مزایا و امکانات خودروی پژو 508

  یکشنبه، 30 شهریور 1399   زمان مطالعه 7 دقیقه
مزایا و امکانات خودروی  پژو 508
تجربه رانندگی در پژو ۵۰۸ به مدد یک موتور توانمند و همچنین سیستم‌های جانبی که بر روی آن نصب‌شده است شامل سیستم‌های ترمز و پایداری و همچنین سیستم کمک در سربالایی‌ها یک تجربه خوب و موفق است. کافی است شما با تمام توان پا را بر روی پدال گاز فشار دهید تا خودرو با تمام توان شمارا در شتاب گیری خوب همراهی کند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، پژو تاکنون نتوانسته در زمینه فروش خودروهای نسبتا لوکس و گران قیمت در بازار ایران موفق ظاهر شود. آخرین تلاش نافرجام فرانسوی ها در این رابطه، واردات محدود پژو 407 بود که با استقبال سرد مشتریان مواجه شد. اما با عرضه 508، پژو دوباره شانس خود را در بازار کشورمان آزمایش کرد. 508 محصول 2011 است که سال 2015 فیس لیفت شد و سرانجام در مدل 2016 برای نخستین بار به ایران آمد. این فرانسوی هرچند چهره جذاب و امکانات خوبی دارد، اما ناچار است با رقبای قدرتمندی مانند سوناتا، اپتیما، کمری و مهم تر از همه با رقیب هم وطنش، یعنی تلیسمان، مواجه شود.

تصویر
طراحی ظاهری پژو 508

طراحی پژو 508

خوب است مقاله 5 دلیل برای اینکه پژو 508 بخریم را با بررسی طراحی این خودرو آغاز کنیم.

شرکت های خودروساز فرانسوی همیشه تولیدکنندگان خوبی درزمینهٔ خودرو بوده اند، ولی در بعضی وقت ها از مدل های خودروهای فرانسوی طراحی ها چندان مناسب نبوده و یا بسیار ساده است که در مقابل رقبا می تواند یک نقطه ضعف به حساب بیاید. خودرو پژو ۵۰۸ جی تی لاین یکی از خودروهای سدان فرانسوی که نمی توان به طراحی آن عیب و ایرادی گرفت و می توان گفت که این خودرو یکی از زیباترین خودروهای سدان وارداتی به بازار ایران در چند سال گذشته است.

طراحی بیرونی پژو 508

طراحی و نمای جلوی خودروی پژو ۵۰۸ بسیار زیبا و جذاب و درعین حال یک زاهدان قدرتمند و خشن را برای این خودرو فراهم آورده است خم های روی کاپوت خودرو به طور زیبایی باعث ایجاد حس قدرتمندی و همچنین زیبایی این خودرو شده اند. در ادامه طراحی جلویی خودرو شاهد چراغ ها و جلوپنجره ای هستیم که در امتداد یکدیگر باعث ایجاد زیبایی چشم نوازی می باشند. آرم شرکت پژو در میانه این جلوپنجره وجود دارد اما در مثل برخی دیگر از مدل ها خودنمایی نمی کند؛ و ظاهراً شرکت پژو سیتروئن در این مدل از خودروی خود تصمیم نداشته است تا شرکت پژو را به رخ بکشد.

اگرچه در طراحی خودرو در قسمت کناری و عقب خودرو دیگر با آن جذابیت های خاص و طراحی ویژه روبرو نیستیم ولی می توان گفت که این قسمت های خودرو نیز در عین ساده بودن دارای زیبایی های ویژه هستند و می توانند باعث جلب توجه بسیاری از افراد گردند.

تصویر
طراحی ظاهری پژو 508

طراحی داخلی پژو 508

در قسمت داخل کابین خودروی پژو ۵۰۸ نیز از طراحی زیبا و چشم نوازی استفاده شده است. محل قرارگیری مانیتور 7 اینچی این خودرو در وسط کنسول داشبورد و همچنین دکمه های مربوط به سیستم های صوتی و تصویری و سیستم تهویه مطبوع خودرو به خوبی در جای مناسبی قرارگرفته اند.

چراغ ها و سیستم آمپرهای داشبورد از طراحی زیبایی استفاده شده است. یکی دیگر از جاذبه های این خودرو در قسمت طراحی داخلی را می توان غربی لک فرمان آن دانست که همراه باروکش چرم در قسمت پایین دیگر انحنا ندارد و به نوعی می توان آن را شبیه به فرمان های مدل D دانست کنسول میانی خودرو نیز دارای دکمه ها و نشانگرهای هستند که می توانند برای هر راننده و سرنشینی جذابیت خاصی داشته باشند.

وجود موتور مدرن و پرقدرت

در مقاله 5 دلیل برای اینکه پژو 508 بخریم باید بدانیم که در خودروی پژو ۵۰۸ جی تی لاین از یک موتور ۱۶ سوپاپ ۱۶۰۰ سی سی خطی مجهز به سیستم توربو شارژ استفاده شده است. این موتور مدرن قدرت تولید ۱۶۳ اسب بخار قدرت در ۶۰۰۰ دور در دقیقه را دارد. با استفاده از این موتور قدرتمند و تکنولوژی جدیدی که در آن استفاده شده است شتاب خودروی پژو ۵۰۸ جی تی لاین یک شتاب واقعاً خوب است که می تواند سرعت صفرتا صد را در مدت زمانی معادل ٨.٩ ثانیه طی کند.

این شتاب برای یک خودروی سدان با این حجم موتور شتاب بسیار مناسبی است که می توانید از رانندگی با آن لذت ببرید. همچنین جعبه دنده ای استفاده شده بر روی این خودرو هم خوانی بسیار زیادی با سیستم پیشرانه این خودرو دارد که باعث می شود علاوه بر کارکرد بالا دارای عمر مفید طولانی نیز باشد؛ اما باید گفت که خودروی پژو ۵۰۸ مانند هم خانواده ایهای قدیم خود از شرایط فنی خوبی برخوردار است و می توانید برای مدت زمان طولانی بدون خرابی و نیاز به تعویض قطعه روی آن حساب کنید.

تجربه رانندگی جذاب در پژو ۵۰۸

تجربه رانندگی در پژو ۵۰۸ به مدد یک موتور توانمند و همچنین سیستم های جانبی که بر روی آن نصب شده است شامل سیستم های ترمز و پایداری و همچنین سیستم کمک در سربالایی ها یک تجربه خوب و موفق است. کافی است شما با تمام توان پا را بر روی پدال گاز فشار دهید تا خودرو با تمام توان شمارا در شتاب گیری خوب همراهی کند. همچنین برای شتاب معکوس جهت توقف نیز می توانید بر روی سیستم ترمز پژو 508 حساب کنید.

سیستم تعلیق این خودرو علاوه بر فرمان پذیری و هندلینگ بسیار مناسب در این خودرو، شرایط مناسبی را در سفرهای مختلف شهری و برون شهری فراهم می نماید تا ایمنی و آسایش سرنشینان در پیچ ها و دست اندازها حفظ شود و فضای کافی داخل کابین نیز باعث شده است تا تمامی سرنشینان بتوانند از فضای مناسب برای نشستن های طولانی استفاده کنند.

ایمنی عالی در پژو ۵٠٨

در بخش ایمنی خودرو بایستی بدانید که خودروی پژو ۵۰۸ از موسسه تست تصادفات اروپا موفق به کسب ۵ ستاره ایمنی شده است. این خودرو به سیستم های ایمنی و امنیتی بسیار خوبی مجهز است که ازجمله مهم ترین آن ها می توانیم به مواردی مانند سیستم ترمز ضد قفل ABS، سیستم کنترل الکترونیکی پایداری خودرو EBD، سیستم کنترل لغزش در سطوح لغزنده، سیستم کنترل پایداری داینامیک، سیستم کمکی در سطوح سربالایی، ترمزدستی برقی، کیسه هوای جلو، کیسه هوای جانبی و کیسه هوای پرده ای جمعاً به تعداد ۶ عدد کیسه هوا، سیستم هشدار هوشمند، قفل مخفی درها و سیستم هوشمند ورود بدون کلید و استارت دکمه ای اشاره کرد.

در قسمت ایمنی تجهیزات مناسبی بر روی خودروی پژو 508 قرارگرفته است و علاوه بر این کیفیت قطعات شرکت پژو سیتروئن باعث می شود تا از عملکرد درست و مناسب این سیستم ها در مواقع لزوم مطمئن باشید.

آپشن ها و امکانات جانبی کامل

در بخش آپشن های رفاهی مقاله 5 دلیل برای اینکه پژو 508 بخریم با توجه به اینکه امروزه خودروهای سدان در حال رقابت با خودروهای شاسی بلند مجهز نیز هستند، بایستی دارای آپشن ها و تجهیزات مناسبی باشند تا بتوانند سطح رضایت مناسبی را برای مشتریان ایجاد کرده و سهم بازار این خودروها را افزایش دهند.

علاوه براین خودروی پژو رقبای سرسختی نیز در این بخش بازار دارد. ولی به جرأت می توان گفت که شرکت خودروسازی پژو سیتروئن درزمینهٔ تولید خودروی پژو ۵۰۸ با موفقیت روبرو شده است. از برخی از امکانات و تجهیزاتی که بر روی خودروی پژو ۵۰۸ جی تی لاین ارائه می شود می توان به امکانات زیر اشاره کرد:

فرمان الکترونیکی هیدرولیک باقدرت متغیر غربی لک فرمان چرمی باقابلیت تنظیم در ۴ جهت تهویه مطبوع اتوماتیک اهرم تعویض دنده در کنسول جلو و اهرم تعویض دنده پشت فرمان صفحه نمایش ۷ اینچی لمسی با رزولوشن بالا سیستم صوتی و تصویری مجهز به سی دی بلوتوث usb و ۸ بلندگو روشنایی در روز چراغ های جلوی اتوماتیک چراغ مه شکن جلو و عقب آینه های جانبی همرنگ با بدنه دارای گرم کن و تاشونده آینه برقی وسط باقابلیت سیستم الکتروکرومیک سانروف برقی رینگ آلومینیومی ۱۸ اینچ اسپرت صندلی های برقی دارای حافظه صندلی راننده تنظیم گودی کمر برقی گرم کن صندلی های جلو هدآپ دیسپلی سنسور هشدار نقاط کور سنسور دنده عقب منظور کاهش باد لاستیک دوربین دنده عقب نوربالای هوشمند


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (331 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (227 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (157 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (56 نظر) رهبر معظم انقلاب: خدا را شکر که آن روزها در منزلمان پنیر نداشتیم! +فیلم (36 نظر) نگاهی به بوفه دکوری خانه پدری رهبر انقلاب؛ بوفه ای چوبی به ظروف چینی گُل سرخ قدیمی (19 نظر) برادر کوچک رهبر معظم انقلاب: صندلی‌های آشپزخانه منزل رهبری پلاستیکی هست؛ ایشان مبل ندارند+ عکس (18 نظر) جشن تولد ساده و خلوت نیما شعبان نژاد، بازیگر برنامه "جوکر 2" و خلاقیت عجیبش برای تزئین میز با شمع استوانه‌ای/مبارکا باشه+عکس (14 نظر) نگاهی به کیک تولد عادل فردوسی پور با خلاقیت شاهکار اُوستا قَنّاد در طراحی و پختش +عکس/مغز طراحش رو باید طلا گرفت (13 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (13 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (10 نظر) کیک سه طبقه با تاج پادشاهی و عینک هشت ضلعی، سلیقه جذاب محسن ابراهیم زاده برای کیک تولد لاکچری و مشکی رنگش+عکس/ مامان و خواهر باکلاسش مهمانهای ویژه مراسم😍 (9 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر) مانتوی تابستانی خاص و مجلسی سپیده بزمی پور برای خانم های شیک پوش /برا ایده گرفتن عالیه+عکس (7 نظر) نگاهی به جشن تولد رویایی و منحصربفرد الناز شاکردوست وسط دریا+عکس/از خلاقیت عکاسی خانوم بازیگر موقع غروب خورشید نمیشه گذشت👌 (7 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز