دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / مجله خودرو / دانستنی های خودرو /

بهترین روغن موتور خارجی کدام برند است؟ 

پنجشنبه، 07 دی 1402
در این مطلب از ساعد نیوز لیست بهترین روغن موتورهای خارجی را خدمت شما عزیزان معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

برای معرفی بهترین برند روغن موتور خارجی گزینه‌های زیادی پیش روی ما قرار دارد. شل، توتال، لیکومولی، کاسترول، الف، Valvoline، Quaker State، Havoline و… برندهایی هستند که جزو بهترین برندهای روغن موتور در دنیا هستند. بااین‌حال با‌‌‌توجه‌‌به اینکه تمام این برندها در ایران حضور ندارند، تنها معتبرترین تولیدکنندگان روغن موتور خارجی را بررسی می‌کنیم که محصولاتشان در ایران یافت می‌شود.

بهترین برندهای خارجی روغن موتور

  • توتال:توتال یکی از برندهای معروف و محبوب روغن موتور است که محصولات باکیفیت و متنوعی تولید می‌کند. این برند با توجه به تکنولوژی و فرمولاسیون پیشرفته‌اش، بهبود کارایی موتورها و کاهش مصرف سوخت را هدف گرفته است و روغن‌های موتورهای متفاوتی را برای انواع نیازهای خودروها عرضه می‌کند. توتال در بسیاری از بازارها جهانی حضور دارد و به‌دلیل کیفیت بالای محصولات خود، محبوبیت زیادی در بین مصرف‌کنندگان دارد.

  • لیکومولی:لیکومولی یکی دیگر از برندهای مشهور و معتبر در صنعت روغن موتور است که هویتی آلمانی دارد و در زمینه تولید محصولات نفتی و مواد شیمیایی فعالیت می‌کند. روغن‌های موتور لیکومولی معمولاً به ویژگی‌هایی مانند افزایش عمر مفید موتور، کاهش اصطکاک و افزایش کارایی سیستم‌های موتوری مشهورند.

  • کاسترول:برند کاسترول (Castrol) یکی از بزرگترین و معتبرترین برندهای روغن موتور در دنیاست. این برند انگلیسی از سال‌ها پیش در صنعت روغن‌های موتوری فعالیت دارد. روغن‌ موتورهای کاسترول با فرمولاسیون‌های مختلف به تنظیم دمای موتور، کاهش اصطکاک، افزایش عمر مفید و کارایی بهتر موتورها کمک می‌کنند. کاسترول با توجه به کیفیت محصولات خود، محبوبیت زیادی در بین مصرف‌کنندگان و کارشناسان خودرو دارد. این برند در بازارهای جهانی حضور دارد و انواع روغن‌های موتور را برای نیازها و شرایط آب و هوایی مختلف ارائه می‌دهد.

سخن پایانی

بهترین روغن موتور برای یک خودرو، روغنی است که سازگاری بیشتری با موتور داشته باشد. به این معنی که در کنار کیفیت خوب روغن، از نظر نوع روغن، درجه گرانروی، نزدیک‌ترین وضعیت را به روغن موتور پیشنهادی خودروساز داشته باشد. این مشخصات را می‌توان در دفترچه سرویس دوره ای خودرو و همچنین داخل درب موتور دید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 10 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ترجمه تخصصی کتاب
هزینه چاپ یک کتاب
حضور رهبر انقلاب پای صندوق رأی بدون عصا و ایستاده و سرحال در سن 85 سالگی / چون تو را نوح است کشتیبان، غم مخور
سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍
خاصترین سکانس عاشقانه ی سینمای ایران/ عاشقانه جذاب هدیه تهرانی و بهرام رادان در اولین فیلم مشترکشان / میبینین 25 سال پیش چقدر چهره هاشون فرق داشته؟
(ویدئو) تیکه سنگین شهربانو منصوریان و پدرش به خسیس بودن سهیلا، خواهر کوچکترش/ ببین چه جوابیه ای داده سهیلا منصوریان
خلاقیت خنده دار اوستای آشپز برای فرار از گرمای اجاق گاز با نصب پنکه به کمرش حماسه آفرید + ویدیو/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂
دارالترجمه رسمی به زبان انگلیسی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه