معروف ترین برند های ایمپلنت دندان در جهان

  پنجشنبه، 06 آذر 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
معروف ترین برند های ایمپلنت دندان در جهان
ایمپلنت‌های دندان بهترین جایگزین دندان‌های از بین رفته محسوب می‌شوند و مزیت اصلی آنها ایجاد ظاهری مشابه دندان‌های طبیعی محسوب می‌شود. مزایای بسیار ایمپلنت‌های دندان پزشکی، آنها را به بهترین گزینه طولانی مدت جهت حفظ زیبایی خنده‌های افراد تبدیل می‌کند.

ایمپلنت های دندان بهترین جایگزین دندان های از بین رفته محسوب می شوند و مزیت اصلی آنها ایجاد ظاهری مشابه دندان های طبیعی محسوب می شود. مزایای بسیار ایمپلنت های دندان پزشکی، آنها را به بهترین گزینه طولانی مدت جهت حفظ زیبایی خنده های افراد تبدیل می کند. به علاوه، نرخ موفقیت این روال درمانی ۹۸ درصد است و آن را به یکی از موفقیت آمیزترین درمان های موجود تبدیل می کند..

انتخاب بهترین نوع ایمپلنت دندان

ایمپلنت های دندان پزشکی معمولا از تیتانیوم ساخته می شوند. تیتانیوم ماده ای است که با ساختار بیولوژیک بدن سازگاری دارد و بدن آن را پس نمی زند و می تواند به خوبی به صورت پایه ای برای دندان جدید عمل کند.

تولید کننده های مختلف، ایمپلنت های متفاوتی برای موقعیت های بالینی مختلف تولید می کنند. بعضی از ایمپلنت های دندان، کوتاه و چاق هستند، بعضی دیگر باریک هستند، زیرا این ایمپلنت ها باید به شکل مناسبی در میان دندان های جلویی قرار گیرند. بعضی به سرعت در بدن جا می افتند، بعضی دیگر نیز به راحتی سوار می شوند.

پیشنهاد اصلی این است که با دندان پزشک خود در این رابطه مشورت کنید و بستگی به این که چه موقعیتی دارید، انتخاب مناسب برای دهان خود را مشخص کنید.

معروف ترین برند های ایمپلنت دندان در جهان

۵ کارخانه مورد اعتماد و مشهور در زمینه ساخت ایمپلنت در سراسر جهان در حال حاضر بیش از ۱۵۰ کشور در جهان اجزاء ایمپلنت دندان را تولید می کند اما مشهورترین و پر فروش ترین آنها استرومن و نوبل بیوکر است. دیگر شرکت های تولید کننده ایمپلنت دندان در درجه دوم قرار دارند. باید توجه داشت که سیستم های ایمپلنت دندان برای شرایط کلینیکی مختلف طراحی شده است و انتخاب بهترین سیستم ایمپلنت دندان باید توسط متخصص انجام گیرد. با این وجود می توان مهمترین و با کیفیت ترین شرکت های تولید کننده ایمپلنت های دندانی را به ترتیب زیر برشمرد:

• Straumann

• Nobel Biocare (Danaher)

• (Dentsply Sirona (Previously Astra Tech

• Zimmer Biomet

• BioHorizons

تمام این پنج شرکت بیش از ۳۰ سال که در حال تولید ایمپلنت های دندانی هستند و روی افزایش دوام و طول عمر آن با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته ساخت ایمپلنت تحقیقات بسیاری انجام می دهند. به علاوه ایمپلنت ها با کیفیت بسیار بالا در این شرکت و تولید شده و در سراسر جهان توزیع می شوند. تقریباً تمام کشورهای جهان از این ایمپلنت های دندانی استفاده کرده و دسترسی دندانپزشکان برای خرید قطعات و اجزای مختلف ایمپلنت های دندانی از این شرکتها بسیار آسان است.

1. شرکت اشترومن (Straumann )

شرکت استرومن یک شرکت سوئیسی است که ایمپلنت های دندانی مبتکرانه، دقیق و متنوع را برای کاربردهای دندانپزشکی تولید می کند.

2. شرکت نوبل بیوکر Nobel Biocare یا Danaher

دفتر مرکزی شرکت نوبل بیوکر در زوریخ سوئیس قرار دارد که محصولات و خدمات خود را در بیش از 80 کشور جهان عرضه می کند.

3. دنتس پلای سیرونا Dentsply Sirona یا سابق Astra Tech

ایمپلنت های دنتس پلی سیرونا دارای دفاتر فروش متعددی در سراسر جهان است و ایمپلنت های دندانی این شرکت به بیش از 120 کشور جهان صادر می شود.

4. زیمر بیومت Zimmer Biomet

شرکت زیمر بیومت یکی از معروف ترین برند های ایمپلنت دندان در آمریکاست. محصولات با کیفیت و البته گران قیمت این شرکت جزو بهترین ایمپلنت های دندانی تولید شدن در جهان است.

5. بیوهوریزونز BioHorizon

شرکت بیوهوریزون جزو شرکت هایی است که به روزترین و پیشرفته ترین انواع ایمپلنت های دندانی را تولید می کند. از سال 1997 با تاسیس این شرکت در آمریکا توانست با تولید ایمپلنت های مخروطی شکل نام خود را در میان شرکت های سازنده ایمپلنت دندان مشهور در جهان جا بیندازد.

ایمپلنت آسیایی

امروزه ایمپلنت آسیایی فقط محدود به یک یا دو کشور نمی باشد بلکه دیگر کشورها هم به تکنولوژی ساخت قطعات ایمپلنت رسیده اند و توانسته در سطح اول قاره آسیا با برند های مطرح ایمپلنت آسیایی به رقابت بپردازند. هر چند ایمپلنت آسیایی به طور کلی از برندهای درجه 2 به پایین در سطح جهان می باشد. اما با توجه به نزدیک شدن تکنولوژی ساخت ایمپلنت در آسیا به سطح اول دنیا و همچنین رشد سریع علم رسیدن ایمپلنت های آسیایی به جایگاه های بالاتر در سطح یک جهان چندان دور از ذهن به نظر نمی رسد. ایمپلنت کره ای در آسیا در حال حاضر یکه تاز ساخت قطعات ایمپلنت می باشد. ایمپلنت های ایرانی نیز مدتی است وارد این عرصه رقابتی شده اند و به دنبال یافتن جایگاه مناسبی در این بازار رقابتی می باشند

ایمپلنت کره ای

ایمپلنت کره ای با توجه به خدماتی که ارائه می دهند و همچنین قیمت بسیار مناسبی که دارند و علاوه بر همه اینها برای ایرانیان در دسترس بودن قطعات آن، بسیار مورد پسند دندانپزشکان و بیماران قرار گرفته اند.ایمپلنت کره ای اوستم Osstem جزء برند های معروف این کشور می باشد که اولین برندهای تولید کننده ایمپلنت در کشور کره نیز محسوب می باشد که دارای تاییدیه از انجمن غذا داروی آمریکا نیز می باشد. ایمپلنت کره ای ایمپلنتیوم Dentium پرفروش ترین ایمپلنت کره ای است که نوع ساخت آن بسیار ساده برای جراحی می باشد ضمن اینکه قیمت مناسب آن از جمله مزایای ایمپلنت کره ای ایمپلنتیوم می باشد. ایمپلنت کره ای مگاژن Megagen از ایمپلنت های خوب این کشور محسوب می گردد این برند بعد ها توسط شرکت اشترومن خریداری شد. ایمپلنت کره ای دی او DIO که ایمپلنت با قیمت مناسب در کشور کره می باشد.
ایمپلنت کره ای Neo Biotech که به نام سی ام ای هم شناخته می شود این نوع ایمپلنت کره ای دارای کیفیت مطلوبی می باشد که قیمت بسیار مناسبی را دارد. ایمپلنت کره ای یوفیت جزء رده های متوسط ایمپلنت در این کشور می باشد.

ایمپلنت کره ای دنتیس Dentis جزء ایمپلنت های بسیار با کیفیت کشور کره می باشد. که سطح آن به اس ای ال ارتقا پیدا کرده و تنوع سایز های بسیار گسترده ای دارد. ایمپلنت کره ای دنتیس قابل رقابت با برندهای ایمپلنت اروپایی نیز می باشد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (636 نظر) همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (566 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (223 نظر) تدارکات ساده رهبر معظم انقلاب برای پذیرایی کردن از مهمانانش+عکس/از قند و چای گرفته تا بشقاب کوچک از شیرینی نارگیلی برای کسانی که قند دوست ندارند (127 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (31 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (17 نظر) نگاهی به چیدمان زیبای طاقچه خانه سید احمد خمینی با آینه سنتی، قرآن و گل های رز/ چه سلیقه هنری خاص و متفاوتی+عکس (16 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (13 نظر) رخت عزای متفاوت فرزاد حسنی، داوود سریال قطب شمال در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (9 نظر) چهره غمزده علیرضا کمالی، احسان سریال لحظه گرگ و میش در مراسم تشییع حسام محمودی/ برای مُردن خیلی جوون بود+عکس (9 نظر) جشن تولد عاشقانه و خلوت 50 سالگی همسر جراح شیلا خداداد/ مثل همیشه شیک و باکلاس+عکس (7 نظر) (عکس) خلاقیت یک هنرمند خوش ذوق با سنگ های موجود در طبیعت/هزار آفرین به این ذهن خلاق (7 نظر) مهر و امضای جذاب باستانی پادشاهان ایرانی!/ از داریوش و کوروش تا نادرشاه افشار (7 نظر) خلاقیت منحصر بفرد یک قناد حرفه ای در پخت کیک سه بعدی با الهام از فرش ایرانی / هنر نزد ایرانیان است و بس... (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
منتخب روز   
سکانسی از سریال پُرحاشیه این روزها؛ زمین خوردن ثریا در سریال در انتهای شب/ شما چه حِسی داشتین؟ تئوری رنگ قرمز ناگهانی در دکوراسیون منزل ؛ به دیزاین خونتون یه چیز قرمز اضافه کنین تا تاثیرشو ببینین (عکس) استایل کُت و شلواری محمود احمدی نژاد در خیابان/ ذکر گفتن آقای سیاست مدار در حال پیاده روی بازی های مادرانه مینا مختاری همسر بهرام رادان با پسر تُپُل و مُپلش/ چه شیطون شده جان کوچولو ویدئویی از خانه ابدی آیت الله آل هاشم و گریه های جگر سوز پدر روحانی شهید/ روحش شاد و یادش گرامی مجید واشقانی پرسپولیس را با خاک یکسان کرد/ افشاگری آقای بازیگر از تاکتیک پرسپولیس برای قهرمانی در حضور پورعلی گنجی افشاگری عادل فردوسی پور از گول مالیدن سر خواهر برادر کوچکترش/ از شما خیلی خیلی بعید بود!! شعری که استاد شهریار با خواندن آن اشک ریخت و تا آخر به صورت گریان ادامه داد/ طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند سکانس غَش آور از سریال 3 در 4 با هنرنمایی علی صادقی/ ایشون اول نمک بودن بعدا دست و پا در آوردن! زنی که قهرمان زلزله کاشمر شد! / این است زن شجاع ایرانی ...