چگونه گوشی اندرویدی را به یک اسکنر قابل حمل تبدیل کنیم؟

  شنبه، 12 مهر 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
چگونه گوشی اندرویدی را به یک اسکنر قابل حمل تبدیل کنیم؟
در این مطلب تصمیم داریم به شما آموزش دهیم که چگونه میتوانید دستگاه اندروییدی خود را به یک اسکنر قابل حمل تبدیل کنید؟

چگونه می توانیم گوشی خود را به یک اسکنر قابل حمل تبدیل کنیم؟

تصویر

مرحله اول، قبل از آن که برنامه Camscanner را روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید، ابتدا گوشی را ریبوت کرده، در ادامه به فروشگاه های اندرویدی یا فروشگاه گوگل پلی مراجعه کرده و برنامه Camscanner را دانلود کنید. پس از این کار برنامه را اجرا کنید.

تصویر

مرحله دوم، بسته به این که برنامه را از چه فروشگاهی دانلود کرده اید در این مرحله ممکن است با صفحه Login/Register روبرو شوید. در این مرحله می توانید از بازه زمانی آزمایشی 30 روزه استفاده کرده یا اگر تمایل دارید با انتخاب گزینه Register برنامه را خریداری کنید.

تصویر

مرحله سوم، پس از تکمیل مرحه ثبت نام، برنامه Camscanner آماده استفاده است. شما می توانید با لمس آیکن دوربین که در پایین صفحه قرار دارد فرآیند اسکن را آغاز کنید. البته توجه داشته باشید که دوربین گوشی را باید به اندازه کافی به سند نزدیک کنید تا بتواند روی واژه ها فوکوس کند.

تصویر

مرحله چهارم، پس از تنظیم دوربین، شما باید گزینه tick که در سمت راست پایین برنامه قرار دارد را لمس کنید. این گزینه به طور خودکار فرآیند اسکن و ذخیره سازی اسناد در قالب txt یا PDF را انجام می دهد.

تصویر

اکنون می توانید به شکل ساده ای فایل های اسکن شده را به کامپیوتر خود انتقال دهید.

تصویر

راهکار دوم از برنامه Office Lens استفاده کنید

تصویر

Office Lens یکی از قدرتمندترین برنامه هایی است که برای این منظور در اختیار کاربران اندرویدی قرار دارد. این برنامه به بهترین شکل ممکن می تواند اسناد را اسکن کند.

مرحله اول، ابتدا برنامه Office Lens را از فروشگاه گوگل پلی دانلود کرده و روی گوشی اندرویدی خود نصب کنید.

تصویر

مرحله دوم، اکنون صفحه خوش آمدگویی را همراه با یک آموزش تصویری کوتاه مشاهده می کنید.

تصویر

مرحله سوم، اکنون مشاهده می کنید که برنامه دوربین باز شده است. در این مرحله باید برنامه را روی سندی که در نظر دارید آن را اسکن کنید قرار داده و گزینه دوربین را لمس کنید.

تصویر

مرحله چهارم، زمانی که این کار به پایان رسید گزینه Save را انتخاب کنید تا فایل ذخیره سازی شود. اسنادی که ذخیره سازی می کنید در حساب کاربری مایکروسافتی شما قرار می گیرند.

تصویر

در کنار دو برنامه یاد شده گزینه های دیگری نیز در اختیار شما قرار دارند که از آن جمله به Docufy Scanner، Genius Scan – PDF Scanner، Camera 2 PDF Scanner Creator، Adobe Scan: PDF-Scanner, OCR و Fast Scanner: Free PDF Scan می توان اشاره کرد.

برنامه های جایگزین برای تبدیل اندروید به اسکنر :

۱. Docufy Scanner

برنامه اسکنر Docufy یک برنامه اسکنر اسناد قدرتمند با بیش از ۱۰ میلیون نصب است. از “Docufy” به عنوان یک برنامه اسکنر نهایی برای اسکن ، تقویت ، فکس ، تبدیل فایل ها به پرونده PDF ، تبدیل jpeg به یک فایل پی دی اف ، اضافه کردن یادداشت ها ، همگام سازی و تهیه نسخه های فاکتورها ، قراردادها ، صورتهای بانکی ، تخته های سفید و موارد دیگر استفاده کنید. و از هرجایی و هر زمان به آنها دسترسی داشته باشید.

۲. Genius Scan – PDF Scanner

نرم افزاری قدرتمند و حرفه ای در زمینه ی اسکن اسناد برای سیستم عامل اندروید می باشد که این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که به آسانی متون ، روزنامه ها ، کتاب ها و مجلات را به وسیله ی دیوایس خود اسکن کنید و در نهایت فایل اسکن شده را با فرمت های PDF و یا JPEG ذخیره کرده و از آن ها استفاده کنید

۳. Camera 2 PDF Scanner Creator

Camera 2 PDF Scanner Creator‏ به شما کمک می کند اسناد خود را در یک محیط امن اسکن ، بایگانی کنید و همگام سازی کنید. به سادگی اسناد خود را با دوربین دستگاه خود ضبط کرده ، آنها را به پرونده های PDF تبدیل کرده و در هر کجا که می خواهید به اشتراک بگذارید یا آنها را در حساب خود Camera 2 همگام سازی کنید.

۴. SimplyScan: PDF Camera Scanner

SimplyScan بهترین و سبکترین برنامه اسکنر موبایل PDF است که می توانید تا به حال داشته باشید. ظاهری حداقلی دارد و اسناد شما را اسکن می کند و به کاربران اجازه می دهد تا سند را به عنوان یک فایل PDF کپی کنند.

۵. Fast Scanner: Free PDF Scan

Fast Scanner موبایل شما را برای اسناد ، رسیدها ، یادداشتها ، فاکتورها ، کارتهای ویزیت ، وایت بردها و سایر متنهای کاغذی به اسکنر چند صفحه تبدیل می کند. با Fast Scanner ، می توانید اسناد خود را به سرعت اسکن کرده ، سپس به صورت فایلهای چند صفحه PDF یا JPEG آنها را چاپ یا ایمیل کنید.

۶. Adobe Scan

این یکی دیگر از برنامه های قدرتمند است که می توانید برای اسکن کردن سند های طولانی از آن استفاده کنید. با AdobeScan می توانید اسناد و رسیدها را اسکن کنید. اگر می خواهید اسناد خود را به فایل های PDF تبدیل کنید ، اسکن Adobe می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

۷. Clear Scanner

این یکی دیگر از برنامه های سبک اندرویدی است که می توانید به عنوان اسکنر اسناد از آن استفاده کنید. دارای سرعت پردازش سریع و همچنین پشتیبانی از ابر برای OneDrive ، Dropbox و Google Drive است. این برنامه در اندازه بسیار کوچک است و بسته به اینکه امکان اسکن یک تصویر یا یک سند مناسب را دارد ، شامل JPEG یا PDF است.

۸. Tiny Scanner

Tiny Scanner یک برنامه اسکنر کوچک است که دستگاه Android را به اسکنر اسناد قابل حمل تبدیل می کند و همه چیز را به عنوان تصاویر یا PDF اسکن می کند. با استفاده از این برنامه اسکنر ، می توانید اسناد ، عکسها ، رسیدها ، گزارشها یا هر چیزی را اسکن کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
دو دختر داغدیده سیدابراهیم رئیسی در اولین حضور مشترکشان در دانشگاه بعد از شهادت پدر عزیزشان +عکس/ صبور و استوار (513 نظر) نگاهی به کارت ملی، بسیج و شناسنامه رهبر معظم انقلاب+عکس (265 نظر) خلاقیت قابل تحسین هنرمند هندی برای طراحی چهره نورانی رهبر معظم انقلاب روی یک برگ درخت گیلاس+فیلم (119 نظر) نگاهی به سینی چای و پنیر رهبر انقلاب در دوران جوانی/ ساده زیستی آقا از اوایل زندگی +عکس (63 نظر) پذیرایی صمیمانه و ساده رهبر معظم انقلاب از محمود پاک نیت و هنرمندان دیگر ایرانی با شیرینی و چایی در فنجان عینکی+عکس (36 نظر) سبک دکوراسیون ساده و بدون تجملات اتاق کار شهید سید ابراهیم رئیسی با رونمایی از عکس رهبر انقلاب روی میزشان +عکس (21 نظر) باقالی قاتوق پختن به سبک مینا مختاری، همسر باسلیقه و کدبانوی بهرام رادان+ویدیو/ با یه بچه کوچیک همچین غذایی رو پختن احسنت داره (20 نظر) میزبانی سیدمحمد خاتمی از مسعود پزشکیان و فرزندان و نوه هایش در ضیافتی به صرف افطاری +عکس (20 نظر) ذوق زدگی و خوشحالی داریوش ارجمند، حشمت فردوس وقتی متوجه میشه قالیباف خلبان هواپیماییِ که قراره با اون به اصفهان بره+عکس (19 نظر) تصویری از دیدار سام درخشانی، احسان سریال هشت و نیم دقیقه با رهبر معظم انقلاب و استقبال گرم ایشان (18 نظر) حال خوش بهاره رهنما با چشمان گریان بعد از زیارت امام حسین(ع) در بین الحرمین+عکس/ قبول باشه (16 نظر) 3 قاب متفاوت از پدر شوهر لبنانیِ زینب سلیمانی فرزند کوچک سردار سلیمانی+عکس/ از دلداری به عروس ایرانی اش در مراسم پدرش تا فاتحه خوانی بر مزار حاج قاسم (15 نظر) مراسم تشییع پدر علی دایی، با حضور چهره های سرشناس و فوتبالی +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (14 نظر) (عکس) آخرین عاشقانه پدرانه حسام محمودی، هادی سریال "گرگ و میش"، برای تولد دختر زیبایش، هانا/ آدم دلش آتیش میگیره واقعا (14 نظر) نگاهی به کیک تولد دو طبقه با تم غمگین و تیره رنگِ هوتن شکیبا+عکس/ ست بودن رنگِ در و دیوار با لباس و کیک آقای بازیگر‌ (12 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال قهوه با نشان روز یکشنبه 27 خرداد ماه 1403
فال روزانه امروز یکشنبه 27 خرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 27 خرداد 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 27 خرداد 1403
فواید فوق العاده پوست پرتقال برای قلب🍊 + فواید دیگر
فال ابجد روزانه یکشنبه 27 خرداد 1403
بازداشت شکارچی عروسک های شهر | او دختر بچه ها را می ربود و ...
فال انبیاء روزانه یکشنبه 27 خرداد 1403
به کوری چشم مجاهدین خلق حمید نوری آزاد شد‎
لامبورگینی خاندان سلطنتی عربستان رکوردشکنی کرد+عکس
پیشنهاد ازدواج دوم پارسا پیروزفر به خانم همسایه جوان در خلوت دونفره شان+فیلم
ناگفته های رهبر معظم انقلاب از کودکی و پدر و مادرشان/ از شعر و قرآن خوانی تا خاطره روز اول مدرسه و والیبال بازی کردن در کوچه
ناگفته هایی جالب از زندگی فرزندان رهبر معظم انقلاب؛ از استفاده نکردن از امکانات مملکتی تا وام گرفتن از صندوق های کوچک!
روایت شنیده نشده از خواهر داغدار شهید سید ابراهیم رئیسی از کارکردن رئیس جمهور همزمان با تحصیل بعد از فوت پدرشان/ دلسوز و صبور+عکس
گران بهاترین ماده جهان که قیمتش 1000 برابر نفت است +عکس/ ماده ای که جان انسان ها را نجات داد