چگونه ویزای توریستی استرالیا بگیریم

  یکشنبه، 24 دی 1402   زمان مطالعه 5 دقیقه

استرالیا، بی تردید زیباترین قاره جهان است. اخذ ویزای توریستی استرالیا برای سفر به سرزمینی پهناور با بیشترین تنوع زیستی و گیاهی، با عجایب طبیعی خارق العاده و بی نظیر، بهترین گزینه برای متفاوت سپری کردن تعطیلات است. مسافرت به استرالیا، تجربه ای زیبا و خاطره انگیز است که در هیچ جای دیگر، قابل دستیابی نیست.

آب و هوای استرالیا معتدل است و همین خصوصیت، استرالیا را در چهار فصل سال، مقصد توریست ها می نماید. استفاده از فرصت تعطیلات سال نو میلادی، شما را با جشن ها و فستیوال های داخلی بی نظیری مواجه می کند. در حال حاضر، سفارت استرالیا در تهران، درخواست های ویزا را به صورت آنلاین می پذیرد و با این تدبیر، زمان رسیدگی و صدور ویزا بسیار کوتاه شده است. اخذ ویزای توریستی استرالیا، نیاز به مصاحبه یا مراجعه حضوری ندارد و کلیه مراحل از ابتدا تا انتها، به صورت آنلاین انجام می پذیرد.

ویزای توریستی استرالیا برای افرادی است که می خواهند برای مسافرت، دیدار اهالی خانواده از جمله والدین، فرزندان، برادر، خواهروفامیل، یا برای قرارهای کاری یا شرکت در سمینارها به استرالیا سفر کنند.


شرایط ویزای توریستی استرالیا


وزارت امور خارجه استرالیا، یک سری قوانین و شرایط برای ویزای توریستی استرالیا تعیین کرده است. در صورتی که متقاضی ویزای توریستی استرالیا این شرایط را نداشته باشد، بدون هیچ شکی، درخواست ایشان رد خواهد شد.

شرایط اخذ ویزای توریستی استرالیا به شرح زیر می‌باشد


📋 متقاضی ویزای استرالیا، باید تاریخچه سفری متناسب با منابع مالی خود داشته باشند. منظور از تاریخچه سفری برای ویزای توریستی استرالیا، ویزای شینگن نیست و هر سفر خارجی یک تاریخچه سفری محاسبه می‌شود.

📋 متقاضی ویزای توریستی استرالیا در صورتی که دعوت‌نامه داشته باشد، شانس بیشتری برای اخذ ویزای توریستی استرالیا خواهد داشت. دعوت نامه اگر از سمت بستگان درجه متقاضی ارسال شود، دارای اعتبار بیشتری خواهد بود.

📋 متقاضی ویزای توریستی استرالیا، برای هر روز اقامت خود در این کشور باید میانگین بین 60 تا 80 دلار استرالیا تمکن مالی به سفارت این کشور ارائه کند. مبلغ اعلام شده با احتساب هزینه اقامت و خرج های روزانه در استرالیا میباشد.

استرالیا


مراحل اخذ ویزای توریستی استرالیا


مراحل اخذ ویزای توریستی استرالیا به شرح زیر است

ساخت حساب کاربری در سایت سفارت استرالیا.

وارد کردن اطلاعات شخصی و پاسخ به سوالات شرایط سنجی در سایت استرالیا.

آپلود کردن مدارک درخواستی ویزای توریستی استرالیا.

پرداخت هزینه بررسی مدارک ویزای توریستی استرالیا.

مدت زمان جواب‌دهی ویزای توریستی استرالیا کمتر از 50 روز (بین 6 تا 37 روز کاری) است.

ویزا


انواع ویزای توریستی استرالیا


انواع ویزای توریستی استرالیا به 4 دسته تقسیم می شود که در زیر توضیح داده ایم

ویزای توریستی خانوادگی استرالیا


ویزای توریستی خانوادگی استرالیا، به منظور بازدید از خانواده در استرالیا صادر می‌شود. به همین دلیل، شما به عنوان متقاضی ویزای توریستی خانوادگی استرالیا، باید از خانواده خود که در استرالیا هستند، دعوت نامه ارائه کنید. در این دعوت نامه، باید مکان اقامت شما مشخص شود و همچنین باید قید شود که در صورت نیاز، شخص دعوت کننده شما را حمایت مالی خواهد کرد.

ویزای توریستی استرالیا برای والدین


کسانی که حداقل دو سال و یا بیشتر در استرالیا اقامت دارند، میتوانند ویزای توریستی استرالیا برای والدین خود درخواست کنند. از شرایط اخذ ویزای توریستی برای والدین این است که پدر و مادر شما باید بالای 65 سال سن داشته باشند و شما حتما باید در استرالیا اقامت داشته باشید و برای پدر و مادر خود، دعوت نامه معتبر ارسال کنید.

ویزای توریستی و گردشگری استرالیا


ویزای توریستی و گردشگری استرالیا، با هدف تفریح و گردشگری در استرالیا از سوی سفارت این کشور صادر می‌شود. اعتبار این ویزا، با توجه به هدف اعلامی شما به سفارت استرالیا می‌باشد. برای اخذ ویزای توریستی و گردشگری استرالیا، حتما باید تاریخچه سفری مناسب با منابع مالی خود داشته باشید.

ویزای بازدید کننده تجاری استرالیا


این ویزا با هدف مقاصد تجاری، حضور در سمینار‌ها و همایش ها و تعامل بین شرکت ها صادر می‌شود. برای اخذ ویزای بازدید کننده تجاری استرالیا، باید از یک شرکت و یا برگزار کننده همایش دعوت نامه معتبر ارائه کنید. مدت اعتبار این ویزا، بسته به تاریخ درج شده در دعوت نامه دارد.

استرالیا


اخذ ویزای استرالیا با دعوتنامه


دعوت نامه در اخذ ویزای توریستی استرالیا تاثیر به سزایی دارد و تا حد چشمگیری شانس گرفتن ویزای این کشور را افزایش می‌دهد. می‌توانید دعوت نامه را از خانواده، دوست یا آشنا و یا یک شرکت برای ویزای توریستی استرالیا خود درخواست کنید.

دعوت نامه ویزای توریستی استرالیا باید شامل موارد زیر باشد:


  • اسم کامل شخص دعوت کننده

  • تاریخ تولد ایشان

  • آدرس و شماره تلفن ایشان

  • وضعیت اقامت دعوت کننده در استرالیا (اقامت دائم، شهروند، دانشجو و غیره)

  • شغل و یا منبع درآمد دعوت کننده

  • رابطه دعوت کننده با شما (دوست، خواهر، برادر، والدین و غیره)

  • هدف از سفر به استرالیا (تعطیلات، بازدید تجاری، بازدید خانواده و غیره)

جزئیات در مورد هزینه های مسکن و اقامت شما (اگر در منزل ایشان اقامت می‌کنید)

در صورتی که می خواهید ویزای توریستی استرالیا بدون دعوت نامه بگیرید شانس شما در اخذ ویزا به شدت کاهش می‌دهد. در صورتی که برای ویزای توریستی استرالیا دعوت نامه ندارید، تاریخچه سفری و مدارک مالی شما می‌تواند کمک به سزایی به بالا بردن شانس شما در اخذ این ویزا کند.

استرالیا


مدارک ویزای توریستی استرالیا


برای دریافت ویزای توریستی مدارکی ازطرف متقاضی مورد نیاز سفارت می باشد که بطور کامل به بررسی آنها در متن زیر پرداخته شده است.

📑 اسکن رنگی و با کیفیت از صفحه اول و تمامی صفحات مهر و ویزا شده ی پاسپورت جدید

📑 اسکن رنگی و با کیفیت ازصفحات اول و تمامی صفحات مهر و ویزا شده ی پاسپورت‌های قدیمی

📑 ترجمه تمامی صفحات شناسنامه متقاضی

📑 ترجمه کارت ملی

📑 ترجمه سند ازدواج

📑 ترجمه کارت پایان خدمت در صورت اعزام متقاضی به خدمت سربازی (برای متقاضیان 18 تا 50 ساله)

📑 تکمیل فرم های مورد نیاز سفارت استرالیا

📑 ریز پرینت 6 ماهه از حساب بانکی جاری

📑 نامه تمکن مالی از حساب بانکی

📑 ترجمه ی اسناد ملکی شخص متقاضی

لطفا توجه داشته باشید که تمامی مدارک ذکر شده باید به زبان انگلیسی ترجمه شده و علاوه بر ترجمه رسمی احتیاج به مهر دادگستری وامور خارجه نیز دارند.

ترجمه مدارک


جمع بندی


اگر تمایل به مسافرت به استرالیا دارید،این مقاله می تواند کمک خوبی به شما در این باره کند. لطفا اگر شما نیز به استرالیا سفر کرده اید و یا تجربه ی مشابهی از گرفتن ویزای توریستی دارید با ما در قسمت نظرات در میان گذارید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (278 نظر) سه پرس کباب سفارش پسر کوچک رهبر معظم انقلاب برای خانواده شش نفره‌شان+عکس/ فرزندانی که در ساده زیستی راه پدر را ادامه میدهند (161 نظر) پیام توئیتری علی دایی درباره حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری+عکس (36 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (33 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (29 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده یزدی، با نوشته جالب پشت کامیون حماسه ساز شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا... (19 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان نسرین مرادی، فریده سریال نون خ/ روحش شاد و یادش گرامی (18 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (18 نظر) (عکس) انگشتر بسیار زیبای رهبر انقلاب با طرحی دلربا و چهره شاداب و پرانرژی ایشان در 85 سالگی / پیر ما اشرف مخلوقات است ... (10 نظر) نگاهی به کیک تولد متفاوت و به شکل سالاد الویه حامد آهنگی در مراسم سورپرایز تولدش+ویدیو/ چه ذوقی میکنه آقای خوش خنده😍 (9 نظر) نگاهی به کانتر آشپزخانه شلوغ و جمع و جور خانه مهران غفوریان در این پیام تبریکش+ویدیو/ یخچال هم قشنگ برا خودش آلبوم عکسه (7 نظر) سنگ تمام فاطمه گودرزی، توران سریال لحظه گرگ و میش در تبریک تولد عروسش با اشاره به چشمان دریا خانوم+عکس/ تعریف و تمجیدی عروس‌پسند😍 (6 نظر) نگاهی به ورودی خانه ویلایی پوریا پورسرخ در میزبانی از بازیگر معروف ترکیه ای+ویدیو/ میز بیلیارد با پرده هایی خوش رنگ و خاص 😍 (5 نظر) تغییر استایل پاشا رستمی، حامد سریال لحظه گرگ و میش در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس (5 نظر) مینی کیک ساده و خوشمزه نفس بازغی برای تولد 16 سالگی اش /تزئین زیبا با شمع و توت فرنگی و بلوبری+ویدئو (5 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
با این سبزیجات سالم و مقوی به جنگ چاقی شکم بروید/ با این خوشمزه ها زود لاغر میشی!
فال روزانه امروز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 11 تیر خرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 11 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 11 تیر 1403 + فیلم
فال ابجد روزانه دوشنبه 11 تیر 1403
فال انبیاء روزانه دوشنبه 11 تیر ماه 1403
ماجرای دیده شدن بازیگر زن سلبریتی با برادر سعید جلیلی در ژاپن‎+عکس
نسبت فامیلی فاطمه گودرزی توران سریال لحظه گرگ و میش و حمید گودرزی نادر سریال دلدادگان/ گودرزی های سینمای ایران را بشناسید
روایت‌هایی تاریخی از قتل فجیع امیرکبیر در کاشان توسط ایرانی‌ها انگلیسی‌ها / جان کندن او چهار ساعت طول کشید ...
همدستی خانم وکیل و پرستار بیمارستان در قتل مرد ثروتمند / پای 24 میلیارد تومان وسط بود
وقتی گریه رضا شاه را خارجی‌ها درآوردند!
نکات مهم درباره نظافت ماشین ظرفشویی که باید بدانید
خواننده معروف لس آنجلسی به ایران بازگشت+عکس خواننده در فرودگاه
فرهنگ عجیب ازدواج زنان با درخت در هند!!
منتخب روز   
(عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ... حضور حمید نوری در منزل حسین امیرعبداللهیان برای عرض تسلیت به خانواده ایشان و قدردانی از تلاشهای وزیر شهید برای آزادی وی+عکس