ساعدنیوز
ساعدنیوز

فال روزانه امروز پنج شنبه 30 فروردین ماه 1403

  چهارشنبه، 29 فروردین 1403 ID  کد خبر 384507
فال روزانه امروز پنج شنبه 30 فروردین ماه 1403
ساعد نیوز: فال روز و طالع بینی 30 فروردین 1403 را مطالعه می فرمایید.

از دیرباز همواره مردم معتقد بودند که پدیده‌های اخترشناسی روی اتفاقات زندگی آن‌ها اثرگذار است. هنوز هم هستند که براساس نجوم و وضعیت ستارگان در آسمان طالع بینی می‌کنند. برخی از آن‌ها طالع بینی و فال افراد براساس ستارگان آسمان و ماه تولد افراد را در سرتاسر دنیا به صورت آنلاین منتشر می‌کنند. ما هم در پایگاه خبری - تحلیلی ساعدنیوز این مطالب را برای متولدین ماه‌های مختلف از همان منابع معتبر خارجی گردآوری و روزانه به صورت ترجمه شده به فارسی در اختیار شما می‌گذاریم. امید آنکه دنیا به کام شما همواره شیرین و روزگار بر وفق مرادتان باشد. با ما همراه باشید.

فال

استخاره

فال حافظ

برای مشاهده فال روزانه ماه‌های تولد مختلف کلیک کنید


فروردین

اردیبهشت

خرداد

تیر

مرداد

شهریور

مهر

آبان

آذر

دی

بهمن

اسفند

فال روزانه در روز 30 فروردین 1403 برای متولدین فروردین ماه


امروز داری زیر بار یه عالمه مسئولیت و وظیفه خم میشی و مدام به بقیه قول و قرارهایی میدی که فشار زیادی رو بهت آوردن. انقدر سرت شلوغه که یه دقیقه هم برای خودت وقت نداری، حتی غذا خوردنت هم با عجله و زور انجام میشه. مشخصه که تعادل زندگیت به هم ریخته و اصلاً نباید خودتو تو این شرایط قرار میدادی. اینکه انقدر مهربون و با سخاوت هستی واقعاً قابل تحسینه، ولی اگه انقدر خودتو خسته کنی و از پا دربیای، دیگه به درد هیچ کس نمیخوری! یه کم هم به فکر خودت باش و برای زندگی خودت هم وقت بذار. با یه ذره تلاش و کوشش بیشتر می‌تونی به همه نیت‌ها و آرزوهات برسی. تو یه قلب مهربون و صاف داری و همیشه دنبال کمک به بقیه هستی. اما از همین مهربونیت بارها ضربه خوردی، چون بعضی‌ها از خوبی تو سوء استفاده کردن. از گذشته درس بگیر، ولی مهربون بودنت رو ول نکن. اجازه نده کسی تورو دست کم بگیره.

نماد فروردین

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

قوچ

نوزاد طبیعت

من هستم

مارس (مریخ)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

یاقوت، الماس قرمز

صورتی روشن

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 30 فروردین 1403 برای متولدین اردیبهشت ماه


امروز کسایی که تو رو خوب میشناسن، از دیدن اعتماد به نفس پایینت خیلی تعجب میکنن و گیج میمونن. تو انقدر استعداد و توانایی داری که هر کسی رو به شگفتی وا میداری، ولی خودت داری توانایی‌های خودت رو دست کم می‌گیری. امروز یه فرصت طلایی تو زندگیت پیش میاد که میتونه تورو تو شغلت به اوج برسونه یا زمین بزنه. تصمیم‌گیری در مورد این موقعیت خیلی سخته و کلی تردید و دودلی داری. بهتره با یه نگاه منطقی توانایی‌های خودت رو بسنجی، همه جوانب رو به دقت بررسی کنی و بعد تصمیم نهایی رو بگیری. ازت دعوت شده که تو یه کار خیر شرکت کنی. سزاواره که از این فرصت استفاده کنی و با بودنت بقیه رو شاد کنی. یه اتفاق خیلی خوشایند تو زندگیت میافته و دوباره لبخند به روت میاد و زندگی‌ت از حالت روزمرگی درمیاد و یه عالمه تازگی و طراوت بهش اضافه میشه.

نماد اردیبهشت

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

گاو نر

طفل شیرخوار طبیعت

همه چیز مال من است

ونوس (زهره)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس

یاقوت کبود

آبی آسمانی، صورتی، بنفش

6

جمعه

فال روزانه در روز 30 فروردین 1403 برای متولدین خرداد ماه


امروز یه مکالمه با یکی از دوستای قدیمیت، کلی خاطره‌های خوب گذشته رو تو ذهنت زنده میکنه و غرق تو دنیای رویا و خیال میشی. با فکر کردن به گذشته، ناخودآگاه شروع میکنی به زیر سوال بردن بعضی از تصمیم‌های مهم زندگیت و به این فکر می‌کنی که اگه یه جور دیگه تصمیم می‌گرفتی، چی تو زندگیت عوض میشد و بهتر میشد. ولی این کار هیچ فایده‌ای نداره، چون تو نمی‌تونی گذشته رو تغییر بدی و فقط با این کار امروزت رو خراب می‌کنی. دیگه به “اما” و “اگر” و “ای کاش” فکر نکن و از امروز و زمان حال لذت ببر. به دوست قدیمی‌ت سر بزن و سراغش رو بگیر. قراره یه مدرک یا نامه خیلی خوشحالت کنه. نذرت رو ادا کن. داره یه سری خاطره رو پشت سر میذاری که عبور ازشون برات سخته. اما بهتره چشمت رو به آینده بدوزی. خودتو دست کم نگیر. تو یه آدم خیلی دوست‌داشتنی و ارزشمندی هستی.

نماد خرداد

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دوقلوها

کودک طبیعت

من فکر می‌کنم

مرکوری (عطارد)

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

جیوه

زمرد کبود

زرد، سبز، آبی

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 30 فروردین 1403 برای متولدین تیر ماه


امروز یه روز استثناییه! کار، بیرون رفتن و جواب دادن به تلفن رو بذار کنار. تو خونه بمون و تا هر وقت که دلت میخواد توی رختخوابت غرق رویا و استراحت باش. بعدش هم با حوصله ناهار و صبحانه‌ات رو با هم بخور و یه سر به آلبوم‌ها و دفترچه خاطرات قدیمی‌ت بزن و غرق خاطرات خوب گذشته بشو. این آرامش و سکوت حال دلت رو خوب میکنه و خستگی کار و فعالیت رو از تنت بیرون می‌بره. تا شب اگر دیدی حوصله‌ات سر رفته، با یکی از دوستای صمیمی یا عشقت قرار بذار و با هم برید پیاده‌روی. عجله نکن و حرف‌ها رو قورت نده. حتی اگه عصبانی هستی، قبل از حرف زدن یه ذره فکر کن و بعد حرف بزن. از قفسی که برای خودت ساختی بیرون بیا و از زندگی لذت ببر. غم و غصه‌ات رو تبدیل به یه کاری کن که هم به درد خودت میخوره و هم به درد دیگران. گره‌ای که تو کار تو افتاده با کمک یه آدم دیگه حل میشه.

نماد تیر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

خرچنگ

تازه بالغ طبیعت

من احساس می‌کنم

ماه

هوا

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

نقره

مروارید

سایه ای از رنگ‌های خاکستری و آبی و سبز

2

دوشنبه

فال روزانه در روز 30 فروردین 1403 برای متولدین مرداد ماه


امروز ممکنه یهو یه آدمی که اصلاً انتظارش رو نداری، بیاد سراغت و ازت کمک بخواد. طبیعت تو اینجوریه که دوست داری بهش جواب مثبت بدی، ولی به نفعته که قبل از هر کاری خوب فکر کنی. قبول کردن این مسئولیت یه بار سنگین رو دوشت میذاره و مجبور میشی کلی وقت بذاری و انجامش بدی. اگه فکر می‌کنی بعداً حال و حوصله‌ی لازم برای ادامه‌ی این کار رو نداری، همون اولش زیر بارش نرو. اصلاً نگران این که طرف مقابلت چه فکری در موردت میکنه نباش. نذار یه اتفاق کوچیک بین تو و کسی که دوستش داری فاصله بندازه. با حرف زدن کدورت‌ها رو از بین ببر. خستگی مفرط جسمی داری که ممکنه برات دردسر بشه. هر چی زودتر یه کم به خودت استراحت بده و یه کاری برای رفع خستگی‌هات بکن. معطل نکن و دعوتی که شده رو قبول کن.

نماد مرداد

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

شیر

جوان طبیعت

من اراده می‌کنم

خورشید

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

طلا

یاقوت زرد

رنگ‌های غروب خورشید

1

یکشنبه

فال روزانه در روز 30 فروردین 1403 برای متولدین شهریور ماه


امروز صبح که از خواب بیدار میشی، یه حس عجیب داری که میخوای همه چیز رو تمیز و مرتب کنی. شاید خودت هم تعجب کنی که چرا یهو هوس نظافت و گردگیری به سرت زده، ولی این حس رو نادیده نگیر. خونت به یه نظافت اساسی نیاز داره و حالا که آخر هفته هم داره از راه میرسه، احتمال اینکه مهمون ناخونده سر برسه خیلی زیاده. در مورد رابطه‌ی عاطفی‌ت اول خوب فکر کن و بعد حرف بزن. بعداً پشیمونی فایده‌ای نداره و شاید دیگه راه برگشتی هم نباشه. یه سری نقشه تو ذهنت داری که برای عملی کردنشون به زمان بیشتری نیاز داری. پس الکی شتاب‌زده عمل نکن. منتظر یه مهمون ناخونده هم باش، که با خودش شادی رو برات به ارمغان میاره.

نماد شهریور

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

فرشته

بالغ طبیعت

من تجزیه و تحلیل می‌کنم

ولکان و مرکوری

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

پلاتین

عقیق سبز

سایه‌ای از خاکستری، سبز، نقره‌ای

5

چهارشنبه

فال روزانه در روز 30 فروردین 1403 برای متولدین مهر ماه


تو سیاستمداری قهاری هستی که اگه تو زمینه سیاسی فعالیت میکردی تا الان حداقل نماینده مجلس شده بودی. اما متاسفانه تو محل کارت، با وجود همه ی قابلیتی که داری و تلاشی که میکنی، هنوز به اون پیشرفتی که میخوای نرسیدی. بعد از این همه تلاش، یه ترفیع یا یه افزایش حقوق حداقل چیزیه که لیاقتش رو داری. اگه خبری از هیچ کدوم از اینها نیست، خودت برو پیش رئیس یا مافوق‌هات و حقت رو ازشون بخواه. شاید هم دیگه وقتش رسیده که به فکر یه شغل جدید باشی. از معاشرت با آدمای جدید می‌ترسی، در حالی که آشنا شدن با آدمای مختلف می‌تونه فرصت‌های خیلی خوبی برایت ایجاد کنه. خودت رو تغییر بده و با روی باز به استقبال دوستای جدید برو.

نماد مهر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ترازو

با آرمان ازدواج

من تعادل برقرار می‌کنم

ونوس (زهره)

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

مس درخشان

الماس، اوپال

بژ، قهوه‌ای

6

جمعه

فال روزانه در روز 30 فروردین 1403 برای متولدین آبان ماه


امروز بیشتر وقت رو تو خونه میمونی و به کارهای خونه میرسی. شاید این بهترین راه برای آماده شدن برای تعطیلات آخر هفته نباشه، ولی یه جور خاصی از انجام این کارهای روزمره لذت می‌بری، مخصوصاً وقتی که همه کارها رو تموم کنی و با یه فنجون چای داغ بشینی و به نتیجه‌ی زحماتت نگاه کنی. همسرت و خانواده‌ات هم از زحماتت تشکر میکنن، ولی بهتره که اونا رو هم تو انجام کارها شریک کنی تا بیشتر قدر خونه رو بدونن و تو حفظ نظافت و مرتبی خونه هم بیشتر احساس مسئولیت کنن. امروز یه کار خیر هم می‌کنی. یکی از دوستای قدیمی‌ات سراغتو می‌گیره. یه خبر خوش هم از راه دور می‌شنوی که خیلی خوشحالت میکنه. رفتار یه نفر باعث می‌شه که خندت بیاد و برای یه مدت از فشاری که رو شونه‌هات داری رها شی. اختلافی که با یکی از دوستات داری رو می‌تونی با حرف زدن حل کنی. اونم منتظره که تو اولین قدم رو برداری و بری سراغش.

نماد آبان

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

عقرب

با آرمان ...

من آرزو می‌کنم

پلوتو

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

آهن

سیلیس

قرمز تیره

9

سه شنبه

فال روزانه در روز 30 فروردین 1403 برای متولدین آذر ماه


امروز یه روز شلوغ در پیش داری، ولی از هر لحظه‌ش لذت میبری! تو طول روز با آدمای زیادی حرف میزنی، چه آشنا و چه غریبه، و از حرف زدن باهاشون خیلی کیف میکنی. شاید کارایی پیش بیاد که تو برنامه‌ات نبوده، ولی انجام دادنشون میتونه یه تجربه خیلی جالب باشه، حتی اگه وقت‌گیر باشه یا برنامه‌ریزی‌هات رو بهم بزنه. شاید حس کنی یه دیوار محکم جلوی راهت قرار گرفته و نمیذاره به خواسته‌هات برسی. این دیوار همون محدودیت‌هایی هست که خودت برای خودت ساختی. پس یه جوری خرابش کن و برو جلو. سری که درد نمی‌کنه دستمال نبند. این روزا اضطراب خیلی اذیتت میکنه، یه تلفن میتونه خیلی از اضطرابت رو کم کنه. برای رسیدن به خواسته‌ات حرفی نزن که بعداً پشیمون شی.

نماد آذر

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

تیر و کمان

با آرمان کسب اطلاعات

من می‌بینم

ژوپیتر (مشتری)

آتش

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

قلع

فیروزه

ارغوانی

3

پنج‌شنبه

فال روزانه در روز 30 فروردین 1403 برای متولدین دی ماه


این مدت خیلی سخت کار کردی و کلی به خودت فشار آوردی. خوشحالم که بالاخره داری نتیجه‌ی زحماتت رو می‌بینی و مورد تشویق و تحسین مافوق‌هات قرار می‌گیری. با توجه به تلاشی که کردی، اگه تا حالا ترفیع، جایزه یا پاداشی نگرفتی، می‌تونی مطمئن باشی که به زودی بهت تعلق می‌گیره. حالا که آخر هفته داره از راه میرسه، یه کم از این موفقیت لذت ببر و با دوست و خانواده‌ات جشن بگیر. اگه فقط به دنیا و مادیات فکر کنی، ضرر میکنی. تو انتخاب دوست خیلی حواست رو جمع کن و با هر کسی صمیمی نشو. یه مسئله کاری یا مالی با سرعت خیلی خوبی پیش می‌ره. یه فرصت عالی برای سرمایه گذاری پیدا میکنی. فعلاً برای گفتن حرف دلت صبر کن.

نماد دی

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

بز

با آرمان تجربه کردن

من به کار می‌گیرم

ساترن (زحل)

خاک

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

سرب

عقیق رنگارنگ

سیاه، قهوه‌ای

8

شنبه

فال روزانه در روز 30 فروردین 1403 برای متولدین بهمن ماه


امروز یه روزه که باید تمام توجهت رو به نیازها و خواسته‌های خانواده‌ات بذاری. تو آدمی نیستی که نسبت به وظایف و مسئولیت‌هات بی‌تفاوت باشی و حتماً میدونی که چه مسئولیت‌هایی رو در قبال خانواده‌ات داری و برات خیلی هم مهمه که به وظایفت عمل کنی. تو ذاتاً آدم مهربونی هستی و از توجه و رسیدگی به دیگران لذت می‌بری، اما دوست داری که زحماتت دیده بشه! خوشبختانه امروز عشق و محبتی که به عزیزانت نشون میدی رو به طور کامل درک میکنن. شاید فکر کنی که برای انجام یه کاری دیگه دیر شده و فرصت رو از دست دادی، ولی اشتباه می‌کنی. هنوزم فرصت داری. دلتنگ کسی هستی، این دلتنگی می‌تونه یه کم از دلخوری‌هات کم کنه، ولی حواست به خواسته‌هات هم باشه. رفتن تو افراط و تفریط عاقلانه نیست. معتدل باش و میانه‌روی رو پیشه کن.

نماد بهمن

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

دلو

با آرمان ایده‌آلیستی

من می‌دانم

اورانوس

هو

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

اورانیوم

یاقوت کبود

آبی آسمانی

4

شنبه

فال روزانه در روز 30 فروردین 1403 برای متولدین اسفند ماه


احساس گناه و عذاب وجدان میتونه گاهی به یه نیروی انگیزشی قوی تبدیل بشه، ولی نمیشه گفت که انگیزه‌ای که از این طریق به دست میاریم همیشه از صمیم قلب و خالصانه باشه. امروز حس میکنی که باید به یکی از اعضای خانواده‌ات تو انجام یه کاری کمک کنی که هیچ علاقه‌ای به انجامش نداری. گاهی تو اینجور مواقع حس می‌کنیم که موظفیم عشق به خانواده رو به نیازها و خواسته‌های خودمون ترجیح بدیم، اما باید به یاد داشته باشیم که حتی اگه قلباً میلی به انجام این کار نداریم، این اکراه رو تو رفتارمونه نشون ندیم. مطمئن باش که با این کار در آخر خودمون هم شادتر خواهیم بود. اهدافت رو فراموش نکن و یادت باشه که فرصت خوبی برای رسیدن بهشون داری. مادیات و معنویات باید در کنار هم باشن، نه اینکه یکی فدای دیگری بشه. حواست به خودت باشه تا دیگران هم حواسشون بهت جمع بشه.

نماد اسفند

سمبل

معروف به

شعار

ستاره حاکم

عنصر وجود

ماهی

با آرمان تفویض

من باور دارم

نپتون

آب

فلز وجود

سنگ خوش یمن

رنگ محبوب

عدد خوش یمن

روز مبارک

تشعشعی از فلزات مصنوعی

زمرد

سایه آبی و سبز دریایی

7

پنج شنبه


فال چیست؟


فال در لغت به معنای طالع، بخت و نیز پیشگویی و عاقبت بینی است. کلمه ای عربی است و در فارسی یعنی شگون، هم در معنای خوب و هم در معنای بد. فال گرفتن یعنی اطلاعات از ناشناخته ها؛ و در عربی به فال خوب زدن، «تفأل» و به فال بد زدن «طیره» می گویند. در فارسی، فال خوب زدن را «مروا» و فال بد زدن را «مرغوا» گویند که از دو کلمه «مرغ» و «آوا» تشکیل شده است. ایرانیان با آواز و جهت حرکت پرندگان فال می زده اند؛ مثلاً با دیدن عقاب به عقوبت و هدهد به هدایت پی می برده اند.

فال

فال و فالگیری موضوعی است که همه ما کم و بیش با آن سرو کار داشتیم و این سوال همیشه بی پاسخ باقی مانده که : آیا شما واقعا به فال اعتقاد دارید یا خیر؟ آیا فال علم است یا خرافات ؟ آیا فالگیران شیادند یا عالم به علوم غریبه ؟ شما فال را فقط یک سرگرمی می بینید با به فال اعتقاد راسخ دارید؟ یا اینکه به بعضی فالها اعتقاد دارید؟

این پدیده در اعصار مختلف و اقصی نقاط جهان به گونه های مختلف وجود داشته و دارد. فال بودا درهند، فال ای- چینگ در چین، فال قهوه یا فال ورقهای تاروت در اروپا از جمله فالهای بسیار معتبر جهانی هستند که جزو اسناد تاریخی سرزمینشان بشمار می آیند در کشور ما هم فال حافظ و استخاره با قرآن از احترام و اعتبار ویژه ای برخوردارند.

البته فال های بسیار دیگری هم هستند که در جهان فراوانند مانند فال اعداد، حروف ابجد یا تفال با خوراکیهایی مثل چای ، نخود و …

نظر اسلام در خصوص فال چیست؟


اسلام دینی است که بر فطرت و حقانیت بنا شده است و از هر نوع توهم و ساده‌انگاری دور است. اسلام تلاش و کوشش را برای انسان ضروری می‌داند تا از این طریق زندگی خوبی برای خودش رقم بزند. در مورد فال هم باید دانست که فال بد به شدت از سوی اسلام نهی شده است چون اثر روانی منفی برای فرد به همراه دارد. اما فال خوب که موجب شادی و امید افزایی شود، آن هم با شرایطی که هزینه‌ای در آن وجود ندارد جایزاست.

به عنوان مثال روزی پیامبر اسلام صلی‌الله علیه و آله با جمعی سفر می‌کردند. در میان راه یک سواری را دیدند و حضرت نام او را پرسیدند. آن مرد خودش را «سعد» معرفی کرد. پیامبر صلی‌الله علیه و آله با شنیدن نام او فرمودند: «سعدنا» یعنی خوشبخت شدیم و همین نام را به فال خوب گرفتند که ان‌شاءالله سفر خوب و خوشی خواهیم داشت.

منظور از فال خوب در اسلام این است، نه اینکه افراد با صرف هزینه‌هایی به افرادی مراجعه کنند که هیچ علمی ندارند و مطالبی را عنوان می‌کنند که هیچ بنای عقلی و درستی ندارد. این کار درواقع فریب‌کاری است و اسلام هر نوع فریبکاری را به شدت نفی کرده است.

سخن آخر


در انتهای این بحث بد نیست بدانید نوع دیگری از فالگیران هم هستند که به فالگیران شیاد معروفند و آنها را فال ساز مینامیم. این افراد ابتدا با بدست آوردن اطلاعات شخصی شما بطور مخفیانه و بازگویی همان اطلاعات در حضورتان هنگام فال گرفتن، راستگویی خودشان را در ذهن شما به باور میرسانند و آنگاه شروع میکنند به پیشگویی چیزهایی که خود دلشان میخواهد. به این ترتیب شما پیشگویی های آنها را باور میکنید و البته میدانید این باورها هم موجب میشود این وقایع برای شما رخ بدهند. در این خصوص میخواهم بگویم اگر برای شما باورهای خوبی میسازند مثلا به شما نوید خوشبختی میدهند و ازاین بابت نیز هزینه زیادی از شما نمیگیرند این کار مانند هیپنوتیزم کردن است و باید از ایشان تشکر کنید اما اگر برای شما آرزوهای بدی میکنند یا با بی انصافی پول زیادی میگیرند واقعا شیادند!!!

شما هم اگر تجربه‌ای درخصوص فال‌ها دارید، یا احیاناً گرفتار فالگیرهایی شیاد شده‌اید، یا نظراتی در خصوص فال‌های ساعدنیوز دارید، با ما در قسمت کامنت‌ها در میان بگذارید.

فال حافظ

استخاره

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

1 دیدگاه
  دیدگاه ها
غزل
2 هفته پیش

عااالییی
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (266 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (194 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (91 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (82 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (77 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (66 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (56 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (53 نظر) خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 (53 نظر) گشت و گذاری در روستای محل تولد محمود احمدی نژاد؛ از گلایه پسرعموی بقالش تا شغل آهنگری پدرش در روستا (51 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (46 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (45 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (42 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (38 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (37 نظر)
دیگران می‌خوانند   
راه های جلوگیری از لیز خوردن ماشین فال انبیاء روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 سکانس خنده دار لیسانسه ها: وقتی رفیقت یه لیس بیشتر بستنی نمیخواد +ویدئو ماشین عجیب و ضد گلوله محمدرضا گلزار سوپر استار ایرانی/ آیسان خانومم سوار این ماشین میشه یعنی!! +عکس (عکس) رونمایی از پدر و مادر واقعی زهرمارخان سریال "گیلدخت"، امین میری/ چه ژستی هم گرفتن، معلومه حسابی عاشق هم بودن! تغییر چهره باورنکردنی امیر جعفری و علی شادمان در گذر زمان/ انگار آدم متفاوتی شدن +عکس ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه هاش / کسی جرئت نداشته در خانه حاجی چیزی به آن‌ها بگوید تصویر جدید یکتا ناصر با غمی عمیق در چهر ه اش / تاثیر اتفاقات اخیر بر روحیه خانم بازیگر عکس جدید شهرام لاسمی بازیگر شخصیت قلقلی / بعد از 38 سال اصلا تکون نخورده شوخی رهبر انقلاب با حامد حدادی بسکتبالیست تیم ملی ایران/ نیازی به پریدن نیست....+فیلم شاهزاده قجری طپانچه را روی دست منشی‌اش آزمایش کرد (ویدئو) درخواست علیرضا حقیقی از علی دایی و کریم باقری برای ساخت مجسمه طلا! گربه‌ی گم شده به طور عجیبی هزاران کیلومتر دور تر در آمازون پیدا شد+ عکس دلتنگی سوزناک نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا برای مادرش وسط برنامه + ویدئو (ویدئو) درگیری مهرانه مهین ترابی و منوچهر هادی سر صحنه فیلمبرداری حلقه ازدواج دوم حامد سلطانی مجری برنامه سال تحویل +ویدئو / زیبایی خاص یک انگشتر عقیق فال ابجد روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری نگاهی به امضای منحصر به فرد و زیبای داریوش فرضیایی، عموپورنگ پرانرژی بچه های ایرانی+عکس خلاقیت خنده دار هموطن ایرانی در ساخت توالت فرنگی با صندلی شکسته حماسه آفرید+عکس/ مغز نیست که دنیای ایده ست😂 ترفندهایی برای افزایش ماندگاری رژ لب رونمایی از معدل حیرت انگیز سردار آزمون ستاره تیم ملی در اول ابتدایی/ با این نمره شاگرد اول کلاس بود+عکس فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 اسکرین شات از صفحه کامپیوتر و لپ تاپ با 4 روش تمیز کردن سینی فر تنها در 3 حرکت بیش از 10 اشتباه خانم‌ها هنگام کار با جاروبرقی غار جهنم بردسکن؛ چشم اندازی به زیبایی‌های پنهان ایران از بین بردن زردی استکان چای بدون مواد شیمیایی فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 نگاهی به مراسم عروسی برادر فرزاد حسنی با رونمایی از استایل دامادگونه آقای مجری+عکس/ مبارک باشه جوان‌ترین و مسن‌ترین استاد نمونۀ کشور معرفی شدند فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403+فیلم 25 داوطلب متخلف کنکور بازداشت و در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفتند پاسخ خنده دار دانش آموز ایرانی به سوال امتحانی درس علوم+عکس/با این جواب داغ بر دل معلم زدی فقط ایده خنده دار کارگر ساختمونی برای حل مشکل تیر چراغ برق شهرداری حماسه آفرید/ مهندس تویی بقیه اداتو درمیارن😂 (ویدئو) سفری شیرین به گذشته ها، این مدل پیام بازرگانی رو کیا یادشونه؟/حتما با صدا تماشا کنید تا خاطراتتون زنده بشه😍 سکانس خنده دار لیسانسه ها: سشوار کشیدن حبیب در توالت و ژست های لاکچری او آخر خندست+ویدئو سنگ تمام فلور نظری در میزبانی از بازیگران با چیدن میز غذا و دسر لاکچری و باکلاس+عکس/ ماشالله چه خونه زندگی لوکسی هم دارن👌
تیتر امروز   
ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه هاش / کسی جرئت نداشته در خانه حاجی چیزی به آن‌ها بگوید شاهزاده قجری طپانچه را روی دست منشی‌اش آزمایش کرد مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت فال روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 فال ابجد روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال انبیاء روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 غار جهنم بردسکن؛ چشم اندازی به زیبایی‌های پنهان ایران فال شمع روزانه امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه 1403 جوان‌ترین و مسن‌ترین استاد نمونۀ کشور معرفی شدند فال حافظ با تفسیر امروز چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403+فیلم 25 داوطلب متخلف کنکور بازداشت و در اختیار نیروهای امنیتی قرار گرفتند گربه‌ی گم شده به طور عجیبی هزاران کیلومتر دور تر در آمازون پیدا شد+ عکس بیوگرافی و زندگی خصوصی سولماز آقمقانی،لیلای سریال سه در چهار و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی رابطه دردسرساز سحر دولتشاهی و پیمان معادی خارج از اتاق درمان جنجال به پا کرد!
منتخب روز   
(ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده