ساعدنیوز
ساعدنیوز

همه چیز در مورد حساب وکالتی کرمان موتور!

  سه شنبه، 02 خرداد 1402   زمان مطالعه 13 دقیقه
همه چیز در مورد حساب وکالتی کرمان موتور!
تمام افرادی که قصد خرید و ثبت نام در سایت شرکت کرمان موتور را دارند باید اقدام به افتتاح حساب وکالتی نمایند. از آنجا که این شرط جز شروط جدید شرکت کرمان موتور، برای ثبت نام می باشد، لازم است افراد، با نحوه ثبت نام و افتتاح حساب وکالتی کرمان موتور آشنا شوند. در ادامه ساعدنیوز به هرآنچه که باید در مورد حساب وکالتی کرمان موتور بدانیم ارائه خواهدداد.

شرکت کرمان موتور در طی سال و در مناسبت های گوناگون اقدام به عرضه محصولات خود می نماید. این شرکت، در اقدامی جدید، یکی از شرایط ثبت نام را، علاوه بر شرایط عمومی، مانند دارا بودن حداقل 18 سال سن، برای متقاضیان، افتتاح حساب وکالتی در بانک های عامل معرفی کرده است. به جهت اهمیت این موضوع، در این محتوا ساعدنیوز، ابتدا حساب وکالتی کرمان موتور توضیح داده خواهد شد و سپس، بانک های عامل افتتاح حساب وکالتی، مهلت افتتاح حساب، شرایط، چگونگی ثبت نام، مبلغ لازم و نحوه استعلام و تمدید حساب وکالتی کرمان موتور شرح داده خواهد شد.

حساب وکالتی کرمان موتور

شرکت کرمان موتور در اقدامی جدید تصمیم گرفته است که برخی از محصولات خود را از طریق ثبت نام در طرح پیش خرید خودرو از طریق حساب وکالتی، عرضه نماید. دلیل این امر نیز روشن است، در گذشته هر کسی با توجه به شرایطی این امکان را داشت، تا بتواند در قرعه کشی محصولات شرکت های خودرو ساز شرکت کرده و در صورتی که در این قرعه کشی برنده می شد، امتیاز خود را به دیگری واگذار می کرد.

  • این راه دستاویزی برای واسطه گری معاملات خودرو و افزایش قیمت آن شده بود. حساب وکالتی کمک می کند، تا افرادی که واقعا نیازمند خرید خودرو هستند، آن را خریداری نمایند و به نوعی اضافه شدن حساب وکالتی به شرایط ثبت نام کرمان موتور راهی برای کوتاه شدن دست واسطه ها است. در حساب وکالتی کرمان موتور متقاضی می تواند به تمام بانک های عامل به صورت حضوری یا غیرحضوری مراجعه کرده و نسبت به افتتاح حساب وکالتی یا وکالتی نمودن حساب فعلی خود اقدام نماید.

  • در حساب وکالتی کرمان موتور، شخص با سپردن مبلغ لازم و مشخصی در حساب، این امکان را به شرکت کرمان موتور می دهد، تا در صورت وجود شرایط لازم، شخص را در قرعه کشی شرکت دهد. در واقع حساب وکالتی لازمه ثبت نام در پیش خرید کرمان موتور و یا انجام معاملات در بورس کالا است. آنچه مسلم است باید از این پس، افتتاح حساب وکالتی کرمان موتور را جز شرایط اصلی برای خرید و استفاده از محصولات این شرکت دانست.

نحوه بازکردن حساب وکالتی کرمان موتور

شرکت کرمان موتور در راستای عرضه محصولات خود به بازار داخلی طرح پیش فروش خودرو را در نظر گرفته تا افراد بیشتری از این محصولات بهره مند گردند. در همین راستا جهت جلوگیری از تقاضاهای کاذب و ازدحام داوطلبان، طرح حساب وکالتی کرمان موتور در نظر گرفته شده است. شرایط افتتاح حساب وکالتی کرمان موتور و مدارک مورد نیاز شرح داده شد و نحوه باز کردن حساب وکالتی کرمان موتور یکی از مواردی بوده که مورد توجه مشتری قرار خواهد گرفت. نحوه افتتاح حساب وکالتی کرمان موتور بدین صورت می باشد که متقاضیان می بایست به صورت حضوری و یا آنلاین فرایند افتتاح حساب خود را در یکی از بانک های عامل مدیران خودرو انجام داده باشند و مبلغ مورد نظر برای ثبت نام در مرحله دوم سامانه یکپارچه فروش خودرو که 100 میلیون تومان می باشد را واریز کرده باشند. همچنین لازم است که تا زمان اعلام نتایج این حساب وکالتی فعال بماند، زیرا در غیر این صورت ثبت نام باطل خواهد شد.

بانک های حساب وکالتی کرمان موتور

با توضیحات ارائه شده مشخص شد، افرادی که قصد خرید محصولات شرکت کرمان موتور را دارند، باید اقدام به افتتاح حساب وکالتی سامانه یکپارچه خودرو برای کرمان موتور نمایند. ولی آیا شخص می تواند برای انجام این کار به هر بانکی که تمایل داشت مراجعه نماید؟

  • پاسخ این سوال، به طور قطع خیر است و صرفا باید به بانک های عاملی که کرمان موتور، معرفی کرده، مراجعه شود و با توجه به اینکه در بازه ثبت نامی جدید کرمان موتور، صرفا حساب های وکالتی باز شده در این بازه اعلامی را بررسی می کند و به حساب هایی که در طرح ها و دوره های قبل، افتتاح شده، توجهی ندارد، تمامی افراد متقاضی خرید خودرو از کرمان موتور، در طرح جدید، باید اقدام به افتتاح حساب وکالتی مجدد، در بانک های عاملی که شرکت کرمان موتور معرفی کرده نمایند.

  • برخی از این بانک ها، به صورت، حضوری و برخی دیگر هم به شکل غیر حضوری اقدام به افتتاح حساب وکالتی مشتریان خود می نمایند. متقاضیان می توانند در صورت تمایل، به سایت اختصاصی کرمان موتور برای اطلاع از نام بانک ها و همچنین، سایت هر بانک، مراجعه کرده و از چگونگی و مراحل افتتاح حساب وکالتی هر بانک اطلاع یابند.

مهلت افتتاح حساب وکالتی کرمان موتور

معمولا برای انجام هر ثبت نامی مهلتی تعیین می شود و افرادی که متقاضی ثبت نام در طرحی هستند، همواره به دنبال یافتن این پرسش هستند که، مهلت ثبت نام تا چه زمانی ادامه دارد، تا از این طرح جا نمانند. برای متقاضیان خرید محصولات کرمان موتور نیز، این پرسش مطرح است که، مهلت افتتاح حساب وکالتی کرمان موتور تا چه زمانی است؟ یا برای افتتاح حساب وکالتی کرمان موتور مهلتی مشخص شده است؟

  • از آنجا که ارسال اطلاعات از بانک های عامل به کرمان موتور از 48 تا 72 ساعت زمان لازم دارد، افرادی که قصد ثبت نام دارند، باید به این نکته توجه داشته و زمان مقرر را در این مورد رعایت کنند تا امکان شرکت در این طرح را از دست ندهند. ناگفته نماند، افراد پس از افتتاح حساب وکالتی، اگر می خواهند، با این حساب وکالتی، معاملاتی نیز در بورس کالا انجام دهند، باید دارای کد بورسی و ثبت نام در کارگزاری بوده و پس از آن نیز، وارد سامانه ebgo شده و نسبت به تکمیل اطلاعات حساب خود در این سامانه اقدام نمایند.

  • بدیهی است، در صورتی که متقاضی در زمان مقرر نتواند نسبت به تامین مبلغ لازم و مورد نظر، در حساب خود، اقدام کند، یا اگر فاصله 2 تا 3 روز برای افتتاح حساب تا زمان ثبت نام را رعایت ننماید، نمی تواند، در طرح خرید محصولات کرمان موتور شرکت نماید.

شرایط حساب وکالتی کرمان موتور

از جمله شرایط حساب وکالتی کرمان موتور این است که، باید مشخصات فردی که حساب وکالتی را افتتاح کرده با شخصی که قصد ثبت نام در طرح کرمان موتور را دارد یکی باشد. همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، فرآیند وکالتی شدن حساب و ارسال اطلاعات به شرکت کرمان موتور 2 الی 3 روز کاری زمان می برد. بنابراین لازم است شخص، با لحاظ زمان مقرر، نسبت به ثبت نام در سایت شرکت کرمان موتور اقدام نمایند.

  • توجه به این نکته الزامی است که شخص باید در زمان ثبت نام، مبلغ لازم و مورد نظر و اعلامی از سوی شرکت کرمان موتور را در حساب خود داشته باشد، در غیر این صورت، امکان ثبت نام وجود نخواهد داشت. پس از انجام قرعه کشی، متقاضی طبق بخشنامه اعلامی، فرصت خواهد داشت، تا نسبت به تکمیل مبلغ حساب خود، اقدام نماید.

  • اگر شخص نسبت به تکمیل وجه اقدامی نکند، به این معناست که، ثبت نام وی انجام نشده است. لازم به ذکر است حساب وکالتی که برای شرکت کرمان موتور، افتتاح شده صرفا برای خرید محصولات این شرکت می باشد. اگر شخص بخواهد با این حساب وکالتی در بورس کالا فعالیت کند، باید دارای کد بورسی بوده و در یک کارگزاری معتبر مانند کارگزاری مفید، ثبت نام داشته و اطلاعات حساب خود را در سامانه ایبیگو، وارد نماید.

مدارک لازم افتتاح حساب وکالتی کرمان موتور

افتتاح حساب وکالتی کرمان موتور سبب شده تا تقاضاهای کاذب حذف شده و شفافیت بیشتری در روند فروش محصولات کرمان موتور در طرح های پیش فروش ایجاد شود. از همین رو افراد جهت شرکت در این طرح نیاز به وکالتی کردن حساب خود داشته که به شرایط و مدارک مرتبط نیاز دارد. شرایط مورد نیاز که در قبل به آن اشاره شد و از مدارک لازم افتتاح حساب وکالتی کرمان موتور می توان به مدارک لازم برای بارگذاری در سایت بورس و مدارک لازم برای بانک های عامل اشاره کرد. مدارک لازم برای دریافت کد بورسی موارد زیر بوده که بایستی مورد توجه مشتری قرار گیرد.

  • اصل فرم درخواست کد حقیقی ایرانی

  • کپی از کارت ملی و شناسنامه

  • سایر موارد در صورت نیاز

همچنین مدارک مورد نیاز جهت افتتاح حساب وکالتی در بانک های عامل شامل کارت ملی بوده که مورد توجه مشتری قبل از اقدام قرار خواهد گرفت. همچنین یکی دیگر از موارد، دریافت نامه درخواست از یکی از کارگزاری های معتبر بوده که مورد نیاز مشتری قرار می گیرد. از همین رو فرد جهت وکالتی کردن حساب خود از طریق یکی از بانک ها از جمله بانک ملی اقدام به انجام این کار خواهد کرد. افراد با وکالتی کردن حساب خود شرایط را برای شرکت در طرح پیش فروش کرمان موتور محیا نموده و در صورت برنده شدن حساب آن ها بلوکه خواهد شد. با توجه به موارد گفته شده وکالتی کردن حساب بدین معنی بوده که مشتری به شرکت کرمان موتور این اجازه را می دهد تا از حساب فرد برداشت وجه نماید.

فرم حساب وکالتی کرمان موتور

  • شرکت کرمان موتور در جهت کنترل توزیع محصولات خود به افراد طرح پیش فروش کرمان موتور را در نظر گرفته که به واسطه آن افراد نیاز به قرعه کشی دارند. فرد جهت شرکت در این قرعه کشی نیاز به داشتن شرایط افتتاح حساب وکالتی کرمان موتور و مدارک مورد نیاز داشته و همچنین بایستی با نحوه افتتاح حساب وکالتی کرمان موتور آشنا باشد که در قبل به آن ها پرداخته شده است. افراد جهت وکالتی کردن حساب خود نیاز به فرم حساب وکالتی کرمان موتور داشته و بایستی اقدام به دریافت آن نمایند.

  • حساب وکالتی در اصل یک نوع حساب بانکی بوده که به منظور واریز وجه پیش پرداخت مشتری، نزد یکی از بانک های منتخب افتتاح می شود. از همین رو فرد نیاز به ثبت نام در کد بورس کالا داشته که در قبل به آن پرداخته شد. فرد پس از روند الکترونیکی ثبت نام در سامانه کد بورس کالا بایستی به دریافت معرفی نامه از سوی کارگزاری مرتبط و فعال بپردازد. پس از دریافت معرفی نامه به همرره این فرم به بانک منتخب مراجعه نموده و روند وکالتی کردن حساب خود را طی می کند.

ثبت نام حساب وکالتی کرمان موتور

با توجه به توضیحات داده شده در قسمت های گذشته، مشخص شد که برای ثبت نام در طرح کرمان موتور، افتتاح حساب وکالتی از الزامات می باشد. سوالی که ممکن است در ذهن بسیاری از متقاضیان ثبت نام حساب وکالتی کرمان موتور شکل بگیرد این است، که چگونه می توان ثبت نام حساب وکالتی کرمان موتور را انجام داد؟ برای پاسخ به این پرسش باید گفت، افتتاح حساب وکالتی کار بسیار ساده ای است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

  • کافی است شخص در یکی از بانک هایی که شرکت کرمان موتور اعلام کرده، دارای حساب باشد، در این شرایط شخص می تواند با ورود به سایت بانک عامل، نسبت به وکالتی کردن حساب خود اقدام کند. ممکن است برخی بانک های عامل، سامانه اینترنتی برای افتتاح حساب وکالتی نداشته باشند، در این حالت نیز شخص می تواند با مراجعه حضوری به بانک مربوطه، نسبت به وکالتی کردن حساب خود یا افتتاح حساب وکالتی، اقدام کند.

  • پس از گذشت زمان مورد نظر از افتتاح حساب وکالتی و استعلام حساب ازسوی بانک های عامل، شخص می تواند نسبت به ثبت نام در طرح خرید خودرو، اقدام نماید. لازم به ذکر است، اگر شخص قصد خرید خودرو در بورس کالا را داشته باشد، باید دارای کد بورسی بوده و در یک کارگزاری مانند کارگزاری آگاه نیز ثبت نام داشته باشد.

مبلغ حساب وکالتی کرمان موتور

پس از افتتاح حساب وکالتی و دارا بودن شرایط لازم، شخص می تواند، اقدام به ثبت نام کند. اصلی ترین شرط برای انجام این کار، دارا بودن مبلغ لازم و مورد نظر، در حساب وکالتی در زمان ثبت نام می باشد. بنابراین اگر متقاضی حائز تمام شرایط باشد، ولی در زمان ثبت نام و اعلام نتایج قرعه کشی، مبلغ لازم را، در حساب خود نداشته باشد، به ثبت نام اولیه وی، ترتیب اثر داده نخواهد شد. حال سوال اینجاست، مبلغ حساب وکالتی کرمان موتور چقدر است؟

  • پاسخ به این پرسش، با مراجعه به سامانه esalecar.ir و مد نظر قرار دادن آخرین اطلاعیه ای است که در این سایت قرار داده شده و جزئیات دوره دوم طرح یکپارچه عرضه، برمبنای فرآیند نوبت دهی برای محصولات خودروسازان داخلی را معرفی می نماید.

  • با توجه به آخرین اطلاعیه در خصوص جزئیات دوره دوم طرح یکپارچه عرضه، برمبنای فرآیند نوبت دهی برای محصولات خودروسازان داخلی، اگر شخص بخواهد در قرعه کشی محصولات شرکت کرمان موتور شرکت کند، باید، مبلغ حداقل 100/000/000 میلیون تومان در حساب وکالتی خود داشته باشد.

  • ناگفته نماند، شخص صرفا می تواند به بانک های عاملی که، شرکت کرمان موتور اعلام کرده است، جهت وکالتی نمودن حساب مراجعه کند و حساب وکالتی سایر بانک ها، به غیر از لیست اعلامی این شرکت، فاقد اعتبار می باشد.

استعلام حساب وکالتی کرمان موتور

ممکن است بسیاری از افراد، اقدام به افتتاح حساب وکالتی کنند، ولی ندانند در زمان ثبت نام، آیا مبلغ کافی برای ثبت نام در حساب دارند یا خیر، یا حتی از اینکه حساب آنها وکالتی شده یا خیر و یا اینکه در گذشته اقدام به افتتاح حساب وکالتی نموده اند، تردید داشته باشند. در این شرایط است، که متقاضی به دنبال راهی برای استعلام حساب وکالتی است، اما آیا راهی برای استعلام حساب وکالتی کرمان موتور، وجود دارد. برای استعلام حساب وکالتی شخص می تواند، به سایت بانکی که برای افتتاح حساب وکالتی به آن مراجعه کرده بود، رفته و اطلاعات حساب خود را مشاهده کند. به هر حال اگر شخص، در زمان افتتاح حساب، با پیام بانک در خصوص موفقیت آمیز بودن عملیات مواجه شده و از طرف بانک عامل پیامی با این مضمون به شماره تلفن همراه وی، ارسال شده است، می تواند از وکالتی بودن حساب خود اطمینان داشته باشد. اگر استعلام به این شکل میسر نبود، شخص می تواند، به صورت حضوری به بانک مراجعه نماید.

تمدید حساب وکالتی کرمان موتور

هر گاه صحبت از ثبت نام طرحی می شود به خصوص در طرح های پرطرفدار با متقاضیان زیاد، سوالات بسیاری را در ذهن مخاطبان ایجاد می کند. شرکت کرمان موتور نیز، که همواره طرح های فروش آن با استقبال همراه بوده است، در طرح فروش خود با الزامی کردن افتتاح حساب وکالتی، سوالات بسیاری را در ذهن مخاطب ایجاد کرده است.

  • ممکن است شخصی که، پیش از این اقدام به افتتاح حساب وکالتی برای شرکت کرمان موتور کرده باشد، با این سوال مواجه شود که، آیا امکان ثبت نام با همان حساب وکالتی پیشین، میسر است یا خیر، به عبارتی، تمدید حساب وکالتی کرمان موتور امکان پذیر است؟ در پاسخ باید گفت، افرادی که از قبل، اقدام به افتتاح حساب وکالتی برای شرکت کرمان موتور کرده اند، نمی توانند از همان حساب وکالتی برای ثبت نام خرید خودرو از این شرکت استفاده کنند و نیاز است تا مجدد؛ به افتتاح حساب بپردازند.

  • البته ناگفته نماند، حساب وکالتی مورد نظر در صورتی در این طرح قابل استفاده می باشد، که در بانک های عاملی که شرکت کرمان موتور آن ها را معرفی کرده اند، افتتاح شود. چرا که اطلاعات حساب باید از طرف بانک های عامل، برای شرکت کرمان موتور، ارسال شده و به تایید این شرکت برسد.

سخن پایانی

بنابراین حساب وکالتی کرمان موتور، از جمله شرایط جدید، برای ثبت نام در طرح خرید خودرو، از این شرکت می باشد. تنها افرادی برای ثبت نام مجاز هستند که در بانک های عامل معرفی شده از جانب شرکت کرمان موتور، افتتاح حساب وکالتی انجام داده، مبلغ لازم مورد نظر کرمان موتور را، در حساب خود سپرده داشته و استعلام شرایط آنها، تایید گردد. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
مراسم سلام عید نوروز و اهداء سکه توسط فرح پهلوی به همسران مقامات دولتی +عکس/ ولخرجی زن تازه به دوران رسیده زمانی که مردم غرق در فقر و بدبختی بودند! (377 نظر) میزبانی حسن روحانی از سیاستمداران و اقوام در مراسم عید دیدنی در منزل زیبا و ایرانی پسندش+ عکس/ چه مبلمانی، چه فرش هایی، از همه مهمتر چه خونه دلبازی😍 (323 نظر) خلاقیت خنده دار یک ایرانی برای گرم کردن آب حماسه ساز شد/ خسته نباشی هم وطن+ عکس (248 نظر) تلاوت زیبا و دلنشین سوره شمس توسط رهبر معظم انقلاب+ویدئو (235 نظر) صبحانه مفصل و رنگارنگ دو نفره رضا گلزار و آیسان خانوم+عکس/از خاویار گرفته تا آواکادو و انار وحشی... (189 نظر) روایتی از هواپیمایی که برای آوردن یک روبان عروسی برای فرح پهلوی از تهران به پاریس رفت! (159 نظر) تصویری از عیادت نجم الدین شریعتی، مجری برنامه سمت خدا از رهبر معظم انقلاب و استقبال گرم ایشان (158 نظر) رونمایی منوچهر هادی از خواهر و شوهر خواهر پزشکش+ عکس/ به قولی مخ خانواده ایشون هستن که پسرش هم دکتره (146 نظر) خلاقیت منحصر به فرد پسر مشهدی با ساخت تریلی حماسه آفرید/ هیلتر هم مغز اینو نداشت!+عکس (140 نظر) دو پادشاه یکی از ایران (ناصرالدین شاه) و دیگری از ژاپن (میجی) در یک زمان به اروپا رفتند/ تفاوت ها را بنگرید (134 نظر) مراسم تولد جگرسوز آزاده نامداری در خانه ابدی اش و گریه های دلخراش همسر و پدرش/ روحت شاد+ عکس (126 نظر) خواهر یکتا ناصر سکوتش را شکست (120 نظر) استوری معنادار شاهین صمدپور برای یکتا ناصر و منوچهر هادی (108 نظر) خنده های رهبر معظم انقلاب به اشعار شاعر طنزپرداز با موضوع آقازاده+ویدئو/ ای صورت و سیرت تو مطلوب، به‌به به‌به به این ژن خوب (108 نظر) اتاق خواب اروپایی و امروزی سانیا سالاری، ارغوانِ سریال دلدادگان با طراحی مدرن+عکس/ انصافا سلیقه خاصی داره! (102 نظر)
دیگران می‌خوانند   
فال انبیاء روزانه جمعه 10 فروردین ماه 1403 عکس جنجالی با استایل بهاری مرجانه گلچین/ فخر فروشی مرجانه گلچین با طلا و جواهراتش ! (عکس) نمایی دیده نشده و خاص از دکوراسیون داخلی و نوروزی خانه ملیکا شریفی نیا/دکور شاد و رنگی رنگی! عکس عاشقانه امیر علی نبویان و همسرش بهار نوروزپور با دسته گل زیبا و بهاری/ جذاب ترین زوج تلویزیون ! جلوه‌گری فرح دیبا با چادر توری در حرم امام رضا/اقدامات ریاکارانه برای بهره برداری سیاسی از دین! (عکس) عکس لو رفته و متفاوت از نرگس محمدی بازیگر سریال ستایش و خواهر پژمان جمشیدی در کانادا/خوش گذرانی خانم ها کنار آبشار نیاگارا! کتابخانه شخصی دلنشین و مملو از کتاب سید حسن خمینی در خانه‌اش با رونمایی از قاب عکس رهبری و دخترشان+عکس/ محبوب‌ترین بخش منزل نوه امام (عکس) منوی غذای مفصل کافه هنر شهاب حسینی، قباد سریال شهرزاد در لواسان/ از کیک شکلاتی گرفته تا آیس آمریکانو... استعداد و هوش بالای خانمهای شرکت کننده در مسابقه حامد آهنگی و عصبانیت بانمک او از نباختنشون+ویدئو رامین رضائیان ستاره تیم ملی درحال نماز خواندن در اتاقش+عکس علی دایی: زندگی مرفه حق من است، اما پنت هاوس ندارم دختر گدایی که یه شبه میلیاردر شد! دختری که در خیابان برای پول و غذا گدایی می کرد+عکس نان محلی پختن حرفه‌ای و جالب آزیتا حاجیان با تنور روستایی/ خانم بازیگر رو با این تیپ محاله بشناسید!+عکس (ویدئو) دکتر فیروز نادری اطلاعات مرموز ناسا را فاش کرد خلاقیت خنده دار و اقتصادی پدر ایرانی با هدف صرفه جویی در استفاده از چای کیسه ای حماسه آفرید+عکس/ هنر نزد ایرانیان است و بس! صحبت های شنیدنی هادی چوپان قهرمان جهان در حضور آرنولد/ من یک جنگجو هستم +فیلم روایت خنده دار گاوی که از روی ملیکا شریفی نیا رد شد و عمرش را داد به مهران مدیری/ بیژ بیژ را بیشتر بشناسید+فیلم میز ناهار رنگارنگ مصطفی زمانی و مهتاب کرامتی در یک رستوران شیک چینی+عکس (عکس) کشف شگفت انگیز حلقه طلایی و زیبای کوروش هخامنشی در روسیه/ انگشتری متعلق به 500 سال قبل از میلاد مسیح عکس های دکوراسیون شیک و لاکچری خانه شیلا خداداد و همسر جراحش/ هفت سین جذابش را هم ببینید (تصاویر) حیوانات خانگی عجیب و غریب ملکه الیزابت دوم / باورتون میشه واقعا؟ (عکس) تلاشهای بی وقفه ی زن بریتانیایی برای جلب رضایت همسرش جواب داد و رکوردش در کتاب گینس ثبت شد فال قهوه با نشان روز جمعه 10 فروردین ماه 1403 فال ابجد روزانه جمعه 10 فروردین 1403 فال حافظ با تفسیر جمعه 10 فروردین 1403 + فیلم فال شمع روزانه امروز جمعه 10 فروردین 1403 فال روزانه امروز جمعه 10 فروردین ماه 1402 (عکس) جواد عزتی و علی مردانه در پشت صحنه فصل 3 سریال زخم کاری در رامسر / فصل 3 زخم کاری در راه است رونمایی از سفره افطار مفصل و رنگین 6 کیلومتری در مشهد +عکس 12 دروغ شاخداری که پدر و مادرها در بچگی به ما گفتند / خیلی از باورهای کودکیمان حقیقت ندارد و باید با واقعیت رو به رو شد اگر این 10 رفتار را در اولین قرارتان دیدید پا به فرار بگذارید / اگر طرف مقابل این رفتارها را داشت بدون فرد مناسبی برای ازدواج نیست (عکس) خوابیدن محمدرضا گلزار وسط تمرین ورزش / مثل اینکه فشار زندگی متاهلی با آیسان خانم زیاده🤣 جزئیات مسمومیت شدید یک جوان در پی بلعیدن مواد مخدر چهرۀ «خون‌آشام ایتالیایی» بعد از 400 سال بازسازی شد+ عکس مخالفت با بازیگر شدن فریبرز به سبک ژاله صامتی، پریِ سریال زیرخاکی+ویدئو/ اون تیکه معنی کردن چپر چلاغ برا کاوه خیلی خوب بود رونمایی از برادر جوان و قدبلند داریوش فرضیایی، عموپورنگ پرانرژی بچه ها/ جفتشون چقدرم مهربون و خوش استایلن+عکس امروز آخرین مهلت ثبت‌نام دیدار رمضانی دانشجویان با رهبر معظم انقلاب جایی که ابر‌ها زیر پای‌تان شناورند/ پیشنهادی رویایی برای سفر یک روزه در اطراف تهران (ویدئو) مظنون فراری از دست پلیس به خودروی در حال حرکت آویزان شد حرکات با مزه گربه وقتی خودش رو توی آینه میبینه/ چه دیوونه بازی هایی درمیاره+ فیلم
تیتر امروز   
جلوه‌گری فرح دیبا با چادر توری در حرم امام رضا/اقدامات ریاکارانه برای بهره برداری سیاسی از دین! 12 دروغ شاخداری که پدر و مادرها در بچگی به ما گفتند / خیلی از باورهای کودکیمان حقیقت ندارد و باید با واقعیت رو به رو شد اگر این 10 رفتار را در اولین قرارتان دیدید پا به فرار بگذارید / اگر طرف مقابل این رفتارها را داشت بدون فرد مناسبی برای ازدواج نیست جزئیات مسمومیت شدید یک جوان در پی بلعیدن مواد مخدر علی دایی: زندگی مرفه حق من است، اما پنت هاوس ندارم چهرۀ «خون‌آشام ایتالیایی» بعد از 400 سال بازسازی شد+ عکس دختر گدایی که یه شبه میلیاردر شد! دختری که در خیابان برای پول و غذا گدایی می کرد+عکس امروز آخرین مهلت ثبت‌نام دیدار رمضانی دانشجویان با رهبر معظم انقلاب جایی که ابر‌ها زیر پای‌تان شناورند/ پیشنهادی رویایی برای سفر یک روزه در اطراف تهران فال قهوه با نشان روز جمعه 10 فروردین ماه 1403 فال ابجد روزانه جمعه 10 فروردین 1403 فال حافظ با تفسیر جمعه 10 فروردین 1403 + فیلم فال شمع روزانه امروز جمعه 10 فروردین 1403 واکنش معین به انتشار خبر حضور پنهانی‌اش در ایران/ معین چند بار به ایران آمده؟ فال روزانه امروز جمعه 10 فروردین ماه 1402