ساعدنیوز
ساعدنیوز

خانم ها هنگام سوخت گیری به این موارد توجه کنند !

  چهارشنبه، 31 فروردین 1401   زمان مطالعه 11 دقیقه
خانم ها هنگام سوخت گیری به این موارد توجه کنند !
هنگام سوخت گیری ماشین در پمپ بنزین باید به اصول ایمنی توجه کرد این موارد به شما در سوختگیری ایمن تری کمک می کند.

هر گاه چراغ هشدار وسیله نقلیه تان روشن شد این درست همان زمانی است که باید به خودروی خود سوخت برسانید. توقف برای سوخت گیری یک امر کاملا طبیعی است اما زمان و مکان آن می تواند بسیار حائز اهمیت باشد بویژه اگر راننده یک زن تنها باشد. در این جا یکسری نکات مهم است که باید قبل از سوخت گیری در نظر داشته باشید چرا که این نکات برای حفظ ایمنی شما در نظر گرفته شده است.

همانطور که می دانید اکثر پمپ بنزین ها و ایستگاه های گاز در خارج از شهر واقع شده اند شاید هم شما توجه کرده باشید که تعداد ایستگاه های سوخت رسانی خارج از شهر خیلی بیشتر از ایستگاه های داخل شهری است. این بیشتر به خاطر ایمنی و شرایط ترافیکی است که ممکن است از طریق ایستگاه های سوخت رسانی خودرو ایجاد شود. شاید برای اکثر مردم بنزین و گاز زدن یک امر کاملا طبیعی و پیش پا افتاده باشد اما پیروی نکردن یکسری اصول حیاتی شاید جان و مال شان را تحت تاثیر قرار دهد. در ادامه این گزارش شما را با چند نکته مهم که قبل از سوخت گیری ماشین باید بدانید آشنا می کنیم.

نکات مهم قبل از سوخت گیری ماشین در پمپ بنزین برای بانوان

در این قسمت نکات مهمی که قبل از سوخت گیری باید دانست برای شما یادآوری می کنیم چرا که همه این نکات برای حفظ ایمنی شما عزیزان می باشد. اگر توجه داشته باشید اکثر جایگاههای سوخت چه گاز چه بنزین در خارج از شهر واقع شده اند شاید تعداد کمی داخل شهر ها باشد البته این دوری از شهر به خاطر حفظ امنیت شهروندان می باشد که خدای ناکرده اتفاق ناگواری رخ ندهد و همچنین ترافیکهایی که برای انجام سوخت انجام میشود در رفت و آمد شهری خللی وارد نکند.

کسانیکه دارای وسیله ی نقلیه هستند روزانه یک یا دوبار سری به جایگاهای سوخت می زنند در این میان باید مقررات مربوطه را به خوبی رعایت کنند تا خدای ناکرده پشیمانی به بار نیایید و حادثه ی ناگواری رخ ندهد در ادامه ی مطلب شما را به مطالعه 5 نکته ای که قبل از سوخت گیری باید دانست و یادگیری آن خالی از لطف نیست دعوت می کنیم.

سوخت گیری توسط خانم

1- ایستگاه هایی که دارای نور و روشنایی بیشتری هستند گزینه ی مناسبی برای سوخت گیری است

چنانچه در جاده هستید و سوختتان به اندازه ای است که شما را تا جایگاه بعدی یاری می کند پس بهتر است به ایستگاهی بروید که دارای روشنایی کافی است تا با خیال راحت بتوانید باک ماشینتان را پر کنید. هرگز به دنبال ایستگاههایی که در مکانهای پرت و دور هستند نروید چرا که ممکن است در شب با خطرات بسیاری روبه رو شوید.البته گاهی انسان ناچار است که سری به این جایگاهها بزند ولی حتی الامکان از ورود به این مکانها خودداری کنید و اگر ناچاراً کارتان به آنجا کشید سعی کنید هرچه زودتر کارتان را تمام کرده به داخل شهر برگردید و به راهتان ادامه دهید.

2- همیشه وسایل شخصی خود را در همه حال به همراه داشته باشید

وقتی برای سوخت گیری در ایستگاه توقف کرده اید حتما وسایل شخصی از جمله موبایل و کیف پول را به همراه خود بردارید و به هیچ عنوان هنگام سوخت گیری در داخل ماشین قرار ندهیدحتی برای چند لحظه.همچنین شیشه های ماشینتان را بالا کشیده و درب ماشین را قفل کنید. اطراف را نگاه کرده و موقعیت را خوب ارزیابی کنید و اطراف را به خوبی نگاه کنید این امر موجب می گردد که اگر کسی قصد سرقت داشت از کارخود منصرف گردد البته رفتن به پمپ بنزین های شلوغ مزیتی هم دارد که از دست دزدان وسارقان در امان باشید یادتان باشد که مسولان پمپ بنزین هیچ مسولیتی در مقابل سرقت رفتن وسایل شما توسط افرد ناشناش به گردن نمی گیرند.

3- تا جایی که ممکن است در روز و به هنگام روشنایی سوخت گیری نمایید

اکثراً بیشتر کارهای خلاف و دزدی و سرقت در تاریکی ها انجام می گیرد اگر میخواهید سوخت گیری کنید در صورت امکان با یک همراه این کار را انجام دهید چرا که ممکن است وقتی شما تنها در جایگاه سوختی که خارج از شهر است باشید.شاید کسی قصد سو استفاده از شما را داشته باشد اگر به هر علتی در شب مجبور به سوخت گیری هستید حتما با یک نفر همراه شوید و از حضور به صورت تنها، در شب خودداری کنید.سعی کنید به محض خالی شدن باک و چشمک زدن چراغ هشدار در نزدیکترین جایگاه اقدام به پر کردن باک ماشین کنید.

4- زمان سوختگیری از قفل کردن ماشین غافل نشوید

همیشه احتیاط شرط عقل است وقتی وارد جایگاه شدید از قفل بودن درب ماشین مطمئن شوید و هرگز این فکر را نکنید که چون جایگاه است پس مکان امنی است چون بعضی از دزدان فرصت را غنمیت شمرده و از غفلت شما حتی برای چند لحظه استفاده می کنند و وسایل گرانقیمت یا حتی بی ارزش را سرقت می کنند.پس بهترین کار این است که تازمانی که عمل سوخت گیری تمام نشده از باز کردن در ماشین خودداری کنید.قفل کردن ماشین یک راه مطمئن برای در امان ماندن از دست سارقان است.اگرهنگام سوخت گیری تنها نیستید و احتمالا یک بچه همراه شماست تا جاییکه امکان دارد از او بخواهید از ماشین پیاده شده و کمی فاصله بگیرد.چرا که این کار هم به نفع شماست و هم مسافری که در ماشین است و در ضمن اگر در پمپ بنزین شخصی از شما خواست تا مسیری او را ببرید از پذیرفتنش اجتناب کنید حتی اگر آن شخص یک خانم باشد.

5- پس از اینکه سوخت گیری تمام شد حتما در باک را ببندید

یکی از مهمترین کارها پس از اتمام سوخت گیری بستن باک بنزین است .سوختهایی از قبیل بنزین که فراریت بالایی دارند اگر درپوش باک خوب بسته نشده و در جای خود قرار نگیرد پس از اندک زمانی بخار می شود و باک خالی می گردد.شاید برای خیلی از راننده ها این اتفاق افتاده که پس از عمل سوختگیری در باک را محکم نکرده باشند و یادشان برود که درپوش را جای خود قرار دهند لذا پس از مدت زمان کوتاهی می بینند که باک خالی شده است .پس اگر می خواهید هزینه ی بخار شدن بنزین را ندهید و دوباره به جایگاه برنگردید در محکم کردن درپوش باک بنزین نهایت دقت را به عمل آورید.

رعایت مهم ترین موارد در سوختگیری خودرو

  • ابتدا جهتی که می خواهید در آن سوختگیری کنید را در نظر داشته باشید تا در جایگاه گیج و مبهوت نمانید و دچار سردر گمی نشوید.
  • اگر با دنده دستی ماشین را می رانید دنده را در حالت خلاص و اگر اتوماتیک است دنده را روی حالت p قرار دهید.
  • همیشه ترمز دستی را بکشید.
  • ماشین را خاموش کرده و از خاموش بودن چراغها اطمینان حاصل کنید.

نحوه سوختگیری در پمپ بنزین

  • با سیگار روشن وارد جایگاه نشوید و حتی در جایگاه از روشن کردن سیگار خودداری کنید.
  • هنگامی که با موبایل در حال مکالمه هستید به هیچ عنوان وارد جایگاه نشوید.
  • قبل ازخروج دستتان را به قسمتی از بدنه ی فلزی بزنید تا بار الکتریکی که در بدن شما وجود دارد از بدنتان خارج گردد.
  • سوئیچ ماشین را هنگام پیاده شدن از ماشین بردارید.
  • هنگام باز کردن باک ماشین ،قسمت پیچی را به سمت عقربه های ساعت بگردانید تا خارج شود.
  • پیش از سوختگیری اطمینان داشته باشید که کیف پول همراهتان است بسیاری مواقع پیش آمده که شخص بعد از پر کردن باک متوجه شده پول همراهش نیست بنابراین نداشتن پول در سوختگیری ممکن است عواقب ناخوشایدی داشته باشد.
  • اگر هر روز یا هر هفته یا هر ماه در مسیر خاص و مشخصی رانندگی می کنید حتما آمار جایگاههای سوخت اطراف را داشته باشید تا درصورت لزوم به راحتی بتوانید خود را به جایگاه برسانید.
  • در روزهای شلوغ مخصوصا روزهای عید قبل از اقدام به حرکت باک را پر کنید تا با خیال راحت راهی جاده گردید و زمان بیشتری را برای پر کردن بنزین از دست ندهید.
  • برای پرکردن باک لازم نیست که حتما چراغ هشندار دهنده ی سوخت ماشین روشن شود پس قبل از خالی شدن آن را پرکنید وقتی که باک خالی است رسوبات بیشتری توسط پمپ بنزین جذب می شود و این کار هم به ماشین شما صدمه میزند.

نکات ایمنی هنگام سوخت گیری

  • قبل از سوختگیری ماشین را خاموش نمایید.
  • هنگام دادن پول بنزین مطمئن باشید که در ماشین قفل است.
  • در کنار نازل بنزین از موبایل استفاده نکنید.
  • در هنگام مواجه شدن با هرنوع حادثه ای در پمپ بنزین به آتش نشانی و پلیس خبر دهید.

چگونه با دستگاه کارت خوان کار کنم؟

اگر با دستگاه ATM کار کرده باشید، کار کردن با دستگاه کارت خوان برای تان مثل آب خوردن خواهد بود. اگر هم نه، باز هم جای نگرانی ندارد. کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  • کارت بنزین را به گونه ای که تراشه ی طلایی رنگ به سمت بالا باشد، تا انتها در قسمت اسلات کارت خوان وارد کنید.
  • کمی صبر کنید تا عبارت “رمز را وارد کنید” در صفحه نمایان شود. حالا رمز را وارد کنید، توجه کنید که کلید دستگاه کارت خوان را معمولا باید پرقدرت فشار داد!
  • اگر رمز کارت را تغییر نداده اید، به صورت پیش فرض چهار رقم آخر شماره ی کارت ملی مالک ماشین است. مثلا اگر شماره ملی طرف ۴۳۲۴۵۰۷۷۶۴ است، رمز کارت بنزین ۷۷۶۴ است.
  • بعد از ورود رمز، دکمه ی سبز رنگ تایید را فشار داده تا عبارت “لطفا کمی صبر کنید” بر روی صفحه نقش ببندد، بعد از چند ثانیه پمپ فعال خواهد شد.

چگونه با نازل پمپ بنزین کار کنم؟

اعداد نمایشگر پمپ همگی صفر شده اند و زمان بنزین زدن است، نازل را از دستگیره بگیرید و به سمت بالا و بیرون خارج کنید. نازل را داخل باک قرار دهید. با فشار دستگیره به سمت بالا بنزین خارج می شود و نشانگرهای پمپ بنزین، مقدار لیتر مصرفی و مبلغ کل را به صورت لحظه ای نمایش می دهند.دقت داشته باشید که دستگیره ی نازل به صورت صفر و یک عمل نمی کند و کاملا آنالوگ است، یعنی با فشار کمتر، بنزین کمتری خارج می شود و بلعکس. پیشنهاد می کنم برای صرفه جویی در هزینه دستگیره را تا انتها فشار ندهید، چرا که احتمال خروج هوا به جای بنزین در این حالت بیشتر است و شما باید هزینه ی این هوا را پرداخت کنید!نکته ی دیگری که در مورد نازل ها باید بدانید ضامن قفل کن است، می توانید برای جلوگیری از کمر درد ضامن را بعد از فشردن اهرم درگیر کنید، ولی همیشه حواستان به نازل باشد، چرا که هر لحظه امکان لرزش و خروج از باک بنزین وجود دارد.

چگونه باک را تا انتها پُر کنم؟

خود من در صورتی که حیوان خانگی کنجکاو یا کودکی در ماشینم نباشد، سوئیچ را به صورت نیمه باز روی ماشین می گذارم تا آمپر مقدار بنزین را به صورت لحظه ای نمایش دهد، خیلی راحت نازل را روی ضامن قفل می کنم و همزمان به آمپر بنزین نگاه می کنم، هنگامی که به بالاترین حد رسید دستگیره را از حالت ضامن خارج می کنم و با کمترین فشار به بنزین زدن ادامه می دهم.بعضی از پمپ ها برای جلوگیری از سرریز بنزین دارای قطع کن اتوماتیک هستند، بهتر است این مورد را قبل از بنزین زدن با مامور جایگاه چک کنید. اگر پمپ فاقد قطع کن اتوماتیک است به صدایی که از لوله ی باک خارج می شود به دقت گوش کنید. اگر صدایی مانند پُر شدن آفتابه به گوشتان می رسد، یعنی باک تان تا خرخره پر شده.

بعد از سوختگیری چه کار کنم؟

قسمت اصلی ماجرا دیگر تمام شده، نفس راحتی بکشید و نازل را از باک خارج کنید، توصیه می کنم هرگز برای خروج آخرین قطره ها از نازل به خروجی باک ضربه نزنید، چرا که احتمال جرقه و انفجار در چنین حالتی دور از انتظار نیست. لوله ی نازل را کمی به سمت بالا بگیرید و بدون قطره ای چکه در محل خود قرار دهید.در پیچی باک را تا جایی که می توانید سفت کنید، راستی کارت خود را که فراموش نکرده اید؟ دکمه ی خروج کارت خوان را فشار دهید و کارت را بردارید.

مبلغ را چگونه پرداخت کنم؟

بستگی به خودتان دارد، یا به وسیله ی اسکناس یا کارت اعتباری، دستگاه کارت خوان در بیشتر جایگاه ها وجود دارد، اخیرا دستگا ه های پرداخت ستونی هم به جایگاه ها اضافه شده که کار را راحت تر کرده اند، کافی است شماره ی پمپی را که استفاده کرده اید از تابلوی بالای دستگاه بخوانید و با ورود همان شماره، مبلغ را به صورت اتوماتیک پرداخت کنید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (174 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (88 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (84 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (84 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (42 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (42 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (41 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (36 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (33 نظر) نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس (31 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (32 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (32 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (31 نظر) خلاقیت منحصربفرد کباب پزِ تبریزی برای کِشاندنِ مشتری به مغازه حماسه ساز شد+عکس/هیتلر هم مغز اینو نداشت!🤣 (28 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (27 نظر)
دیگران می‌خوانند   
آیا فرزندتان یک استعداد استثنایی است؟ به دنبال این نشانه‌ها باشید! راز چهره‌ی نیاکان ما فاش شد / چهره نئاندرتال 75 هزار ساله بازسازی شد! + تصویر معمای جالب ریاضی که از 1000 نفر 1 نفر توانست به آن پاسخ دهد (ویدئو) تمرینات سخت و نفس‌گیر رانندگان فرمول یک! (ویدئو) پایان فضا، راز حل شده یا افسانه‌ای ابدی؟ قبول شدگان ماده 28 پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟ (ویدئو) با رعایت این نکات از آسیب نرسیدن به ماشین خود در فصل گرما اطمینان حاصل کنید (ویدئو) این بار با کمک هوش مصنوعی سیمپسون‌ها پا به دنیای واقعی گذاشتند! بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران ؛ مرعوب نمی شویم نخبه معلول کنکور انسانی بر اثر گاز گرفتگی جان باخت‌ توصیه امام صادق (ع) به پدران و مادران امروز دفاع جانانه محمدحسین میثاقی از بانوان پرسپولیسی هتک حرمت شده / از اون سربندت خجالت بکش ... پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش از اهتزاز پرچم ایران در کالیفرنیای امریکا تا بازداشت لیدر سپاهان در حواشی داغ امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403 شباهت بی حد و اندازه احسان علیخانی، مجری محبوب ایرانی به مادرش+عکس رونمایی از یک عکس نایاب و تاریخی از خلاقیت مردم دوران قاجار برای حمل جنازه/ بیچاره مُرده تا دفن بشه چی به سرش میومد!+عکس عکس تاریخی از یک دبیرستان پسرانه در تهران 90 سال پیش/ چه قوانین جالبی برای امتحان گرفتن داشتند! کولاک ژست های جذاب و جدید علیرضا بیرانوند، ستاره تیم ملی در صنعت مدلینگ/ چه استایل تابستونی خفنی+ویدیو (ویدئو)سکانس فراموش نشدنی از پشت صحنه در حاشیه/ترکیب جواد رضویان و مهران مدیری یعنی بمب خنده نگاهی به تابلوفرش وَاِن یَکاد المیرا شریفی مقدم در خانه اش/ هم اصالت هم دیانت +عکس خلاقیت خنده دار یک مادر در تبدیل نوزادش به تِی برای تمیز کردن خانه حماسه آفرین شد+ویدئو/هیتلر هم مغز تو رو نداشت! رونمایی از مادر واقعی ریما رامین فر، همای پایتخت +عکس/چه مامان زیبایی😍 خانه شیک و امروزی بهاره افشاری، بیتای سریال فاصله ها به سبک اروپایی/ دکوراسیون لوکس و باسلیقه خانم بازیگر+عکس نگاهی به لباس عروس و دسته گل با کلاس سوگل طهماسبی بازیگر سریال فاصله ها/ باز هم عکس عروس خانوم بدون حضور آقای داماد+عکس خلافیت منحصربفرد مادر باحوصله ایرانی برای خوراندن تخم مرغ به فرزند بد غذایش/ مادر نمونه سال+ عکس ویدئوی جذاب از همراهی جواد عزتی و الناز حبیبی در اکران تمساح خونی! شوکه کننده ترین سکانس برنامه "صداتو"/ افشاگری عجیب جوان خوش چهره و خوش صدای برنامه صداتو درباره ترانه معروف "تنهاترین عاشق" (ویدئو) شادترین لحظه برنامه "صداتو" با آهنگ محلی جنوبی / داور معروف دیگه نتونست جلو خودشو بگیره اومد وسط عکسی جنجالی از دوران جوانی مریم امیر جلالی / ماشالا خانوم بازیگر مثل قالی کرمان می مونه! (عکس) استوری جدید یوسف تیموری با پدرش/ شباهت عجیب وی به پدرش جلب توجه کرد!/چه میز غذای شیک و رنگارنگی! زهره فکور صبور، ستایش دلنوازان: مرگ آرومو خیلی دوس دارم و بدم میاد تو بستر مریضی بمیرم! +ویدئو خلاقیت بامزه و خنده دار یک پسربچه برای رای آوردن در انتخابات شورای مدرسه/ با این وعده شیرین حتما رای میاری😂+عکس (فیلم) لحظه وحشتناک ظاهر شدن یک فروچاله بزرگ در استرالیا! / خوب شد آدم اون دور و بر نبود (فیلم) تیدا سگ زنده یاب "سگی که قبل تر در حادثه متروپل کمک بسیاری کرده بود" برای یافتن کودک 4ساله مفقود شده در علفزارها! (عکس) جشن دندونی ساده و صمیمی سام نوه اکبر عبدی در خانه شان/ماشالا چه خونه لاکچری دارن، دیوارکوبهای نقره شون فقط! رونمایی از استایل شیک دامادی علی دایی در تالار/ مهریه عجیب همسر اردبیلی ابرستاره فوتبال ایران چیست؟+عکس استایل شیک و امروزی هادی کاظمی در جشن تولد همسرش سمانه پاکدل/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس (ویدئو) سکانس فوق خنده دار برنامه "شب آهنگی"/ بازم حامد آهنگی یک استعداد گوگولی و خوش انرژی دیگه رو کشف کرد، خدا حفظشون کنه (ویدئو) عجیب ترین و خاص ترین بستنی ایران/ خلاقیت بستنی فروش تهرانی مثل بمب صدا کرد
تیتر امروز   
آیا فرزندتان یک استعداد استثنایی است؟ به دنبال این نشانه‌ها باشید! راز چهره‌ی نیاکان ما فاش شد / چهره نئاندرتال 75 هزار ساله بازسازی شد! + تصویر معمای جالب ریاضی که از 1000 نفر 1 نفر توانست به آن پاسخ دهد (ویدئو) تمرینات سخت و نفس‌گیر رانندگان فرمول یک! (ویدئو) پایان فضا، راز حل شده یا افسانه‌ای ابدی؟ قبول شدگان ماده 28 پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟ (ویدئو) با رعایت این نکات از آسیب نرسیدن به ماشین خود در فصل گرما اطمینان حاصل کنید (ویدئو) این بار با کمک هوش مصنوعی سیمپسون‌ها پا به دنیای واقعی گذاشتند! بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران ؛ مرعوب نمی شویم نخبه معلول کنکور انسانی بر اثر گاز گرفتگی جان باخت‌ توصیه امام صادق (ع) به پدران و مادران امروز پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش از اهتزاز پرچم ایران در کالیفرنیای امریکا تا بازداشت لیدر سپاهان در حواشی داغ امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...