خواص عالی به برای زیبایی پوست

  شنبه، 17 آبان 1399   زمان مطالعه 2 دقیقه
خواص عالی به برای زیبایی پوست
آیا مردد هستید که بدون آرایش بیرون بروید این به دلیل واقعیتی است که پوست ناصاف شما نیازمند پوشش است مگر این که درمان شود.این روزها بیشتر خانمها با مشکلات ناصافی پوست دست و پنجه نرم می کند به همین دلیل به لوازم آرایشی گران قیمت و مضر روی می آورد این محصولات ممکن است که موقتی مشکل را حل کند

آیا مردد هستید که بدون آرایش بیرون بروید این به دلیل واقعیتی است که پوست ناصاف شما نیازمند پوشش است مگر این که درمان شود.این روزها بیشتر خانمها با مشکلات ناصافی پوست دست و پنجه نرم می کند به همین دلیل به لوازم آرایشی گران قیمت و مضر روی می آورد این محصولات ممکن است که موقتی مشکل را حل کند اما در دراز مدت به پوست آسیب می زند. اما مواد طبیعی وجود دارد که به ظاهر پوست کمک می کند استفاده از ماسک های میوه بسیار مفید است.

درخشندگی پوست با ماسک به و عسل

یک عدد به را با مقداری آب بپزید وقتی کاملاً نرم شد، آن را با کمی عسل و چند قطره لیموترش مخلوط کنید. این مخلوط را روی پوست بزنید و بعد از بیست دقیقه بشویید. آب به دست آمده از پختن به را نیز می توانید با پنبه به پوست صورت بمالید و بعد از 10 دقیقه آبکشی نمایید.

ضد التهاب طبیعی

به خاصیت ضد التهابی دارد و می توان در درمان سوختگی های ناشی از آفتاب از آن استفاده کرد. از مخلوط به خام رنده شده یا به پخته، به اضافه ژل آلوئه ورا می توانید یک ماسک ضد التهاب طبیعی تهیه کنید.

خواص عالی دانه به برای زیبایی

دانه به برای از بین بردن لک های صورت و درمان آکنه بسیار مفید است. به دانه باعث نرم شدن پوست شده، چین و چروک ها را از بین می برد و به روشن شدن پوست و سلامت آن کمک می کند.می توانیم ماسک صورت به دانه در خانه درست کنیم و از مزایای عالی آن بهره ببریم. کمی
به دانه را به نصف لیوان آب اضافه کرده و در ظرف شیشه ای در دار بریزید. در ظرف را به مدت 24 ساعت ببندید. هر روز و به صورت منظم، مقداری از ماده ژله ای به دانه را با پنبه به پوست صورت بمالید. همچنین می توان آفتاب زدگی را با مالیدن لعاب به دانه روی پوست درمان کرد

ماسک های تجاری

ماسک های تجاری معمولاً موثرتر و بهتر از ماسک های خانگی هستند. مشکلی که این ماسک ها دارند، استفاده از مواد شیمیایی و سنتتیک است. بیشتر این مواد ایمن و برای پوست مفید هستند ولی برخی از آن ها (که در ماسک های ارزان و بی کیفیت وجود دارند) می توانند به پوست آسیب بزنند. پس اگر می خواهید از ماسک های تجاری استفاده کنید، حتماً از یک برند معتبر و قابل اعتماد خریداری کنید.

در زمان مصرف ماسک های تجاری، حتماً دستورالعمل مصرف آن ها را با دقت مطالعه کرده و از آن ها پیروی کنید.

ماسک های تجاری به منظورهای مختلفی ساخته می شوند. کاربرد ماسک به مواد استفاده شده در آن بستگی دارد. مثلاً یکی از بهترین و مشهور ترین ماسک های تجاری صورت ، ماسک زغال یا ماسک سیاه است. این ماسک ها حاوی زغال فعال هستند. زغال فعال توانایی زیادی در جذب سموم و مواد مضر دارد. برای همین ماسک سیاه می تواند در پاکسازی آلودگی های پوست، بهبود آکنه و درمان جای نیش حشرات مؤثر باشد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (661 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (113 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (93 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (75 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (61 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (46 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (32 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (30 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (21 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (17 نظر) نگاهی به حضور صبحگاهی بازیگران و چهره‌های مشهور در کله‌پزی+عکس/ از الناز شاکردوست و المیرا شریفی مقدم تا احسان خواجه امیری و نسرین مقانلو (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (15 نظر)
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان