دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / فرهنگ و هنر / معرفی فیلم وسریال /

فیلم سینمایی علف زار به تهیه کنندگی بهرام رادان 

دوشنبه، 02 اسفند 1400
فیلم سینمایی علفزار یکی از پربازیگرترین فیلم های حاضر در جشنواره فیلم فجر است که با کارگردانی یک جوان فیلم اولی با نام کاظم دانشی و تهیه کنندگی بهرام رادان تولید شده است. بهرام رادان اولین تجربه حضور در جشنواره فجر در مقام تهیه کننده را پشت سر می گذارد.

فیلم سینمایی علف زار

فیلم سینمایی علفزار یکی از پربازیگرترین فیلم های حاضر در جشنواره فیلم فجر است که با کارگردانی یک جوان فیلم اولی با نام کاظم دانشی و تهیه کنندگی بهرام رادان تولید شده است. بهرام رادان اولین تجربه حضور در جشنواره فجر در مقام تهیه کننده را پشت سر می گذارد.این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر اجتماعی درباره یک پرونده قضایی ساخته شده است.

بهرام رادان تهیه کنندگی خود را با فیلم «گربه سیاه» آغاز کرد که در نوبت اکران قرار دارد. در فیلم گربه سیاه، بازیگرانی همچون بهاره کیان افشار، ترلان پروانه، کیا رکنی، پیام احمدی نیا، آزاده سدیری، علیرضا استادی و حسین پورکریمی نقش آفرینی کرده اند.

رادان تهیه کنندگی فیلم سینمایی گربه سیاه و مستند علمی «کاپیتان من» را در کارنامه خود دارد و فیلم «علف زار» چهارمین فیلم بهرام رادان به عنوان تهیه کننده است که فیلمبرداری آن پس از انتخاب عوامل و بازیگران آغاز خواهد شد.

خلاصه داستان فیلم

علف زار فیلمی اجتماعی و دادگاهی درباره یکی از پرونده های قضایی چند سال اخیر است و همه داستان آن در یک دادگاه می گذرد. قصه فیلم در خارج از تهران می گذرد که البته نامی از آن مکان آورده نمی شود ولی بیشتر قسمت های فیلم در تهران فیلمبرداری می شود و تنها قسمت هایی از آن را خارج از تهران فیلمبرداری شده است. در خلاصه داستان «علف زار» آمده است: بعضی رازها بهتره فاش بشن، برخی هرگز… باید دفن بشن یه جایی دور از دسترس، برای همیشه.

بازیگران فیلم علف زار

بازیگران این فیلم عبارتند از پژمان جمشیدی، سارا بهرامی، ستاره پسیانی، ترلان پروانه، مهدی زمین پرداز، عرفان ناصری، یسنا ميرطهماسب، مائده طهماسبی، رویا جاویدنیا، الهه اذکاری، ستایش رجایی نیا، متین حیدری نیا، محمد معتضدی، بنیامین نوروزی ، آدرینا توشه،حسین ولی زاده، علی امیرخلیلی، محمدمهدی احدی، ارشیا،توکلی، سپهر گندمی با حضور افتخاری: فرخ نعمتی، مهران امام بخش و با معرفی صدف اسپهبدی (بازیگر اصلی) ایفای نقش می کنند.

پژمان جمشیدی یکی از متفاوت ترین نقش هایش را در این فیلم، که نقشی جدی و سخت است، بازی خواهد کرد.

عوامل فیلم علف زار

عوامل سازنده و پشت صحنه علفزار عبارتند از: نویسنده و کارگردان: کاظم دانشی،مشاورفیلمنامه:علی زرنگار،مدیربرنامه ریزی: سمیرا شکوری، دستیار اول کارگردان: علیرضا هاشمی،مدیر فیلم برداری: هادی بهروز،فیلم بردار: مهران ممدوح ،مدیر صدابرداری: منصور شهبازی،طراح صحنه: بابک کریمی طاری،طراح لباس : شیما میرحمیدی،طراح گریم: مونا جعفری،تدوین: حمید نجفی راد،عکس: امید صالحی،منشی صحنه: گل کوشان،مدیر تدارکات: محسن ناصرنیا،کارگردان فیلم پشت صحنه: مانی قدرت نما،مشاور رسانه ای: معین منصوری نژاد،مدیر تولید: مینا سنگ سفیدی،جانشین تولید: عرفان صفری

کاظم دانشی کارگردان

کاظم دانشی دارای مدرک کارشناسی کارگردانی تئاتر که تجربه کارگردانی فیلم های کوتاهی همچون «راحانا»، «پرتقال»، «بادکنک های رنگی»، «مثل تو و محدوده یک درجه» را دارد و جوایز مختلفی را برای فیلم های کوتاه خود از جشنواره های مقاومت، فیلم کوتاه تهران، آزاد فیلم، نسیم و جشن تصویر سال دریافت نموده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 08 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تبدیل پایان نامه به مقاله علمی پژوهشی
گام به گام مراحل چاپ کتاب
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب در چند ثانیه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
مراحل تالیف کتاب و به چاپ رساندن آن
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
نحوه محاسبه هزینه چاپ یک کتاب