ساعدنیوز
ساعدنیوز

چگونه از موهای فر خود مراقبت کنیم؟+ 18 ترفند شگفت انگیز

  سه شنبه، 16 اسفند 1401   زمان مطالعه 10 دقیقه
چگونه از موهای فر خود مراقبت کنیم؟+ 18 ترفند شگفت انگیز
اگر موهایتان فر است دست کم یک‌بار این جمله را شنیده‌اید که «موهای شما خیلی زیباست، کاش موهای من هم فر بود!» کسانی که این جمله را می‌گویند فقط ظاهر زیبای موهای فر را می‌بینند و از دردسرهای آن بی‌خبرند. اماحفظ زیبایی موهای فر در طول روز دشوارتر از چیزی است که به نظر می‌رسد. در ادامه ساعدنیوز به چگونگی مراقبت از موهای فر خواهید پرداخت. همراه ما باشید.

موهای فر و مجعد زیبایی خاص خود را دارند و البته طرفداران بسیار! اما در کنار زیبایی و هزار نکته که در پیچش این مو وجود دارد، نگهداری از آن‌ها نیاز به رعایت نکات ویژه‌ای است. برخلاف موهای صاف، موهای مجعد فاقد رطوبت هستند و به‌راحتی خشک می‌شوند. این موضوع، مراقبت از آن‌ها را دشوارتر می‌کند. میزان فر شدن موهای شما تحت‌تأثیر فولیکول‌های مو است، بدین شکل که موهای مجعد و فر، فولیکول‌های بیضی یا نامتقارن بیشتری دارند که البته بستگی به ژنتیک هر فرد دارد. اگر به‌دنبال افزایش درخشندگی موهای فر و نکات سالم نگاه‌داشتن آن‌ها هستید، ما در ادامه برخی نکات مهم برای مراقبت از موهای فر را به شما آموزش می‌دهیم. همراه ما باشید.

پوستر موهای فرفری

نحوه مراقبت از موهای فر با روش‌های طبیعی

روش‌های بسیار ساده و طبیعی برای مراقبت از موهای فر وجود دارند که با کمترین هزینه قادر به انجام آن در خانه هستید. این نکات پایه اصلی داشتن موهایی خوش‌حالت و خوشفرم هستند. در ادامه به ساده ترین و موثرترین روش های مراقبتی خواهیم پرداخت. همراه ما باشید و با استفاده از مطالب ارائه شده همواره لطافت و زیباییگیسوان خود را حفظ نماید.

  • همیشه شانه کردن مو را از انتهای آن آغاز کنید: وقتی موهایتان را از پایین به بالا شانه کنید، به جای اینکه تمام گره‌های مو را از بالا به پایین ببرید، هر گره را جداگانه و به آرامی باز می‌کنید. به همین دلیل شانه به راحتی روی موهایتان پایین می‌آید.

  • موهایتان را به طور مرتب کوتاه کنید تا موخوره نگیرد: گیسوان شما با موخوره ظاهر خوبی ندارند (ناگفته نماند که موخره مو را وز می‌کند). اگر می‌خواهید فر مو شما سالم و زیبا به نظر برسد، هر شش تا هشت هفته یک‌بار برای مرتب کردن موهای خود به آرایشگاه سر بزنید.

  • سرم مو را امتحان کنید: بهترین سرم مو ، موهای فر شما را نرم می‌کند. علاوه بر این، با مصرف آن موهایتان منظم می‌شوند و به آسانی می‌توانید آن‌ها را تفکیک کنید. به این منظور، هر بار که می‌خواهید از سرم مو استفاده کنید، سه یا چهار پاف از آن را مصرف کنید. البته این میزان به قد و جنس موهای شما بستگی دارد. محصول را کف دستان خود بریزید و آن را به آرامی روی فرهای موهایتان بمالید.

  • از شانه‌های دندانه درشت (فاصله‌دار) استفاده کنید و هرگز گره موهای خود را با برس معمولی یا گرد باز نکنید: موهای فر در قسمت‌های به هم پیچیده یا گره خورده به شدت شکننده هستند. استفاده از یک برس نامناسب می‌تواند موجب گره خوردگی و وز شدن موها شود؛ هر فر مو، نقطه‌ای مستعد برای شکسته شدن موها است. استفاده از شانه‌ی دندانه‌ درشت، راهی مناسب و ملایم برای باز کردن گره موهای فر است. این شانه، بر خلاف برس، حالت طبیعی فرها را خراب نمی‌کند. البته، یادتان باشد شانه زدن را از پایین به بالا آغاز کنید. (به نکته ی شماره 1 رجوع کنید).

  • به انتهای ساقه‌ی موهایتان نرم کننده بمالید: زمانی که موهای شما خشک، وز یا کدر می شود، لازم نیست با محصولات خاصی آن را درمان کنید. بلکه، با نوک انگشتان خود، به قدر یک سکه‌ی کوچک از کرم یا روغن حالت دهنده را بردارید و به انتهای ساقه‌ی موهای خود بمالید، این‌کار رطوبت بیشتری به موهای شما می‌رساند.

  • برای داشتن فرهای باز و زیبا از «ترفند آناناس» استفاده کنید: در تکنیک آناناس باید شب‌ها پیش از خواب، موهای خود را خیلی شل در بالاترین نقطه سر خود جمع کنید. این ترفند، نظم حلقه‌های فر موهای شما را حفظ می‌کند. همچنین، کمک می‌کند تا گیسوان شما حجم و حالت طبیعی خود را حفظ کنند. جالب اینکه، به سادگی می‌توانید موهایتان را از مدل آناناسی خارج کنید.

پوستر آناناسی مدل، بستن موها

  • استفاده از دیسپانسر را امتحان کنید؛ هم فرهایتان را یکنواخت تر می‌کند و هم فرهای بیشتری ایجاد می‌کند: اگر تا به حال از دیسپانسر سشوار استفاده نکرده‌اید، باید بگوییم فرصتی طلایی را از دست داده‌اید. دیسپانسر ابزار جانبی سشوار است که روی خروجی آن قرار می‌گیرد و برای حفظ فر مو استفاده می‌شود. این وسیله تا حد زیادی از وز شدن موهای فر (نسبت به زمانی که موها به طور طبیعی خشک می‌شوند) جلوگیری می‌کند. افزون بر این، با کمک دیسپانسر، فر موهای شما یکنواخت تر و حجیم تر می‌شود. برای استفاده از دیسپانسر، ابتدا بعد از دوش گرفتن، آب اضافه موهایتان را بگیرید. اگر موهایتان خشک است، مقداری آب روی آن اسپری کنید یا بپاشید. سپس، از یک محافظ حرارتی ، روی موهای خود استفاده کنید. در مرحله بعد، با کمک انگشتان خود، هر حلقه را به شکل مطلوب بچرخانید. سپس، تمام موهایتان را در دیسپانسر جمع کنید و آن را دور تا دور موهای خود بچرخانید. این کار را تا جایی ادامه دهید که تمام فرها فرم زیبایی را که می خواهید، به خود بگیرند و خشک شوند.

  • فرها را با دستگاه فرکننده‌ی مو ( آیرون) تازه کنید: ممکن است فر کردن موهایی که خودشان فر هستند، احمقانه به‌ نظر برسد. اما وقتی موهایتان به هم ریخته و در هم است، این ترفند بهترین راه برای منظم کردن آن است. آیرونی را انتخاب کنید که تقریباً به اندازه قطر موهای شماست. اگر فکر می کنید فرهای موهایتان خیلی ریز است، برای باز شدن آن از آیرنی استفاده کنید که قطرش یک سایز بزرگتر است. اگر فر موهایتان خیلی ریز نیست، از آیرونی استفاده کنید که یک سایز کوچکتر است. البته این نکته را هم در نظر داشته باشید که موهای فر به طور طبیعی خشک‌تر از موهای صاف هستند و به همین دلیل تحمل بسیار کمتری در برابر حرارت دارند. تا جایی که می‌توانید بدون ابزارهای حرارتی و با حرکت دست به فرهای موهایتان حالت دهید.

  • حالت دادن عمیق‌تر به موهای فر، با روغن نارگیل: قبل از حمام، برای رطوبت موها به اندازه‌ی یک کف دست روغن نارگیل را بردارید و روی موهای خشکتان بمالید، این کار را تا جایی ادامه دهید که موهایتان کاملاً از چربی روغن نارگیل اشباع شوند. سپس، موهای خود را بپیچانید. در پایان، آنها را 30 تا 45 دقیقه با یک کلیپس یا گیره به صورت گوجه ای ببندید. برای اینکه موهایتان بیشتر از این مرطوب شود، می‌توانید موهای روغنی خود را که با کلیپس بسته‌اید، تا چند دقیقه با حرارت ملایم گرم کنید تا روغن بهتر و بیشتر به داخل رشته‌های آن نفوذ کند. همچنین، می‌توانید از یک کلاه گرمایشی استفاده کنید که در مایکروفر قرار می‌گیرد و گرم می‌شود. کلاه را تا زمانی که سرد شود، روی موهای روغنی خود بپوشید.

  • روی بالش ساتن یا ابریشم بخوابید تا موهایتان وز نشوند: وز شدن مو تقصیر کسی نیست، این یک قسمت طبیعی از زندگی مو فرفری هاست. اما، اگر وز شدن مو در طول شب، به آشفتگی، گره خوردن و شکستن موها در صبح بینجامد، مشکل‌ساز می‌شود. در اولین فرصت، روبالشی پنبه‌ای خود را با جنس ساتن یا ابریشم عوض کنید. شاید به نظرتان این کار خیلی خاص و غیر ضروری باشد، اما احتمال اینکه موهای فر و حالت‌دار شما روی سطح خشن روبالشی پنبه‌ای گیر کند و گره بخورد، بیشتر است. در حالی که، موهای شما روی الیاف ابریشم و ساتن سُر می خورد و کمتر به گره خوردگی دچار می شود. همچنین رطوبت کمتری را نیز از دست می‌دهد. پس، به ما اعتماد کنید؛ با روبالشی ساتن یا ابریشم، موهایی نرم تر و شفاف تر خواهید داشت که کمتر گره می خورند و صبح ها وز نمی شوند.

  • موهایتان را حتماً با شامپو بشویید: بسیاری از مو فرفری‌ها، گمان می‌کنند باید برای حفظ موهای خود از شامپوهای دو کاره استفاده کنند که هم شامپو دارند هم نرم کننده، یا اینکه موهای خود را فقط باید با نرم کننده بشویند. در واقع، این افراد فکر می‌کنند که شامپو زدن برای موهای فر خیلی مناسب نیست، زیرا بیشتر شامپوها حاوی سولفات‌هایی است که رطوبت طبیعی مو را از بین می‌برد و رطوبت برای وز نشدن فرها خیلی مهم است. اما، حقیقت این است که برای داشتن موهای سالم و تمیز، باید به‌وسیله شامپو روزانه یا همان شامپو ملایم، پوست سرتان را سالم و پاکیزه نگه دارید. هنگامی که پوست سرتان تمیز نباشد، چربی و آلودگی‌ها روی ریشه‌های مو جمع می‌شوند. این مسئله، سلامت موهایتان را به خطر می‌اندازد.

  • یک ماسک مو مناسب در نظر داشته باشید: درست مانند پرایمری که در آرایش کامل و ماندگار نقشی کلیدی دارد، برای داشتن موهای فر براق، فنری، شاداب و بدون وز فرایند «آمادگی» ضروری است. بسیاری از افراد روی نرم کننده ها متمرکز شده‌اند. اما بهتر است از انواع ماسک مو استفاده کنید. با این کار، زندگی جدیدی را برای فرهایتان به ارمغان می آورید. همچنین، آن‌ها را تا شستشوی بعدی سالم و براق نگه خواهید داشت.

پوستر استفاده از ماسک مو برای موهای فر

  • بعد از ماسک مو تا چند ثانیه‌ کوتاه، موهایتان را با آب سرد بشویید: در حقیقت، شستن مو با آب سرد از وز شدن آن جلوگیری می‌کند. کوتیکول‌های مو با آب سرد بسته می‌شوند. این کار به ویژه زمانی مؤثر است که با استفاده از ماسک مو رطوبت رسان همراه باشد. آب سرد علاوه بر بستن کوتیکول، رطوبت را در موها به دام می‌اندازد.

  • قبل از باز کردن گره خوردگی، موهای خود را به چهار بخش تقسیم کنید: با تقسیم موهای خود به صورت افقی کار را شروع کنید، موهای خود را از لاله‌ گوش تا لاله گوش دیگر جدا و آن را به دو بخش بزرگ تقسیم کنید. سپس، هر یک از این نیمه‌ها را به صورت عمودی به دو قسمت جدا کنید. در پایان، شما چهار بخش عرضی خواهید داشت. در گام بعدی، هر بخش را جداگانه به صورت مارپیچ و فنری بپیچید. سپس، سه قسمت آن را جداگانه و به صورت گوجه‌های کوچک با کلیپس محکم کنید تا برای باز کردن گره های بخش چهارم موهای خود فضای کافی داشته باشید.

  • برای رطوبت بیشتر از یک اسپری آب‌پاش استفاده کنید: موهای شما باید خیس باشند تا گره خوردگی آن به خوبی باز شود، خیس بودن مو، به شما کمک می‌کند تا به راحتی راه خود را از میان گره‌ها پیدا کنید. بنابراین، پیش از باز کردن گره موهای خود بهتر است، برای هر قسمت از موهای خود سه تا چهار بار، آب اسپری کنید تا رطوبت بیشتری به آن‌ها برسانید. افزون بر این، رطوبت و آب به شما اطمینان می‌دهد محصولات بعدی که می‌خواهید برای موهایتان استفاده کنید، مانند اسپری حالت دهنده مو ، به خوبی کار خود را انجام می‌دهند. بهتر است وقتی موهایتان خشک است، محصولات مراقبتی را روی موهایتان استفاده نکنید. زیرا روی موی مرطوب و نم‌دار بهتر و مؤثرتر عمل خواهند کرد.

  • از انگشتانتان نترسید: بیشتر ما آنقدر درگیر ابزارهای مناسب موهای فر هستیم و نگرانیم تا بهترین وسیله را استفاده کنیم که ابزاری خدادادی را فراموش کرده‌ایم: دستهایمان. در حقیقت، باز کردن گره مو با انگشت، خیلی ملایم‌تر از هر شانه و ابزار دیگری است. حتی، ملایم‌تر از برس‌های خط ریش که برای نرم کردن موی کودکان استفاده می‌شود. می‌توانید محصول مراقبتی مورد نظر خود را به طور مستقیم روی انگشتان خود بریزید. سپس، با کمک آن موهای خود را مرتب کنید و موهای پریشان و آشفته را به راحتی روی هم بخوابانید. سرم ضد وز یکی از محصولاتی است که می‌تواند در این مورد کمک‌کننده باشد.

  • هر گاه توانستید موهایتان را در معرض هوا خشک کنید، اگر این کار میسر نیست، آن‌ها را بیفشانید: یکی از اولین چیزهایی که شما مو فرفری ها باید بدانید این است که اگر موهای خود را در معرض هوا خشک کنید (نسبت به زمانی که از سشوار استفاده می کنید) معمولاً بهتر به نظر می‌رسند و کمتر وز می‌شوند. اگر موها به طور طبیعی خشک شوند، محصولات مراقبتی به خوبی روی آن‌ها جذب می‌شوند و اثر جادویی خود را بر جای می‌گذارند. اما، اگر شاغل هستید و نمی‌خواهید خانه را با موهای خیس ترک کنید، زمان آن است که دیسپانسر را بیرون بیاورید. (ابزار جانبی سشوار که با لطیف کردن جریان هوای خروجی سشوار، موهایتان را خشک و از وز شدن آن جلوگیری می کند.)

  • موهای خود را حداقل یک‌بار در هفته بشویید: اگر موهای شما فرفری و کم پُشت است باید آن‌ها را بیشتر بشویید، زیرا موهای کم پشت ، بعد از چند روز، به زودی چرب و سنگین می‌شوند، به هم می‌چسبند و حالت حجیم خود را از دست می‌دهند. چنانچه موهای شما ضخیم است، چند روز دیرتر آن‌ها را بشویید.

(نکته: موی کم پشت با موی نازک متفاوت است، وقتی درباره‌ی موی نازک صحبت می‌کنیم، در واقع، قطر و ضخامت هر رشته‌ی مو مدنظر ماست و این متفاوت از تعداد فولیکول‌های مو است که کم پشتی یا پر پشت بودن آن را تعیین می‌کند. ممکن است موهای شما پرپشت ولی نازک باشد. همچنین، ممکن است موهای شما ضخیم ولی کم پشت باشد.)

سخن پایانی

بنابراین همه‌ی ما باید موهای خود را حداقل یک‌بار در هفته بشوییم. با این کار، علاوه بر اینکه، موهایمان زیبا و شاداب به نظر می‌رسند، سلامت و مراقبت از آن‌ها هم رعایت می‌شود. امیدوارم از محتوای پوست و مو نهایت لذت را برده باشید و برای کسانی که به زیبایی ظاهر خود اهمیت میدهند، میتوانید ارسال نمایید. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش سلامت خانواده ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
مراسم سلام عید نوروز و اهداء سکه توسط فرح پهلوی به همسران مقامات دولتی +عکس/ ولخرجی زن تازه به دوران رسیده زمانی که مردم غرق در فقر و بدبختی بودند! (388 نظر) میزبانی حسن روحانی از سیاستمداران و اقوام در مراسم عید دیدنی در منزل زیبا و ایرانی پسندش+ عکس/ چه مبلمانی، چه فرش هایی، از همه مهمتر چه خونه دلبازی😍 (385 نظر) سوژه شدن موجودی حساب هوش پران مشتری مغازه آجیل فروشی+عکس/ تا حالا این همه عدد رو کنار هم ندیده بودم که امروز دیدم🙄 (279 نظر) خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای گرم کردن آب حماسه ساز شد/ خسته نباشی هم وطن+ عکس (251 نظر) تلاوت زیبا و دلنشین سوره شمس توسط رهبر معظم انقلاب+ویدئو (242 نظر) صبحانه مفصل و رنگارنگ دو نفره رضا گلزار و آیسان خانوم+عکس/از خاویار گرفته تا آواکادو و انار وحشی... (197 نظر) تصویری از عیادت نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا از رهبر معظم انقلاب و استقبال گرم ایشان (191 نظر) روایتی از هواپیمایی که برای آوردن یک روبان عروسی برای فرح پهلوی از تهران به پاریس رفت! (174 نظر) رونمایی منوچهر هادی از خواهر و شوهر خواهر پزشکش+ عکس/ به قولی مخ خانواده ایشون هستن که پسرش هم دکتره (154 نظر) خلاقیت منحصر به فرد پسر مشهدی با ساخت تریلی حماسه آفرید/ هیلتر هم مغز اینو نداشت!+عکس (145 نظر) دو پادشاه یکی از ایران (ناصرالدین شاه) و دیگری از ژاپن (میجی) در یک زمان به اروپا رفتند/ تفاوت ها را بنگرید (138 نظر) حضور علی دایی در رستوران شیک فریبا نادری به صرف افطار+عکس/ ذوق و خوشحالی خانم بازیگر از حضور شهریار ایران در رستورانش (134 نظر) مراسم تولد جگرسوز آزاده نامداری در خانه ابدی اش و گریه های دلخراش همسر و پدرش/ روحت شاد+ عکس (128 نظر) خواهر یکتا ناصر سکوتش را شکست (126 نظر) خنده های رهبر معظم انقلاب به اشعار شاعر طنزپرداز با موضوع آقازاده+ویدئو/ ای صورت و سیرت تو مطلوب، به‌به به‌به به این ژن خوب (118 نظر)
دیگران می‌خوانند   
خلاقیت خنده دار و حماسه ساز یک متورسوار ایرانی برای حمل بار/ هنر نزد ایرانیان است و بس+عکس رونمایی از عکس سرعقد حامد آهنگی و خانومش لحظه انداختن حلقه ازدواج / از اولش هم انقدر خوش خنده بوده😂 تهران گردی رضا قوچان نژاد، شوهر خواهر خوشتیپ و باکلاس ساره بیات همراه با پسرش+عکس (فیلم) افطاری ساده و صمیمی در بیت رهبری و پذیرایی دوستانه رهبر معظم انقلاب از مهمانان/ یک لقمه نان با دل خوش بیوگرافی حامد سلطانی مجری اعجوبه ها و سال تحویل/ همسر اول دوم و علت تصادف + فیلم و عکس‌های جذاب و دیدنی (عکس) چیدمان مبلمان استیل و سلطنتی خونه وریا غفوری و همسر چشم رنگی اش در یک جشن تولد عاشقانه/ ماشالا چقدر به هم میان😍 آمار تلفات حمله اسرائیل به حلب سوریه + جزئیات دیزاین شیک کیک حامد سلطانی مجری برنامه سال تحویل با یک عکس عاشقانه برای سالگرد ازدواجشان+عکس بارش باران و کاهش دمای برخی استانها گام های استوار دولت در مسیر «جهش تولید»؛ غول‌های صنعت به میدان بازگشتند (عکس) ابتکار خنده دار جوان ایرانی در پیوند موفقیت آمیز درب بازکن نوشابه به در ماشین/ سلطان مدیریت بحران😂👌 پرهیز از تخریب در انتخابات، همواره مورد تاکید رهبری بوده است عزای خانواده شیرازی به جشن تبدیل شد + جزئیات (عکس) خلاقیت خنده دار یک ایرانی در نصب شیر آب روشویی به پراید/ لامصب از مغزش بهینه استفاده کرده😂 انتشار اولین عکس از رهبر معظم انقلاب با لباس محلی سیستان و بلوچستان 10 آقازاده ای که تاکنون پای میز محاکمه رفته اند / اجرای عدالت حتی برای فرزندان هاشمی رفسنجانی، آیت الله جنتی و .... علی دایی 4 برادر خوش تیپ و عجیب‌تر از خود دارد؛ افسانه 5 برادران خانواده شهریار خانه تاریخی حیرت انگیز در گود چهک شهر بهبهان + تصاویر توصیه به استعفای سفیر ایران در باکو به خاطر مصاحبه با یک خبرنگار با پوشش زننده از سوی رسانه اصولگرا پاسخ جالب رهبر انقلاب به طلبه‌ای که از ایشان افطاری می‌خواست +فیلم/ما کجاییم در این بحر تفکّر ... پاداش 4 میلیارد تومانی برای بچه‌دار شدن خبرساز شد عکس عجیب ماشین آتش‌نشانی 90 سال پیش! (ویدئو) عجیب ترین و خاص ترین بستنی ایران/ خلاقیت بستنی فروش تهرانی مثل بمب صدا کرد (ویدئو) مدل عجیب و غریب فنجان فضایی برای نوشیدن چای در فضا استوری مشترک ترلان پروانه و شروین حاجی پور با یک نوزاد بامزه +عکس (ویدئو) ترکیب هنر و علم ریاضیات مساوی می‌شود با خلق اثری بی‌نظیر از تصویر مریم میرزاخانی/ کاش هنرمندش رو هم نشون میداد دعای زیبای محیا مهمان برنامه محفل برای امام زمان (عج) + فیلم حواشی داغ امروز جمعه 10 فروردین 1403 / یادگاری عجیب علیرضا جهانبخش برای دختر هلندی! خلاقیت بی نظیر بستنی فروش تبریزی، با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا تصاویری از جسدی 800 ساله که قبل مرگش بسیار ترسیده بوده!/ رنج‌های انسان جایی در تاریخ ثبت میشوند؟ سفره هفت سین ساده و بدون تجملات خانه مدرن کریم باقری+ عکس/میشه کلی ازش ایده گرفت! کیک تولد متفاوت نرگس محمدی در کانادا و حضور فریبا نادری، پری سیمای سریال ستایش در تولدش +عکس سکانس خنده دار ذهن منحرف یوسف تیموری درباره فیلمنامه محیا دهقانی/ همه از شدت خنده منفجر شدن+ویدیو حضور مهران مدیری، رامبد جوان و المیرا شریفی مقدم در یک ضیافت افطاری مشترک/ یک میز با غذاهای ساده و رنگارنگ+عکس (ویدئو) ستاره فوتبال آسیا امام جماعت شد! شام عاشقانه رامید جوان و همسرش نگار جواهریان در یک جگرکی/ چقدر این زوج خاکی و خاص هستن+عکس (تصاویر) تغییر چهره و تیپ «جمیله» همسر تقی معمولی در سریال پایتخت بعد 5 سال فال انبیاء روزانه جمعه 10 فروردین ماه 1403 عکس جنجالی با استایل بهاری مرجانه گلچین/ فخر فروشی مرجانه گلچین با طلا و جواهراتش ! (عکس) نمایی دیده نشده و خاص از دکوراسیون داخلی و نوروزی خانه ملیکا شریفی نیا/دکور شاد و رنگی رنگی!
تیتر امروز   
آمار تلفات حمله اسرائیل به حلب سوریه + جزئیات بارش باران و کاهش دمای برخی استانها گام های استوار دولت در مسیر «جهش تولید»؛ غول‌های صنعت به میدان بازگشتند پرهیز از تخریب در انتخابات، همواره مورد تاکید رهبری بوده است عزای خانواده شیرازی به جشن تبدیل شد + جزئیات 10 آقازاده ای که تاکنون پای میز محاکمه رفته اند / اجرای عدالت حتی برای فرزندان هاشمی رفسنجانی، آیت الله جنتی و .... علی دایی 4 برادر خوش تیپ و عجیب‌تر از خود دارد؛ افسانه 5 برادران خانواده شهریار توصیه به استعفای سفیر ایران در باکو به خاطر مصاحبه با یک خبرنگار با پوشش زننده از سوی رسانه اصولگرا پاداش 4 میلیارد تومانی برای بچه‌دار شدن خبرساز شد حواشی داغ امروز جمعه 10 فروردین 1403 / یادگاری عجیب علیرضا جهانبخش برای دختر هلندی! بیوگرافی حامد سلطانی مجری اعجوبه ها و سال تحویل/ همسر اول دوم و علت تصادف + فیلم و عکس‌های جذاب و دیدنی جلوه‌گری فرح دیبا با چادر توری در حرم امام رضا/اقدامات ریاکارانه برای بهره برداری سیاسی از دین! 12 دروغ شاخداری که پدر و مادرها در بچگی به ما گفتند / خیلی از باورهای کودکیمان حقیقت ندارد و باید با واقعیت رو به رو شد اگر این 10 رفتار را در اولین قرارتان دیدید پا به فرار بگذارید / اگر طرف مقابل این رفتارها را داشت بدون فرد مناسبی برای ازدواج نیست جزئیات مسمومیت شدید یک جوان در پی بلعیدن مواد مخدر