ساعدنیوز
ساعدنیوز

چگونه در منزل دکوپاژ مو به صورت حرفه ای انجام دهیم؟ + عوارض دکوپاژ مو

  جمعه، 20 آبان 1401   زمان مطالعه 9 دقیقه
چگونه در منزل دکوپاژ مو به صورت حرفه ای انجام دهیم؟ + عوارض دکوپاژ مو
امروزه با پیشرفت صنعت مد و زیبایی بسیاری از بانوان و حتی آقایان همواره دغدغه خوشگل تر شدن و تغییر به ویژه در رنگ موهایشان هستند اما بعضی از تغییرات هزینه های هنگفتی نیز به دنبال دارد. در ادامه ساعدنیوز چگونگی دکوپاژ مو در منزل را ارائه خواهد داد تا حداقل با یادگیری دکوپاژ در میزان هزینه خود صذفه جویی کنید. همراه ما باشید.

آیا می دانید دکوپاژ مو چیست و چه تفاوتی با دکلره کردن مو دارد؟ دکوپاژ مو روشی برای تغییر تناژ یا رنگ مو است. همچنین زمانی که مو با دو یا چند رنگ دیده می شود، می توان برای همرنگ کردن یا روشن کردن قسمت های تیره مو از روش دکوپاژ استفاده کرد. از دکوپاژ بیشتر برای از بین بردن رنگ های تیره مو مانند قهوه ای و قرمز مورد استفاده قرار می گیرد. در این مطلب درباره مواد و روش انجام دکوپاژ مو در منزل توضیحاتی ارائه شده است. همچنین سعی کرده ایم به سوالات متداول در این خصوص پاسخ دهیم.

دکوپاژ مو چیست؟

به آرایشگاه های زنانه که سر بزنید، آرایشگرانی را می بینید که مشغول دکوپاژ کردن مو مشتری هایشان هستند. دکوپاژ عبارت است از پاک کردن و برداشتن رنگ از روی مو و این کار بیشتر روی موهایی که رنگ تیره، مانند سرخ یا قهوه ای دارند، انجام می شود. با انجام دکوپاژ، رنگ قبلی از روی مو برداشته شده و رنگ دلخواه فرد دوباره روی آن گذاشته می شود. ماده ای که برای دکوپاژ استفاده می شود، به غلظت دکلره نیست و رقیق تر از آن و حاوی ترکیباتی مانند پودر دکلره، اکسیدان شش درصد و شامپو است اما استفاده از همین ترکیب رقیق هم مشکلاتی را به همراه دارد. نکته جالب توجه اینجاست که خود آرایشگران هم کاملاً به این نکته واقف هستند که دکوپاژ کردن به موها آسیب می زند و آنها را از حالت طبیعی خود خارج می کند. تجویزشان هم برای جلوگیری از آسیب دیدگی، ویتامینه کردن موهاست و به مشتری هایشان توصیه می کنند که هر شش ماه یک بار موها را دکوپاژ کنند و از مواد جدیدی که به بازار آمده و کار دکوپاژ را انجام می دهند و آسیب کمتری هم به موها می زنند استفاده کنند. در حالیکه همین مواد جدید هم حاوی مواد شیمیایی آسیب از هستند. یک نمونه اش خانمی است که موهایش را قبلاً دکوپاژ کرده بود: «موهایم را مدتی پیش دکوپاژ سپس رنگ کردم اما بعد از مدتی متوجه شدم موهایم حالت قبلی خودشان را از دست داده و بعد از حمام کردن وز می شوند.» بعضی از آرایشگران از راه سایت های اینترنتی با مشتری های خود ارتباط برقرار می کنند و به خانم ها در کار دکوپاژ و رنگ کردن دوباره موها مشاوره می دهند و می گویند چه کارهایی انجام دهند و از چه موادی استفاده کنند تا موهایشان به رنگ دلخواه شان در بیاید. نکته جالب تر در مورد مشاوره های مجازی این است که خانم ها با وجود عمل به توصیه های آرایشگر باز هم به رنگ موی دلخواه شان دست پیدا نمی کنند و با هر بار رنگ و دکوپاژ آسیب بیشتری به موهایشان می زنند.

پوستر لوازم دکوپاژ کردن مو

چه زمانی از دکوپاژ مو استفاده می ­شود؟

گاهی اوقات نداشتن تجربه کاری و حرفه ای نبودن آرایشگر باعث می ­شود رنگ بدست آمده مطلوب و دلخواه نباشد و یا اینکه تیره ­تر از حد مورد نظر شما باشد. از آنجایی که دکوپاژ مو به علت استفاده از مواد شیمیایی باعث باز شدن لایه­ های کوتیکول مو از هم می­ شود، می­ توان رنگ دلخواه را به آن اضافه کرد. اما باید بسیار احتیاط کرد، زیرا مواد شیمیایی موجود در دکوپاژ باعث ضعیف شدن ساقه مو شده و در نهایت ریشه و ساقه مو خشک و شکننده می شود.

انواع روش های دکوپاژ مو

دکوپاژ عبارت است از پاک کردن و برداشتن رنگ از روی مو و این کار بیشتر روی موهایی که رنگ تیره، مانند سرخ یا قهوه ای دارند، انجام می شود. با انجام دکوپاژ، رنگ قبلی از روی مو برداشته شده و رنگ دلخواه فرد دوباره روی آن گذاشته می شود. البته لازم به ذکر است دکوپاژ دو نوع است که در ادامه با آن میپردازیم.

  • دکوپاژ کلی: زمانی که رنگ مو یکدست است و می­ خواهیم بصورت یکدست رنگ آن­ها را تغییر دهیم از دکوپاژ کلی استفاده می­ کنیم. برای یکنواخت کردن تمام قسمت ­های مو می ­توان از یک بسته مواد و حدود 75 سی سی آب استفاده کرد و مانند شامپو روی سر قرار داد. این حالت می­ تواند موها را یک تا سه درجه روشن­ تر کند. مدت زمان لازم برای این عمل بستگی به ضخامت و جنس مو دارد اما مدت نسبی آن حدودا بین 5 تا 20 دقیقه است.
  • دکوپاژ قسمتی: از دکوپاژ قسمتی زمانی استفاده می کنیم که زمینه مو دو و یا چند رنگ است و قسمت­ هایی از مو تیره­ تر است. عمل دکوپاژ را روی قسمت های تیره انجام می ­دهیم تا با قسمت­ های روشن­تر هم پایه شود. در این روش هر لایه از مو که احتیاج به ترمیم دارد را بوسیله پنبه لوله شده از هم جدا کرده و با قلمو مواد را به قسمت­ های تیره تر می زنیم. نکته مهم در این بخش این است که مواد به هیچ وجه نباید تماسی با ریشه مو داشته باشد. مدت زمان پایان کار بستگی به ضخامت و جنس مو می ­تواند بین 20 تا 60 دقیقه متغییر باشد.

تفاوت دکوپاژ و دکلره

دکوپاژ برای تغییر رنگ تیره مو به رنگ روشن است. با انجام دکوپاژ موها 1 درجه روشن­ تر می شوند. با انجام دکلره، موها کاملاً بی رنگ شده و رنگ پذیری بیشتری پیدا می­ کنند. دکوپاژ نسبت به دکلره ضعیف­ تر است. دکلره به زبان ساده یعنی از بین بردن رنگدانه ­های مو که با مخلوط کردن پودر دکلره با اکسیدان شماره 12 و در مدت زمانی که بستگی به جنس و ضخامت مو باعث خارج شدن پیگمنت­ های طبیعی از ساختمان مو شده و رنگ مو از بین می ­رود. در عمل دکوپاژ، موی رنگ شده ریموو می­ شود. به این معنی که رنگ موی قبلی که زیبایی خود را از دست داده پاک می ­شود تا بتوان رنگ جدید و مورد دلخواه را جایگزین کرد.

مواد مورد استفاده برای دکوپاژ مو چیست؟

دکوپاژ مو در منزل فرآیندی است که طی آن با ترکیبی شامل پودر دکلره، اکسیدان و نرم کننده، رنگ قدیمی را از روی مو ها حذف کرده و سپس اقدام به رنگ کردن مو با رنگ جدید و دلخواه می کنند. شما برای دکوپاژ کردن موی خود در منزل به مواد زیر نیاز دارید:

  • اکسیدان ۶ درصد
  • پودر دکلره
  • مقداری شامپو و نرم کننده

روش انجام دکوپاژ مو در منزل

  • یک پیمانه پودر دکلره را با یک پیمانه اکسیدان ۶ درصد و مقداری نرم کننده در یک کاسه پلاستیکی مخلوط کنید.
  • این ترکیب راه بر روی کل مو و یا قسمت های مورد نظر موی خود قرار دهید.
  • بعد از گذشت ۷ الی ۱۰ دقیقه مو های خود را با شامپو شستشو دهید.
  • در پایان می توانید نسبت به رنگ کردن موی خود با رنگ جدید و دلخواه اقدام کنید.

عوارض دکوپاژ مو

در روش دکوپاژ مو، از مواد شیمیایی مانند پودر دکلره و اکسیدان استفاده می شود؛ بنابراین انجام آن به طور مکرر ممکن است باعث آسیب های جدی به مو و پوست سر شود. از جمله این عوارض می توان موارد زیر را عنوان کرد:

  • ایجاد عارضه خشکی و شکنندگی در مو
  • به وجود آمدن موخوره
  • خارش شدید پوست سر
  • ایجاد حساسیت در پوست و موی سر

توصیه های مهم در مورد دکوپاژ کردن مو

اولین توصیه این است که از مواد شیمیایی و مش و رنگ و دکوپاژ کمتر استفاده کنید تا موهایتان آسیب نبینند. بهتر است قبل از حمام کردن ساقه موهایتان را با روغن زیتون یا بادام چرب کنید و بعد از گذشت نیم ساعت آنها را بشویید. هنگام شستشوی موها با شامپو هم بهتر است خیلی آنها را چنگ نزنید تا روغن زده شده به ساقه موها شسته نشود زیرا با شسته شدن روغن، موها دوباره مانند قبل حالت خشک پیدا کرده، مستعد دو شاخه شدن می شوند. استفاده از مواد شیمیایی مانند مواد دکوپاژ، مش و فر و هر ماده دیگر و تماس آنها با پوست سر یا دست ها گاهی اوقات اثرات بسیار شدیدتری به دنبال دارد و زمینه ابتلا به سرطان پوست یا ریه را فراهم می کند.

پاسخ به سوالات متداول درباره دکوپاژ مو

فرآیند دکوپاژ مو عملی تخصصی و حرفه ای در آرایشگری به شمار می آید؛ بنابراین ممکن است برای کسانی که می خواهند برای اولین بار و در منزل خود این کار را انجام دهند، سوالاتی مطرح شود. مهمترین این سوالات شامل موارد زیر است:

  1. دکوپاژ مو با دکلره چه تفاوتی دارد؟ در حقیقت از دکوپاژ برای از بین بردن رنگ مصنوعی مو استفاده می شود، اما از روش دکلره برای روشن تر کردن مو ها تا هر درجه ای که مد نظر باشد استفاده می شود.
  2. عوارض دکوپاژ مو بیشتر است یا دکلره مو؟ از آنجایی که در دکوپاژ مو، میزان و غلظت کمتری از پودر دکلره استفاده می شود، بنابراین مشکلات و عوارض این روش به مراتب از دکلره کردن مو کمتر است.
  3. چه زمانی می توان از دکوپاژ برای مو های رنگ شده استفاده کرد؟ هنگامی که موهایتان تیره تر از حالت طبیعی خود رنگ شده و تمایل به روشن کردن مو های رنگ شده خود دارید و با رنگ مو نمی توانید این کار را انجام دهید، می توانید از روش دکوپاژ استفاده کنید.
  4. دکوپاژ کردن مو چه مزایایی دارد؟ اصلی ترین مزیت دکوپاژ کردن مو آن است که پس از انجام آن به راحتی می توانید رنگ موی مدنظر را بر روی موی خود پیاده کنید.
  5. آیا از روش دکوپاژ می توان فقط بر روی برخی از قسمت های مو استفاده کرد؟ بله شما می توانید با برس مخصوص رنگ مو، مواد دکوپاژ را بر روی قسمت های مورد نظر موی خود قرار دهید، سپس با فویل دور آن را بپیچید تا مواد دکوپاژ به دیگر قسمت های مو سرایت نکند.

بنابراین برای روشن کردن مو هایی که تیره تر از رنگ اصلی مو رنگ شده اند، می توان از روش دکوپاژ استفاده کرد. در این فرآیند، ابتدا رنگدانه های مصنوعی برداشته شده و سپس اقدام به زدن رنگ جدید می کنند. در این روش، مو ها حداکثر یک درجه از حالت طبیعی خود روشن تر می شوند و این در حالیست که با دکلره کردن می توان مو ها را تا اندازه دلخواه روشن کرد. به هر حال هر دو روش دکوپاژ و دکلره به دلیل استفاده از مواد شیمیایی ممکن است عوارضی را برای مو ها در پی داشته باشد. امیدوارم از محتوای نحوه ی پوست و مو نهایت لذت را برده باشید و برای کسانی که به زیبایی پوست و مو خود اهمیت میدهند، میتوانید ارسال نمایید. همچنین برای مشاهده ی مطالب پر محتوای دیگر میتوانید به بخش سلامت خانواده ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (83 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (76 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (73 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (40 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (36 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (35 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (31 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (27 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (27 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (26 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (23 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (22 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (21 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (20 نظر) عرص ارادت احساسی روحانی، هاشمی و احمدی نژاد به رهبر معظم انقلاب در عیادت از ایشان در بیمارستان+عکس/ صف کشیدن روسای جمهور برای احوالپرسی با حضرت آقا (19 نظر)
دیگران می‌خوانند   
رونمایی از چهره جذاب و بدون ریش و سبیل رضا اکبرپور، اسماعیل سریال گیلدخت/ تو خیابون اصلا قابل شناسایی نیست!+عکس تشکر احساسی پربازدید یک گوسفند خوش شانس از قهرمان زندگی‌اش/ سگ چوپان گله را از دست گرگ نجات داد+عکس نگاهی به خانه و زندگی ساده و بدون تجملات حاج آقا قرائتی در پایتخت/ منزلی که حتی از راه آهن تهران پایین تر است!+عکس خودروهای برقی، تهدیدی برای سلامتی و امنیت سرنشینان دیگر خودروها چالش برای کسایی که ادعای تیزبینی دارند! / مورچه رو پیدا کن در این معمای تصویری 5 تفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید (تصاویر) لیختن اشتاین، کشوری که می‌توانید آن را اجاره کنید! (ویدئو) دانشجویان مونیخ با سرسره به کلاس درس می‌روند! (تصاویر) میو میو تا مدرک دکترا! گربه‌ای که دانشجوی دانشگاه آمریکا شد (ویدئو) کارهایی که دانشجوها زمان امتحانات عهد میبندن انجام ندن اما انجام میدن 😂 (تصویر) فرشته‌ای در لباس معلم! / فداکاری معلمی که دانش‌آموز سرطانی‌اش را در بیمارستان درس می‌دهد (ویدئو) یادی از عمو زنجیرباف، معلم نمونه بچه‌های دهه شصت، سیدحسن نیرزاده نوری مرگ خبرساز کهنسال‌ترین معلم ایران در مهاباد/ او در سال 1356 بازنشست شد+عکس عجیب ترین مدل پارک کردن ماشین با روش های خلاقانه و هوش پران/ مغز آدم سوت میکشه+عکس ناگفته هایی از سبک زندگی شخصی استاد و معلم بزرگ ایرانی از زبان فرزندشان/ دلیل همکاری شهید مطهری با مجله زن روز در زمان شاه چه بود؟+عکس تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها/ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه انگیزه دانشجویان از تداوم اعتراضات؛ در کوی دانشگاه‌های آمریکا چه می‌گذرد؟ کشف حیرت انگیز نیمه گمشده یک مجسمه افسانه‌ای در مصر بعد از 96 سال/ نتایج و مطالعات جدید بررسی رامسس دوم+عکس رونمایی از همسران مجریان معروف و محبوب تلویزیونی/ از رامبد جوان تا پدرام کریمی و ...+عکس دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد تصاویری جالب از بازدید یهودیان اسرائیل از موشک ایرانی / مواجهه جالب اسرائیلی ها با دست نوشته یا حیدر کرار ... نگاهی به حیاط باصفا و دلباز خانه زیبای مهدی قائدی در ایران/ خونه نگو باغ بگو+عکس رونمایی رضا گلزار از مادر جوان و کم سن و سالش/ چه خانم ایرانی باکلاس و اصیلی+عکس هدف BBC از مطرح کردن دوباره ماجرای نیکا شاکرمی چه بود؟ حضور دختران ابراهیم رئیسی در یک همایش بین المللی+عکس شباهت بی حد و انداره پردیس پورعابدینی به خواهر باکلاس و بزرگتر از خودش/ مگه داریم این همه شباهت؟+عکس از زنده پیدا شدن یسنا تا قاری قرآن کشف حجاب کرده در حواشی داغ امروز جمعه 14 اردیبهشت 1403 تیکه انداختن خنده دار به بهرام افشاری، بهتاش پایتخت/ داداش تو با این رشدت سال بعد نارگیل میدی!+ویدیو نگاهی به مراسم ازدواج لاکچری و باشکوه یک مرد 86 ساله با اولین عشق زندگی‌اش/ بعد از 60 سال چه بریز و بپاشی کرده براش+ویدیو مازندرانی حرف زدن شهاب حسینی در حضور نقی و ارسطوی پایتخت+ویدیو/ محسن تنابنده: برای نقش شوهر فهیمه گزینه خوبی هستی😂 حضور پدربزرگ و دایی مژده لواسانی در برنامه زنده و بوسیدن دست پدربزرگ توسط خانم مجری +ویدیو/ خدا برا هم حفظتون کنه نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس تیپ خاص و جذاب رضا عطاران، رامین سریال متهم گریخت بعد از دو دهه، مُد روز شد!+عکس نگاهی به خونه زندگی زیبا و شیک سارا صوفیانی و همسرش قبل از مهاجرت/ چیدمان آنتیک و منحصر به فرد منزلشون رو ببینید!+عکس قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای تاثیر لبنیات در لاغری و چربی سوزی بهترین راهکارها برای از بین بردن کبد چرب جشن تولد ساده و بدون تجملات 61 سالگی احمدی نژاد در خانه ساده و بدون زرق و برقش+عکس سرطان دهانه رحم: همه چیزهایی که باید بدانید
تیتر امروز   
خودروهای برقی، تهدیدی برای سلامتی و امنیت سرنشینان دیگر خودروها چالش برای کسایی که ادعای تیزبینی دارند! / مورچه رو پیدا کن در این معمای تصویری 5 تفاوت را در کمتر از 10 ثانیه پیدا کنید (تصاویر) لیختن اشتاین، کشوری که می‌توانید آن را اجاره کنید! (ویدئو) دانشجویان مونیخ با سرسره به کلاس درس می‌روند! (تصاویر) میو میو تا مدرک دکترا! گربه‌ای که دانشجوی دانشگاه آمریکا شد (ویدئو) کارهایی که دانشجوها زمان امتحانات عهد میبندن انجام ندن اما انجام میدن 😂 (تصویر) فرشته‌ای در لباس معلم! / فداکاری معلمی که دانش‌آموز سرطانی‌اش را در بیمارستان درس می‌دهد (ویدئو) یادی از عمو زنجیرباف، معلم نمونه بچه‌های دهه شصت، سیدحسن نیرزاده نوری ناگفته هایی از سبک زندگی شخصی استاد و معلم بزرگ ایرانی از زبان فرزندشان/ دلیل همکاری شهید مطهری با مجله زن روز در زمان شاه چه بود؟+عکس تداوم بارش‌ها در بیشتر استان‌ها/ورود سامانه بارشی جدید به کشور از دوشنبه انگیزه دانشجویان از تداوم اعتراضات؛ در کوی دانشگاه‌های آمریکا چه می‌گذرد؟ کشف حیرت انگیز نیمه گمشده یک مجسمه افسانه‌ای در مصر بعد از 96 سال/ نتایج و مطالعات جدید بررسی رامسس دوم+عکس دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست مقاومت اسلامی عراق برای اولین بار تل آویو را هدف قرار داد
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...