دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

جامعه /

جالب‌ترین خصوصیات زنان و مردان متولد مرداد ماهی / همه چیز در مورد مرداد ماهی ها 

پنجشنبه، 03 آبان 1403
کد خبر: 414855
ساعدنیوز: همانطور که می‌دانید می‌توان براساس ماه تولد، ویژگی‌های مشترکی بین افراد پیدا کرد و به شناخت نسبی از آن‌ها رسید. قطعا متولدین هر ماه دارای ویژگی‌های عاطفی، اخلاقی و روحی نزدیک به هم می‌باشند. در این متن قرار است در مورد خصوصیات و ویژگی‌های مردان و زنان متولد مرداد ماه اطلاعات مفیدی را به شما همراهان عزیز بگوییم.

به گزارش سرویس مجله خانواده ساعدنیوز، همانطور که می‌دانید می‌توان براساس ماه تولد، ویژگی‌های مشترکی بین افراد پیدا کرد و به شناخت نسبی از آن‌ها رسید. قطعا متولدین هر ماه دارای ویژگی‌های عاطفی، اخلاقی و روحی نزدیک به هم می‌باشند. در این متن قرار است در مورد خصوصیات و ویژگی‌های مردان و زنان متولد مرداد ماه اطلاعات مفیدی را به شما همراهان عزیز بگوییم.

خصوصیات زنان متولد مرداد

زنان متولد مرداد بسیار به ظاهر خود اهمیت می‌دهند و همواره آراسته و مرتب در جامعه حاضر می‌شوند. زنان مردادی بسیار علاقه‌مند به طلا و رنگ‌های زرد و طلایی هستند. با توجه به سمبل و نماد این ماه که شیر است این افراد همواره علاقه به ریاست و استقلال دارند و از عزت نفس بالایی برخوردار می‌باشند. از طرفی دیگر می‌توانند دلسوز و مهربان و بسیار سخاوتمند هم باشند.

زنان متولد مرداد در جمع بین مردان یا افراد جامعه با عزت نفس کامل وارد می‌شوند و علاقه به تجمل و لوازم گران قیمت و رفاه و امکانات بالا دارند. زنان مردادی با تکبر و غرور خاصی معاشرت می‌کنند. بنابراین ممکن است دوستی با این افراد مدت زیادی طول نکشد. این افراد همواره به دنبال هدف‌های مهم و برنامه‌ریزی می‌باشند و از کارهای بیهوده پرهیز می‌کنند.

خصوصیات مردان متولد مرداد

این افراد دارای طبع گرم و بسیار مغرور هستند. مردان متولد مرداد بسیار پیچیده هستند چرا که این افراد ممکن است به خاطر یک کلمه کوچک به هم بریزند و بسیار زود رنج هستند. این افراد به صداقت، صلح، خیر اندیشی، محبت و خانواده بسیار علاقه دارند. همچنین مردان متولد مرداد علاقه به نظم و ترتیب دارند. مردان مرداد ماهی از آرایش زیاد و بی‌نظمی و لباس‌های ژولیده به شدت متنفرند. بنابراین رسیدگی به پوست و اندام و پوشاک را از کارهای مهم و ضروری می‌دانند. ثروت و پول برای متولدین این ماه به معنای رفاه و آرامش و آسایش می‌باشد و بیشتر سعی دارند که در این راه اموال خود را خرج کنند.

از طرفی دیگر غرور برای این افراد به معنای نوعی تعهد و پشتکار می‌باشد. وفاداری برای مردان متولد مرداد بسیار حائز اهمیت می‌باشد و در هنگام مشکلات علاقه دارند که از آن‌ها درخواست کمک کنیم. جالب است بدانید که این افراد مکانیک ماهر و زبردستی هستند و همواره سعی می‌کنند کارهای معماری، الکترونیکی و نجاری را به بهترین شکل انجام دهند. مردان متولد مرداد در صورتی که ناراحت و عصبانی شوند قطعا تغییری در رفتار آن‌ها ایجاد می‌شود و دیگر حاضر نیستند مثل قبل با شما رفتار کنند. در نتیجه همواره سعی کنید که آن‌ها را راضی نگه‌دارید و با زیرکی عمل کنید.

نماد ویژه متولدین مرداد

سمبل: حیوان شیر می‌‌‌باشد که گویی نشان‌دهنده عزت نفس بالای آن‌هاست و مقاومت در برابر آن‌ها معمولا کاری بی‌فایده به حساب ‌‌‌می‌‌‌آید.

علایق: افراد این ماه بسیار به صورت فلکی و خورشید علاقه دارند.

رنگ: طلایی و زرد مورد علاقه مرداد ماهی‌ها است.

سنگ: زبرجد بسیار مورد استقبال متولدین مرداد است.

گل: افراد متولد مرداد به گل آفتابگردان علاقه دارند.

سازگاری: مرداد ماهی‌ها با اردیبهشت و خرداد سازگاری دارند.

برای دیدن مطالب بیشتر درباره حوزه روانشناسی با ما همراه باشید.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 07 آبان
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
(فیلم+ تصاویر) مرغ خیاط/ پرنده‌ی حیرت‌انگیزی که زیباترین آشیانه ها را میدوزد/ اینجاست باید گفت "فتبارک الله احسن الخالقین"
مراحل سابمیت مقاله
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
اکسپت فوری مقاله برای دوره دکتری
ضرب المثل های کهن ایرانی ؛ داستان ضرب المثل با همه بله با ما هم بله !!!
اگه میخوای پول اضافی برای خرید فینگرفود برای مهمونیهاتو ندی این ویدیو رو تا آخر ببین تا طرز تهیه چند مدل فینگرفود سه سوته و خوشمزه رو یاد بگیری+ویدیو
ویرایش و ویراستاری متون انگلیسی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی