقره آب گرم و نمک دریا راه حل درمان آفت و زخم دهان می باشد. در نمک معمولی به دلیل فرایند هایی که روی آن انجام می شود، تمام مواد معدنی و ضروری به غیر از سدیم و کلر حذف می شوند و در آخر به آن ید و مواد شیمیایی برای سفید شدن و به هم نچسبیدن دانه های نمک اضافه می کنند اما نمک دریا کاملا طبیعی است و تمام مواد معدنی که برای پوست لازم است در نمک دریا یافت می شود.خاصیت جوان کنندگی پوست، رطوبت رسانی، سم زدایی کامل سلول های پوستی، از بین بردن زبری پوست، التهاب، تورم پوست و افزایش جریان خون از دیگر خواص نمک دریا می باشد. استفاده از نمک دریا در اسکراب ها باعث لایه برداری و پاکسازی عمقی پوست می شود و مواد معدنی موجود در نمک دریا سلول های پوستی را عمیقا تغذیه و آب رسانی می کند.گوگرد موجود در نمک دریا باعث از بین بردن جای جوش و درمان آکنه و التهاب های پوست می شود.

اسکراب مرکبات با نمک

اسکراب مرکبات بهترین لایه بردار پوست صورت در هنگام صبح است زیرا تازه و تقویت کننده به نظر می رسد. از این اسکراب می توانید بعد از چرت نیم روزی یا ورزش هم استفاده کنید. برای تهیه این لایه بردار پوست صورت با نمک، یک ظرف شیشه ای بردارید، نمک، روغن جوجوبا یا بادام شیرین را به همراه چاشنی از پرتقال، لیمو، گریپ فروت یا ترکیبی از این ها را به ظرف اضافه کنید و تکان دهید. حالا اسکراب مورد نظرتان آماده است.

اسکراب روغن نارگیل با نمک

روغن نارگیل در خنک سازی و مرطوب نگه داشتن پوست صورت معجزه می کند. این روغن در اسکراب نقش منبعی مهم در تغذیه پوست را دارد. روغن نارگیل، نمک اپسوم و ۸ تا ۱۰ چند قطره روغن اسانس دار را در یک ظرف شیشه ای بریزید و مخلوط مورد نظر را به قدری هم بزنید تا کاملا نرم و یکدست شود. روغن های اسانس دار زیر مناسب اضافه شدن به این ترکیب لایه بردار پوست صورت با نمک به نظر می رسند:

  • وانیل
  • پچولی(نعناع هندی)
  • پرتقال
  • رز
  • شمعدانی

اسکراب قهوه با نمک

اسکراب قهوه با نمک یکی دیگر از اسکراب های پرخاصیت برای شروع یک صبح هیجان ا نگیز است. آیا از سکراب مرکبات استفاده می کنید؟ اگر پاسختان مثبت است، می توانید استفاده از این دو اسکراب را به صورت متناوب در برنامه صبحگاهی خود قرار دهید. برای تهیه این لایه بردار مخلوطی از قهوه و نمک درست کنید. سپس، روغن نارگیل (با دمای اتاق که قابل حل شدن در قهوه و نمک است) را به مخلوط مورد نظر اضافه کنید.

اسکراب نعنا با نمک

اگر آبنبات نعنا دارید، اسکراب نعناع با نمک بسازید. برای تهیه این اسکراب نمک، روغن و ۶ عدد قرص نعنا کنار بگذارید. همه موارد گفته شده را در کاسه ای بریزید و هم بزنید. اگر رنگ اسکراب برای شما مهم است؛ اسکراب تهیه شده را به دو قسمت مساوی تقسیم کنید. آبنبات رنگی را به یکی از قسمت ها زده تا به خوبی رنگ بگیرد. سپس به ازای هر مقدار از اسکراب رنگ دار، اسکراب بدون رنگ را درون ظرف شیشه ای بریزید. در نهایت، محتویات ظرف مطابق تصویر زیر خواهد بود.

ماسک ، جوان کننده پوست

نمک دریای به همراه الوئورا بهترین و معجزه اسا ترین ماسک بریا جوانسازی پوست بدن استروش استفاده : نصف پیمانه نمک دریای را با یک پیمانه ژله الوئورا را به همراه یک چهارم پیمانه روغن زیتون یا کنجد به همراه یک قاشق گل اسطوخودوس خشک شده به علاوه 10 قطره روغن اماده اسطوخودوس را خوب باهم میکس کنید نتیجه میکس ما باید یک خمیر ضخیم و نسبتا محکمی باشه اگر دیدی خمیرتون کمی بیش ار حد خشک شده به ان چند قطره از روغن اضافه کنیدخمیر را به همراه لیف حمامتان با خود به حمام ببرید سپس با استفاده از لبف و یا حتی کف دستتان ،خمیر را به تمام سطح بدن خود مالیده و ماساژ دهید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (650 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (111 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (86 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (63 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (50 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (37 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (36 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (20 نظر) خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (17 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (13 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (9 نظر)
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان