دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / گردشگری /

معرفی جاذبه های پل خلیج سانفرانسیسکو-اوکلند در آمریکا 

پنجشنبه، 24 فروردین 1402
پل گلدن گیت سانفرانسیسکو بعد از مجسمه آزادی آمریکا نماد آمریکای مستقل و آزاد هستند. اوجِ شکوه معماری این پل تا آنجا می‌رسد که با گذشت حدود 100 سال از ساختش، همچنان شاهرگ و نقطه حیاتی آمریکا در حمل و نقل داخلی است.

پل خلیج سانفرانسیسکو-اوکلند (به انگلیسی: San Francisco – Oakland Bay Bridge) که به‌طور محلی با نام پل خلیج (Bay Bridge) شناخته شده است، یک پل معلق دو عرشه‌ای در سانفرانسیسکوی آمریکاست که اوکلند و مرکز سانفرانسیسکو را به هم متصل می‌کند. بی بریج در 12 نوامبر 1936 گشایش یافت، و یکی از بزرگترین دهانه‌های دنیا را دارد. این پل دو دهانه شرقی و غربی دارد و طول کلی آن 7،18 کیلومتر است. عرض این پل با داشتن 5 مسیر حرکت 17،5 متر می‌باشد.این پل روزانه 270 هزار وسیله نقلیه را روی دو عرشه خود جابجا می‌کند. اتومبیل‌ها در عرشه بالایی از شرق به غرب و در عرشه زیرین از غرب به شرق حرکت می‌کنند.

دیدن چراغ های پل خلیج سانفرانسیسکو-اوکلند

رفتن به دیدن چراغ ها یکی از بهترین چیزهایی است که در شبانه روز در سانفرانسیسکو انجام می شود . این ها بعضی از بهترین مکان ها برای دیدن آنها هستند:

  • در کنار Embarcadero بین ساختمان کشتی و پل، به خصوص از پایان Pier 13.

  • انتهای Pier 39 بیشتر دور است، اما همچنین دوست داشتنی است.

  • شما می توانید از نور بالای بالای تلگراف هیل در برج کویت نگاه کنید.

  • از سمت جزیره گنج جزیره، شما می توانید تمام طول و خط افق سان فرانسیسکو را ببینید.

  • آنها را از بالا در بالای رستوران مار و نوار در هتل بین المللی مارک هاپکینز مشاهده کنید.

  • از سرزمین مارین، شما می توانید پل گلدن گیت و پل خلیج را در همان زمان ببینید. به نقطه بالا در Hawk Hill رانندگی کنید.

  • از Twin Peaks، شما می توانید نور خلیج را ببینید و همچنین مشاهده کل شهر را نیز ببینید.

چرا خورشید چراغ آغاز شد؟

قبل از سال 2014، پل خلیج سانفرانسیسکو همواره پشت سر پل گلدن گیت در سراسر خلیج برگزار شد، مانند یک بوم که در انتظار یک نقاش بود نشسته بود.

هنرمند لئو ویلیارال برای 75 سالگرد باریک پل، دورنمای غیرمعمول قدیمی را به بزرگترین مجسمه نور LED تبدیل کرد. Villareal در بین المللی برای مجسمه های سبک خود شناخته شده است، 1.8 مایل از چراغ های درخشان، سفید و انرژی صرفه جویی در کابل های عمودی پل نصب شده است. این یک پروژه برجسته بود که هشت برابر بیشتر از نورپردازی سالگرد 100 ساله برج ایفل بود.

نصب اولیه برای دو سال گذشته طراحی شده است. سپس به عنوان Illuminate Arts می گوید: "... چیزی عجیب و غریب رخ داده است - جهان فک جمعی خود را کاهش داده است. پاسخ به چراغ های خلیج چنان فراگیر و عمیق است که راه فراتر از خود را روشن کرده است." در پایان این دو سال، همه آنها می خواستند که آنها را برگردانند. روشنایی هنر 4 میلیون دلار را برای ساختن یک میز ثابت ثابت کرد و در ماه ژانویه 2016 به خوبی بازگشت.

برای لذت بردن از پل با دوچرخه و یا پیاده روی ، دوچرخه 4.4 مایل و پیاده روی را پیاده کنید. این در Oakland شروع می شود و در سمت جنوب پل اجرا می شود. ویستا نقطه در Yerba Buena Island دارای نیمکت است که می توانید نفس خود را بکشید، تظاهر کنید که این دیدگاه است که آن را دور برداشت و نه بیش از حد. خوشبختانه همه ی این ها به سمت پایین حرکت می کنند.

شما همچنین می توانید ادر یا Lyft را به نقطه وستا و سوار یا دوچرخه سواری آن را یک راه. از 9 Hillcrest Rd، San Francisco، CA به عنوان مقصد استفاده کنید، که آدرس چهارراه دریایی 9 در نزدیکی نقطه ویستا است.

پل گلدن گیت در ورودی خلیج سانفرانسیسکو به عنوان نمادی از خلاقیت و قاطعیت آمریکا شناخته می شود که در دوران رکود بزرگ اقتصادی آمریکا ساخته شد. پلی که از همان ابتدا مخالفان سرسختی داشت امروزه جزو محبوب ترین نمادهای بین المللی است که شکوه واقعی معماری را به نمایش گذاشته و شاهرگ و نقطه حیاتی در حمل و نقل آمریکا به شمار می رود که سالانه حدود 40 میلیون وسیله نقلیه از آن استفاده می کنند.

خلاصه

پل خلیج سان فرانسیسکو (San Francisco Bay Bridge) که مردم بومی آن را با نام‌های پل خلیج سان‌فرانسیسکو-اوکلند، پل خلیج و پل امپراتور نورتون نیز می‌شناسند، مجموعه‌ای از پل‌ها است که در خلیج سان فرانسیسکو، در ایالت کالیفرنیای آمریکا قرار دارد. با بیش از هفت کیلومتر طول، از این پل به‌عنوان یکی از طولانی‌ترین پل‌های آمریکا و جهان یاد می‌شود. این پل مرکز شهر سان فرانسیسکو را به شهر اوکلند متصل می‌کند و توانایی حمل 260 هزار وسیله نقلیه را در دو عرشه‌ی خود دارد. با افتتاح در سال 1963، این پل دارای یکی از بزرگترین دهانه‌های دنیا است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز پنجشنبه 28 تیر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
جدیدترین ژست عاشقانه المیرا دهقانی و همسر قدبلند و خوش‌تیپش در مکانی با بافت سنتی و قدیمی/ ظاهر شدن خانوم بازیگر با استایل ساده و بدون آرایش
چگونه پایان نامه را به کتاب تبدیل کنیم؟
محاسبه آنلاین هزینه چاپ کتاب
ویدیو/ "حسین ثابت بکتاش" مالک هتل داریوش: دوران دانشجویی روزنامه می‌فروختم/ اولین هتل خودم را در جزایر قناری که فقط بز وحشی داشت، ساختم
ویراستاری تخصصی مقاله
کپسول خودکشی هم ساخته شد+عکس/ وقتی دکمه را فشار دادید دیگر امکان تغییر تصمیم نیست
هزینه چاپ یک کتاب
(تصاویر) 5 تا از پرندگانی که شگفت انگیزترین چشمان جهان را دارند/ احتمالا مژه مصنوعی رو از دومی الهام گرفتن، فقط ببین چه مژه‌هایی داره👌
وقتی رونالدو همه ی عروسک های لوناپارک رو با گلزنی برای همسرش جورجینا جایزه گرفت / جورجینا مثل بچه ها ذوق زده شد 😍
آیتک سلامت با پوشیدن مانتو کوتاه طرح سنتی و شلوار بگ استایلی جذاب مناسب خانوم های قد بلند ساخته است +عکس