دریافت ارز دیجیتال رایگان با ایردراپ ها

  یکشنبه، 09 آذر 1399   زمان مطالعه 7 دقیقه
دریافت ارز دیجیتال رایگان با ایردراپ ها
با افزایش کاربرانی که از آن ایردراپ استفاده میکنند، صرافی ها و کیف پول هم مجبورند از این ارز جدید پشتیبانی کنن تا رضایت کاربران خود را از دست ندهند و به این ترتیب یک ارز گمنام میتواند در یک صرافی معتبر ثبت شود و در کیف پول تریدر ها جا باز کند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، ایردراپ (Airdrop) در لغت به معنای ریزش بار از هواپیمای جنگی است و زمانی که در جنگ ها دسترسی ها بسته است و از طریق هوا پشتیبانی ارسال میشود میگویند، ایردراپ انجام شده.

اما در دنیای ارزهای دیجیتال ایردراپ ها به شیوه های مختلفی مثل فورک ها، خرید ICO و هدیه دادن انجام می شوند. در واقع فرآیندی هستند که در آنها یک شرکت، توکن های خود را به طور رایگان به کیف پول های برخی از کاربران ارسال می کند. این روش یک روش کم هزینه برای تبلیغات است که مزایای زیادی برای شرکت عرضه کننده به همراه دارد.

آیا تا کنون برای تان اتفاق افتاده است که روزی موجودی کیف پول تان را بررسی کنید و ببینید تعدادی توکن به آن اضافه شده است؟ اولین چیزی که به ذهن تان می رسد چیست؟

مطمئن باشید کسی این توکن ها را اشتباها به حساب شما نریخته است. عرضه کنندگان رمزارز، هر از گاهی با برگزاری ایردراپ ها به افرادی که کیف پولِ اتریوم دارند توکن های رایگان ارائه می دهند. این کار تقریبا از همان ابتدای عرضه ی اولیه ی (ICO) اتریوم بارها انجام شده است. شاید برخی از صاحبان کیف پولِ ETH تا کنون چندین بار متوجه شده باشند که تعدادی توکن اضافی در کیف پول شان وجود دارد و نمی دانند از کجا آمده است. ممکن است به نظر شما این کار تا حدودی غیرمنطقی باشد، اما این تصمیم در واقع نوعی استراتژی بازاریابی است که از سوی عرضه کنندگان رمزارز به منظور افزایش آگاهی مخاطبان مربوطه مانند سرمایه گذاران و علاقه مندان اتخاذ می شود.

اگر کیف پولی در اتراسکن داشته باشید و آن را بررسی کنید (توصیه می شود هرگز به منظور بررسی موجودی حساب تان از کلید خصوصی برای باز کردن کیف پول استفاده نکنید)، یک نوار در بالای صفحه به نام پیگیریِ توکن (Token Tracker) خواهید دید. البته این نوار فقط زمانی که در حساب تان توکن وجود داشته باشد ظاهر می شود. اگر آن را نمی بینید یعنی در حال حاضر هیچ توکن یا ایردراپی در حساب تان وارد نشده است.

اگر برای کسب اطلاعات بیشتر به سراغ گوگل یا موتورهای جستجوی دیگر بروید، ایردراپ با موفقیت روبه رو می شود. زیرا این همان هدفی است که ایردراپ دنبال می کند؛ اینکه مخاطبان از وجود یک رمزارز آگاه شوند.

اگر با شخص دیگری (مثلا دوست تان) درباره ی این توکن ها صحبت کنید، در این صورت شما دوست تان را از وجود این ارز آگاه کرده اید و اطلاعاتی راجع به آن بین شما ردوبدل شده است. در این حالت که از روش اول خیلی بهتر است، دو نفر از این رمزارز آگاهی یافته اند و اگر هزاران نفر دیگر نیز همین کار را انجام دهند، باز هم ایردراپ با مبلغی ناچیز به هدفش رسیده است.

اما اگر پس از دریافت این توکن ها آنها را نادیده بگیرید، ایردراپ در هدفش که آگاه کردن شما از رمزارز موردنظر و افزایش اطلاعات مربوط به آن است با شکست مواجه خواهد شد.

هر شرکت مبتنی بر بلاک چین مانند پلتفرم های معاملاتی، صرافی های ارزهای دیجیتال، یا کیف پول ها ممکن است ایردراپ انجام دهند. قبل از توزیع ایردراپ شرکت صلاحیت متقاضیان را بررسی میکند تا مطمئن شود افراد واجد شرایطی به این ارز دیجیتال دسترسی پیدا خواهند کرد.

ایردراپ ها معمولا یا از قبل اطلاع رسانی میکنند، و یا به صورت غافل گیر کننده عرضه می شوند.

خیلی از مواقع، در قبال کار هایی که جهت کسب درآمد انجام میدهید، ایردراپ دریافت میکنید.

رفرال گیری یعنی سایت مورد نظر به شما لینکی برای فروش محصول یا معرفی به دوستان بدهد و شما با اشتراک گذاری آن لینک، دوستان خود را با آن برند آشنا کنید.

در این حالت مقداری پورسانت برای شما لحاظ میشود که بعد از معرفی کاربران جدید به کیف پول شما اضافه خواهد شد.

با افزایش کاربرانی که از آن ایردراپ استفاده میکنند، صرافی ها و کیف پول هم مجبورند از این ارز جدید پشتیبانی کنن تا رضایت کاربران خود را از دست ندهند و به این ترتیب یک ارز گمنام میتواند در یک صرافی معتبر ثبت شود و در کیف پول تریدر ها جا باز کند.

چطور ایردراپ پیدا کنیم؟

یافتن ایردراپ ها و دریافت ارز دیجیتال رایگان کار دشواری نیست. تنها با عضویت در گروه های ارز دیجیتال در شبکه های اجتماعی مانند توئیتر ، تلگرام و ردیت یا فعالیت در سایت ها و فروم های ارز دیجیتال می توانید هر روزه از ایردراپ هایی که در این فضاها تبلیغ می شوند مطلع شوید؛ اما باید به این نکتi توجه کنید:

  • برای انتخاب یک ایردراپ باید خودتان در مورد آن تحقیق کنید و به تبلیغات اعلام شده اعتماد نکنید زیرا ممکن است بعضی از آنها اصلا پاداش کاری که انجام داده اید را پرداخت نکنند و یا با ایجاد صفحات فیشینگ اطلاعات کیف پولتان را سرقت کنند.

منابع موثق تشخیص ایردراپ ها

سایت ها و خبرنامه های زیادی وجود دارند که ایردراپ هایی که قرار است برگزار شوند را به شما معرفی می کنند. شما با عضویت در این سایت ها بجای اینکه خودتان هرروز برای جست و جو زمان بگذارید کنید ،ایردراپ های در حال برگزاری را به شما اعلام کنند تا کلاهبرداران زیادی که منتظر شما هستند و سعی می کنند خود را قانونی جلوه دهند تیرشان به سنگ بخورد.

شما با ورود به این سایت و فعال کردن نوتیفیکیشن آن میتوانید از جدید ترین ایردراپ ها با خبر شوید

آی سی او دراپز هم از سایت های معتبر در این زمینه است. همچنین یکی از معروفترین کانال های اطلاع رسانی در توئیتر، cosmic trading است که معمولا ایردراپ هایی که در این کانال معرفی می شوند همیشه از نظر قانونی تایید شده هستند و شما می نوانید به آنها اعتماد کنید.

دریافت ایردراپ رایگان

برای دریافت ایردراپ رایگان این مراحل را طی میکنیم:

  • کیف پول اتریوم: توکن های ایردراپ، ICO ها معمولا بر پایه اتریوم هستند و کیف پول شما حتما باید با ERC20 سازگار باشد. اگر کیف پول اتریوم ندارید می توانید در MetaMask یا MyEtherWallet کف پول خود را بسازید.
  • کیف پول باید فعال باشد: برای اینکه شانس بیشتری برای دریافت توکن های ایردراپ داشته باشید بهتر است کیف پولتان فعال باشد. چون برگزارکنندگان ایردراپ ها به فعالیت و موجودی کیف پول ها توجه می کنند.
  • حساب کاربری در تلگرام: تلگرام یکی از ابزارهای تبلیغاتی خوب برای افزایش مخاطب است و ICO ها نیز از آن استفاده می کنند. فقط توجه داشته باشید قبل از دریافت توکن های خود از کانال تلگرام آن ها خارج نشوید. دقت کنید در این کانال ها از شماره مجازی استفاده کنید.
  • حساب کاربری توییتر: در توییتر باید فعال باشید، و شاید بخواهند توییت هایشان را ریتوییت کنید. این توقعات بر اساس سوشال سیگنال هاست و انتظار دارند نامشان در شبکه های اجتماعی بازتاب کند.
  • ایمیل: قطعا برای فعالیت در دنیای مجازی نیاز به ایمیل دارید. اما همیشه سعی کنید اکانتتان را به نرم افزار های موبایلی یا ویندوزی متصل کنید تا سریعا از پیام های آنها با خبر شوید.

کلاهبرداری ایردراپ ها

به طور کلی اگر میخواهید مورد کلاهبرداری قرار نگیرید، این موارد را حتما توجه کنید:

  • هرگز کلیدخصوصی خود را به کسی ندهید، اگر نیاز است شخصی موجودی حساب شما را چک کند، به سادگی میتواند با استفاده از ابزارهایی مثل تراسکن این کار را انجام دهد و نیازی به کلید خصوصی شما نیست.
  • به هیچ وجه برای استفاده از ایردراپ پولی نفرستید!
  • منبع ایردارپی که استفاده میکنید معتبر است؟
  • برای مطمئن شدن از رسمی بودن یک ایردراپ همیشه به یاد داشته باشید ، اگر عرضه کنندگان رمز ارزی قصد برگزاری ایردراپ داشته باشند آن را در حساب های کاربری شبکه های اجتماییشان اعلام میکنند. عمده این شرکت ها در توئیتر حساب کاربری دازند.

در پایان باید بگوییم اگر علاقه مند به ارزهای دیجیتال هستید، حتما اخبار ارزهای تازه وارد را دنبال کنید و از ایردراپ های آن استفاده کنید. شاید روزی آن توکن جدید مثل بیتکوین کش پیشرفته شود و شما را در حسرتش باقی بگذارد!


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (463 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (334 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (219 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (48 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (37 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (13 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (10 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (9 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (8 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر)
تیتر امروز   
اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان ممتاز بین‌المللی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
باید‌ها و نبایدهای داوطلبانِ "نوبت دوم کنکور" قبل، حین و بعد از آزمون سراسری+ عکس
ویدیو/ استعداد فوق‌العادۀ یک هنرمند در تبدیل سنگ سخت به یک اثر خارق‌العادۀ مینیاتوری/ تو فقط بتراش ای سنگ‌تراش...
7 عضو بی‌مصرف بدن انسان/ آیا بدن ما واقعاً به همه‌ی این بخش‌ها نیاز دارد؟
ویدیو/ آب‌دزدک "سالپ" موجودِ شفاف دریایی که به تخم‌شربتی غواصان معروف است
ویدیو/ ترکیب بوم و خلاقیت یک هنرمند= نقاشی با اشک‌هایی جاری از رنگ
خودکشی متهم ردیف اول سرقت از صندوق امانات بانک ملی در زندان بزرگ تهران
ویدیو/ دیدار مقام معظم رهبری با مرحوم صابری/ کتاب زیبایی که گل آقا طنزپرداز نمونۀ کشور به رهبری هدیه دادند
(ویدئو) هلن کلر؛ داستان الهام‌بخش زنی نابینا که با لمس، محدودیت‌های نابینایی و ناشنوایی را شکست!
ویدیو/ خاطرات فرار از صف مدرسه با مخفی شدن در کلاس/ حالا این کلاس کمد داشت ناظم ندید، بقیه بگن کجا مخفی می‌شدین؟
ناراحتی علی کریمی از آنفالو در شب انتخابات!
(تصاویر) فوتبال بازی کردن دکتر مسعود پزشکیان رئیس جمهور ایران ، سوژه تیزبینان شد!
مرجانه گلچین مدل لباس تیم ملی فوتسال بانوان شد/ رونمایی از لباس بسیار شیک خانم های ورزشکار +عکس
(ویدئو) رازهای عشق عمیق مولانا؛ از همسر و فرزندانش تا دیدار شگفت‌انگیز با شمس تبریزی!
تولد یک سالگی کوروش پسر علی قلیزاده و یاسمین فرمانی دو لژینور ایرانی / تم جذاب آبی و میکی موس ایده ی جالبیه 👌
منتخب روز   
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند