کسب ارز دیجیتال رایگان با جی پی اس GPS

  دوشنبه، 24 شهریور 1399   زمان مطالعه 6 دقیقه
کسب ارز دیجیتال رایگان با جی پی اس GPS
هدف از این پروژه کاهش تمرکز داده هاست که برای تحقق این امر باید از هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در سراسر جهان بهره برد و این دقیقا جایی است که ما از بازی ها و نرم افزار های اربردی برای هوشمند کردن چیز ها استفاده می کنیم.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، جی پی اس یکی از ابزارهایی است که همه روز از آن استفاده می کنید و تمام گوشی های هوشمند دارای چنین قابلیتی هستند. تکنولوژی که به شما کمک می کند تا به راحتی مسیریابی را انجام داده و بهترین راه را برای رفتن به هر نقطه ای پیدا کنید.

جی پی اس یکی از بزرگترین اختراعاتی بود که در دهه 80 میلادی به هدف استفاده در صنایع نظامی ساخته شد و سال ها بعد برای عموم مردم مورد استفاده قرار گرفت. موقعیت یاب ها ابزاری هستند که در تولید ردیاب ها کاربرد بسیاری دارند. ردیاب ها همگی نوعی موقعیت یاب هم هستند، اما لزوما موقعیت یاب ها ردیاب نیستند.

عادت های قدیمی سخت از بین می روند. این جمله به این معناست که شاید برای خیلی از افراد قابل فهم باشد که خیلی از شرکت ها از ردیاب جی پی اس استفاده نمی کنند و تلاشی برای بهبود شرکت در استفاده کردن از ردیاب جی پی اس انجام نمی دهند و خیلی از شرکت ها هم هستند که از ردیاب جی پی اس استفاده می کنند و ما مزایای این دستگاه را به صورت علنی مشاهده می کنیم. اینکه بعضی از شرکت ها از ردیاب جی پی اس استفاده نمی کنند مبتنی بر این نیست که ما فکر کنیم که هیچ راهی وجود ندارد که با استفاده از ردیاب جی پی اس شرکت به بهره وری بیشتر و سوخت کمتر برسد. در اینجا ما قصد داریم مثال هایی بزنیم که سه کسب و کاری که از ردیاب جی پی اس استفاده می کنند چه چیزهایی هستند و چگونه از ردیاب جی پی اس برای بهره وری بیشتر شرکت استفاده می کنند.

اپلیکیشن COIN یک برنامه مخصوص تلفن همراه است که راه های خیلی زیادی برای کسب درآمد از ارز دیجیتال به ازای اعتبارسنجی اطلاعات موقعیت مکانی در هنگام مسافرت، رفت و آمد، دویدن یا جابجایی در دنیای واقعی فراهم میکند. شما میتوانید با استفاده از اپلیکیشن کوین در حین تعامل با دوستاتون ارز دیجیتال به دست بیاورید و از چالش هایی که این برنامه فراهم می کند برای تفریح استفاده کنید. این نرم افزار تاکنون بیش از ۵۰۰۰۰۰ نصب فعال داشته و در گوگل پلی و اپ استور اپل موجود می باشد.

کسب ارز دیجیتال رایگان

با پروژه کوین بیشتر آشنا شوید

هدف از این پروژه کاهش تمرکز داده هاست که برای تحقق این امر باید از هوش مصنوعی و اینترنت اشیا در سراسر جهان بهره برد و این دقیقا جایی است که ما از بازی ها و نرم افزار های کاربردی برای هوشمند کردن چیز ها استفاده می کنیم. من چندین هفته این بازی را انجام دادم این برنامه دیتای زیادی را جمع آوری نمی کند و به طور خاص از از موقعیت مکانی و سیگنال های جی پی اس گوشی شما استفاده می کند.

آیا این اپلیکیشن اجازه دسترسی به داده های داخل گوشی من را خواهد داشت؟

از آنجایی که ما به طور ناشناس در اشتراک داده های مکانی شرکت می کنیم هیچ نگرانی به وجود نخواهد آمد. ما در این پروژه کمک میکنیم تا بتوانیم به ساخت شبکه کلی اینترنت اشیا کمک کنیم.

نحوه کارکرد این اپلیکیشن چگونه است؟

نحوه کار این دستگاه ها به این صورت است که توسط تلفن ما شناسایی می شود و اگر تلفن ما از محدودی ۵۰ متری این دستگاه دورتر باشد دیگر تلفن ما آن را تشخیص نخواهد داد.

داده های مکانی من به چه درد این نرم افزار میخورد؟

فقط استفاده از داده های مکانی برای تیم توسعه اپلیکیشن کوین مطرح نیست، بلکه موارد زیر هم میتواند موجب درآمد زایی شود:

۱. در این برنامه از تبلیغات استفاده شده و شما برای دریافت مقداری سکه باید تبلیغات مشاهده کنید. این روش بسیار کم درآمد است و نمیتوان وی آن حساب باز کرد.

۲. ایجاد پایگاه داده های مکانی و فروش سرویس های مرتبط با آن

۳. در این اپلیکیشن شما می توانید با خرید اشتراک های پولی مقدار سکه بیشتری در طول زمان به دست آورید. پس ارزش این را خواهد داشت که شما اشتراک ماهانه تهیه کنید و این خود منبعی مستقل برای درآمد تیم توسعه اپلیکیشن کوین است.

آموزش ثبت نام و استفاده از اپلیکیشن کوینگرام Coingram

امتیازات این برنامه کوین coin نام دارند که با انجام فعالیتهای تعریف شده در آن می توانید این امتیازات را بدست آورده و پس از رسیدن به حد نصاب با تبدیل به ارز اتریوم، درآمد خود را برداشت نمایید.

  • مراحل نصب کوینگرام به دلیل فارسی بودن تمام قسمت های آن بسیار آسان است، برای شروع اپلیکیشن کوینگرام را از طریق دکمه های زیر دانلود نمایید:
  • برنامه را نصب نموده و با وارد کردن شماره همراه خود و دریافت کد تایید، یک حساب کاربری بسازید.
  • در قسمت نام کاربری باید یک نام منحصربفرد (به زبان انگلیسی ) انتخاب نمایید. این نام در واقع کد معرف برنامه کوینگرام برای شما خواهد بود که با دادن آن به کسانی که برنامه را نصب می کنند می توانید ( خودتان و دوست تان ) کوین رایگان هدیه بگیرید.
  • برای دریافت ۳۰۰ کوین رایگان، در قسمت کد معرف( dolari ) را وارد نمایید.

کد معرف اپلیکیشن کوینگرام: dolari

اگر کد معرف را وارد نکنید این هدیه ( ۳۰۰ کوین ) به شما تعلق نخواهد گرفت ! برای دریافت ۳۰۰ کوین رایگان باید حداقل چند روز در برنامه فعال شوید و خودتان ۱۰۰۰ کوین به دست آورید.

اپلیکیشن کوینگرام

روش های کسب درآمد بیشتر از اپلیکیشن کوینگرام Coingram

  • دریافت جایزه روزانه: برای وارد شدن روزانه شما به اپ کوینگرام جوایز زیر در نظر گرفته شده است:
  1. روز اول ۱۰ coin
  2. روز دوم ۳۰ coin
  3. روز سوم ۵۰ coin
  4. روز چهارم ۷۰ coin
  5. روز پنجم ۱۰۰ coin
  6. این سیکل جایزه هر ۵ روز تکرار می گردد.
  • دیدن ویدئوهای تبلیغاتی: با دیدن هر ویدئوی تبلیغاتی در این اپلیکیشن ۲۵ کوین (روزانه حداکثر تا ۲۵۰ coin )دریافت می کنید. ( برای دیدن این ویدئو ها باید با فی-لتر شکن وارد برنامه شوید.
  • امتیاز دادن به اخبار: با امتیاز دادن (لایک ) به خبر ها، می توانید ۱۰ کوین (روزانه تا ۱۰۰ coin )دریافت کنید.
  • تحلیل اخبار: حداکثر ۷۰ کوین روزانه (با تحلیل اخبار و گرفتن لایک از طرف کاربران به تعداد لایکهای دریافتی کوین جایزه بگیرید )
  • دعوت از دوستان: شما با دعوت از دوستان خود و به دست آوردن ۱۰۰۰ کوین توسط آن ها، هر کدام از شما ۳۰۰ کوین رایگان دریافت خواهید نمود. ( بدون محدودیت )
  • قرار گرفتن در بین رتبه های برتر هفتگی در برنامه: ۱۵۰ تا ۵۰۰ کوین.
  • حمایت از کوینگرام: با دادن امتیاز ۵ ستاره به اپلیکیشن کوین گرام در گوگل پلی، ۵۰ کوین دریافت می کنید.
  • عضویت در کانال تلگرام کوینگرام: با عضویت در کانال تلگرام این اپلیکیشن، ۵۰ کوین دریافت خواهید نمود.
  • عضویت در پیج اینستاگرام کوینگرام: با عضویت در صفحه اینستاگرام این برنامه، ۵۰ کوین دریافت خواهید نمود.
  • پیش بینی ارزهای برتر روزانه حداکثر ۹۰۰ کوین ( با شرکت در مسابقه ۳ ارز بیتکوین اتریوم و ریپل و پیش بینی صحیح تغییرات کوین جایزه بگیرید.)

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (457 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (322 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (218 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (22 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (11 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (9 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (6 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (6 نظر) نگاهی به کیک تولد قلبی شکل مادر عینکی سردار آزمون ؛ انتخاب کیک سوپر استار فوتبال منحصر بفرد است (6 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند