ساعدنیوز
ساعدنیوز

همه چیز در مورد حساب وکالتی مدیران خودرو

  سه شنبه، 02 خرداد 1402   زمان مطالعه 11 دقیقه
همه چیز در مورد حساب وکالتی مدیران خودرو
شرکت مدیران خودرو در طی سال و در مقاطع گوناگون سال اقدام به عرضه محصولات خود مینماید. این شرکت در اقدامی جدید یکی از شرایط ثبت نام را علاوه بر شرایط عمومی، مانند دارا بودن حداقل 18 سال سن، افتتاح حساب وکالتی در بانک های عامل معرفی کرده است. در ادامه ساعدنیوز به هر آنچه که باید در مورد افتتاح حساب وکالتی بهمن موتور بدانیم ارائه خواهد داد.

تمام افرادی که قصد خرید و ثبت نام در سایت شرکت مدیران خودرو را دارند، ناگزیر باید، اقدام به افتتاح حساب وکالتی نمایند. از آنجا که این شرط جز شروط جدید شرکت مدیران خودرو، برای ثبت نام می باشد، لازم است افراد، با نحوه ثبت نام و افتتاح حساب وکالتی مدیران خودرو آشنا شده تا در هنگام خرید خودرو، با مشکلی مواجه نشوند. به جهت اهمیت این موضوع، در این مقاله دینا، ابتدا حساب وکالتی مدیران خودرو توضیح داده خواهد شد و سپس، بانک های عامل افتتاح حساب وکالتی، مهلت افتتاح حساب، شرایط، چگونگی ثبت نام، مبلغ لازم و نحوه استعلام و تمدید حساب وکالتی مدیران خودرو شرح داده خواهد شد.

حساب وکالتی مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو در اقدامی جدید تصمیم گرفته است که برخی از محصولات خود را از طریق ثبت نام در طرح پیش خرید خودرو با افتتاح حساب وکالتی، عرضه نماید. دلیل این امر نیز روشن است، در گذشته هر کسی با توجه به شرایطی این امکان را داشت، تا بتواند در قرعه کشی خودرو های داخلی شرکت کرده و در صورتی که در این قرعه کشی برنده می شد، امتیاز خود را به دیگری واگذار کند اما با ورود سامانه یکپارچه عرضه خودرو و لزوم افتتاح حساب وکالتی، انتقال امتیاز غیر ممکن است.

  • این راه دستاویزی برای واسطه گری معاملات خودرو و افزایش قیمت آن شده بود. حساب وکالتی کمک می کند، تا افرادی که واقعا نیازمند خرید خودرو هستند، آن را خریداری نمایند و به نوعی اضافه شدن حساب وکالتی به شرایط ثبت نام مدیران خودرو راهی برای کوتاه شدن دست واسطه ها است. در حساب وکالتی مدیران خودرو متقاضی می تواند به تمام بانک های عامل به صورت حضوری یا غیرحضوری مراجعه کرده و نسبت به افتتاح حساب وکالتی یا وکالتی نمودن حساب فعلی خود اقدام نماید.

  • در حساب وکالتی مدیران خودرو، شخص با سپردن مبلغ مشخصی در حساب، این امکان را به شرکت مدیران خودرو می دهد، تا در صورت وجود شرایط لازم، شخص را در لیست نوبت دهی تحویل خودرو قرار دهد. در واقع حساب وکالتی لازمه ثبت نام در پیش خرید مدیران خودرو است. آنچه مسلم است باید از این پس، افتتاح حساب وکالتی مدیران خودرو را جزو شرایط اصلی برای خرید و استفاده از محصولات این شرکت دانست.

بانک های حساب وکالتی مدیران خودرو

با توضیحات ارائه شده مشخص شد، افرادی که قصد خرید محصولات شرکت مدیران خودرو را دارند، باید اقدام به افتتاح حساب وکالتی مدیران خودرو نمایند. ولی آیا شخص می تواند برای انجام این کار به هر بانکی که تمایل داشت مراجعه نماید؟ شرکت مدیران خودرو و یا سایر شرکت های خودرو سازی افتتاح حساب در بانک های عامل خاصی را قبول دارند. حال سوال اینجاست، بانک های حساب وکالتی مدیران خودرو کدامند؟

  • در پاسخ به این پرسش باید گفت اقدام به افتتاح حساب وکالتی مدیران خودرو از طریق بانک های عامل مشخص شده از سوی این شرکت مانند گردشگری، سپه، صادرات، تجارت امکان پذیر است که البته ممکن است باز هم به تعداد این بانک ها افزوده شود چرا که در حال حاضر لیست بانک های عامل مورد قبول شرکت های ارائه دهنده خودرو تکمیل نشده است.

  • برخی از این بانک ها، به صورت، حضوری و برخی دیگر هم به شکل غیر حضوری اقدام به افتتاح حساب وکالتی مشتریان خود می نمایند. متقاضیان می توانند در صورت تمایل، به سایت اختصاصی هر بانک مراجعه کرده و از چگونگی و مراحل افتتاح حساب وکالتی هر بانک اطلاع یابند.

مهلت افتتاح حساب وکالتی مدیران خودرو

معمولا برای انجام هر ثبت نامی مهلتی تعیین می شود و افرادی که متقاضی ثبت نام در طرحی هستند، همواره به دنبال یافتن این پرسش هستند که، مهلت ثبت نام تا چه زمانی ادامه دارد، تا از این طرح جا نمانند. برای متقاضیان خرید محصولات مدیران خودرو نیز، این پرسش مطرح است که، مهلت افتتاح حساب وکالتی مدیران خودرو تا چه زمانی است؟ یا برای افتتاح حساب وکالتی مدیران خودرو مهلتی مشخص شده است؟

  • از آنجا که ارسال اطلاعات از بانک به مدیران خودرو مقداری زمان لازم دارد، افرادی که قصد ثبت نام دارند، باید به این نکته توجه داشته و زمان مقرر را در این مورد رعایت کنند تا امکان شرکت در این طرح را از دست ندهند. ناگفته نماند، افراد پس از افتتاح حساب وکالتی، اگر می خواهند، با این حساب وکالتی، معاملاتی نیز در بورس کالا انجام دهند، باید دارای کد بورسی و ثبت نام در کارگزاری بوده و پس از آن نیز، وارد سامانه ebgo شده و نسبت به تکمیل اطلاعات حساب خود در این سامانه اقدام نمایند.

  • بدیهی است، در صورتی که متقاضی در زمان مقرر نتواند نسبت به تامین مبلغ مورد نظر در حساب خود، اقدام کند، یا اگر فاصله زمانی لازم برای افتتاح حساب تا زمان ثبت نام را رعایت ننماید، نمی تواند، در طرح خرید محصولات مدیران خودرو شرکت نماید.

شرایط افتتاح حساب وکالتی مدیران خودرو

شرکت مدیران خودرو یکی از شرکت هایی بوده که در راستای ارائه محصولات خود طرح پیش فروش خودرو را در نظر گرفته است. افراد برای این افتتاح حساب وکالتی نیاز به شرایط مرتبط داشته که بایستی از آن اطلاع یابند. یکی از شرایط افتتاح حساب وکالتی مدیران خودرو عدم داشتن چک برگشتی بوده که در غیر این صورت فرد شرایط این افتتاح حساب را نخواهد داشت. سایر شرایط لازم جهت وکالتی کردن حساب مدیران خودرو در ادامه ارائه شده است.

  • هر کد ملی مجاز به خرید یک دستگاه خودرو از مجموع شرکت های خودروساز داخلی می باشد.

  • حداقل سن مجاز متقاضیان خرید خودرو داخلی 18 سال می باشد.

  • دارا بودن گواهینامه رانندگی برای متقاضیان خرید ماشین داخلی الزامی است.

  • متقاضیانی که طی 48 ماهه گذشته در شرکت های ایران خودرو و سایپا و طی 24 ماهه گذشته از سایر شرکت های خودروسازی نسبت به ثبت نام و یا صدور فاکتور (تمامی روش های فروش سامانه خودروسازان، خرید خودرو از بورس کالا و ...) اقدام نموده اند، امکان ثبت نام و خرید خودرو را ندارند.

  • متقاضیانی که دارای پلاک انتظامی فعال هستند، امکان ثبت نام و خرید خودرو داخلی را ندارند.

  • انتقال امتیاز و حقوق ناشی از خرید خودرو به اشخاص (حتی به صورت وکالتی) و نیز فروش حواله خودرو به صورت وکالتی ممنوع است.

  • امکان صلح خودرو خریداری شده به غیر وجود ندارد.

  • شرکت های خودروسازی موظف اند روش های بازدارنده برای جلوگیری از انتقال سند حداقل به مدت یک سال، از جمله رهن گرفتن سند خودرو را اتخاذ و اجرا کند.

  • امکان ثبت نام و خرید خودرو برای اشخاص حقوقی وجود ندارد.

  • در صورتی که در هریک از مراحل و فرآیند ثبت نام مشخص شود که متقاضی حائز شرایط ثبت نام نمی باشد، ثبت نام وی کان لم یکن تلقی و وجه واریزی (بدون پرداخت سود مشارکت و ...) عودت خواهد شد.

  • در صورت بروز هرگونه تاخیر احتمالی در تحویل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، خسارت جبران تاخیر در تحویل مطابق آیین نامه اجرایی قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان خودرو و ابلاغیه های مرتبط که متعاقبا از طریق بخشنامه های فروش اطالع رسانی می گردد پرداخت خواهد شد.

  • سایر موارد و شرایط بر اساس بخشنامه های صادره توسط شرکت های خودروسازی و قرارداد منعقده فی مابین با مشتریان خواهد بود.

مدارک لازم افتتاح حساب وکالتی مدیران خودرو

افتتاح حساب وکالتی مدیران خودرو سبب شده تا تقاضاهای کاذب حذف شده و شفافیت بیشتری در روند فروش محصولات مدیران خودرو در طرح های پیش فروش ایجاد شود. از همین رو افراد جهت شرکت در این طرح نیاز به وکالتی کردن حساب خود داشته که به شرایط و مدارک مرتبط نیاز دارد. شرایط مورد نیاز که در قبل به آن اشاره شد و از مدارک لازم افتتاح حساب وکالتی مدیران خودرو می توان به مدارک لازم برای بارگذاری در سایت بورس و مدارک لازم برای بانک های عامل اشاره کرد. مدارک لازم برای دریافت کد بورسی موارد زیر بوده که بایستی مورد توجه مشتری قرار گیرد.

  • اصل فرم درخواست کد حقیقی ایرانی

  • کپی از کارت ملی و شناسنامه

  • سایر موارد در صورت نیاز

  • همچنین مدارک مورد نیاز جهت افتتاح حساب وکالتی در بانک های عامل شامل کارت ملی بوده که مورد توجه مشتری قبل از اقدام قرار خواهد گرفت. همچنین یکی دیگر از موارد، دریافت نامه درخواست از یکی از کارگزاری های معتبر بوده که مورد نیاز مشتری قرار می گیرد. از همین رو فرد جهت وکالتی کردن حساب خود از طریق یکی از بانک ها از جمله بانک صادرات اقدام به انجام این کار خواهد کرد.

  • افراد با وکالتی کردن حساب خود شرایط را برای شرکت در طرح پیش فروش مدیران خودرو محیا نموده و در صورت برنده شدن حساب آن ها بلوکه خواهد شد. با توجه به موارد گفته شده وکالتی کردن حساب بدین معنی بوده که مشتری به شرکت مدیران خودرو این اجازه را می دهد تا از حساب فرد برداشت وجه نماید.

ثبت نام حساب وکالتی مدیران خودرو

با توجه به توضیحات داده شده در قسمت های گذشته مشخص شد که، برای ثبت نام در طرح مدیران خودرو، افتتاح حساب وکالتی از الزامات می باشد. سوالی که ممکن است در ذهن بسیاری از متقاضیان ثبت نام حساب وکالتی مدیران خودرو شکل بگیرد این است، که چگونه می توان ثبت نام حساب وکالتی مدیران خودرو را انجام داد؟ برای پاسخ به این پرسش باید گفت، افتتاح حساب وکالتی کار بسیار ساده ای است و جای هیچ گونه نگرانی نیست.

  • کافی است شخص در یکی از بانک های عامل، دارای حساب باشد، در این شرایط شخص می تواند با ورود به سایت بانک عامل، نسبت به وکالتی کردن حساب خود اقدام کند. ممکن است برخی بانک های عامل، سامانه اینترنتی برای افتتاح حساب وکالتی نداشته باشند، در این حالت نیز شخص می تواند با مراجعه حضوری به بانک مربوطه، نسبت به وکالتی کردن حساب خود یا افتتاح حساب وکالتی، اقدام کند.

  • پس از گذشت زمان مورد نظر از افتتاح حساب وکالتی و استعلام حساب از سوی بانک های عامل، شخص می تواند نسبت به ثبت نام در طرح خرید خودرو، اقدام نماید. لازم به ذکر است، اگر شخص قصد خرید خودرو در بورس کالا را داشته باشد، باید دارای کد بورسی بوده و در یک کارگزاری مانند کارگزاری آگاه نیز ثبت نام داشته باشد.

مبلغ حساب وکالتی مدیران خودرو

پس از افتتاح حساب وکالتی و دارا بودن شرایط لازم، شخص می تواند، اقدام به ثبت نام کند. اصلی ترین شرط برای انجام این کار، دارا بودن مبلغ مورد نظر، در حساب وکالتی در زمان ثبت نام می باشد. بنابراین اگر متقاضی حائز تمام شرایط باشد، ولی در زمان ثبت نام و اعلام نتایج نوبت دهی، مبلغ لازم را، در حساب خود نداشته باشد، به ثبت نام اولیه وی، ترتیب اثر داده نخواهد شد. حال سوال اینجاست، مبلغ حساب وکالتی مدیران خودرو چقدر است؟

  • پاسخ به این پرسش، با مراجعه به سامانه esalecar.ir و مد نظر قرار دادن آخرین اطلاعیه ای است که در این سایت قرار داده شده و جزئیات دوره دوم طرح یکپارچه عرضه، برمبنای فرآیند نوبت دهی برای محصولات خودروسازان داخلی را معرفی می نماید.

  • با توجه به آخرین اطلاعیه در خصوص جزئیات دوره دوم طرح یکپارچه عرضه، برمبنای فرآیند نوبت دهی برای محصولات خودروسازان داخلی، اگر شخص بخواهد در طرح خرید محصولات شرکت مدیران خودرو شرکت کند، باید، حداقل مبلغ 100 میلیون تومان در حساب وکالتی خود داشته باشد.

  • ناگفته نماند، شخص صرفا می تواند به بانک های عاملی که، شرکت مدیران خودرو اعلام کرده است، جهت وکالتی نمودن حساب مراجعه کند و حساب وکالتی سایر بانک ها، به غیر از لیست اعلامی این شرکت، فاقد اعتبار می باشد.

استعلام حساب وکالتی مدیران خودرو

ممکن است بسیاری از افراد، اقدام به افتتاح حساب وکالتی کنند، ولی ندانند در زمان ثبت نام، آیا مبلغ لازم برای ثبت نام در حساب دارند یا خیر، یا حتی از اینکه حساب آنها وکالتی شده یا خیر و یا اینکه در گذشته اقدام به افتتاح حساب وکالتی نموده اند، تردید داشته باشند. در این شرایط است، که متقاضی به دنبال راهی برای استعلام حساب وکالتی است، اما آیا راهی برای استعلام حساب وکالتی مدیران خودرو، وجود دارد.

برای استعلام حساب وکالتی شخص می تواند، به سایت بانکی که برای افتتاح حساب وکالتی به آن مراجعه کرده بود، رفته و اطلاعات حساب خود را مشاهده کند. به هر حال اگر شخص، در زمان افتتاح حساب، با پیام بانک در خصوص موفقیت آمیز بودن عملیات مواجه شده و از طرف بانک عامل پیامی با این مضمون به شماره تلفن همراه وی، ارسال شده است، می تواند از وکالتی بودن حساب خود اطمینان داشته باشد. اگر استعلام به این شکل میسر نبود، شخص می تواند، به صورت حضوری به بانک مراجعه نماید.

تمدید حساب وکالتی مدیران خودرو

هر گاه صحبت از ثبت نام طرحی می شود به خصوص در طرح های پرطرفدار با متقاضیان زیاد، سوالات بسیاری را در ذهن مخاطبان ایجاد می کند. شرکت مدیران خودرو نیز، که همواره طرح های فروش آن با استقبال همراه بوده است، در طرح فروش خود با الزامی کردن افتتاح حساب وکالتی، سوالات بسیاری را در ذهن مخاطب ایجاد کرده است.

  • ممکن است شخصی که، پیش از این اقدام به افتتاح حساب وکالتی برای شرکت مدیران خودرو کرده باشد، با این سوال مواجه شود که، آیا امکان ثبت نام با همان حساب وکالتی پیشین، میسر است یا خیر، به عبارتی، تمدید حساب وکالتی مدیران خودرو امکان پذیر است؟ در پاسخ باید گفت، افرادی که از قبل، اقدام به افتتاح حساب وکالتی برای شرکت مدیران خودرو کرده اند، می توانند از همان حساب وکالتی برای ثبت نام خرید خودرو از این شرکت استفاده کنند و نیازی به افتتاح حساب مجدد ندارند.

  • البته ناگفته نماند، حساب وکالتی مورد نظر در صورتی در این طرح قابل استفاده می باشد، که در بانک های عاملی که شرکت مدیران خودرو آن ها را معرفی کرده اند، افتتاح شده باشد. چرا که اطلاعات حساب باید از طرف بانک های عامل، برای شرکت مدیران خودرو، ارسال شده و به تایید این شرکت برسد.

سخن پایانی

بنابراین اشخاصی که قصد معامله در بازار بورس کالا و ثبت نام ایران خودرو و سایپا را دارند، باید نسبت به افتتاح آنلاین حساب وکالتی اقدام نمایند. این حساب، متصل به کارگزاری های بورس خواهد بود و امکان برداشت وجه مورد نیاز برای انجام معامله در بازار بورس کالا را از حساب مشتری برای کارگزاری فراهم می کند. همچنین برای مشاهده ی مطالب مرتبط دیگر میتوانید به بخش آموزش ساعدنیوز مراجعه نمایید. از همراهی شما بسیار سپاسگزارم.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
تصویری بسیار قدیمی از 17 سالگی آیت الله خامنه ای رهبر انقلاب/ساده زیستی رهبر از ابتدای زندگی (280 نظر) میز عزای ساده و بدون تجملات مادر محسن کیایی، مجری برنامه صداتو +عکس/ روحشون شاد چه چهره دلنشینی داشتن (154 نظر) بهترین گردو ایران متعلق به کدام شهر است (141 نظر) (عکس) دمپایی‌های لاکچری بچه‌های دهه شصت / هر کی از اینا برای بچش می‌خرید خیلی لاکچری بود ... (103 نظر) تصویری از خانه ابدی همسر جوان فریبا نادری/ روحش شاد و یادش گرامی (72 نظر) رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس / عاشقانه های ریما و امیر جعفری ارزش صد بار دیدن رو داره👌 (54 نظر) شبی که محمود احمدی نژاد مهمانِ خانه ابدی مادرش شد و در آن خوابید+عکس/روحش شاد و یادش گرامی... (52 نظر) برنامه عالی صداوسیما که توسط رهبر معظم انقلاب تحسین شد/ خیلی اوقات دلم نمی‌آید که برخیزم و بروم+عکس (39 نظر) (عکس) زیبایی بی حد و اندازه روژان سریال نون خ در عکسی که هدیه بازوند در اینستاگرامش منتشر کرد / مهیار حق داره این قدر عاشقش باشه ... (35 نظر) حضور چهره های فوتبالی در بیمارستان و روحیه دهی به علی دایی در عیادت از اسطوره فوتبال+ عکس/ مهدی رحمتی، عادل فردوسی‌ پور، کارلوس کی‌روش و ... (34 نظر) خلاقیت خنده دار و هوشمندانه قصاب اهوازی برای فریب گوسفند و قربانی کردنش حماسه آفرید+عکس/ مغز تو رو باید طلا گرفت😂 (25 نظر) نگاهی به گل آرایی فوق زیبا و شیک مراسم ترحیم رضا داوودنژاد/ واقعا حیف جوونیش+عکس (25 نظر) تصویری بسیار قدیمی از 16 سالگی آیت الله هاشمی رفسنجانی یار دیرین رهبر معظم انقلاب/ روحشان شاد (25 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همیشه عضو خانواده پرسپولیس هستم/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم (24 نظر) میز عزای شیک پسر نسرین مقانلو با گل آرایی منحصر به فرد و شمع و تسبیح/ حیف جوونیش+عکس (21 نظر)
دیگران می‌خوانند   
نگاهی به دکوراسون شیک تالار عروسی محمدرضا گلزار و آیسان خانوم/ تزیین شده با گل های طبیعی+ عکس یزدگردی تک نفره و تنهایی نرگس محمدی با لباس محلی+عکس/ خوش بگذره 5کاربرد شگفت‌ انگیز واکس ماشین برای تمیز کردن خانه با نگهداری سانسوریا در آب، شاهد رشد انفجاری آن باشید نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید خلاقیت بی نظیر مردم لرستان برای درک حال صاحب عزا تاریخ ساز شد+عکس/ فقط استقبال محسن کیایی رو ببین... تصویری قدیمی از مسعود روشن پژوه مجری مسابقه محله قبل از کچل شدنش/ تغییر چهره اش خیلی زیاده رونمایی از موتور وسپا خوش رنگ علی طولابی، استعداد درخشان عصر جدید/ ماشالا چقدر بزرگ شده😍+عکس دیدار و گپ و گفت عموپورنگ با شاهرخ خان در هند+ویدیو سکانس خنده دار نعیمه نظام دوست: وقتی جواب تمام سوالای مهران مدیری نعیمه میشه +ویدئو/خودش از خنده تلف نشه بهتره🤣 چگونه هتل مناسبی را در مشهد انتخاب کنیم؟ رونمایی از خواهر واقعی و با کلاس سینا مهراد+عکس/فقط شباهت بی حد و اندازه به برادرش! (فیلم) خوانندگی جذاب و هوش پران مصطفی و مجتبی بلال حبشی، رحمان رحیم سریال پایتخت با صدای جادویی😍👌 جاهای دیدنی قشم در زمستان که بازدید از آن‌ها پیشنهاد می‌شود مزایای مدرک فنی حرفه ای وشرایط اخذ این مدرک نگاهی به کیک تولد 3 سالگی دختر بهداد سلیمی با طراحی خاص کیک با گربه/مبارکا باشه + عکس چرا سریال حشاشین در ایران مجوز ندارد؟ شباهت بی نظیر و باورنکردنی پسر بزرگ شهاب حسینی در این عکس به عروسک/ با دیدنش شوکه میشین (تصاویر) طرح های کمد خاص و ترسناک یک نجار خارجی همه را انگشت به دهان گذاشت/ حاضری یکی از اینا رو بذاری تو اتاقت؟ داور برنامه محفل پسر دایی علیرضا قربانی از آب درآمد/ نسبت فامیلی قاری قرآن با خواننده اصیل ایرانی+ویدئو خلاقیت خنده دار راننده کرمانی برای ضد سرقت کردن ماشین اش حماسه ساز شد+عکس/ سلطان امنیت منطقه در سطح خاورمیانه!🤣 رونمایی از همسر اول فریبا نادری با اختلاف سنی زمین تا آسمان+عکس قاب دونفره و احساسی امیر جعفری و مادرش در خانه خدا بدون حضور ریما رامین فر، همای پایتخت+عکس/ قبول باشه خلاقیت بی نظیر در طراحی مبل با الهام از میوه جات/ مغز تو رو باید طلا گرفت+عکس رونمایی از نوزاد خوشگل و بامزه نرگس محمدی، بازیگر نقش ستایش+عکس/ عاشقانه های نرگس و علی اوجی ارزش صد بار دیدن رو داره👌 اقدام تحسین‌برانگیز رامین رضاییان برای هموطنان سیستان و بلوچستانی/ دمت گرم +عکس ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 نگاهی به کیک تولد 68 سالگی زهره حمیدی بازیگر مبتلا به سرطان/ با آرزوی سلامتی+ عکس ذوق و استرس نعیمه نظام دوست از پیشگویی ازدواجش+ویدیو/ گوله نمک که میگن ایشونه، خوشبخت بشه ایشالا😍 سلفی دو نفره پراحساس سانیا سالاری، ارغوان سریال دلدادگان با مادرش+عکس لحظه وداع فوتبالیست ها با پیکر علی انصاریان، از حضور علی دایی تا پروین و دخترش/ روحش شاد و یادش گرامی+ عکس پای سیب درست کردن ماهرانه رضا داوودنژاد در خانه دلنشین و باسلیقه اش+ویدیو/ چه آشپزخونه مرتب و دلبازی👌 عرض تسلیت چهره های سرشناس ورزشی و حضورشان برای قوت قلب امیرخان قلعه نویی در مراسم ختم خواهرش/از علی دایی تا علیرضا دبیر+ عکس سکانس فراموش نشدنی از سریال متهم گریخت/ مریم امیر جلالی جلو خواستگارا خورد زمین!!😂+ فیلم پریناز ایزدیار بازیگر سریال جیران عروس شد! رونمایی از حلقه ازدواج ظریف و زیبای پریناز ایزدیار +عکس مخالفت جدی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب با چندهمسری؛ از ترک کلاس درس بخاطر ازدواج مجدد استاد تا اخراج افراد شاغل در بیت رهبری در صورت اختیار همسر دوم! شب نشینی عاشقانه و جذاب فریبا نادری، پریسیمای سریال ستایش در رستوران لاکچری شوهرش+عکس واکنش محمد مسلمی به گله و شکایت مجید قناد از عمو های فیتیله ای؛ ما بی حرمتی نکردیم+ویدئو (عکس) رونمایی مهران غفوریان، مجری برنامه "شب خوش"، از ماشین میلیاردی و شیکش/ عجب تانکی! 18 علامتی که نشان می دهد یک مرد یک دل نه صد دل عاشقتان شده / ببین تو اطرافیانت چه کسی عاشقت شده!
تیتر امروز   
چرا سریال حشاشین در ایران مجوز ندارد؟ رونمایی از همسر اول فریبا نادری با اختلاف سنی زمین تا آسمان+عکس مخالفت جدی امام خمینی و رهبر معظم انقلاب با چندهمسری؛ از ترک کلاس درس بخاطر ازدواج مجدد استاد تا اخراج افراد شاغل در بیت رهبری در صورت اختیار همسر دوم! 18 علامتی که نشان می دهد یک مرد یک دل نه صد دل عاشقتان شده / ببین تو اطرافیانت چه کسی عاشقت شده! همسر آینده ژوزه مورایس، بازیگر فیلم اصغر فرهادی شد وحشتناکترین مراسم پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم تدفین در برزیل و ونزوئلا/ واقعا باورنکردنی و شوکه کننده ست! خنده بیجا جان جوان تهرانی را گرفت! پیکانی که قیمتش بیشتر از لکسوس بود توسط پلیس یزد توقیف شد محسنی اژه ای؛ باید با متعرضین به جان و مال مردم و بیت‌المال برخورد بازدارنده داشت / با شفافیت و دادگاه علنی بسیار موافقم عوامل روند کاهشی بازار ارز بررسی شد/ ماجرای افت قیمت دلار چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟ کشمکش بر سر سه هزار میلیارد تومان؛ دولت برنده است یا مجلس؟ اشکان خطیبی سلبریتی بخت برگشته ای که دیگر احساس خوشبختی نمی کند/ حواشی داغ امروز یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 مراقبت رمانتیک پلنگ سفید از جفت باردارش/ واقعا گاهی باید از حیوانات درس مهربانی گرفت😍 (عکس)چهره باورنکردنی و عجیب توکا فرهنگ /دختر داریوش فرهنگ کپی امیر تتلو شد!!
منتخب روز   
نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ... ویدئویی باورنکردنی از مرد سومالیایی که با نصف مغزش زندگی می کند/ بیچاره چه بلایی سرش اومده