دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ویدیو / ورزشی /

بهروز تابانی شیرشاه ایرانی هوش از سر آمریکاییها پرانده است +فیلم/ قهرمان مستر المپیا تکلیف رقیب تبریزی هادی چوپان را مشخص کرد 

دوشنبه، 29 مرداد 1403
ساعدنیوز: بهروز تابانی رقیب تبریزی هادی چوپان که اخیراً توانست جایزه 6 میلیاردی دبی پرو را به خودش اختصاص دهد، قرار است یکی از نمایندگان ایران در مستر المپیا 2024 باشد. لایو سه تن از معروفترین بدنسازان آمریکایی حاضر در استیج مستر المپیا درباره بهروز تابانی را تماشا میکنید.

به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، به گزارش پایگاه خبری ساعدنیوز، بهروز تابانی، نامی که در دنیای بدنسازی لرزه بر اندام رقیبان می‌اندازد. این غول ایرانی، از 14 سالگی با شور و اشتیاق قدم در این مسیر دشوار گذاشت و با تلاش بی‌وقفه، پله‌های ترقی را یکی پس از دیگری طی کرد.

اما این پایان ماجرا نیست. تابانی با این پیروزی درخشان، جواز حضور در مسترالمپیا 2023 را نیز کسب کرد. این اتفاق، تاریخ‌سازی برای ایران در دنیای بدنسازی محسوب می‌شود و نویدبخش افتخارآفرینی‌های بیشتر این ورزشکار پرتلاش است.

هرکول ایرانی پس از ماه‌ها کار سخت در باشگاه به مرور زمان نتیجه زحمت‌های خود را مشاهده کرد و این الهام بخش او شد که جدی تر ادامه بده تا بتواند به فیزیک بهتری دست پیدا کند. او از سال 89 شروع به شرکت در مسابقات استانی کرد و تا سال 91 چندین مدال طلایی استان را کسب کرده و تا آن سال بدون مربی بوده است و از سال 92 زیر نظر مربی خود آقای اکبرزاده شروع به فعالیت کرده است.

عنوان اصلی بهروز تابانی در مسابقات جهانی بدنسازی مردان IFBB 2016 به دست آمد. او همچنین توانست با شکست برت ویلیکن بهترین بدنساز حاضر در دسته آزاد مردان، قهرمان مسابقات ماسل فست پرو 2022 شود.

تابانی در سال 2023 در آرنولد کلاسیک آمریکای جنوبی 2023 شرکت کرد. او پس از رقابت با ولینگتون فرناندو باپتیستا و امیر اومراجیک، برنده این مسابقات شد. او پس از قهرمانی در آرنولد کلاسیک آمریکای جنوبی در سال 2023 به مستر المپیا 2023 راه یافت.


3 پسندیدم 1 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 29 مرداد
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
صحبت های خنده دار آقای قرائتی: دختره بهم میگه شما آخوندا به دو تا مو و فوکول ما گیر ندید منم بهش گفتم اگه منم عماممو دو سانت جلوتر بذارم توام به من گیر میدی +ویدئو😂👌
(ویدئو) "پوریای ولی، شاعر و پهلوان؛ از زندگی ساده تا تبدیل شدن به اسطوره‌ای بی‌همتا! /داستان زندگی پهلوانی که با اخلاق و شرافتش، مرزهای تاریخ را درنوردید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
(عکس) ترکیب رنگ مسحورکننده‌ی مانتوی بلوچ‌دوزی شده‌ی مینا مختاری، همسر خوش‌سلیقه‌ی بهرام رادان/ میدونین چی باعث شده این مانتو اینقدر خاص باشه؟
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
نگاهی به سفر تفریحی مینا مختاری به آفریقا جنوبی / از عکس یادگاری با فیل و زرافه تا اقامتگاهی در دل جنگل
رونمایی پسر هادی چوپان از ست ورزشی اورجینال مارک دار طوسی جذابش در باشگاه لاکچری گرگ پارسی +فیلم/ بچه گرگ با وزنه های سنگین دست و پنجه نرم می کنه