دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

دانشگاه / آموزش / عمومی /

چگونه وارد اکانت دوم اینستاگرام شویم؟+ آموزش تصویری 

چهارشنبه، 17 خرداد 1402
اپلیکیشن instagram به تازگی این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده که بتوانند با یک اپلیکیشن چندین اکانت اینستاگرام داشته باشند و با سوئیچ کردن بین حساب ها به مدیریت اکانت های اینستاگرام خود بپردازند. در ادامه ساعدنیوز به چگونگی وارد شدن به اکانت دوم اینستاگرام خواهد پرداخت. همراه ما باشید.

چند حساب اینستاگرام در یک گوشی

امروزه به دلیل ویژگی چند اکانتی ارائه شده توسط اپلیکیشن instagram می توانید چندین اکانت اینستاگرام ایجاد کنید. ایجاد حساب کاربری دوم و یا داشتن چندین حساب اینستاگرام برای افرادی که از این شبکه اجتماعی برای اهداف مختلف استفاده می کنند کاملا ایده آل است. حساب چند کاربره ایسنتاگرام علاوه بر مدیریت بهتر اکانت ها، اجازه تردد بین دو اکانت ها، ورود و خروج، مدیریت نوتیفیکشن ها و… را نیز فراهم می سازد. بدین ترتیب بررسی حساب های کاربری بسیار ساده خواهد شد.

قابلیت چند اکانتی instagram به این معناست که می توان با یک اپلیکیشن همزمان به چندین اکانت لاگین و هر کدام را به طور جداگانه مدیریت کرد.

وارد شدن به اکانت دوم اینستاگرام

وقتی چند اکانت اینستاگرام روی یک گوشی داشته باشید نسخه های جدید instagram این امکان را برای کاربران خود فراهم می کنند تا بتوانند بدون نیاز به خروج از حساب کاربری مشخصات اکانت جدید را وارد کرده و به صورت همزمان چندین اکانت را مدیریت نمایند. اگر می خواهید بین اکانت های خود سوئیچ کنید مراحل زیر را دنبال کنید:

  • از بین تب های پایین برنامه روی تب پروفایل شخصی تان بروید.

  • حال روی نام کاربری تان در بالای صفحه ضربه بزنید.

  • اگر از قبل به سایر اکانت های ایجاد شده خود لاگین کرده باشید در پنجره باز شده لیست اکانت های فعال را مشاهده خواهید کرد. در این صورت می توانید اکانتی که قصد دارید وارد آن شوید را از لیست حساب های کاربری اینستاگرام انتخاب نمایید. در غیر اینصورت با انتخاب گزینه Add Acounts در صفحه لاگین نام کاربری و پسورد اکانت هایی که از قبل ساخته اید را وارد کرده و به لیست اکانت های فعال موبایل خود اضافه نمایید.

نکته: در صورتی که حساب های کاربری قبلی خود را (حداکثر 5 حساب) به لیست اکانت ها اضافه کرده باشید پس از لمس نام کاربری تان در بالای صفحه لیست سایر حساب های کاربری تان را مشاهده خواهید کرد.
همچنین می توانید در بخش تنظیمات instagram خود از همه حساب های کاربری تان Log Out کنید.

  • اکنون در پنجره ظاهر شده گزینه Log into Existing Account را انتخاب نمایید.

  • در مرحله بعد برای ورود به اکانت اینستاگرام دوم، گزینه Switch Accounts را لمس کنید.

  • حال در صفحه login نام کاربری و پسورد اکانتی که می خواهید به آن لاگین کنید را وارد نمایید. بدین صورت به راحتی می توانید چندین اکانت روی گوشی موبایل خود داشته و آن ها را مدیریت نمایید.

سخن پایانی

بنابراین در این مطلب سعی کردیم به چگونگی وارد شدن به اکانت دوم اینستاگرام برای شخصی که چند اکانت اینستاگرام در یک گوشی داشته باشد که را مورد بحث و بررسی قرار دهیم. زیرا یکی از مزایای افزودن اکانت جدید به اینستاگرام این است که به صورت ساده تری می توان به مدیریت آن ها پرداخت. امروزه اینستاگرام چند کاربره بسیار مورد توجه قرار دارد به ویژه اگر برای وب سایت خود چندین حساب ایجاد کرده باشید. همچنین اکنون می دانید که حداکثر تعداد اکانت اینستاگرام چه تعدادی است. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 27 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
ناگفته‌هایی از زندگی شخصی داماد پزشکیان و اعضای خانواده رئیس جمهور منتخب + فیلم
هزینه چاپ یک کتاب
ترجمه تخصصی کتاب
اعتراف طناز طباطبایی/ عاشق فوتبالیست معروف بودم و به خاطرش فوتبال می دیدم
ترجمه تخصصی متن
شاعرانه ترین سکانس عاشقانه سینمای ایران/ عاشقانه بی تکرار پارسا پیروزفر و نیکی کریمی/ عاشقانه ای که رودست نداره
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
ویراستاری تخصصی مقاله
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
خلاقیت منحصربه‌فرد پدر ایرانی در نصب کولرآبی روی موتورش حماسه‌ای جدید آفرید+ویدیو/ با این ایده موتورسواری توی گرما باز هم لذت بخشه