دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / دانستنی های جنسی و زناشویی /

بهترین روز و بهترین ساعت برای برقراری رابطه جنسی 

سه شنبه، 30 دی 1399
یکی از اولین کارهایی که می توان برای رفع مشکل زناشویی انجام داد، پیدا کردن بهترین زمان ممکن برای برقراری رابطه جنسی است. در واقع، اگر زوج ها بهترین ساعت برقراری رابطه جنسی را بدانند رضایت بیشتری از این رابطه نصیبشان می شود.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز،بر اساس یافته های علمی بهترین زمان آمیزش جنسی بستگی به شرایط خاصی دارد که اگر آنها را درست بشناسیم، از رابطه بسیار مطلوب تری برخوردار خواهیم بود.

زمان مناسب رابطه جنسی

ساختار بدن انسان به گونه ای است که انگار واقعا برای رابطه صبحگاهی ساخته شده است. دکتر جسیکا اوریلی، کارشناس روابط زناشویی، می گوید: «نه تنها صبح هورمون تستوسترون (یکی از اصلی ترین هورمون هایی که وظایف جنسی را به​عهده دارد) و نیز میزان انرژی فرد بالاتر از سایر مواقع شبانه روز است، بلکه افزایش در مقادیر هورمون اکسی​توسین یا همان هورمون عشق، سبب تمایل چشمگیر همسران به هم می شود و در عین حال هورمون اندروفین سرخوشی آنان را افزایش می دهد.» به همین دلیل رابطه مطلوب شروع خوبی برای یک روز پرمشغله است.

روز چهاردهم

مطالعه ای که بتازگی صورت گرفته نشان می دهد که حدود دو هفته پس از اتمام عادت ماهانه خانم ها، یکی از بهترین زمان های مبادرت به رابطه زناشویی است. بدن در این هنگام به بالاترین حد آمادگی می رسد و به همین دلیل انجام رابطه را بسیار تسهیل می کند. به عبارت دیگر، چون​حدود روز چهاردهم، تخمک گذاری انجام می شود، همه چیز برای بارداری نیز مهیاست.

بهترین ساعت برای برقراری رابطه جنسی

اگر زوج ها بهترین ساعت برقراری رابطه جنسی را بدانند رضایت بیشتری از این رابطه نصیبشان می شود.
بدون تردید اگر بخواهیم مهم ترین مشکلات زندگی زناشویی در دنیای امروز را نام ببریم، عدم رضایت از رابطه جنسی یکی از رتبه های ابتدایی را به خودش اختصاص می دهد. مشکلی که هر چه پیش می رویم ابعاد پیچیده تری به خود می گیرد و پیدا کردن راهکاری اساسی برای آن سخت و سخت تر می شود؛ اما برای این گره به ظاهر کور می توان راه حل های ساده و مؤثری پیدا کرد، راه حل هایی که تنها به یکسری تغییرات کوچک در سبک زندگی نیاز دارد.

یکی از اولین کارهایی که می توان برای رفع مشکل زناشویی انجام داد، پیدا کردن بهترین زمان ممکن برای برقراری رابطه جنسی است. در واقع، اگر زوج ها بهترین ساعت برقراری رابطه جنسی را بدانند رضایت بیشتری از این رابطه نصیبشان می شود. با این حال اگر شما هم نتوانسته اید ساعت و زمان درستی برای این بخش از زندگی پیدا کنید جای هیچ نگرانی وجود ندارد؛ چون دانشمندان به این سؤال شما پاسخ می دهند. آنها می گویند: مناسب ترین زمان برای رابطه جنسی ساعت ۳ بعدازظهر است.

هر چند اغلب زنان و مردان این ساعت از روز در منزل نیستند و هر کدام به کاری اشتغال دارند؛ ولی بنا بر تحقیقات انجام شده: ۳ بعدازظهر هم برای زنان و هم برای مردان زمانی است که می توانند اوج لذت و رضایت جنسی را از یک رابطه داشته باشند. این میزان از رضایت به دلیل افزایش سطح هورمون کورتیزول در زنان مربوط می شود که در هوشیاری و میزان انرژی آنها برای رابطه جنسی تأثیر بسزایی دارد. از طرف دیگر، سطح بالای هورمون استروژن در این موقع از روز موجب افزایش احساسات مردان در حین رابطه جنسی می شود.
این در حالی است که، در باقی ساعات روز به خصوص هنگام شب که در خواب میزان تستوسترون مردان افزایش پیدا می کند و همین مسأله بر عملکرد آنها در رابطه جنسی اثر منفی می گذارد. به همین دلیل، ۳ بعدازظهر که استروژون افزایش و تستوسترون کاهش پیدا می کند بهترین زمان برای داشتن یک رابطه جنسی رضایت بخش است. بنابراین، اگر می خواهید لذت و رضایت بیشتری را در این رابطه تجربه کنید بعدازظهرها را به رابطه جنسی با همسرتان اختصاص دهید. به یاد داشته باشید، ۳ بعدازظهر بهترین و مناسب ترین زمان برای داشتن یک رابطه جنسی موفق است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 13 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
مراحل سابمیت مقاله
ترجمه رسمی انگلیسی اسناد و مدارک
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
پذیرش و چاپ مقاله علمی پژوهشی در کمترین زمان
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب