ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال روزانه امروز دوشنبه 6 فروردین ماه 1403

  یکشنبه، 05 فروردین 1403 ID  کد خبر 380938
فال روزانه امروز دوشنبه 6 فروردین ماه 1403
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 2 فروردین 1402 را مطالعه می فرمایید.

از دیرباز همواره مردم معتقد بودند که پدیده‌های اخترشناسی روی اتفاقات زندگی آن‌ها اثرگذار است. هنوز هم هستند که براساس نجوم و وضعیت ستارگان در آسمان طالع بینی می‌کنند. برخی از آن‌ها طالع بینی و فال افراد براساس ستارگان آسمان و ماه تولد افراد را در سرتاسر دنیا به صورت آنلاین منتشر می‌کنند. ما هم در پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز این مطالب را برای متولدین ماه‌های مختلف از همان منابع معتبر خارجی گردآوری و روزانه به صورت ترجمه شده به فارسی در اختیار شما می‌گذاریم. امید آنکه دنیا به کام شما همواره شیرین و روزگار بر وفق مرادتان باشد. با ما همراه باشید.

فال

استخاره

فال حافظ

برای مشاهده فال روزانه ماه‌های تولد مختلف کلیک کنید


فروردین

اردیبهشت

خرداد

تیر

مرداد

شهریور

مهر

آبان

آذر

دی

بهمن

اسفند

فال روزانه در روز 2 فروردین 1402 برای متولدین فروردین ماه


امروز، خورشید در برج خلاقیت و حساسیت طلوع می کند. این روز، فرصتی برای به کارگیری ایده های نو و جسورانه در پروژه هایتان است. ممکن است برای پیشبرد کارهایتان نیاز به تحقیقات عمیق و دقیق داشته باشید. این امر، تمرکز و انرژی زیادی از شما خواهد گرفت، اما نگران نباشید، زیرا نتیجه ی نهایی فراتر از انتظارات شما خواهد بود و شیرینی تلاش هایتان را به کامتان خواهد نشاند. استراحت و تجدید قوا را فراموش نکنید. ذهن و جسم خسته، مانع از خلاقیت و تمرکز شما خواهد شد. اتفاقی غیرمنتظره در راه است. هوشیار و آماده باشید، و با ذهنی باز به دنبال فرصت هایی باشید که این اتفاق به ارمغان می آورد. به یاد داشته باشید که هیچ موفقیتی بدون تلاش و پشتکار به دست نمی آید. خستگی ناپذیری شما، کلید طلایی دروازه های موفقیت خواهد بود.

نماد فروردین

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

قوچ

نوزاد طبیعت

من هستم

مارس (مریخ)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

یاقوت، الماس قرمز

صورتی روشن

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 2 فروردین 1402 برای متولدین اردیبهشت ماه


امروز، ستارگان عشق و شور و اشتیاق در آسمان طالع شما در حال رقص هستند. شما و عشقتان در دریای از عاشقانه غرق خواهید شد و لحظات ناب و رمانتیکی را در کنار یکدیگر تجربه خواهید کرد. این شور و اشتیاق، خاطره ای فراموش نشدنی در ذهن شما حک خواهد کرد. اما مراقب باشید که این موج عاشقانه، انتظارات شما از یکدیگر را به سطحی غیرقابل دسترس نبرد. به یاد داشته باشید که هر دوی شما انسان هستید و مانند هر انسانی، نقص ها و کمبودهایی دارید. امروز نظر دیگران در مورد شما در حال تغییر است، زیرا شما در حال دگرگونی هستید. برخی از دوستان و اطرافیانتان، این تغییرات و شمای جدید را با آغوش باز می‌پذیرند و از آن استقبال می‌کنند، اما برخی دیگر ممکن است از این دگرگونی ها خوشحال نباشند. در زمینه ی کاری، موفقیتی چشمگیر در انتظار شماست. تلاش ها و پشتکار شما ثمر خواهد داد و به پاداش خواهید رسید.

نماد اردیبهشت

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

گاو نر

طفل شیرخوار طبیعت

همه چیز مال من است

ونوس (زهره)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس

یاقوت کبود

آبی آسمانی، صورتی، بنفش

6

جمعه

فال روزانه در روز 2 فروردین 1402 برای متولدین خرداد ماه


امروز، عطش دانستن در وجود شما شعله ور است. مطالعه در مورد موضوعات مورد علاقه تان، به تنها دغدغه ی شما تبدیل شده است، حتی تمایل به ماندن در خانه و مطالعه، از رفتن به مهمانی و تفریح برایتان جذاب تر است. امروز، میزبان چندین مهمان خواهید بود. حضور این مهمان ها، فرصتی برای شما فراهم می کند تا در مورد آنچه خوانده اید، به بحث و تبادل نظر بپردازید و دانسته های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. در این روز، دریچه ای از فرصت های غیرمنتظره به روی شما گشوده می شود. سیل پیشنهادها و موقعیت های جدید، شما را در انتخاب مسیر مناسب دچار سردرگمی می کند. اما مراقب باشید که در این انتخاب، شتابزده عمل نکنید. به ندای عقل و منطق خود گوش فرا دهید و با دقت و وسواس، بهترین مسیر را برای خود برگزینید. در کنار امید و توکل، واقع بین باشید و برای روزهای سخت نیز برنامه ریزی کنید.

نماد خرداد

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دوقلوها

کودک طبیعت

من فکر می‌کنم

مرکوری (عطارد)

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

جیوه

زمرد کبود

زرد، سبز، آبی

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 2 فروردین 1402 برای متولدین تیر ماه


امروز، قدرت کلام شما در اوج خود قرار دارد و گویی جادوی کلمات در دستان شماست. ذهنتان فعال تر از همیشه و قدرت تخیلتان در اوج خود قرار دارد. در این روز، یک تصمیم مهم در زمینه ی شغلی، ذهن شما را به خود مشغول کرده است. شاید به فکر تغییر حرفه تان برای پیشرفت بیشتر افتاده باشید، اما تا پایان این ماه صبر کنید. با خیالی آسوده به انجام کاری بپردازید که از مدت ها قبل در فکرش بوده اید. این کار، دریچه ی موفقیت را به روی شما خواهد گشود و شادکامی و پیشرفت را به ارمغان خواهد آورد. در انتخاب دوست و هم نشین، دقت و وسواس را چاشنی کار خود کنید. با کسانی معاشرت کنید که شما را در مسیر رشد و تعالی تان حمایت می کنند. امروز، معامله، خرید یا فروش به نفع شما خواهد بود. با جسارت عمل کنید و از فرصت های پیش رو به بهترین نحو استفاده کنید.

نماد تیر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

خرچنگ

تازه بالغ طبیعت

من احساس می‌کنم

ماه

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

نقره

مروارید

سایه ای از رنگ‌های خاکستری و آبی و سبز

2

دوشنبه

فال روزانه در روز 2 فروردین 1402 برای متولدین مرداد ماه


امروز، با نگاهی به اطراف، جای خالی چیزی را حس خواهید کرد که روح تازگی و شادابی را به خانه تان هدیه خواهد داد. خرید چند گلدان زیبا و چیدن آنها در گوشه و کنار خانه، گامی در جهت این تحول خواهد بود. رنگ و بوی گل ها، طراوت و زیبایی را به فضای خانه تان خواهد آورد و حال و هوای شما را دگرگون خواهد کرد. امروز، دریچه ی تغییرات در زندگی خانوادگی تان گشوده خواهد شد. این تغییرات در ابتدا ممکن است چالش هایی را به همراه داشته باشند، اما در بلندمدت، به نفع شما و خانواده تان خواهند بود. اوقاتی را به همراه فرد مورد علاقه و شریک زندگی تان سپری کنید. به خواسته ها و اولویت های او احترام بگذارید و برای تقویت رابطه تان تلاش کنید. دوستی در انتظار دعوتی از سوی شماست. با دعوت او به منزل یا مکانی دلنشین، فرصتی برای تجدید دیدار و گفتگو فراهم کنید.

نماد مرداد

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

شیر

جوان طبیعت

من اراده می‌کنم

خورشید

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

طلا

یاقوت زرد

رنگ‌های غروب خورشید

1

یکشنبه

فال روزانه در روز 2 فروردین 1402 برای متولدین شهریور ماه


امروز، دریچه ی فرصت های اقتصادی به روی شما گشوده می شود. پیشنهادها و موقعیت های جدیدی در برابر شما قرار خواهند گرفت که تا کنون تجربه نکرده اید. اما در اتخاذ تصمیم در مورد این فرصت ها شتابزده عمل نکنید. با احتیاط و وسواس به بررسی جوانب مختلف موضوع بپردازید و با مشورت با افراد متخصص در زمینه ی اقتصادی، بهترین مسیر را برای خود انتخاب کنید. ممکن است امروز از شنیدن حرفی متعجب شوید. در برابر این حرف، جبهه نگیرید و سعی کنید موضوع را از زوایای مختلف بررسی کنید. به کار اشتباه شخصی در اطرافتان بی توجهی نشان ندهید. سکوت در برابر این موضوع، به منزله ی تایید آن خواهد بود. از زیر انجام دادن کاری که به عهده تان است، طفره نروید. به تعهدات خود عمل کنید و به یاد داشته باشید که هر چه انجام این کار به تعویق بیفتد، دشوارتر خواهد شد.

نماد شهریور

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

فرشته

بالغ طبیعت

من تجزیه و تحلیل می‌کنم

ولکان و مرکوری

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

پلاتین

عقیق سبز

سایه‌ای از خاکستری، سبز، نقره‌ای

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 2 فروردین 1402 برای متولدین مهر ماه


امروز، ایده های ناب و خلاقانه ای به ذهنتان خطور خواهد کرد. بدون هیچ گونه تردیدی، آنها را ثبت کنید و برای پرورش و به ثمر رساندنشان تلاش کنید. در مورد ایده هایتان نگران نباشید، زیرا بذر موفقیت در آنها نهفته است. با ایمان و پشتکار، آنها را به واقعیت تبدیل کنید و از ثمرات آن لذت ببرید. رابطه ای که به تازگی آغاز کرده اید، امروز شما را در دوراهی قرار خواهد داد. این دوراهی می تواند در زمینه ی کاری، دوستانه یا عاشقانه باشد. تصمیمی که در این دوراهی می گیرید، آینده ی این رابطه را رقم خواهد زد. با دقت و وسواس به بررسی جوانب مختلف موضوع بپردازید و با مشورت با افراد مورد اعتمادتان، بهترین مسیر را انتخاب کنید. ممکن است امروز از کسی درخواست کمک کنید و با جواب منفی او مواجه شوید. در برابر این پاسخ، صبر و شکیبایی پیشه کنید.

نماد مهر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ترازو

با آرمان ازدواج

من تعادل برقرار می‌کنم

ونوس (زهره)

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس درخشان

الماس، اوپال

بژ، قهوه‌ای

6

جمعه

فال روزانه در روز 2 فروردین 1402 برای متولدین آبان ماه


امروز، قدرت تشخیص ایده های ناب از ایده های خام در شما به اوج خود رسیده است. با صبر و حوصله، ایده های دیگران را تجزیه و تحلیل می کنید و با ارائه ی راهکارهای سازنده، آنها را در مسیر تحقق اهدافشان یاری خواهید رساند. اگر در حین تحلیل ایده های دیگران، به نقص و ایرادی در آنها برخوردید، با ظرافت و ملایمت آنها را متوجه این موضوع کنید. مراقب باشید که نقد شما به گونه ای نباشد که باعث دلسردی و ناامیدی آنها شود. امروز، ممکن است کمی احساس خستگی و بی حوصلگی کنید. شاید سفر اخیرتان شما را خسته کرده باشد و یا از مهمانی رفتن های پشت سر هم کمی دلزده شده باشید. نگرانی تان در مورد ایجاد تعادل بین امور کاری و خانوادگی به زودی برطرف خواهد شد. شنیدن جمله ای از کسی که برایتان مهم است، تاثیر عمیقی بر تصمیم تان خواهد گذاشت. به ندای قلبتان گوش فرا دهید و با قاطعیت در مسیر اهداف خود گام بردارید.

نماد آبان

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

عقرب

با آرمان ...

من آرزو می‌کنم

پلوتو

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

سیلیس

قرمز تیره

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 2 فروردین 1402 برای متولدین آذر ماه


امروز، اگر در مسیر پیشرفتتان نیاز به گفتگو و متقاعد کردن کسی باشد، نگران نباشید. قدرت جادویی کلام شما در این روز، قلوب و ذهن ها را تسخیر خواهد کرد و به شما در جلب نظر و همراهی دیگران کمک خواهد کرد. تغییرات مثبتی در زندگی حرفه ای شما در راه هستند. این تغییرات، نویدبخش موفقیت و پیشرفت در شغلتان خواهند بود. اما برای مشاهده ی ثمرات این تغییرات، صبر و شکیبایی پیشه کنید. با ایمان و تلاش، به مسیر خود ادامه دهید و مطمئن باشید که به زودی پاداش زحماتتان را خواهید گرفت. در فرصتی مناسب، به مکانی آرام و به دور از هیاهو پناه ببرید و به مرور گذشته ی خود بپردازید. با درس گرفتن از تجربیات گذشته، برنامه ای جدید برای آینده ی خود تدوین کنید. در لحظات شاد و خوشی های زندگی، دوستان و نزدیکانتان را از یاد نبرید. شادی خود را با آنها تقسیم کنید و از همراهی و حمایتشان قدردانی کنید.

نماد آذر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

تیر و کمان

با آرمان کسب اطلاعات

من می‌بینم

ژوپیتر (مشتری)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

قلع

فیروزه

ارغوانی

3

پنج‌شنبه

فال روزانه در روز 2 فروردین 1402 برای متولدین دی ماه


امروز، شاید میل به گفتگو و تبادل نظر با دوستانی که افکار و نظرات مشابهی با شما دارند، در شما به وجود آید. این گفتگوها، عمق درک و فهم شما از موضوعات مختلف را افزایش خواهد داد. منتظر دریافت تماس یا پیامی غیر منتظره از یکی از اقوام یا دوستان خود باشید. این تماس یا پیام، حامل خبر خوشی خواهد بود و شما را غافلگیر خواهد کرد. در حال حاضر، با استرس ها و تنش های پیش بینی نشده در محل کار، تحصیل یا زندگی تان مواجه هستید. اما نگران نباشید، زیرا این وضعیت موقتی است و به زودی با ثباتی نسبی و خوشایند مواجه خواهید شد. سعی کنید از زمان حال، حتی با وجود مشکلات آن، لذت ببرید. از فرصت های پیش رو برای یادگیری و رشد خود استفاده کنید. به اولویت بندی امور در ذهنتان اقدام کنید و با برنامه ریزی دقیق، به اهداف خود دست پیدا کنید.

نماد دی

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

بز

با آرمان تجربه کردن

من به کار می‌گیرم

ساترن (زحل)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

سرب

عقیق رنگارنگ

سیاه، قهوه‌ای

8

شنبه

فال روزانه در روز 2 فروردین 1402 برای متولدین بهمن ماه


قصد سفر در چند روز باقی مانده از تعطیلات را دارید، اما هنوز در انتخاب مقصد و برنامه ی سفر تردید دارید. از همسفرانتان بخواهید در این تصمیم گیری مهم، شما را همراهی و یاری کنند. تبادل نظر و همفکری با آنها، به شما در انتخاب بهترین گزینه برای سفر کمک خواهد کرد. امروز، خبری کوچک، لبخندی بر لبانتان خواهد نشاند. این خبر، حامل پیامی خوشایند و امیدوار کننده خواهد بود. این روزها، درگیر مشکلات مادی هستید و دغدغه های مالی، ذهن شما را به خود مشغول کرده است. به جای نگرانی و اضطراب، به دنبال راه حل های خلاقانه و عملی برای رفع این مشکلات باشید. با تفکر و برنامه ریزی دقیق، می توانید از این چالش عبور کرده و به آرامش مالی دست پیدا کنید. از حرفی که شنیده اید، دلگیر و آزرده خاطر شده اید. به جای مرور مداوم این موضوع در ذهنتان، به طور شفاف و صریح، ناراحتی خود را با فرد مورد نظر بیان کنید. گفتگوی صمیمی و شفاف، به حل سوء تفاهم ها و رفع کدورت ها کمک خواهد کرد.

نماد بهمن

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دلو

با آرمان ایده‌آلیستی

من می‌دانم

اورانوس

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

اورانیوم

یاقوت کبود

آبی آسمانی

4

شنبه

فال روزانه در روز 2 فروردین 1402 برای متولدین اسفند ماه


امروز، به طور عجیبی نسبت به افکار و احساسات اطرافیان خود حساس شده اید و می توانید به وضوح، نیازها و خواسته های آنها را درک کنید. این قدرت، نعمتی ارزشمند است که به شما در برقراری ارتباط عمیق تر و موثرتر با دیگران کمک خواهد کرد. برای پیشرفت در مسیر زندگی، برنامه ریزی دقیق و مدون را چاشنی کار خود کنید. با نگاهی بلندپروازانه به افق های دور دست، گام های بزرگ و هدفمندی در مسیر تعالی و رشد خود بردارید. در مورد مسائل عاطفی تان، صبر و شکیبایی پیشه کنید. با عجله و شتابزدگی، ثمره تلاش هایتان را به خطر نیندازید. با ایمان و امید به آینده، به مسیر خود ادامه دهید و مطمئن باشید که به زودی به نتایج دلخواه خود خواهید رسید. شاید خودتان از این موضوع بی خبر باشید، اما پشتکار و تلاش های بی وقفه ی شما، تحسین و احترام دیگران را برانگیخته است.

نماد اسفند

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ماهی

با آرمان تفویض

من باور دارم

نپتون

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

تشعشعی از فلزات مصنوعی

زمرد

سایه آبی و سبز دریایی

7

پنج شنبه


فال چیست؟


فال در لغت به معنای طالع، بخت و نیز پیشگویی و عاقبت بینی است. کلمه ای عربی است و در فارسی یعنی شگون، هم در معنای خوب و هم در معنای بد. فال گرفتن یعنی اطلاعات از ناشناخته ها؛ و در عربی به فال خوب زدن، «تفأل» و به فال بد زدن «طیره» می گویند. در فارسی، فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» گویند که از دو کلمه «مرغ» و «آوا» تشکیل شده است. ایرانیان با آواز و جهت حرکت پرندگان فال می زده اند؛ مثلاً با دیدن عقاب به عقوبت و هدهد به هدایت پی می برده اند.

فال

فال و فالگیری موضوعی است که همه ما کم و بیش با آن سرو کار داشتیم و این سوال همیشه بی پاسخ باقی مانده که : آیا شما واقعا به فال اعتقاد دارید یا خیر؟ آیا فال علم است یا خرافات ؟ آیا فالگیران شیادند یا عالم به علوم غریبه ؟ شما فال را فقط یک سرگرمی می بینید با به فال اعتقاد راسخ دارید؟ یا اینکه به بعضی فالها اعتقاد دارید؟

این پدیده در اعصار مختلف و اقصی نقاط جهان به گونه های مختلف وجود داشته و دارد. فال بودا درهند، فال ای- چینگ در چین، فال قهوه یا فال ورقهای تاروت در اروپا از جمله فالهای بسیار معتبر جهانی هستند که جزو اسناد تاریخی سرزمینشان بشمار می آیند در کشور ما هم فال حافظ و استخاره با قرآن از احترام و اعتبار ویژه ای برخوردارند.

البته فال های بسیار دیگری هم هستند که در جهان فراوانند مانند فال اعداد، حروف ابجد یا تفال با خوراکیهایی مثل چای ، نخود و …

نظر اسلام در خصوص فال چیست؟


اسلام دینی است که بر فطرت و حقانیت بنا شده است و از هر نوع توهم و ساده‌انگاری دور است. اسلام تلاش و کوشش را برای انسان ضروری می‌داند تا از این طریق زندگی خوبی برای خودش رقم بزند. در مورد فال هم باید دانست که فال بد به شدت از سوی اسلام نهی شده است چون اثر روانی منفی برای فرد به همراه دارد. اما فال خوب که موجب شادی و امید افزایی شود، آن هم با شرایطی که هزینه‌ای در آن وجود ندارد جایزاست.

به عنوان مثال روزی پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله با جمعی سفر می‌کردند. در میان راه یک سواری را دیدند و حضرت نام او را پرسیدند. آن مرد خودش را «سعد» معرفی کرد. پیامبر صلی‌الله علیه و آله با شنیدن نام او فرمودند: «سعدنا» یعنی خوشبخت شدیم و همین نام را به فال خوب گرفتند که ان‌شاءالله سفر خوب و خوشی خواهیم داشت.

منظور از فال خوب در اسلام این است، نه اینکه افراد با صرف هزینه‌هایی به افرادی مراجعه کنند که هیچ علمی ندارند و مطالبی را عنوان می‌کنند که هیچ بنای عقلی و درستی ندارد. این کار درواقع فریب‌کاری است و اسلام هر نوع فریبکاری را به شدت نفی کرده است.

سخن آخر


در انتهای این بحث بد نیست بدانید نوع دیگری از فالگیران هم هستند که به فالگیران شیاد معروفند و آنها را فال ساز مینامیم. این افراد ابتدا با بدست آوردن اطلاعات شخصی شما بطور مخفیانه و بازگویی همان اطلاعات در حضورتان هنگام فال گرفتن، راستگویی خودشان را در ذهن شما به باور میرسانند و آنگاه شروع میکنند به پیشگویی چیزهایی که خود دلشان میخواهد. به این ترتیب شما پیشگویی های آنها را باور میکنید و البته میدانید این باورها هم موجب میشود این وقایع برای شما رخ بدهند. در این خصوص میخواهم بگویم اگر برای شما باورهای خوبی میسازند مثلا به شما نوید خوشبختی میدهند و ازاین بابت نیز هزینه زیادی از شما نمیگیرند این کار مانند هیپنوتیزم کردن است و باید از ایشان تشکر کنید اما اگر برای شما آرزوهای بدی میکنند یا با بی انصافی پول زیادی میگیرند واقعا شیادند!!!

شما هم اگر تجربه‌ای درخصوص فال‌ها دارید، یا احیاناً گرفتار فالگیرهایی شیاد شده‌اید، یا نظراتی در خصوص فال‌های ساعدنیوز دارید، با ما در قسمت کامنت‌ها در میان بگذارید.

فال حافظ

استخاره

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (278 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (153 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (132 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (102 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (63 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (51 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (43 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (36 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (33 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (32 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (24 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (24 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (23 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (20 نظر)
دیگران می‌خوانند   
سکانس فراموش نشدنی از سریال متهم گریخت/ مریم امیر جلالی جلو خواستگارا خورد زمین!!😂+ فیلم پریناز ایزدیار عروس مراکشی ها شد! رونمایی زیرکانه بازیگر سریال جیران از حلقه ازدواجش +عکس مخالفت جدی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب با چندهمسری؛ از ترک کلاس درس بخاطر ازدواج مجدد استاد تا اخراج افراد شاغل در بیت رهبری در صورت اختیار همسر دوم! شب نشینی عاشقانه و جذاب فریبا نادری، پریسیمای سریال ستایش در رستوران لاکچری شوهرش+عکس واکنش محمد مسلمی به گله و شکایت مجید قناد از عمو های فیتیله ای؛ ما بی حرمتی نکردیم+ویدئو (عکس) رونمایی مهران غفوریان، مجری برنامه "شب خوش"، از ماشین میلیاردی و شیکش/ عجب تانکی! 18 علامتی که نشان می دهد یک مرد یک دل نه صد دل عاشقتان شده / ببین تو اطرافیانت چه کسی عاشقت شده! (ویدئو) روسی حرف زدن تحسین برانگیز نعیمه نظام دوست/ اما تاریخ این لحظات ذوق زدگی نعیمه رو فراموش نمیکنه 🤣 (تصاویر) چیدمان اتاق میهمان خانه شاهرخ استخری در بلژیک/ بابا! دمشون گرم! امکاناتشون از بهترین هتل ها هم بیشتره (ویدئو) عجیب ترین شیوه حمل بار با خودرو که به عمرتون دیدید! / هنر نزد ایرانیان است و بس 😂 (عکس) کشف 1118 عتیقه و چند مومیایی در یک خانه مسکونی رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان خلاقیت منحصربفرد سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان در ثبت عکس هنری با الهام از بال فرشته/هنر نزد ایرانیان است و بس... عکس یادگاریِ نوستالژی و دلنشین رهبر معظم انقلاب در کنار اولین فرزندشان آقا مصطفی/ فرزند رهبری اینجا 4 ساله بودند شوخ طبعی یک راننده هموطن در طعنه زدن به بی پولی مورد تشویق و تحسین همه قرار گرفت/ بهترین انشای یک خطی برای موضوع علم بهتراست یا ثروت (ویدئو) شیطنت های حامد آهنگی و پسرش در جشن تولد 10 سالگی آراد جدیدترین عکس بهرام رادان با استایل متفاوت و عاشقانه منحصربفرد مینا مختاری به مناسبت تولد همسرش (عکس) صندلی 125 میلیون تومانی محمدرضا گلزار در آمریکا (ویدئو) خاطرات و دلخوری سلمان سریال "نون خ" از شهرتش / همسرم دیگه حاضر نیست با من بیرون بره خلاقیت یک راننده خوش فکر سنندجی در محافظت از ماشینش باعث وحشت و متواری شدن سارق خودرو شد🤣/ قابل توجه ماشینهایی که دزدگیر ندارند تصویری از ملاقات حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله ها با رهبر معظم انقلاب و استقبال گرم ایشان تصویری دیده نشده از قالی بافی نیکا فرقانی یکی از دوقلوهای سریال پایتخت/ از بچگی هنر تو خونش بوده +عکس همسر آینده ژوزه مورایس، بازیگر فیلم اصغر فرهادی شد (ویدیو) سماع بسیار زیبای پارسا پیروزفر و ابراهیم چلیک کول، بازیگر ترک فیلم "مست عشق" خلاقیت منحصربفرد فروشنده هندوانه برای راحت کردن کار خریداران در خوردن این میوه خوشمزه تابستانی در خیابان+عکس/ تمیز و باسلیقه👌 عکس لو رفته از پشت صحنه سریال پایتخت/ دو قلوها و عمو ارسطو!! +عکس وحشتناکترین مراسم پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم تدفین در برزیل و ونزوئلا/ واقعا باورنکردنی و شوکه کننده ست! خنده بیجا جان جوان تهرانی را گرفت! هادی چوپان و عضله نمایی از پاهایش روی صندلی/ همه رگ هاش زده بیرون ماشالله+ فیلم پیکانی که قیمتش بیشتر از لکسوس بود توسط پلیس یزد توقیف شد جشن تولد 25 سالگی آلین، پسر خوش تیپ حسن جوهرچی با حضور دو پت خانگیش + عکس/ چقد جای باباش خالیه تصویری بسیار قدیمی از 15 سالگی حسن روحانی سیاستمدار ایرانی/ چهره شون اصلا قابل شناسایی نیست رونمایی از همسر واقعی و جوان کاظم نوربخش، سلمانِ سریال نون خ +عکس محسنی اژه ای؛ باید با متعرضین به جان و مال مردم و بیت‌المال برخورد بازدارنده داشت / با شفافیت و دادگاه علنی بسیار موافقم 7 ثانیه زمان دارید تا گربۀ جاسوسی که در مدرسۀ سگ‌ها مخفی شده، پیدا کنید عوامل روند کاهشی بازار ارز بررسی شد/ ماجرای افت قیمت دلار نگاهی به ماشین لوکس و هوش پَران بهاره رهنما سلبریتی ایرانی/ این ماشین نیست که هواپیماست +عکس مدل ماشین تسلا سایبرتراک هوش پران رضا گلزار هدیه برای خانومش آیسان/ این ماشین نیست تانکه😍👌 تصویر خانه‌ی پدری فروغ فرخزاد / چقدر خونه‌ی قشنگیه! بلای دردناکی که 4 مرد افغان بر سر یک نوجوان 16 ساله ایرانی آوردند+ویدیو
تیتر امروز   
مخالفت جدی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب با چندهمسری؛ از ترک کلاس درس بخاطر ازدواج مجدد استاد تا اخراج افراد شاغل در بیت رهبری در صورت اختیار همسر دوم! 18 علامتی که نشان می دهد یک مرد یک دل نه صد دل عاشقتان شده / ببین تو اطرافیانت چه کسی عاشقت شده! همسر آینده ژوزه مورایس، بازیگر فیلم اصغر فرهادی شد وحشتناکترین مراسم پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم تدفین در برزیل و ونزوئلا/ واقعا باورنکردنی و شوکه کننده ست! خنده بیجا جان جوان تهرانی را گرفت! پیکانی که قیمتش بیشتر از لکسوس بود توسط پلیس یزد توقیف شد محسنی اژه ای؛ باید با متعرضین به جان و مال مردم و بیت‌المال برخورد بازدارنده داشت / با شفافیت و دادگاه علنی بسیار موافقم عوامل روند کاهشی بازار ارز بررسی شد/ ماجرای افت قیمت دلار چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟ کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان؛ دولت برنده است یا مجلس؟ اشکان خطیبی سلبریتی بخت برگشته ای که دیگر احساس خوشبختی نمی کند/ حواشی داغ امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 مراقبت رمانتیک پلنگ سفید از جفت باردارش/ واقعا گاهی باید از حیوانات درس مهربانی گرفت😍 (عکس)چهره باورنکردنی و عجیب توکا فرهنگ /دختر داریوش فرهنگ کپی امیر تتلو شد!! (فیلم) شرط عجیب یک دختر برای پسری که استعداد و آینده خوانندگی داره/«یا من رو انتخاب کن یا خواننده شدن» (ویدئو)خانه 9 میلیون دلاری و فوق لوکس همسر خاوری در کانادا!!/چقدر لاکچری و شیک طراحی شده
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده