بهترین نمایندگی فروش نرم افزار سپیدار در کرج

  شنبه، 14 بهمن 1402   زمان مطالعه 9 دقیقه
بهترین نمایندگی فروش نرم افزار سپیدار در کرج
تیم مشاوران نقش جهان به عنوان بهترین نمایندگی فروش نرم افزار سپیدار در کرج شناخته می‌شود که انواع نرم افزار سپیدار و دشت را عرضه می‌کند. نرم افزار سپیدار یکی از بهترین برنامه‌های حسابداری است که جهت کنترل بهتر امور مالی شرکت‌های تجاری کاربرد دارد.

شرکت‌های بازرگانی، تولیدی، پیمانکاری، پخش و سفارش گیری و خدماتی می‌توانند نسخه مناسبی از نرم افزار حسابداری سپیدار را تهیه کنند. نرم افزار دشت از دیگر برنامه‌های حسابداری محبوب است که گروه نقش جهان عرضه می‌کند. این نرم افزار دارای سیستم‌های متنوع پوشاک، سوپرمارکت، ابزارآلات ساختمانی، قنادی، آجیل و... است. تیم مشاوران نقش جهان انواع دوره‌های آموزش پیشرفته و مقدماتی-پایه حسابداری را برگزار می‌کند. در ادامه همراه ما باشید تا شما را با خدمات تیم مشاوران نقش جهان آشنا کنیم‌.

خدمات اصلی مشاوران مالی نقش جهان

شرکت نقش جهان را می‌توان به عنوان بهترین نمایندگی فروش نرم افزار سپیدار در کرج معرفی کرد. مشاوران تیم نقش جهان ضمن ارائه نرم افزارهای حسابداری مناسب به شما کمک می‌کنند تا امور مالی کسب‌وکار خود را به شکل صحیحی سازماندهی کنید. شرکت نقش جهان در زمینه طراحی و فروش نرم افزار حسابداری سپیدار سابقه بسیار درخشانی دارد. مهم‌ترین خدمات آموزشی:

  • آموزش حسابداری: مشاوران گروه نقش جهان تمام نکات مربوط به اداره امور مالی و مالیاتی را به شما آموزش می‌دهند تا به عنوان یک حسابدار ماهر در زمینه‌های دلخواه خود فعالیت کنید.

  • حسابداران متخصص آماده به خدمت: تیم نقش جهان در صورت نیاز گروهی از حسابداران متخصص‌ را (جهت سازماندهی امور مالیاتی) به شرکت‌های تجاری اعزام می‌کند.

  • برنامه‌ریزی امور بیمه: از مهم‌ترین خدمات شرکت نقش جهان در این زمینه می‌‌توان به بررسی‌ قرارداد بیمه، مشاوره در بیمه‌ تخصصی، مدیریت خسارت بیمه و... اشاره کرد.

  • طراحی سیستم‌های مالی: شرکت نقش جهان انواع سیستم‌های حسابداری را در زمینه‌های مدیریت دارایی، سرمایه، ریسک مالی، ارزش افزوده و... طراحی و اجرا می‌کند.

  • ارائه خدمات حسابرسی: تیم متخصص نقش جهان حسابرسی اظهارنامه مالیاتی، ریسک‌های مالی کسب‌وکار، پروژه‌های قراردادی و... را بررسی‌ می‌کند.

  • ارائه خدمات مشاوره‌ای: در زمینه‌های متنوع مالی مانند بهینه‌سازی تولید، مدیریت بدهی، بودجه ریزی و سرمایه‌گذاری می‌توانید از مشاوران تیم نقش جهان کمک بگیرید.

  • امور مالیات بر ارزش افزوده: جهت کاهش هزینه‌های مربوط به مالیات، بررسی ساختارهای مالی و نحوه دریافت گواهی مالیاتی می‌‌توانید با مشاوران نفش جهان مشورت کنید.

آشنایی با نرم افزار سپیدار

نرم افزار حسابداری سپیدار ابری یکی از بهترین برنامه‌هایی است که می‌توانید جهت انجام امور حسابرسی و مالی تهیه‌ کنید. این نرم افزار ویژگی‌های بسیار منحصر به فردی دارد و باعث سبک‌تر شدن وظایف حسابداران می‌شود. از مهم‌ترین ویژگی‌های مثبت نرم افزار سپیدار می‌توان به کدگذاری حرفه‌ای، نصب و استفاده آسان و به‌روزرسانی خودکار اشاره کرد. همچنین این نرم افزار حسابداری داده‌های مالی را با سرعت و دقت بالایی سازمان‌دهی می‌کند.

ضمن استفاده از این برنامه، دسترسی ساده‌تری به فرم‌های پرکاربرد خواهید داشت و امکان ساخت گزارش کار پویا برای شما فراهم می‌شود. انواع شرکت‌های خدماتی، بازرگانی، پیمانکاری، تولیدی و پخش و سفارش گیری می‌توانند جهت سازماندهی امور مالی و مالیاتی خود نرم افزار حسابداری سپیدار را تهیه کنند. شرکت مشاوران مالی و مالیاتی نقش جهان به عنوان بهترین نمایندگی فروش نرم افزار سپیدار در کرج نسخه‌های گوناگون این برنامه را همراه با قیمت و کیفیت مناسب عرضه می‌کند.

نرم افزار سپیدار

معرفی نرم افزار دشت

شرکت نقش جهان در کنار این که بهترین نمایندگی فروش نرم افزار سپیدار در کرج است، دیگر برنامه‌های کاربردی‌ در این زمینه مانند نرم افرار دشت را عرضه می‌کند. گروه فناوری نقش جهان این نرم افزار حسابداری را در نسخه‌های عمومی، لوازم آرایشی، سوپرمارکت، ابزار و یراق، پوشاک، لوازم یدکی، آجیل، قنادی و خشکبار و... ارائه می‌دهد. نرم افزار دشت در 3 سطح پایه، استاندارد و پیشرفته همراه با ویژگی‌های منحصر به فرد وجود دارد.

ضمن تهیه هر یک از این سطوح، می‌توانید کالاهای خود را به صورت نامحدود گروهبندی کنید و اقلام گوناگون را براساس بارکد مورد جستجو قرار دهید. مهم‌ترین ویژگی‌های نرم افزار دشت شامل ثبت خودکار اسناد حسابداری، اتصال مستقیم به دستگاه‌های جانبی مانند ترازو، رابط کاربری ساده و... است. همچنین این نرم افزار به دستگاه کارت‌خوان متصل می‌شود (به صورت آنلاین) و سرعت تسویه حساب‌ مشتری را افزایش می‌دهد.

طراحی نرم افزار سامانه مودیان

شرکت نقش جهان به عنوان بهترین نمایندگی فروش نرم افزار سپیدار در کرج جهت اتصال سریع‌تر کاربران به سامانه مودیان نرم افزار مناسبی را طراحی کرده است. کارفرمایان شرکت‌های تجاری کوچک یا بزرگ ضمن استفاده از این نرم افزار می‌توانند صورت‌حساب‌های مالیاتی خود را به راحتی ارسال کنند. نرم افزار سامانه مودیان رابط کاربری بسیار ساده‌ای دارد؛ در این حالت ارسال صورت‌حساب مالیاتی برای افراد غیرحرفه‌ای نیز ساده خواهد بود.

 نرم افزار سپیدار

این نرم افزار قابلیت همگام سازی پیشرفته‌ای دارد و و داده‌های مالیاتی را با سرعت بالایی صادر می‌کند. همچنین ایمنی این نرم افزار بسیار بالا است و از داده‌های مالیاتی شما در حین ارسال محافظت می‌کند. شرکت نقش جهان این نرم افزار را به شکل چند پلتفرمی طراحی کرده است؛ به گونه‌ای که ضمن استفاده از این برنامه، می‌توانید صورت حساب خود را با دستگاه‌های متنوع ارسال کنید.

معرفی بسته های نرم افزاری سپیدار

بهترین نمایندگی فروش نرم افزار سپیدار در کرج انواع بسته‌های این برنامه حسابداری را عرضه می‌کند. هر یک از سیستم‌های نرم افزای حسابداری سپیدار دارای مشخصات منحصر به فردی هستند و در انواع شرکت‌های تجاری، بازرگانی، پیمانکاری و... کاربرد دارند.

  1. نرم افزار سپیدار بازرگانی

ضمن استفاده از این بسته نرم افزاری حسابداری، می‌‌توانید موجودی کالاهای خود در انبار را مورد بررسی قرار دهید و ضمن تشخیص کالاهای پرسود، میزان درآمد شرکت را افزایش دهید. سایر مزایای این سیستم نرم افزار شامل ثبت عملیات چک‌‌های پرداختی، درج اطلاعات کالا، تعیین مدل‌های متنوع پورسانت و... می‌‌شود.

  1. نرم افزار سپیدار تولیدی

تهیه بسته تولیدی نرم افزار حسابداری سپیدار شرکت نقش جهان برای تمامی کسب‌وکارهای بسته‌بندی و مونتاژ توصیه می‌شود. کارفرمایان ضمن استفاده از این بسته نرم افزاری می‌توانند هزینه مواد اولیه و سود نهایی شرکت را حساب کند‌‌. کنترل‌ خروج مواد اولیه از انبار، تعیین تعداد موجودی کالا در انبار، انتخاب راهکار بهینه برای تولید محصولات و... از مهم‌ترین مزایای بسته تولیدی نرم افزار سپیدار هستند.

  1. نرم افزار سپیدار سفارش گیری و پخش

کارفرماهایی که فرایند توزیع و فروش کالاهای خود را به شکل مویرگی انجام می‌دهند، ضمن استفاده از این بسته نرم افزاری می‌توانند فعالیت شرکت خود را به صورت یکپارچه مدیریت کنند. استفاده از نرم افزار پخش و سفارش گیری سپیدار این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا سقف فروش کالاها برای هر ویزیتور را تعیین کنید.

  1. نرم افزار سپیدار خدماتی

شرکت‌های تجاری جهت بررسی میزان نقدینگی، ذخیره داده‌های مالی و... از نرم افزار سپیدار خدماتی استفاده می‌کنند. ضمن استفاده از این نرم افزار، صور‌ت‌حساب حساب در لحظه صادر می‌شود؛ این مزیت در ایجاد رابطه شفاف با مشتری تأثیر دارد.

  1. نرم افزار سپیدار پیمانکاری

    دشت همکارارن سیستم

    شرکت‌های پیمانکاری که پروژه‌های گوناگون را با همکاری شرکای متنوع انجام می‌دهند، جهت پردازش و سازماندهی داده‌های مالی به ترم افزار سپیدار پیمانکاری نیاز دارند. این نرم افزار وظایفی مانند تسویه حساب هر پروژه، صورت هزینه و... را با سرعت و دقت بالایی انجام می‌دهد.

آشنایی با بسته های نرم افزاری دشت

شرکت نقش جهان که به عنوان بهترین نمایندگی فروش نرم افزار سپیدار در کرج شناخته می‌شود، بسته‌های گوناگون و کاربردی نرم افزار دشت را عرضه می‌کند. هر یک از بسته‌های نرم افزاری دشت کاربرد منحصر به فرد خود را دارد. مهم‌ترین بسته‌ های نرم افزاری دشت به همراه امکانات هر یک را می‌توان در موارد زیر خلاصه کرد:

  • نرم افزار عمومی دشت

نسخه عمومی نرم افزار دشت در 3 نوع پایه، استاندارد و پیشرفته عرضه می‌شود. تمام فروشگاه‌ها ضمن مدیریت انبارداری، نرخ سود کالا، میزان بدهی و... می‌توانند از این نرم افزار عمومی استفاده کنند.

  • نرم افزار لوازم تحریر دشت

این نرم‌ افزار جهت کنترل‌ دقیق موجودی کالاها، افزایش سرعت و دقت فرایند فروش در فروشگاه‌های لوازم تحریر کاربرد دارد. در این نرم افزار حدود 36000 کالا از پیش تعریف شده است و فرایند به‌روزرسانی قیمت هر کالا به سادگی انجام‌ می‌شود.

  • نرم افزار سوپرمارکت دشت

این نرم افزار برای تمام فروشگاه‌های مواد غذایی (عرضه کننده کالاهای مصرفی) مناسب است و باعث افزایش دقت و سرعت تسویه حساب مشتری می‌شود. در این سیستم حسابداری حدود 20000 کالای سوپرمارکتی تعیین شده است تا نظم قسمت حسابداری فروشگاه حفظ شود.

  • نرم افزار پوشاک دشت

تمام فروشگاه‌های فعال در زمینه خیاطی، مد لباس، فروش پارچه و... می‌توانند جهت افزایش سرعت و کیفیت پردازش داده‌های مالی از نرم افزار پوشاک دشت استفاده کنند. این نرم افزار برای هر کالا (پارچه خام، مانتو، پیراهن و...) حداکثر 10 ویژگی متنوع مانند رنگ، سایز، برند و... تعریف می‌کند.

  • نرم افزار لوازم خانگی دشت

گروه فناوری نقش جهان این نرم افزار را برای تمام فروشگاه‌های لوازم خانگی طراحی کرده است. ضمن استفاده از این نرم افزار هوشمند می‌توان تعداد موجودی انبار، مدت گارانتی، نوع تخفیفات و... را تعریف کرد. همچنین نرم افزار لوازم خانگی دشت به شما کمک می‌کند تا میزان سود فروشگاه، موجودی حساب و... را بررسی کنید.

  • نرم افزار لوازم آرایشی و بهداشتی دشت

در این نرم افزار می‌توان حدود 12000 کالای آرایشی و بهداشتی را همراه با مشخصات گوناگون تعریف کرد. این نرم افزار کالاهای فروشگاه را از نظر فاکتورهای متنوعی مانند میزان فروش، نرخ سود و... دسته‌بندی می‌کند. روزرسانی خودکار قیمت کالاها، صدور سریع صورت‌حساب برای مشتری و... از سایر مزایای این نرم افزار است.

  • نرم افزار لوازم یدکی خودرو دشت

تیم نقش جهان حدود 107000 قطعه یدکی خودروهای داخلی و خارجی (به همراه مشخصات فنی آن‌ها) را در این نرم افزار تعریف کرده‌ است‌ تا دسترسی به قیمت کالا، تعداد موجودی و... آسان شود. صدور فاکتور فروش در سریع‌ترین زمان ممکن، آپدیت هوشمند قمیت کالاها و... از مهم‌ترین مزایای نرم افزار لوازم یدکی خودرو دشت است.

  • نرم افزار موبایل و کامیپوتر و ماشین‌های اداری دشت

تمام فروشگاه‌های موبایل، کامپیوتر، ماشین‌های اداری، لوازم جانبی و... می‌توانند ضمن تهیه این نرم افزار داده‌های مالی خود را به شکل بهتری کنترل کنند. مدیریت تعداد موجودی کالاها در انبار، محاسبه سود قطعات سخت افزاری و... را می‌توان از دیگر مزایای این نرم افزار در نظر گرفت.

  • نرم افزار یراق آلات ساختمانی دشت

این نرم افزار برای فروشگاه‌های ابزار، رنگ و... مناسب است و مشخصات حدود 16000 کالا را تعریف می‌کند‌. ضمن استفاده از این نرم افزار می‌توانید میزان سود کالاها، موجودی هر کالا در انبار و... را برسی کنید.

  • نرم افزار قنادی، آجیل و خشکبار دشت

فروشگاه‌هایی که در زمینه فروش خشکبار، شیرینی، کیک و... فعالیت دارند باید جهت مدیریت بهتر حسابداری خود این نرم افزار را تهیه کنند. این نرم افزار قابلیت اتصال به کارت‌خوان، بارکدخوان، ترازوهای دیجیتالی و... را دارد و باعث افزایش سرعت صدور فاکتور فروش می‌‌شود.

آموزش حسابداری با تیم مشاوران مالی نقش جهان

تیم نقش جهان یکی از بهترین موسسه‌‌های‌ آموزشی است که در زمینه‌ آموزش حسابداری 2 دوره مقدماتی-پایه و پیشرفته را برگزار می‌کند. این دوره‌ها توسط مشاوران باتجربه نقش جهان برگزار می‌شود که در زمینه حسابداری تجربه و مهارت بالایی دارند. افراد مبتدی که قصد ورود به دنیای حسابداری را دارند باید‌ در دوره مقدماتی و پایه نقش جهان شرکت کنند. در این حالت کارآموزان مبتدی ضمن انجام پروژه‌های واقعی، می‌توانند مهارت‌های علمی و فنی خود را ارتقا دهند. همچنین حسابدارانی که به دنبال تقویت حرفه و ارتقای رزومه شغلی‌ خود هستند، می‌‌توانند در دوره حسابداری پیشرفته نقش جهان شرکت کنند. دوره‌های مقدماتی-پایه و پیشرفته حسابداری نقش جهان به شکل حضوری برگزار می‌شود.

سپیدار

سخن پایانی

تیم مشاوران نقش جهان را می‌توان به عنوان بهترین نمایندگی فروش نرم افزار سپیدار در کرج معرفی کرد. این گروه انواع نرم افزارهای حسابداری سپیدار و دشت را همراه با قابلیت‌های متنوع عرضه می‌کند. نرم افزار سپیدار یکی از بهترین برنامه‌های حسابداری است که در نسخه‌های متنوع بازرگانی، پیمانکاری، خدماتی، تولیدی، پخش و سفارش گیری وجود دارد. همچنین نرم افزار دشت جهت سازماندهی امور مالی فروشگاه‌های پوشاک، یراق آلات، ابزارآلات، سوپرمارکت و.... کاربرد دارد. طراحی نرم افزار سامانه مودیان و CRM سرو از دیگر دستاوردهای گروه نقش جهان است. جهت خرید هر یک از بسته‌های نرم افزاری سپیدار و دشت با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید تا از خدمات مشاوره‌ای رایگان بهره‌مند شوید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (194 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (70 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (67 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (43 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (29 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (29 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (28 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (28 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (25 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (17 نظر) رهبر معظم انقلاب: آرزوی کفش بنددار به دلم بود؛ تا الان هم من کفش بنددار نپوشیده‌ام (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر)
تیتر امروز   
طلایی های کشتی در المپیک پاریس پول یک لندکروز صفر کیلومتر را جایزه خواهند گرفت +سند
کرایه اولین خانه اجاره‌ای رهبر انقلاب بعد از ازدواج در 25 سالگی/ 2 اتاقی که متعلق به یکی از فامیل های نزدیک ایشان بود
چگونه در شب‌های گرم تابستان راحت‌تر بخوابیم؟/ 10 ترفند طلایی و کاربردی برای خواب آرام
تابستان کجایِ شمال بریم؟ / معرفی 12 نقطه که فقط شمال بازها می‌شناسند!
رونمایی سامسونگ از اولین حلقه هوشمند خود؛ «گلکسی رینگ» چیست؟
چگونه یک عینک آفتابی خوب انتخاب کنیم؟
(ویدئو+ عکس)حادثه خطرناک برای رئیس جمهور در شب تاسوعا/هجوم مردم برای سلفی گرفت با مسعود پزشکیان دردسر ساز شد
(ویدیو) یادی بکنیم از تست بازیگری شاهکار امین حیایی در حضور سیروس الوند و خسرو شکیبایی/از اولش بهترین بوده، فقط ببین چجوری ادای خسرو شکیبایی رو هم رو‌در‌ روی خودش درمیاره
بیوگرافی و زندگی خصوصی الناز ملک، سیمای سریال زخم کاری و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی
بازیگر زن سریال پدر سالار: 3 همسر و 3 فرزندم را از دست داده‌ام+عکس
تصاویر حیرت انگیز از خانه حریری تبریز/ نخستین موزه مطبوعاتی ایران/ معماری فوق العاده قاجار
(ویدیو) زیباترین نگاه‌های عاشقانه پارسا پیروزفر و هدی زین العابدین، بهنام و ماهی سریال "در انتهای شب"/ سکانس پایانی سریال "در انتهای شب"
عکس زیبایی از نسرین مقانلو و همسر فوتبالیستش، کمال خلیلیان، در کنار پسر کوچکشان در امریکا
(تصاویر)قاب خاص از ادای احترام 3 فرزند رهبر معظم انقلاب در مراسم ختم پدر حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حجازی
(عکس) وحشتناک‌ترین تجربه زنان چینی برای زیباتر بودن/ درد هولناکی که بخاطر پیدا کردن شوهر مجبور به تحملش بودند/ حتی فکر کردن بهش زجرآوره!
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت