خواص روغن خراطین

  دوشنبه، 03 آبان 1400   زمان مطالعه 6 دقیقه
خواص روغن خراطین
خراطین نوعی کرم به نام ایزینیا فتیدا از خانواده کرم های خاکی است که این روغن از پیکره بدن این کرم استخراج می شود.پیکره کرمهای خراطین در روغن پایه که معمولا روغن زیتون یا چیزی شبیه آن است حل شده و پس از گذشت زمانی در حدود سه ماه و انجام یکسری عملیات تخصصی، این روغن تصفیه و خالص سازی شده و برای مصارف مورد نظر به کار می رود.

در طب سنتی ایران و هندوستان، برای روغن خراطین خواصی همچون بزرگ کننده اندام و حجم دهنده معرفی شده است، در سال های اخیر استفاده از این روغن برای افزایش سایز آلت جنسی در آقایان و همچنین حجم دادن به سینه و باسن و لب ها در خانم ها رواج بیشتری یافته است.

تاثیر شگفت انگیز روغن خراطین براعضای بدن

این روزها اکثر افراد برای تغییرات ظاهری و زیبایی چهره یا افزایش حجم و سایز بدن و همچنین حفظ تناسب اندام خود دست به هرکاری از قبیل عمل های جراحی سنگین و... می زنند. اما اگر می خواهید به سادگی و تنها با یک ماده طبیعی تغییرات ظاهری بزرگی داشته باشید، این روغن دارای ترکیباتی است که می توانند باعث افزایش حجم و بزرگ شدن اندامها شوند.لذا در کلیه مواردی که نیاز به بزرگ شدن اندامهای بدن باشد می توان از آن استفاده کرد.

بزرگ کردن سینه باخراطین

خانم ها برای بزرگ کردن سینه و حفظ تناسب اندام حتما همه ی راه کارها را امتحان می کنند. اما برخی از راه ها مثل انجام عمل جراحی خطرناک و هزینه بر است. و همچنین استفاده از کرم های شیمیایی موجب بروز لک و حساسیت پوستی خواهد شد. بنابراین استفاده از یک روغن طبیعی عاقلانه تر و بهتر خواهد بود. روغن خراطین با ترکیبات طبیعی که دارد برای بزرگ کردن سینه موثرتر بوده و عوارض کمتری خواهد داشت.

برجسته شدن گونه باخراطین

حجیم کردن گونه ها نیز یکی دیگر از علاقمندی های خانم ها بوده که برای این کار روش های گوناگونی مثل: تزریق ژل، بوتاکس و گذاشتن پروتز وجود دارد. اما این راه کارها عوارضی همچون کبودی، تورم و التهاب پوستی را در بر خواهد داشت، که به همین دلایل پزشکان نیز این روش ها را توصیه نمی کنند. این درحالی است که با استفاده یک دوره کامل به مدت یک ماه یا 40 روزه از روغن خراطین می توان گونه ها را حجیم و زیبا ساخت.

تصویرصورت

افزایش حجم لب باروغن خراطین

در آرایش های امروزی لب های باریک یا نازک خیلی مورد پسند نیست؛ از این رو بسیاری از بانوان مایلند لب های حجیم تری داشته باشند. استفاده از ژل یا پروتز نیز عوارض جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت. بنابراین بهتر است روشی طبیعی را برای این کار انتخاب کنیم. یکی دیگر از خواص روغن خراطین پرکردن حجم لب ها می باشد، برای آن که تاثیر شگفت انگیز این روغن را ببینید کافی است که تنها یک ماه کامل از آن استفاده کنند.

حجم دادن موضعی عضلات

ورزشکاران واقعی برای افزایش حجم عضلات خود هرگز سراغ روش های غیراخلاقی مثل استفاده از پودرهای افزایش عضلات نخواهند رفت. اما در عین حال تمایل دارند عضلاتشان ورزیده به نظر برسد، بنابراین با استفاده از روغن خراطین می توانند عضلات خود را به حجم دلخواه برسانند.

بزرگ کردن آلت تناسلی

از دیگر خواص روغن خراطین برای آقایان بزرگ کردن الت می باشد. علی رغم اینکه سایز نرمال آلت تناسلی آقایان حدود15 سانتی متر است اما برخی از مردان علی الخصوص جوانان مایلند طول آلت بیش از 20 سانتی متر داشته باشند. البته افزایش طول و قطر آلت تناسلی مردان فوایدی نیز دارد:

  • بزرگ کردن آلت تناسلی مدت زمان رابطه جنسی را افزایش داده و آن را لذتبخش تر می کند.
  • از خمیده شدن آلت جلوگیری می شود.
  • قدرت ارضا شدن را افزایش داده و موجب افزایش قابلیت چندبار ارضا شدن می شود.
  • قدرت و شدت جهش منی هنگام ارگاسم را افزایش می دهد.

برای بزرگ کردن آلت نیز روش جراحی یا کاهش وزن و دستگاه های وکیوم خارجی وجود دارد اما به علت هزینه بالا و خطرات احتمالی، خیلی توصیه نمی شود. روغن خراطین برای بزرگ کردن آلت نیز کاربرد دارد، استفاده از آن در یک دوره 30 تا45 روزه موجب افزایش حجم و طول حدود 2 تا 5 سانتی متری خواهدشد. این روش آرامش روحی روانی بیشتری نیز به همراه خواهد داشت.

خراطین، داروی ضدچروک برای پر کردن خط اخم، پیشانی و خط خنده

کاهش چین و چروک، رفع خط اخم و پیشانی و جوانسازی پوست از جمله کاربردهای اصلی روغن خراطین می باشد. این روغن طبیعی با ایجاد درخشندگی و شفافیت در پوست موجب نرمی و لطیف شدن آن نیز می شود. از خراطین برای از بین بردن انواع لک های پوستی نیز می توان استفاده کرد.

تصویر پیروجوان

افزایش رشد موها بدون نیاز به مواد شیمیایی

از دیگر خواص روغن خراطین اسفاده از آن برای موها است. ماساژ پوست سر با روغن خراطین موجب تقویت و افزایش رشد مو و همچنین ایجاد شادابی و لطیف شدن موها می شود. به این ترتیب روغن خراطین جایگزین مناسبی برای انواع نرم کننده های مو نیز خواهد بود.

روغن خراطین، بهبود دهنده ی جریان خون

اگر روغن خراطین روی موضع عضلات ماساژ داده شود خون رسانی بیشتر شده و در نتیجه عضلات با سرعت حجیم می شوند. افزون بر این به علت خاصیت افزایش گردش خون با ماساژ این روغن طبیعی بر روی موضع، دردهای مفاصل و روماتیسمی نیز تسکین خواهند یافت.

روش استفاده از روغن خراطین

پس از تهیه و خرید روغن خراطین اصل، ابتدا اندام مورد نظر را با آب ولرم کاملا شسته و تمیز کنید و سپس آنرا خشک کنید.شیشه اسپری روغن را خوب تکان دهید تا محلول همگن شود.برای افزایش سایز و بزرگ کردن آلت یا هر اندام دیگر، مقدار کافی از روغن را بر روی اندام مورد نظر اسپری کنید و به مدت دو الی سه دقیقه به آرامی ماساژ دهید تا روغن کاملا جذب پوست شود.هر 24 ساعت یکبار این کار را تکرار کنید تا زمانی که به نتیجه دلخواه خود برسید.چنانچه در روزهای اول دردی احساس کردید، نگران نباشید. چرا که این درد ناشی از شروع افزایش حجم عضو مورد نظر می باشد.طرز استفاده از این روغن بر روی اندامهای مختلف بدن تقریبا مشابه هم است.با این تفاوت که بر روی برخی اندامها مثل لب و گونه برای برجسته کردن گونه و بزرگ کردن لب باید روغن به آرامی ماساژ داده شود.اما برای برخی اهداف دیگر مثل بزرگ کردن آلت جنسی مردان یا برای افزایش سایز سینه و بزرگ کردن باسن باید ماساژ روغن با مقداری فشار بیشتر انجام شود تا ضمن آنکه روغن به صورت کامل جذب پوست می شود، خون رسانی به این ناحیه نیز بیشتر انجام بگیرد.این ماساژ باعث افزایش خونرسانی به اندام شده و باعث جذب بهتر و سریعتر روغن به اندام می شود.

توجه داشته باشید که برای نتیجه گیری مناسب از روغن خراطین می بایست مصرف آن به صورت مداوم و در دوره های حداقل 4 ماهه صورت پذیرد.

قطره ی خراطین

مهم ترین عوارض روغن خراطین

هرداروی شیمیایی یا طبیعی بسته به طبع و سیستم ایمنی افراد ممکن است عوارضی هم داشته باشد، که از این میان عوارض داروهای طبیعی به مراتب از نوع شیمیایی کمتر و جبران پذیرتر است. روغن خراطین نیز از این قاعده مستثنی نیست و عوارض روغن خراطین به شرح ذیل می باشد:

  • ایجاد جوش های مقطعی بر روی پوست
  • طول درمان مختلف بسته به سیستم بدنی افراد

لازم به ذکر است که اگر روغن خراطین مورد مصرف اصل بوده و مواد نگهدارنده یا متفرقه نداشته باشد، همین عوارض کوچک را نیز نخواهد داشت. بنابراین می بایست حتما روغن اصل را مورد استفاده قرار دهید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (643 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (110 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (86 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (63 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (49 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (44 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (29 نظر) رهبر معظم انقلاب: من در کلاس اول ابتدایی چشمانم ضعیف بود و تخته سیاه و چهره معلم رو نمی‌دیدم +ویدیو/ از 13 سالگی عینکی شدم (29 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (20 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (16 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (12 نظر) بازیگرانی که در جوانی فوت شده اند + ویدئو با صدای معتمدی سریال گرگ و میش / روحشان شاد چقدر حیف شدن😥 عسل بدیعی، پوپک گلدره و .. (11 نظر) توصیف زیبایِ مژده لواسانی مجری چادری صدا و سیما از امام حسین(ع) با چشمان گریان و صدایی لرزان +ویدیو/ چه تعابیر نابی (9 نظر)
تیتر امروز   
قولی که رهبر معظم انقلاب برای یک دختر خانم دادند/ کلاه صورتی که رهبری هدیه دادند را قاب کرده‌ام
انتصاب دکتر رضا فلاحت به‌عنوان معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی سهند
فال روزانه امروز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 29 تیر 1403
فال ابجد روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 29 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 29 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 29 تیر 1403 + فیلم
دردسر بسته معیشتی دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب برای مردم
هیئت معروف بازیگران و هنرمندان سرشناس ایرانی در تهران/ پاتوق رضا گلزار، بهرام رادان و علیرضا واحدی نیکبخت لو رفت+عکس
تغییر چهره باورنکردنی فهیمه سریال پایتخت/ نسرین نصرتی از فهیمه تا حکیمه در انتهای شب
بازیگران و هنرمندان مشهوری که در عروسی شاهانه آمبانی حضور داشتند/ از شاهرخ خان و همسرش تا خواهران کارداشیان با لباس های چشم نواز
قاب زیبایی از فریبا کوثری، عمره سریال "مختارنامه"، در کنار برادر و مادر خوش خنده و پرانرژی اش/ گلدوزی های مانتو مجلسی اش چقدر زیبا و خاصه!
(ویدئو) فوت کوزه گری برای خوشمزه ترین نذری ماه محرم!/فرمول «قیمه نذری» با ادویه های مخصوص آشپز هیئت امام حسین
یادی کنیم از آخرین عکس منتشر شده از بازیگران جوان فوت شده در کنار فرزندان ناز و بانمکشان/ واقعا جگر آدم آتش میگیره واسه بچه‌های دل سوختشون
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان