دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

جزئیات زندگی "گلوریا هاردی" دختر فرانسوی "مهراوه شریفی نیا" / همسر "ساعد سهیلی" چه کسی است؟ + تصاویر جذاب و دیدنی 

سه شنبه، 24 مهر 1403
ساعدنیوز: گوریا هاردی همسر خارجی ساعد سهیلی است که با بازی در سریال کیمیا و نقش آزاده در میان مردم شناخته شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، گلوریا هاردی بازیگر فرانسوی – ایرانی است که در ایران نیز فعالیت دارد. او با بازی در سریال‌ها و فیلم‌های ایرانی شناخته شده است و ازدواج او با ساعد سهیلی، بازیگر ایرانی، او را بیشتر مطرح کرد. گلوریا به خاطر توانایی‌های بازیگری خود و همچنین تسلط به زبان فارسی علی‌رغم پیشینه‌ی فرانسوی خود مورد توجه قرار گرفته است.

همسر ساعد سهیلی تابعیتی ایرانی و فرانسوی دارد و این زوج سال 93 زندگی مشترکشان را آغاز کردند و این خانم به تازگی فعالیت های بازیگری اش را گسترش داده است.

زندگینامه گلوریا هاردی

گلوریا هاردی نام دارد که در روز یازدهم بهمن ماه سال 1360 در شهر بوردو فرانسه متولد شد. او تحصیلات خود را در مدرسه عالی موسیقی به پایان برده است.

مادر گلوریا هاردی زنی ایرانی بوده که اصالتاً به شهر شیراز تعلق داشته و پدرش فرانسوی است که احتمالاً در شهر بوردو زاده شده و در شهر پاریس و کشور سوئیس زندگی کرده است. گلوریا تا قبل از ازدواج به هیچ وجه در خانه پدری به زبان فارسی گویش نداشته و پس از ازدواج به یادگیری این زبان پرداخته است.

به هیچ وجه در شرایط مختلف زندگی، ساعد در تنگنا قرار نداده‌ام که اسرار خود را به من بیان کند. هرچند که من و ساعد سال‌های مدیدی است که با یکدیگر بوده و در حال حاضر من نسبت به او حس ششمی دارم که می‌توانم از احوال او مطلع شوم.

گلوریا هاردی بسیار تمایل دارد تا زبان‌های متنوعی را فرا بگیرد. به طوری که هم اکنون تسلط کافی بر زبان‌های آلمانی، انگلیسی، ایتالیایی، فرانسوی و فارسی دارد. گلوریا هاردی تا پیش از ازدواجش با ساعد سهیلی، هیچ گاه به فارسی صحبت نکرده و شناختی از این زبان نداشت. به طوری که در هنگام ازدواج با شوهرش، به هیچ وجه فارسی بلد نبوده و با زبان انگلیسی با یکدیگر سخن می‌گفتند. این هنرپیشه زن در ابتدای فعالیت حرفه‌ای، خواندن دیالوگ‌های فارسی برایش چندان راحت نبود. لذا سعی می‌کرد متون آن را به زبان فینگلیش نوشته و سپس حفظ کند.

ازدواج گلوریا هاردی

در سال 1391 که گلوریا هاردی 31 سال سن داشت، با ساعد سهیلی ازدواج کرده و زندگی مشترکشان را آغاز کردند. او 6 سال از شوهرش بزرگتر است. پس از آنکه گلوریا هاردی در سریال تلویزیونی کیمیا در سال 1394 برای نخستین بار ایفای نقش کرد، به یکباره جریان ازدواج او با ساعد سهیلی در فضای مجازی منتشر شد.

ماجرای آشنایی گلویا هاردی و همسرش:

با توجه به اینکه ساعد سهیلی در فیلم سینمایی با عنوان میان ماندن و رفتن نقشی را عهده‌دار بود، به همین منظور به جشنواره‌ای در شهر پاریس شرکت کرد. او در آنجا به طور اتفاقی با گلوریا هاردی برخورد کرده و این ارتباط به دلبستگی و علاقه و سرانجام ازدواج این دو نفر منجر گردید.

فرزندان گلوریا هاردی:

گلوریا و ساعد سهیلی پس از ازدواج دارای 2 فرزند پسر شدند. اولین فرزند آنها هامون سهیلی نام دارد که در حقیقت نوه سعید سهیلی کارگردان سرشناس ایران و برادرزاده سینا مهراد است. نخستین بار این زوج هنرمند عکس فرزندشان را در سال 1400 در فضای مجازی منعکس کردند. در سال‌های پیش هم تصویری از جشن تولد 4 سالگی او را منتشر نمودند. فرزند دوم گلوریا هاردی تئو سهیلی نام دارد که آنها در تیر ماه سال 1402 عکسی از فرزند دومشان را به نمایش گذاشتند.

ماجرای بازیگر شدن گلوریا هاردی:

گلوریا هاردی در دوران نوجوانی تحصیلات خود را در مدرسه عالی خصوصی پشت سر گذاشته و در شهر پاریس در رشته موسیقی در عرصه هنر و سینما فارغ التحصیل شده است. گلوریا هاردی گمدت زمانی در شهر پاریس در کلاس‌های آموزش بازیگری شرکت کرده و از همان وقت بود که رغبت و اشتیاق او به بازیگری شکل گرفت. او پیش از نقش پردازی در سریال کیمیا نیز در برخی از جاها بازیگری داشته ولی این کار به صورت حرفه‌ای نبوده است. به طوری که این فعالیت‌ها را می‌توان به عنوان یک تجربه و قرار گرفتن در مقابل دوربین یاد کرد.

درخشش گلوریا هاردی در سریال "کیمیا"

در حقیقت گلوریا هاردی توانست با انجام نخستین تجربه بازی خود در ایران، در مجموعه تلویزیونی کیمیا که نقش رها یا آزاده را عهده‌دار بود، به شهرت زیادی دست یابد. همچنین خودش نیز از نقش پردازی در این سریال بسیار خشنود بوده و بیان کرده بسیاری از مردم ایران در شبکه مجازی اینستاگرام به تشویق من پرداخته و به همراهی من پرداختند که این جریان برایم غیر قابل پیش‌بینی بود.

در این سریال گلوریا هاردی عهده‌دار نقش رها بود. او به عنوان فرزند خوانده آرش و کیمیا، نامزد شهریار کامفر با نقش پردازی امیرحسین آرمان بود که همچنین در فیلم به عنوان فرزند حقیقی سلما و عادل شناخته می‌شد.

در مجموعه تلویزیونی کیمیا، امیرحسین آرمان شخصیت فرزند شهرام کامفر و محبوبه ملکی را به نمایش گذاشت که در سومین فصل این سریال به هنرپیشگان افزوده شد. در این میان گلوریا هاردی با اجرای نقش رها (آزاده) به شدت مورد توجه مخاطبین قرار گرفت. چرا که این شخصیت شباهت زیادی به خودش داشته که در خارج از ایران زندگی کرده و مقرر بود همانند او تنها به فارسی مختصری مسلط باشد.

نقش آفرینی گلوریا هاردی در سریال "سرباز"

سریال سرباز که توسط هادی مقدم دوست کارگردانی شد، به مناسبت ماه مبارک رمضان در سال 1399 به سفارش شبکه سوم سیما ساخته شد. این مجموعه بیانگر زندگی سرباز وظیفه به نام یحیی، همسرش یلدا و برخی از دوستان هم خدمتی اش می‌باشد.

از بازیگران این سریال می‌توان به آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، سیاوش خیرابی، رؤیا تیموریان، پدرام شریفی، نیما شعبان نژاد، علی عامل هاشمی، اسماعیل محرابی، جمال اجلالی، گلوریا هاردی اشاره کرد. در این مجموعه گلوریا هاردی شخصیت لیلا را هنرنمایی کرد.


1 پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز چهارشنبه 25 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
امین زندگانی تغییر چهره داد ؛ آقای سوپر استار با ریش دسته موتوری و موی جو گندمی قابل شناسایی نیست
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
تعرفه استخراج مقاله از پایان نامه
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت
واکنش پسر هادی چوپان به نایب قهرمانی گرگ پارسی در مستر المپیا 2024: قهرمانیت مبارک بابا! +عکس
نگاهی به مدرسه و کلاس درس فرزندان بازیگران و هنرمندان ایرانی/ از درخت انار مدرسه نفس دختر پژمان بازغی، تا مدرسه ایرانی پناه دختر شاهرخ استخری و...+عکس
ویدیو / از گنج افسانه‌ای گاو تا شطرنج جادویی خسرو پرویز؛ سفری هیجان‌انگیز به دنیای باستان و 7 گنج گمشده‌ای که تاریخ را متحول کرد
استخراج مقاله از پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری و چاپ در مجلات isi، علمی پژوهشی، Scopus + پاورپوینت آموزشی
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟