دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

حوادث /

دست‌درازی پرستار خانگی به دختر معلول/ طلاق گرفتم ، پسرم ویلچرنشین شد و... 

چهارشنبه، 30 خرداد 1403
کد خبر: 393489
ساعدنیوز: زن میانسال گفت: برای مراقبت از پسر ویلچرنشینم مرد 40 ساله‌ای را استخدام کردم تا خودم بتوانم به کارهای برادرزاده معلولم که والدینش را در تصادف از دست داده بود، رسیدگی کنم، اما اتفاق وحشتناکی رخ داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز به نقل از همشهری، زن 50 ساله که با چهره‌ای مضطرب و هراسان وارد مرکز انتظامی شده بود، درباره یک ماجرای تلخ به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری میرزاکوچک خان مشهد گفت: سال‌ها قبل به خاطر ناسازگاری و اختلافاتی که با همسرم داشتم از او طلاق گرفتم و به همراه پسرم در یک منزل مسکونی زندگی می‌کردم تا اینکه روزی پسرم در محیط کارش دچار سانحه شد و قدرت راه رفتن را از دست داد. از آن روز به بعد پسرم که اکنون 30 سال دارد، ویلچرنشین شد.

هنوز با این ماجرای وحشتناک کنار نیامده بودم که چند سال قبل برادرم و همسرش نیز در یک حادثه رانندگی جان باختند و دختر آن‌ها که ناتوان جسمی و حرکتی بود، تنها ماند. زیبا حتی قدرت تکلم نداشت، ولی من نتوانستم او را به مراکز نگهداری از معلولان بسپارم. این بود که زیبا را هم نزد خودم آوردم تا از او هم در کنار پسرم مراقبت کنم. از سوی دیگر خودم مجبور بودم برای تامین مخارج زندگی بیرون از منزل کار کنم، به همین دلیل در فضای مجازی به دنبال فردی بودم که از پسرم در منزل مراقبت کند که تنها نباشد و من هم امور مربوط به خواهرزاده‌ام را انجام می‌دادم.

در نهایت مرد 40 ساله‌ای را که مدعی بود قبلا از سالمندان نگهداری می‌کرده، بدون تحقیق درباره ادعاهایش، استخدام کردم و پسرم را به او سپردم. او چنان اعتماد مرا به خود جلب کرد که تقریبا همه امور زندگیم در دست این مرد 40 ساله بود.

چند ماه گذشت تا اینکه یک روز پسرم وحشتزده با من تماس گرفت که خودم را به خانه برسانم. وقتی به منزل رسیدم، پسرم گفت: برای خرید سیگار از منزل خارج شدم، اما وقتی بعد از دقایقی به خانه بازگشتم، هوشیار را دیدم که قصد داشت به دختر داییم تعرض کند. او هنگامی که به طور ناگهانی مرا دید، بدون برداشتن لوازم شخصیش فرار کرد.

تازه فهمیدم که این شیطان کثیف چندین بار دیگر نیز قصد تعرض به این دختر معلول را داشته است. بعد از این ماجرا هم هرچه با گوشی تلفن او تماس گرفتم، خاموش بود.

به دنبال ادعاهای این زن میانسال، تحقیقات نیروهای تخصصی با دستور سرهنگ علی برزنونی (رئیس کلانتری میرزا کوچک‌خان مشهد) برای بررسی این ماجرا و معرفی دختر معلول به مرکز مشاوره پلیس آغاز شد.

  برچسب ها: تجاوز پلیس

1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 04 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
(عکس) دراز کشیدن و بازی کردن نوه علیرضا زاکانی در بیت رهبری، خانه پدری همه مردم ایران ...
(فیلم) ویدئوی دیده نشده از آلمانی حرف زدن علی دایی بعد از درخشش در یک بازی با لباس هرتا برلین / چقد آدم حسابی هستی تو مرد ...
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
عاشقانه های محمد صلاح و همسرش؛ ابرستاره فوتبال با سر کچل جذاب تر شد
نسبت فامیلی قاضی زاده هاشمی با وزیر دولت روحانی چیست؟
بیوگرافی و زندگی نامه شخصی مسعود پزشکیان/روایتی از دنیای پزشکی تا دنیای سیاست+ فیلم و عکس‌های جالب
متلک پرانی مجری مشهور پرسپولیسی به مهدی ترابی در آنتن زنده تلویزیون به خاطر توافق 90 میلیاردی با تراکتور تبریز +فیلم
(فیلم) واکنش دیدنی حیوانات به دیدن خودشون در آینه
دردسرهای ازدواج سلبریتی‌ها برای نوجوانان / بدون گلزار نمی‌توانم نفس بکشم