دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / دنیای مد و زیبایی / لباس عروس و مجلسی /

لباس حیرت‌انگیز کایلی جنر با شیر غول پیکر در فشن شو پاریس، خشم جهان را بر انگیخت! 

شنبه، 08 بهمن 1401
ساعدنیوز: لباس عجیب کایلی جنر در فشن شو شیاپارلی منتقدان زیادی را در پی داشت. در ادامه به این رویداد عجیب می پردازیم. همراه ما باشید.

اوت کوتور در پاریس جشنی از صنعتگری - و یکپارچگی - است، زیرا برترین خانه های مد جهان برای به نمایش گذاشتن طرح های مفهومی بالا با یکدیگر رقابت می کنند که هر کدام خیره کننده تر و قانون شکنی تر از قبل هستند. اغلب، می تواند داستان مشابهی با افراد مشهور و افراد اجتماعی در ردیف اول باشد. و قطعاً در نمایش شیاپارلی در روز دوشنبه، یک رویداد پر ستاره و برافراشتن پرده برای هفته پیش رو که در پتی کاخ برگزار شد، چنین بود. دوجا گربه خواننده و خواننده رپ آمریکایی را در نظر بگیرید که با نیم تنه ابریشمی زرشکی، کاسه ای همسان از آرنج هایش و دامن مدادی بافتنی که از مهره های چوبی لاکی چکه می کرد، وارد شد. در نگاه اول او به سختی برای تماشاگران قابل تشخیص بود، دلیل آن وجود 30000 کریستال قرمز سواروسکی بود که صورت، سر و بازوهای او را پوشانده بود که توسط هنرمند آرایشگر پت مک گراث و تیمش در طول تقریباً پنج ساعت قبل از آن با دست استفاده شده بود.

جوش و خروش لباس جنجالی کایلی جنر

سپس کایلی جنر، جوان ترین و ثروتمندترین فرزند قبیله کارداشیان بود که به تماشاگران پیش نمایشی خروشان از بقیه مجموعه ارائه داد تا در قالب لباس مخملی مشکی و تنگ مشکی او - که با یک شیر غرغرو غول پیکر فوق العاده واقعی تمام شده بود. سر چسبیده به سینه اش، ساخته شده از فوم، پشم و خز مصنوعی.

دایره جهنم و تاکسیدرمی حیوانات در فشن شو شیاپارلی

برای مجموعه بهار 2023، دانیل روزبری، مدیر خلاق شیاپارلی، در یادداشت های نمایش گفت که او از "دوزخ" دانته و 9 دایره جهنم الهام گرفته است. برای زنده کردن جهنم (احساس رایج تر از آنچه انتظار می رود در نمایشگاه های مد)، طراح سه قیافه ایجاد کرد که حول تاکسیدرمی مصنوعی حیوانات از این شعر تثبیت شده بودند - و سه سوپر مدل را برای پوشیدن آنها به خدمت گرفت. بنابراین، شالوم هارلو با یک لباس پلنگی سیاه و سفید بدون بند، باند فرودگاه را دنبال کرد، ایرینا شایک تنوعی از لباس شیر خانم جنر را پوشید و نائومی کمپبل با یک کت خز مصنوعی مشکی غول پیکر به سمت پایین رفت. شانه او (بسیار اغراق آمیز).
ستاره های دیگر، از جمله افراد مورد علاقه معمول مد مانند دایان کروگر و کریستین کوین از سریال نتفلیکس «فروش غروب» حضور داشتند. چه پوشیدند؟ چه کسی می داند یا اهمیت می دهد: در بازی افراد مشهور که توسط خانه های مد لباس می پوشند تا حداکثر توجه رسانه ها را به خود جلب کنند، برندگان همه چیز را می گیرند.

کایلی جنر می داند که چگونه یک ورودی درست کند. این ستاره واقعیت 25 ساله، روز یکشنبه در شوی شیاپارلی در هفته مد پاریس با یک لباس مشکی مخملی بدون بند که دارای یک کپی از سر شیر به اندازه واقعی روی تنه او بود، شرکت کرد. مادر دو فرزند ظاهر جسورانه خود را با کمربندهای مشکی Schiaparelli با انگشتان طلایی تکمیل کرد. کایلی تنها کسی نبود که ظاهر شیر را تکان داد، زیرا در قسمت عقب آن نیز بند هایی به سبک کرست وجود داشت. در داخل، ایرینا شایک با یک لباس مشکی تک آستین مشابه که در بالا نامتقارن بود و یک شانه برهنه را نشان می داد، به باند فرود آمد. کایلی جنر ظاهر زیبایی مورد علاقه خود را برای یک شب بیرون آورده است روز دوشنبه، کایلی از طراح و مدیر خلاق Schiaparelli، دانیل رز بری، برای تجربه منحصر به فرد مد تشکر کرد.

بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز یک پلتفرم برای افزایش آگاهی و اطلاعات شما در زمینه مد و فشن است ما در کنار شما هستیم تا بهترین ها را با یکدیگر تجربه کنیم. برای پیگیری جدید ترین اخبار، ترند های مد و فشن و تحلیل استایل سلبریتی ها با بخش فرهنگ و هنر ساعد نیوز همراه باشید.


34 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز دوشنبه 17 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه ها
مهتاب
11 ماه پیش

😂😂😂
پاسخ
علی
1 سال پیش

چقدر جالب و پرمفهومه لباسش آفرین میگه شیر مادر بهترین غذا برای کودکه
پاسخ
دیدگاه خود را ثبت نمایید
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
مراحل سابمیت مقاله
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
مراحل اکسپت مقاله
گام به گام مراحل چاپ کتاب
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
چاپ فوری مقالات علمی پژوهشی
سابمیت مقاله چیست؟
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟
هزینه استخراج مقاله ISI از پایان نامه