ساعدنیوز
ساعدنیوز

معرفی و بررسی یک بازی جذاب به نام Harry Potter : Hogowarts Mystry + دانلود

  شنبه، 24 خرداد 1399   زمان مطالعه 12 دقیقه
معرفی و بررسی یک بازی جذاب به نام Harry Potter : Hogowarts Mystry + دانلود
امروزه بازی های ویدئویی همه جا هستند. بازی های موبایل و کامپیوتری یک بازی الکترونیکی است که واسطه طراحی شده ای دارد تا باعث ارتباط فرد با دستگاه ویدئویی می شود.

Harry Potter : Hogowarts Mystry

بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery یکی از بهترین تجربه های هری پاتر روی موبایل است. بازی داستان خود را دنبال می کند و از همه نظر شما را به دنیای هری پاتر می برد. شما به عنوان یک دانش آموز وارد بازی می شوید و با حضور در کلاس های مختلف قدرت بیشتری به دست می آورید. حضور در کلاس ها و کسب نمره های خوب باعث می شود که بتوانید به کلاس های بالاتر بروید و داستان را ادامه دهید. بازی از المان های نقش آفرینی بهره می برد و انتخاب هایی که انجام می دهید در روند بازی تاثیرگذار هستند.

از یک کتاب تا گیم پلی آن

جی .کی رولینگ پس از اینکه مجموعه کتاب های هری پاتر را به رشته نگارش درآورد، به دلیل فضای خاص و خلاقانه آن در دنیای جادوگران و داستانی هیجان انگیز و پرماجرا مورد توجه بسیاری از مردم قرار گرفت. استقبال از کتاب هری پاتر باعث شد تا جی .کی رولینگ ۶ قسمت دیگر از ماجراهای این جادوگر جوان را بنویسد که هرکدام منجر به موفقیت های بسیاری شد. این محبوبیت داستان هری پاتر باعث شد که مجموعه فیلم های هری پاتر هم با اقتباس از کتاب های آن ساخته شود. با اینکه فیلم ها هر از گاهی تغییراتی جزئی با کتاب ها از حیث داستان دارند، اما مورد استقبال خیل کثیری از مخاطبان هری پاتر قرار گرفتند. در این بین، بازی سازان نیز بیکار ننشستند و برای ساخت بازی هری پاتر دست به کار شدند. به طوری که استودیوهای مختلفی با الهام از داستان های کتاب هری پاتر بازی های ویدیویی مختلفی را توسعه داده اند که اکثرا هم بازی های خیلی خوبی نبودند. بازی موبایل Harry Potter: Hogwarts Mystery یکی از این آثار است که توسط استودیو Jam City برای موبایل ساخته شده است و می توان گفت ضعیف ترین بازی ساخته شده با محوریت این مجموعه است.

گیم پلی بازی

بازی هری پاتر یک گیم پلی تکراری و مشخص دارد. به عبارت دیگر شما در این بازی با داستان پیچیده ای روبه رو نیستید؛ بنابراین بازی هری پاتر برای کاربرانی که به دنبال هیجان های زیاد هستند، مناسب نخواهد بود. در مقابل برای افرادی که طرفدار داستان های هری پاتر هستند، گوش کردن به دیالوگ های مختلف بازی، پاسخ به سوال های چند گزینه ای یا لمس قسمت های مختلف صفحه نمایش برای انجام ماموریت های گوناگون جذاب است. کنار همه این موارد شما با چالش های متنوعی برای سنجش میزان شجاعت، مهارت های ارتباطی و دانش خود مواجه خواهید شد.

این استودیو، استاد خراب کردن ایده های خوب است

Harry Potter: Hogwarts Mystery یک بازی آنلاین در سبک نقش آفرینی است که هدف اصلی آن حضور بازیکن به عنوان یک دانش آموز در مدرسه جادوگری هاگوارتز است تا بتواند علوم و فنون جادوگری را آموزش ببیند. ایده بازی در نگاه اول بسیار جذاب به نظر می رسد و اگر سازندگان می توانستند از این پتانسیل به خوبی استفاده کنند، ما شاهد یک بازی جذاب و هیجان انگیز بودیم و در بهترین حالت، این بازی می توانست به یک اثر ماندگار تبدیل شود. اما با بررسی کارنامه استودیو Jam City، به این مورد پی می بریم که بیشتر بازی های این استودیو کیفیت چندان قابل قبولی ندارند. آنها بازی های مختلفی از مجموعه های مهمی چون Avengers و Family Guy و Snoopy توسعه داده اند که هرکدام با وجود داشتن ایده های جذاب، بازی های ضعیف و بی کیفیتی محسوب می شوند و به نوعی این استودیو، استاد خراب کردن ایده های خوب است و خب ایده های خوب بازی Hogwarts Mystery را هم در بدترین حالت ممکن اجرا کرده است.

تصویر

داستان بازی از این قرار است که ....

داستان بازی اندروید و آیفون Harry Potter: Hogwarts Mystery درباره شخصیتی است که برای آموزش فنون جادوگری وارد مدرسه هاگوارتز می شود. داستان بازی در ۳ سال روایت می شود و هر سال دارای ۱۰ فصل است. در آینده سال های چهارم تا هفتم مدرسه هاگوارتز هم به بازی اضافه خواهد شد. در ابتدای بازی امکان شخصی سازی شخصیت را با استفاده از آیتم های محدود دارید و به مرور در طول بازی، آیتم های شخصی سازی بیش تری هم در دسترس قرار می گیرند. پس از شخصی سازی شخصیت نوبت به انتخاب یک گروه از بین گروه های چهارگانه مدرسه می رسد و خب تمام مواردی که تا الان گفته شد، بسیار کند و خسته کننده پیش می روند و در کنار آن صحبت های طولانی شخصیت ها، حوصله بازیکن را سر می برد.

خریدهای درون برنامه ای و دیالوگ های بسیار خسته کننده

پس از این نکات گفته شده در بالا، بازیکن وارد مراحل اصلی بازی می شود و در کلاس های مختلف مدرسه شرکت می کند و در کنار آن کارهای مختلف دیگری را انجام می دهد. در هر سال با حفظ کلاس های سال قبل، کلاس های جدیدی به بازی اضافه می شود و کلاس های مختلفی از قبیل آموزش معجون سازی، پرواز با جاروی جادویی، آموزش ورد های جادویی و چندین کلاس دیگر در بازی وجود دارند. بازی آیفون و اندروید Hogwarts Mystery یک خط داستانی کلی را دنبال می کند و در کنار آن، در هر سال از این بازی، ماجرای مجزایی نیز روایت می شود. داستان بازی از ماجراهای اصلی کتاب هری پاتر الهام گرفته شده است اما آن عمق و جذابیت داستان کتاب را ندارد و با یک داستان ضعیف و به اصطلاح دم دستی روبرو هستیم که پر از دیالوگ های خسته کننده و روایت کند است. داستان Harry Potter: Hogwarts Mystery دارای شخصیت پردازی های تک بعدی است به طوری که شخصیت ها یا خیلی خوب مطلق هستند یا بد مطلق و آنطور شخصیت های منعطفی نیستند که بتوان با انتخاب دیالوگ های مختلف که برای مکالمات تعبیه شده است، نظر آنها را تغییر داد تا مسیر داستانی بازی تغییر کند. یکی از ایرادات شخصیت پردازی به خود کاراکتر اصلی بر می گردد که کاملا یک کاراکتر ایده آل از نظر اخلاقی است و خیلی راحت با چند کلمه قدرت تغییر دادن نظرات دیگران را دارد.

هم جذب می کند و هم کلافه

همه ما خوب می دانیم که اصلی ترین و مهمترین عنصر هر بازی گیم پلی آن است. آثار زیادی وجود دارند که با وجود ضعف داستانی یا گرافیکی، تجربه گیم پلی روان و غنی را برای بازیکن به ارمغان آورده اند. حال با این توضیح، گیم پلی بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery یکی از پرایرادترین بخش های آن محسوب می شود؛ بی دقتی و عدم توجه استودیو Jam City به این بخش مشهود است و ما با یک گیم پلی کند و کلافه کننده طرف هستیم. روند بازی شامل چند بخش مثل انتخاب دیالوگ و صحبت با شخصیت ها، حضور در کلاس و چند مرحله مختلف مانند دوئل کردن می شود.

با گفت و گوها رابطه ایجاد کنید

در بخش گفت و گو می توانید با انتخاب از بین دیالوگ های مختلف، روابط خود را با دیگران پی ریزی کنید. نکته خنده دار و عجیب این مراحل این است که برای پاسخ دادن به سوالات افراد، سه گزینه وجود دارد که بازیکن باید از بین گزینه ها یکی را انتخاب کند و جواب ها درست، نیمه درست یا غلط هستند. به همین دلیل در هر حالتی شانس جواب درست بازیکن بیشتر از جواب غلط است و بازیکن رابطه دوستی خود را تحت هر شرایطی با اشخاص مختلف ارتقا می دهد. بازی دارای یک جدول رتبه بندی است که بسته به فعالیت بازیکن، گروه اصلی او امتیازاتی کسب می کند و بنا به جایگاه گروه، پاداش و XP به شما داده می شود که از طریق آن ها می توان کاراکتر را ارتقا داد. سه نوار علم، قدرت و احساس برای وی وجود دارد که بازیکن با انتخاب نوع دیالوگ یا رد کردن مراحل این نوارها را پر می کند و باعث افزایش سطح کلی شخصیت بازی می شود.

تصویر

دوئل کردن تنها بخش جذاب بازی است

بخش دوم گیم پلی بازی بدینگونه است که بازیکن وارد مرحله می شود و پس از صحبت های استاد، نمایی باز از داخل کلاس یا محیط را می بینیم که دور افراد و اجسام مختلف هاشوری به رنگ آبی خورده است؛ بازیکن با کلیک روی این هاشور ها و پر کردن نوارهای مربوطه، ستاره و XP دریافت می کند. مشکل بازی در این مراحل این است که هیچ چالش خاصی پیش روی مخاطب قرار نمی دهد و صرفا چند بار لمس صفحه کافی است تا کار مورد نظر با موفقیت انجام شود. ناگفته نماند تعداد کمی مرحله هم مانند دوئل کردن در بازی وجود دارند و با اینکه این مراحل هم خالی از ایراد نیستند، اما به مراتب قابل تحمل تر و جذاب تر هستند. همچنین برای انجام مراحل نیاز به انرژی دارید که بسیار محدود است. به همین دلیل یا باید صبر زیادی برای پر شدن آن داشته باشید یا سراغ خرید های درون برنامه ای بروید.

ارزش این همه خرید ندارد

بازی Hogwarts Mystery وابستگی شدیدی به سیستم خریدهای درون برنامه ای دارد؛ بازیکن برای پر کردن نوار انرژی، خرید آیتم های شخصی سازی و باز کردن مراحل بعدی بازی نیاز به الماس دارد. الماس ها دارای قیمت هایی گران و نامتعارف هستند که واقعا ارزش هزینه کردن را ندارند. بازیکن زمانی این مشکل را به خوبی درک می کند که برای سپری کردن مرحله بعدی باید مدت زمانی را صبر کند تا مرحله بعدی باز شود. هرچه مراحل و فصل ها به پایان نزدیک تر می شوند، مدت زمان باز شدن مرحله بعدی بیشتر هم می شود. به عنوان مثال بازیکن برای تجربه مرحله ای از فصل هشتم سال دوم بازی، باید به مدت ۸ ساعت صبر کند تا مرحله بعدی باز شود یا اینکه سراغ خرید های درون برنامه ای برود. در کنار موارد عجیب الماس و نوار انرژی، این نکته را هم باید بگوییم که بازیکن برای ورود به هر مرحله، باید هزینه ای با سکه های داخل بازی پرداخت کند که اگر این سکه ها تمام شود، باز هم باید از فروشگاه بازی سکه خریداری کرد. البته این مورد نسبت به نوار انرژی و الماس آنقدر آزاردهنده نیست و این امکان وجود دارد که بازیکن تا پایان بازی نیازی به شارژ سکه پیدا نکند. روند کلی بازی Harry Potter: Hogwarts Mystery به خودی خود کند است و با اتمام نوار انرژی و قفل بودن مرحله بعدی، این کندی غیرقابل تحمل تر هم می شود.

برای طراحی چهره ها، از چهره واقعی شخصیت های فیلم هری پاتر استفاده شده

بازی Hogwarts Mystery دارای گرافیکی سه بعدی و انیمیشنی است که محیط های آن حس و حالی مانند فیلم ها دارند. گرافیک و طراحی جهان بازی، زیبا است اما در بعضی مواقع شاهد دیر لود شدن اجسام و افراد حاضر در فضای داخلی بازی هستیم و گاهی در محیط های شلوغ، شاهد افت فریم هستیم. سازندگان بازی، برای طراحی شخصیت های معروف مدرسه هاگوارتز هم از چهره شخصیت های فیلم های هری پاتر استفاده کرده اند؛ به طوری که برای چهره پروفسور اسنیپ و پروفسور مک گوناگل از چهره بازیگرهای این نقش ها یعنی آلن ریکمن و مگی اسمیت استفاده شده است. انیمیشن های طراحی شده شخصیت ها نیز به خوبی کار شده است و ما شاهد واکنش های مختلف چهره آنها نسبت به اتفاقات پیرامون بازی هستیم. در کل، این بخش از بازی نمره قبولی را دریافت می کند. برای موسیقی نیز همانند شخصیت ها و محیط بازی از موسیقی متن فیلم هری پاتر استفاده شده است که نمی توان گفت سازندگان کار خاصی را برای این بخش انجام داده اند و فقط ساندترک های معروف این مجموعه را در بازی خود به کار برده اند.

گرافیک و موسیقی

گرافیک بازی بسیار عالی و جذاب است. چراکه همه قسمت های بازی از روی فیلم های هری پاتر الگوبرداری شده و فضایی حرفه ای از مدرسه هاگوارتز، تالار گروه ها و کلاس های درس با همه جزییات جذاب آن برای شما فراهم کرده است. همچنین کارارکترهای مهم بازی مانند پروفسور دامبلدور، پروفسور اسنیپ، پروفسور مک گوناگال،پروفسور فلیت ویک و هاگرید به خوبی طراحی شده اند و شکل ظاهری آن ها نیز مانند فیلم است. به این ترتیب شما نسبت به این شخصیت های مهم احساس آشنایی خواهید داشت. در کل می توان گفت سازندگان بازی در بخش گرافیک بسیار خوب و حرفه ای عمل کرده و همه چیز را به درستی کنار هم قرار داده اند.

تصویر

در طول بازی شما صدای موسیقی پس زمینه بازی و بعضی صداهای نا مفهوم مربوط به محیط مانند محیط کلاس، تالارهای مختلف مدرسه و… را می شنوید. به عبارت دیگر همه دیالوگ های بازی هری پاتر به صورت زیرنویس بین شما و افرادی که با آن ها سروکار دارید ردوبدل خواهد شد. سازنده در بخش موزیک از موسیقی های سفارشی استفاده کرده و خبری از ساند ترک های مجموعه فیلم های هری پاتر بین موسیقی های بازی نیست؛ بنابراین می توان گفت موسیقی بازی شما را به یاد فیلم های هری پاترن نخواهد انداخت و این موضوع شاید از حال و هوای جادویی بازی بکاهد.

سیستم عامل موردنیاز برای نصب بازی

بازی Harry Potter Hogwarts Mystery برای هر دو سیستم عامل اندروید و ios طراحی شده است. بنابراین در اجرای آن محدودیت خاصی نخواهید داشت. با توجه به حجم کم بازی، برای نصب و اجرای آن فقط به یک گوشی سطح متوسط، فضای خالی نه چندان زیاد در حافظه و اینترنت نیاز خواهید داشت.

دانلود بازی:

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (275 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (153 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (133 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (103 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (57 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (51 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (47 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (35 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (34 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (30 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (24 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (24 نظر) رونمایی از خواهر زیبا و واقعی رحمان و رحیم پایتخت / فقط شباهت بی حد و اندازه به برادراش+عکس (23 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (24 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تغییر چهره هوش پران مژده لواسانی با لباس بندری در قایق+عکس سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی خارجی میشه و با مهمون روسی حرف میزنه +ویدئو/فقط خنده هاش وسط مکالمه... فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله سورپرایز تولد خاص علی دایی برای یک دوست و طرفدار/ چه کیک خرسی بامزه و قشنگی+عکس خواستگاری باحال مهران مدیری از نعیمه نظام دوست 20 ساله/ این سکانس عالیه+ویدیو اتمام حجت خلاقانه صاحب بوتیک تهرانی با خریداران درباره تعویض و پس دادن لباس +عکس/ مشخصه یا بیشتر توضیح بده😂 عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... کاظم نوربخش، سلمان نون خ: توی مراسم ختم به من میگن بخند! فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم خلاقیت خنده دار اُوستا معمار در طراحی در و پله برای ورودی/دکترا افتخاری حق توئه هم وطن+ عکس زیبایی و جذابیت منحصربفرد ندا قاسمی، شیرین سریال نون خ/برق نگاهش هوش از سر آدم می پراند+عکس رونمایی مژده لواسانی از کیف زیبا و شیکش به رنگ کرمی/ در عین سادگی خیلی خاصه+عکس نگاهی به عکس های خصوصی شاهان شکیبا مجری خوش بر و روی تی وی پلاس/ ماشالا چه چشمای خوشگلی بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی صدای بهشتی پسر شرکت کننده با خوانندگی آهنگ چشمای تو در برنامه صداتو +ویدئو/هنوزم چشمای تو مثل شبای پر ستارست... وقتی ستاره سادات قطبی کمبود نداشتن دختر رو با عروسک جبران میکنه+ویدیو/ ولی بهش میاد مامان دختر باشه نه 4 تا پسر خلاقیت منحصر به فرد یک مشتری در مدل موی درخواستی از آرایشگر حماسه آفرید +عکس/سلطان شینیون در سطح خاورمیانه😂 خلاقیت تحسین برانگیز شهرداری تبریز برای زیباسازی شهر حماسه آفرید/ این تصویر زیبا رو فقط تو ایران میشه دید+عکس مهران مدیری: گربه‌ام را هم به هنرمندان نمی‌دهم چه برسد به دخترم! +ویدئو اقدام تحسین برانگیز صاحب نیسان تبریزی در حمل بار با ماشینش+ویدیو/ سخاوت به جیب نیست به دله👌 نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس حضور چهره های فوتبالی برای عرض تسلیت به عابدزاده در مراسم ختم پدرش+عکس/از علی دایی و کریم باقری تا علی پروین و مهدی و رحمتی تصویری از رژه گشت کمیته در دهه شصت+ تاریخچه گشت ارشاد از اول انقلاب تاکنون خلاقیت خنده دار و حواس پرت کن فردی در رانندگی با ماشینی عجیب که سر و تهش برعکس شده+ویدیو/لامصب این معلوم نیست که داره میره یا میاد😂😂 بهترین سایت خرید پیج اینستاگرام در ایران کدام است؟ برای موفق شدن درترید باید این موارد را رعایت کنیم استوری عاشقانه هادی چوپان برای ته تغاری خونه اش/ چقدرم شعرش زیباست+عکس خلاقیت و شگرد هوشمندانه محمود احمدی نژاد برای دست ندادن با زنان+عکس 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ قیمت هر متر مربع تخته سه لایه به چه عواملی بستگی دارد؟ پیشتازی در قشم در گردشگری روستایی؛ با رزرو تور قشم از این 7 روستا دیدن کنید رونمایی از چهره واقعی و جذاب امین میری، زهرمار خان سریال گیلدخت/ در خیابان اصلاً قابل شناسایی نیست+عکس (عکس) ست جالب و بهاری کت و دامن زرد به سبک مریم اوزرلی / چه خوب ست کرده به رنگ پوستشم میاد (تصاویر) چیدمان شیک و باسلیقه ی گوشه ای از اتاق خواب نرگس محمدی، بازیگر نقش "ستایش" و عروس حشمت فردوس
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 عجیب‌ترین بخشش در خوزستان: مقتول دستور بخشش قاتلش را داد خواهرکشی ناموسی در مشهد/ قتل زن 23 ساله به دست برادر 17 ساله عجیب و غریب‌ترین مهریه‌های تاریخ ایران که باور نمی‌کنید/ از بال مگس و 1000 سفر پیاده به کربلا تا.... فال ابجد روزانه یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 فال قهوه با نشان روز یکشنبه 9 اردیبهشت ماه 1403 کوچکترین و منحصربفردترین کتابفروشی تهران که در دیوار جا خوش کرده+عکس فال حافظ با تفسیر روز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 + فیلم بیوگرافی و زندگی خصوصی مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان و رحیم سریال پایتخت+ تصاویر جذاب و دیدنی 9 اردیبهشت 1357 در ایران چه خبر بود؟ دردسرهای چغاله خوردن زیاد معشوقه سوئدی محمدرضا شاه در ایران! استایل اسپرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در ژاپن که هرگز ندیده اید+عکس برگزاری مجدد آزمون سراسری در خراسان جنوبی دفترچه سوالات گروه علوم تجربی نوبت اول کنکور 1403 منتشر شد
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده