لیفت صورت با  اندوتاین چه مزایایی دارد؟

  یکشنبه، 16 آذر 1399   زمان مطالعه 6 دقیقه
لیفت صورت با  اندوتاین چه مزایایی دارد؟
لیفت اندوتاین، کشیدن ابرو، کشیدن چشم با نخ و هر اسم دیگری که برای این شیوه از لیفتینگ صورت وجود دارد، در نهایت، باعث ایجاد چهره‌ای جوان‌تر در افراد خواهند شد. لیفت چشم با نخ، یک روش مطمئن و ایمن برای از میان برداشتن خطوط دور چشم و رفع آثار پیری از این ناحیه می‌باشد.

لیفت میانی صورت با اندوتاین(Endotine):

لیفت میانی صورت با اندوتاین زیر عضله . این روش موجب تجمع بافت افتاده در ناحیه گونه ها و نمای برجسته ترگونه ها بدون تزریق هیچگونه فیلر یا چربی می شود.

لیفت ابرو وصورت با اندوتاین(Endotine):

لیفت ابرو و صورت با اندوتاین تنها روشی است که ماندگاری بالا داشته و شما بعد از گذشت سالها نتایج جراحی لیفت صورتتان را خواهید داشت. لازم به توضیح است در سایر روشها ماندگاری حداکثر ۱۲-۱۶ ماه بوده و در انتهای سال دوم اثری از لیفت قابل مشاهده نیست.تنها روش ماندگار لیفت با اندوتاین میباشد.لیفت صورت و ابرو با اندوتاین بدون برش قابل دید و ریزش موی محل لیفت. ماندگاری لیفت با اندوتاین چندین برابر لیفت معمولی بوده و می توانید سالها از نتایج این عمل لذت ببرید .تنها راه موجود استفاده از اندوتاین حین عمل است.

لیفت صورت با اندوتاین چه مزایایی دارد؟

لیفت اندوتاین، کشیدن ابرو، کشیدن چشم با نخ و هر اسم دیگری که برای این شیوه از لیفتینگ صورت وجود دارد، در نهایت، باعث ایجاد چهره ای جوان تر در افراد خواهند شد. لیفت چشم با نخ، یک روش مطمئن و ایمن برای از میان برداشتن خطوط دور چشم و رفع آثار پیری از این ناحیه می باشد. عمل لیفت اندوتاین، بر خلاف انواع روش های لیفت صورت با جراحی، دوره نقاهت بسیار کمتری در پی داشته و بیمار می تواند چند روز بعد از عمل به روند عادی زندگی خود بازگردد. صورت و به خصوص چشم ها، بخشی از نواحی بدن هستند که تاثیر بسیار زیادی در افزایش یا کاهش جذابیت زنان و مردان دارند. چشمانی که پوست اطراف آنها صاف و بدون خط و چین و چروک باشند، قبل از هر چیز باعث افزایش اعتمادبه نفس اشخاص می شوند.

از این رو، کشیدن چشم با نخ، کشیدن ابرو و در نهایت لیفت صورت با نخ، به سبب عوارض بسیار کمی که دارد، یکی از روش های مطلوب و مطمئن برای ایجاد تاثیرات مثبت در روحیه و انگیره اشخاص می باشد. از طرف دیگر، کشیدن چشم با نخ و لیفت صورت با نخ می تواند زمینه ساز بهبود روابط اجتماعی فرد نیز شود؛ چرا که خوشبختانه یا متاسفانه، زیبایی افراد یکی از معیارهای مهم در تصمیم گیری انسان ها برای ایجاد ارتباط می باشد. کشیدن ابرو، لیفت صورت با اندوتاین و بالا کشیدن پوست، مزایای به خصوص دارند که می توان آنها را در عناوین ذیل خلاصه کرد.

اولین مزیت لیفت صورت با اندوتاین: جوان سازی صورت

جوان سازی چهره، اولین مزیت و تاثیر مثبتی است که لیفت اندوتاین یا لیفت صورت با نخ دارد. به طور کلی هدف از انجام انواع عمل های لیفت صورت با جراحی، لیفت صورت با لیزر، کشیدن چشم با نخ، جراحی زیبایی پلک و جراحی چشم مصری، ارتقای پارامترهای مربوط به زیبایی چهره می باشد. در عمل های مربوط به کشیدن ابرو و لیفتینگ صورت، عضلات و بافت صورت سفت و محکم شده و باعث جوان سازی پوست صورت می شود. البته جالب است بدانیم که کشیدن چشم با نخ، جراحی چشم مصری و عمل های جراحی زیبایی پلک، نتایجی به دنبال دارند که علاوه بر ایجاد زیبایی، ممکن است در مواردی حتی به بهبود وضعیت بینایی فرد نیز کمک زیادی کنند.صورت

دومین مزیت لیفت اندوتاین: رفع شل شدگی و افتادگی پوست

عمل لیفت اندوتاین و کشیدن چشم با نخ باعث رفع شدن علائم افتادگی و شل شدگی پوست صورت می شوند. لیفت اندوتاین در صورتی که به شیوه اصولی و تحت نظر یک پزشک متخصص حرفه ای انجام شود، با برداشته شدن پوست اضافه و بالا کشیدن پوست می تواند پژمردگی، شل شدگی و افتادگی اطراف چشم، شقیقه و پیشانی را برطرف نماید. لیفتینگ صورت با اندوتاین در صورتی که به همراه لیفت صورت با جراحی یا لیفت صورت با لیزر انجام شود و همراه با بازسازی ساختار تحتانی صورت باشد، نتایجی خیره کننده در پی خواهد داشت.

سومین مزیت لیفت اندوتاین: بهبود خطوط صورت

تکنیک ها و شگردهای نوین در بالا کشیدن پوست یا لیفتینگ صورت قادر هستند بافت های ساختار زیرین پوست صورت را نیز کشیده و به آنها استحکام ببخشند. لیفت اندوتاین در مقایسه با روش های قدیمی تر لیفت صورت با جراحی یا لیفت صورت با لیزر، نتایجی بسیار طبیعی تر به ارمغان می آورند. در نهایت، می توان مزایای صرف هزینه اندوتاین برای بالا کشیدن پوست را در گزینه های زیر خلاصه کرد:

  • لیفت اندوتاین روشی بسیار ساده و سریع برای بالا کشیدن پوست است.
  • استفاده از روش لیفت اندوتاین دارای ماندگاری طولانی مدت می باشد.
  • برش ها و زخم های ایجادشده در لیفت اندوتاین بسیار کم و ناچیز هستند.
  • درد و کبود ی های ناشی از لیفت اندوتاین بسیار اندک هستند.
  • ریزش مو در محل لیفت اندوتاین به ندرت اتفاق می افتد.
  • برای انجام لیفت اندوتاین و بالا کشیدن پوست با نخ، به بی حسی کمتری احتیاج است.
  • احتمال بروز حساسیت در لیفت اندوتاین چیزی حدود صفر است.
  • در مقابله با هزینه اندوتاین، این روش دارای نتایج بسیار طبیعی و رضایت بخشی است.
  • لیفت اندوتاین را می توان به صورت همزمان برای بالا کشیدن پوست، لیفت ابرو، رفع چین و چروک و خط اخم استفاده کرد. بنابراین، می توان با یکبار صرف هزینه اندوتاین، چندین نتیجه مطلوب را کسب کرد.
  • لیفت اندوتاین در مقایسه با لیفت صورت با جراحی یا لیفت صورت با لیزر، دوره نقاهت کمتری را در پی خواهد داشت. بسیاری از روش های لیفت صورت با جراحی، عوارض شدیدی در پی دارند و دوره نقاهت آنان نیز طولانی می باشد. هر چند این عوارض در لیفت صورت با لیزر کمتر به چشم می خورند.
  • لیفت اندوتاین در برخی موارد می تواند نتایج حاصل از جراحی زیبایی پلک (رفع افتادگی پلک بالا) را نیز در پی داشته باشد. بنابراین بهتر است پیش از اقدام به جراحی زیبایی پلک، درباره لیفت اندوتاین نیز تحقیقاتی به عمل آورید.

پس از لیفت صورت با اندوتاین، چه تغییری حاصل می شود؟

اگر لیفت صورت با اندوتاین را نزد یک فوق تخصص جراحی پلاستیک، دارای تجربه و مهارت بالا انجام دهید، معجزه آن را خواهید دید. معمولا نتیجه نهایی این جوان سازی، بعد از ۳ ماه به خوبی خود را در چهره شما نشان خواهد داد. گونه های افتاده شما، بلند می شود و به سر جای خود برمی گردد؛ همچنین گونه ها پرتر و برجسته تر خواهد شد.از سوی دیگر افتادگی در پوست صورت، بسته به میزانی که برای چهره شما مناسب بوده است، تبدیل به انحناهای طبیعی خواهد شد. پس از لیفت صورت با اندوتاین، در آینه چهره خودتان را گویی در ۱۰ یا ۱۵ سال قبل، خواهید دید.

آیا برای رفع افتادگی صورت، اندوتاین انتخاب مناسبی است؟

لیفت صورت با اندوتاین از بسیاری روش های درمانی دیگر، موثرتر و ماندگارتر است. با بهره گیری از مواد درجه یک و مراجعه به جراح متخصص، بالا کشیدن پوست صورت با اندوتاین بیش از ۷ تا ۱۲ سال ماندگار خواهد بود.هنر اندوتاین جمله چو گفتی، عیبش نیز بگو! شاید تنها چند نکته منفی قابل ذکر وجود داشته باشد که البته در همه افراد دیده نمی شود. یکی اینکه روش کشیدن پوست گاهی نتایج ماندگارتری دارد هرچند عمل سنگین تری نسبت به لیفت با اندوتاین است. دیگر اینکه کمی حساسیت و ریزش مو در محل بخیه گزارش شده است که با مراقبت های بعد از عمل، قابل کنترل خواهد بود.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
پربازدید شدن نمای بیرونیِ منزل شخصی رهبر معظم انقلاب+عکس/ نمایی سیمانی با آیفونی قدیمی و درب خانه ای ساده و بدون زرق و برق (540 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (421 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (203 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (121 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (121 نظر) نوزاد بانمک و خوشگل المیرا شریفی مقدم مجری خوش اخلاق صداوسیما سر سفره ساده عید/ پروفیل یک مادر مهربون+عکس (31 نظر) خلاقیت پدر ایرانی در ثبت اولین عکس متفاوت از پسرش حماسه ساز+عکس/کل آتلیه های شهر زیر سوال رفت...🤣 (19 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (14 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) نگاهی به کیک تولد قلبی شکل مادر عینکی سردار آزمون ؛ انتخاب کیک سوپر استار فوتبال منحصر بفرد است (6 نظر) حضور رهبر انقلاب پای صندوق رأی بدون عصا و ایستاده و سرحال در سن 85 سالگی / چون تو را نوح است کشتیبان، غم مخور (6 نظر) (عکس) گریه های تلخ نسرین مرادی، فریده سریال نون خ در روز تشییع پیکر همسر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی (4 نظر)
تیتر امروز   
فال روزانه امروز جمعه 15 تیر ماه 1403
فال شمع روزانه امروز جمعه 15 تیر 1403
فال انبیاء روزانه جمعه 15 تیر ماه 1403
فال قهوه با نشان روز جمعه 15 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز جمعه 15 تیر 1403 + فیلم
پزشکی قانونی پس از 5 سال نظر داد: مرد همسرکش، جنون دارد
فال ابجد روزانه جمعه 15 تیر 1403
نام واقعی الهام حمیدی که اصلش زیباتر است/ خانم بازیگر یک عمر اشتباه خودش را معرفی کرد
مهمترین مساله پیش روی نهمین رئیس جمهوری ایران چیست؟
رشد مشارکت به سود پزشکیان است یا جلیلی؟
همسر رهبر معظم انقلاب: من خواهر آقای هاشمی رفسنجانی هستم/ترفند خلاقانه رهبر و همسرشان برای دیدن هاشمی رفسنجانی در زندان سیاسی
بتول خانم یک تنه آمار مشارکت روستا را بالا برد / رای‌های خاموشی که در مغازه کوچکش زنده کرد
عجیب ترین تابستانی که با برف و یخبندان آغاز شد! برف و سرمای تابستان 3 نفر را کشت
جشن فارغ‌التحصیلی پزشکان آینده کنار امام رضا(ع) + فیلم و عکس
رونمایی از فونت اختصاصی دانشگاه شریف با هدف ارتقای هویت بصری
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...