ساعدنیوز
ساعدنیوز

معرفی 10 اپلیکیشن دانلود از یوتیوب

  سه شنبه، 17 آبان 1401   زمان مطالعه 11 دقیقه
معرفی 10 اپلیکیشن دانلود از یوتیوب
در این مطلب به مبحث مهم دانلود از یوتیوب خواهیم پرداخت. یوتیوب دارای ویدئوهای زیادی است که تجربیات بصری فوق العاده و محتوای با کیفیت بالا را برای کاربران ارائه می دهد. یوتیوب را می توان در صدر محبوب ترین ترین برنامه های مشاهده و به اشتراک گذاری ویدئو در دنیا دانست. در این مطلب با ما در ساعدنیوز همراه باشید.

بدون تردید تماشا کردن ویدئو و فایل های تصویری در آیفون ها و آیپدهای اپل لذت خاصی دارد. امروزه تماشای ویدئو در تبلت ها به شدت رواج یافته و به امری مرسوم تبدیل شده است. طبق آمار به دست آمده، ظاهرا در حال حاضر عده کثیری از کاربران تماشای ویدئو در شبکه های اجتماعی نظیر یوتیوب از طریق آیپد را به تماشای آن از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ ترجیح می دهند.اما همانطور که می دانید دانلود ویدئوهای یوتیوب به طور مستقیم امکان پذیر نیست و بدین منظور باید از نرم افزارها یا اپلیکیشن های خاصی استفاده کرد. به نظر شما بهترین اپلیکیشن هایی که در این رابطه موجود هستند کدام اپلیکیشن ها خواهند بود؟ ما در این مقاله قصد داریم که لیستی حاوی 10 اپلیکیشن برتر و رایگان آی او اسی به منظور دانلود ویدئوهای یوتیوب را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. همانطور که گفته شد، یکی از مشکلاتی که کاربران یوتیوب با آن مواجه هستند؛ دانلود کردن ویدیوها برای مشاهده به صورت آفلاین است، چرا که این برنامه امکان بارگیری مستقیم را به کاربران ارائه نمی دهد. ما در این مطلب به معرفی 10 برنامه دانلود از یوتیوب برای موبایل پرداخته ایم که با استفاده از آنها امکان دانلود کردن فیلم های مختلف به راحتی توسط شما وجود خواهد داشت.

تصویریوتیوب
InsTube برای دانلود ویدیو در یوتیوب

InsTube یک برنامه دانلود ویدیو در یوتیوب است است که از بارگیری ویدئو و موسیقی از بیش از 100 وب سایت از جمله یوتیوب پشتیبانی می کند. شما می توانید فایل های ویدئویی و صوتی را مستقیماً در محل ذخیره دستگاه خود با گزینه ای برای انتخاب وضوح و فرمت فایل ذخیره کنید. این برنامه از موتور بارگیری پیشرفته برای ذخیره فایل ها با سرعت بالا استفاده می کند. و حتی زمانی که به دنبال دانلود همزمان فایل ها هستید، هیچ گونه ناسازگاری در سرعت وجود ندارد. از جمله ویژگی های InsTube می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پشتیبانی از دانلود فیلم های با کیفیت 4K و HD
  • امکان دانلود رایگان موسیقی و فیلم
  • پخش کننده ویدئو و موسیقی داخلی
  • سرعت بالا با فناوری پیشرفته
  • می تواند به عنوان مرورگر برای وبگردی استفاده شود
  • حجم کم
  • مصرف کم داده، باتری و RAM
  • قفل داخلی ویدیو

دانلود فیلم در یوتیوب با استفاده از TubeMate

TubeMate از دیگر برنامه های محبوب برای دانلود فیلم های با کیفیت های مختلف در یوتیوب است. برنامه TubeMate دارای بسیاری از ویژگی های عالی از جمله دانلود کردن ،از سرگیری، دانلود در پس زمینه، بارگیری های متعدد، پخش کننده داخلی و موارد بسیار جالب دیگر است. TubeMate نه تنها به شما امکان می دهد ویدیوها را از یوتیوب بارگیری کنید بلکه از سایر برنامه های معروف پخش ویدیو مانند Vimeo ، Dailymotion و غیره نیز پشتیبانی کرده و امکان استفاده از آنها را فراهم می نماید. از جمله ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با استفاده از آن می توان مکان دلخواه را برای ذخیره فیلم ها در حافظه دستگاه تغییر داد.
  • می توان لیست پخش دلخواه خود را از موزیک ویدئوهای مورد علاقه خود ایجاد کرده و با استفاده از پخش کننده رسانه داخلی آنها را پخش نمود.
  • به راحتی چندین فایل ویدیویی را به طور همزمان بارگیری کرد.
  • به راحتی می توان بارگیری را متوقف کرد و آن را از سر گرفت یا لغو کرد.
  • تبدیل رسانه MP3 برای تبدیل فایل ها به فرمت های مورد نیاز
  • بارگیری فیلم ها در فرمت های MP4 یا FLV و همچنین فرمت AAC
  • تکنولوژی بارگیری پیشرفته

Pure Tuber برای دانلود ویدیو از یوتیوب

اپلیکیشن Pure Tuber یک نرم افزار بدون تبلیغات و پخش در پس زمینه است که می توان با استفاده از آن فایل های ویدیویی موجود در یوتیوب را به راحتی بارگیری کرد. با استفاده از این نرم افزار گزینه های رزولوشن زیادی مانند 720p ، 1080p ، 2K و 4K برای انتخاب وجود دارد. کاربران می توانند فرمت های فایل MP3 و MP4 را به راحتی از Pure Tuber بارگیری کنند. ویژگی بارگیری دسته ای بهترین ویژگی این برنامه است. بنابراین اگر به دنبال بارگیری همه فیلم ها از لیست پخش هستید، Pure Tuber برای شما مناسب است. برای همگام سازی داده های YouTube خود با یک کلیک می توانید با حساب YouTube خود وارد شوید.

Videoder برای دانلود فیلم در یوتیوب

Videoder یکی دیگر از برنامه های دانلود ویدیوهای محبوب یوتیوب برای اندروید است. این برنامه دارای رابط کاربری بسیار روان و ویژگی های جهت یابی آسان است. این برنامه از بارگیری ویدیو از تعداد زیادی وب سایت و برنامه از جمله سایت های رسانه های اجتماعی مانند FB، Twitter و غیره پشتیبانی می کند.

بهترین بخش نرم افزار Videoder این است که لینک های دانلود را مستقیماً بدون باز کردن برنامه Videoder ایجاد می کند، بنابراین تلاش برای جابجایی بین برنامه ها را کاهش می دهد. این برنامه حاوی تبلیغاتی است که می توانید آنها را با خرید افزونه Videoder Premium از فروشگاه Play حذف کنید.

NewPipe برای دانلود از یوتیوب

NewPipe یک نرم افزار رایگان سبک منبع باز رایگان برای دانلود کردن فایل های ویدئویی در یوتیوب است بهترین ویژگی در مورد برنامه NewPipe این است که می توانید آن را بدون هیچ گونه API Google یا سرویس های تحریک کننده Google Play اجرا کنید.

برنامه NewPipe فقط منبع URL وب سایت یوتیوب را جمع آوری کرده و آن را در قالب برنامه نمایش می دهد. اما اگر یک تلفن اندرویدی کم رده با قدرت محدود دارید، این برنامه می تواند بسیار قدرتمند عمل نماید.

NewPipe یک اپلیکیشن مناسب است که به شما امکان می دهد فیلم های Youtube را با حریم خصوصی کامل دانلود نمایید. بهترین بخش این برنامه آن است که به شما امکان می دهد موسیقی را در پس زمینه پخش کنید. از مشخصات این نرم افزار می توان موارد زیر را نام برد:

  • بدون خدمات Google Play اجرا می شود
  • می توانید کیفیت پخش ویدئو را تنظیم و تغییر دهید
  • ویدئو و صدا را با رزولوشن های مختلف بارگیری کنید
  • می توانید ویدیو را به عنوان یک پنجره بازشو برای چند وظیفه پخش کنید
  • پخش ویدئو در پس زمینه
  • سبک است و فضای ذخیره سازی کم و RAM را مصرف می کند

تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را نصب کنید ، فیلم مورد علاقه خود را در یوتیوب باز کنید و روی دکمه اشتراک گذاری ضربه بزنید و سپس روی نماد Videoder کلیک کنید تا پیوندها ایجاد شوند.

توجه : برای رفع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری تلفن همراه خود با مرکز تعمیرات موبایل تماس بگیرید. این مرکز ارائه دهنده خدمات تعمیرات موبایل اعم از تعمیر گوشی آیفون ، تعمیر گوشی سامسونگ ، تعمیر گوشی هواوی و تعمیر گوشی شیائومی می باشد. به علاوه، این مرکز همراه گوشی تعمیر شده، گارانتی تعمیرات و گارانتی اصالت قطعات نیز تحویل می دهد.

SnapTube برای دانلود از یوتیوب

یکی دیگر از محبوب ترین برنامه های بارگیری ویدیوهای یوتیوب برای اندروید اسنپ تیوب است. شما می توانید فیلم ها و MP3 را از یوتیوب، اینستاگرام، فیس بوک، Vine ، Vimeo و غیره دانلود نمایید. این بهترین راه حل برای بارگیری فیلم های جاسازی شده از صفحات وب است. رابط کاربری این برنامه بسیار راحت است و شما می توانید با کمک کلمات کلیدی در کادر جستجو/URL ، فیلم های خود را جستجو کنید. این برنامه از بارگیری های متعدد با وضوح مختلف پشتیبانی می کند. ویگی این نرم افزار شامل این موارد می گردد:

  • بارگیری در چندین رزولوشن
  • بارگیری مستقیم MP3
  • جستجوی ویدئوها با کلمات کلیدی
  • ایمن و استفاده آسان
  • مدیریت بارگیری ویدیوها

VidMate برای برای دانلود از یوتیوب

VidMate بیشتر ترکیبی از نرم افزارهای SnapTube و TubeMate است. این برنامه دارای یک مرورگر داخلی است و دارای تمام ویژگی های اصلی مورد نیاز برنامه دانلود ویدیو است. با استفاده از این اپلیکیشن کاربردی می توانید فیلم ها را به صورت آنلاین پخش کنید یا آنها را به راحتی بارگیری کنید. می توانید فیلم ها را در وضوح های مختلف دانلود نمایید. همچنین بسیاری از ویژگی های دیگر برنامه مانند بارگیری فیلم تنها با یک کلیک وجود دارد. Vidmate یکی از شناخته شده ترین برنامه های کاربردی است که در حال حاضر برای بارگیری فیلم ها و آهنگ ها از سرویس های آنلاین مانند Vimeo ، Dailymotion ، YouTube ، Instagram ، FunnyorDie ، Vine ، Tumblr ، Soundcloud ، Metacafe و تعداد زیادی پورتال چند رسانه ای دیگر در دسترس است.

ویژگی های این نرم افزار شامل این موارد می گردد:

  • بارگیری های متعدد با پشتیبانی از مرورگر داخلی
  • می توانید فیلم ها را بر اساس ژانر، سال، رتبه و نوع فیلتر کنید.
  • رابط کاربر پسند است و استفاده از آن آسان است.
  • تبلیغات کمتر

YT3 Downloader برای دانلود از یوتیوب

YT3 Downloader برنامه ای است که به کاربران امکان دانلود از یوتیوب برای موبایل را می دهد. با این برنامه آنها می توانند فیلم ها و موسیقی های دلخواه خود را از یوتیوب دانلود نمایند. این یک برنامه ساده و در عین حال قدرتمند با بسیاری از ویژگی های عالی مانند رابط کاربری آسان امکان بارگیری با وضوح بالا و پشتیبانی از بارگیری فرمت های فایل MP3 و MP4 را فراهم می کند. فیلم ها با سرعت بسیار بالا در YT3 Downloader بارگیری می شوند.

یوتیوب دانلودر ابزاری عالی برای دانلود از یوتیوب

YouTube Downloader برنامه ای است که به شما امکان می دهد ویدیوهای یوتیوب را به روشی آسان، سریع و روان بارگیری کنید. پایگاه داده یوتیوب را جستجو کنید، یک ویدیو را انتخاب کنید و سپس فرمت و کیفیت خروجی آن را تعیین نمایید. برنامه YouTube Downloader یک ابزار عالی برای دانلود کردن فیلم در یوتیوب است و طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد.

دانلود از یوتیوب با اپلیکیشن YTD Downloader

YTD یک برنامه بارگیری ویدیو و صدا برای اندروید است. با استفاده از این برنامه می توانید به تعداد نامحدود بارگیری از تعدادی از سایت های پخش کننده مانند یوتیوب دسترسی داشته باشید. یک لیست پخش ایجاد کنید و مجموعه رسانه مورد علاقه خود را حفظ کنید. همچنین می توانید برای محافظت از محتوا رمز عبور تعیین کنید. YTD یک برنامه سبک وزن است و بنابراین حافظه زیادی از دستگاه شما را مصرف نمی کند.

دانلود از یوتیوب با خرید اشتراک یوتیوب پریمیوم YouTube Premium

اگر می خواهید بدون این که نیاز باشد برنامه ای روی گوشی موبایل خود نصب کنید؛ به راحتی ویدیو های یوتیوب را در خود برنامه دانلود کنید و در حالت آفلاین هم اپلیکیشن یوتیوب استفاده نمایید؛ پیشنهاد ما به شما خرید اشتراک یوتیوب پریمیوم YouTube Premium است.

شاید برای تان سوال باشد که اشتراک یوتیوب پریمیوم یا YouTube Premium چیست و چه کاربردی دارد؟ باید بگوییم که یوتیوب هم مانند هر پلتفرم اشتراک ویدیوی رایگان دیگری از طریق پخش تبلیغات درآمد زایی می کند.

جالب است که بدانید یوتیوب معمولا قبل از پخش ویدیو 1 الی 2 تبلیغ پخش می کند و در هنگام پخش ویدیو نیز بسته به مدت زمان ویدیو و میزان محبوبیت آن حداقل 1 یا 2 تبلیغ دیگر پخش می کند که می تواند آزار دهنده باشد و لذت دیدن ویدیو را کاهش دهد. اشتراک یوتیوب پریمیوم فاقد هر گونه تبلیغاتی بوده و امکانات دیگری نیز دارد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم :

  • تماشای ویدیو ها بدون تبلیغات
  • حذف بنر های تبلیغاتی زیر ویدیوها
  • دانلود ویدیو و تماشای آن در حالت آفلاین
  • گوش دادن و دانلود موسیقی به کمک یوتیوب موزیک
  • امکان تماشای فیلم و سریال های اختصاصی یوتیوب به کمک YouTube Originals
  • امکان استفاده از یوتیوب در حالت بک گراند : یعنی می توان برنامه یوتیوب را همزمان با سایر برنامه ها استفاده کرد و یا آن را کوچک یا minimize نمود.

در حال حاضر هزینه خرید اشتراک یوتیوب پریمیوم YouTube Premium حدود 60 هزار تومان به ازای هر ماه می باشد که هزینه ای اندک در مقابل خرید اشتراک برای سایر پلتفرم های پخش ویدیو و فیلم می باشد.

دانلود از یوتیوب با ربات تلگرام

یکی دیگر از روش های آسان و کاربردی برای دانلود ویدیو و فیلم از یوتیوب استفاده از ربات های تلگرام است. طرز کار ربات های دانلود از یوتیوب تلگرام به این گونه است که ربات های مذکور با دریافت لینک یا URL ویدیوی یوتیوب ، فایل یا لینک دانلود آن ویدیو در کیفیت های مختلف مانند 360 ، 480 ، 720 ، 1080 و … را برای شما ارسال می کنند.

برخی از مهم ترین و بهترین ربات های دانلود از یوتیوب در تلگرام عبارت اند از :

  • ربات ریموت یوتیوب به آیدی RemoteYoutubedl_bot@
  • ربات یوتیوب دی ایکس به آیدی YouTubeV2DXBot@
  • ربات یوتیوب لوودر به آیدی YproloaderBot@
  • ربات وای تی بی داون به آیدی YtbDownBot@

اگر آیدی این ربات ها را در تلگرام جست و جو نمایید؛ به راحتی می توانید از امکان دانلود ویدیو از یوتیوب آن ها به رایگان استفاده نمایید. البته اکثر این ربات ها برای ارائه خدمات خود و فعال شدن در ابتدا از شما می خواهند که در یک یا دو کانال تلگرامی عضو شوید.

سخن پایانی

با توجه به محبوبیت فراوان برنامه یوتیوب و محتواهای جذاب آن ، روز به روز میزان استفاده از این برنامه بیشتر شده و عده بسیاری خواهان آن هستند که بتوانند ویدیوهای یوتیوب را دانلود کرده تا بتوانند در حالت آفلاین نیز آن ها را تماشا کنند. در این مطلب 10 اپلیکیشن عالی برای دانلود از یوتیوب را به شما معرفی کردیم. امیدواریم که از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید.

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (84 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (76 نظر) قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (76 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (38 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (36 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (35 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (28 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (27 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (25 نظر) سردار سلیمانی: یک دختر دارم که برای خودش چریک است؛ زمان جنگ خواستگاری رفتم و با همسرم ... (24 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (20 نظر) سفره غذای ساده و ناهار صمیمانه رهبر معظم انقلاب در دوران نقاهت بعد از ترورشان همراه مهمانانشان+عکس (19 نظر) صدای بهشتی دو برادر با خوانندگی برای پدر و مادر ناشنوایشان+ویدئو/حنجرشونو فرشته ها بوسیدن+ویدئو (17 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز یک نانوای ارومیه‌ای برای کمک به همشهری ها/ باریکلا به این شعور و درک بالا+عکس (15 نظر) بوی بد واژن: علل، درمان‌های خانگی و روش‌های پیشگیری (15 نظر)
دیگران می‌خوانند   
(ویدئو)سکانس خنده دار خواستگاری قل مراد از فروغ در سریال باغ مظفر/شفیعی جم باز هم ملت رو از خنده روده بر کرد خلاقیت هوشمندانه اُوستا نقّاش برای رنگ آمیزی3 بعدی اتاق کودک/ وقتی استعداد تو خون آدم باشه میشه همین+ عکس فال ابجد روزانه یکشنبه 16 اریبهشت 1403 فال شمع یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 فال روزانه امروز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 فال انبیاء روزانه امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 فال حافظ با تفسیر امروز یکشنبه 16 اردیبهشت 1403 + فیلم فال قهوه با نشان روز یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 نگاهی به کیک تولد 48 سالگی و 2طبقه کریم باقری/ شیک در عین سادگی+ عکس خلاقیت خنده دار مادر ایرانی برای عرض تسلیت به همسایه حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس! شاهرخ‌خان در تهران دستگیر شد عکسی از خانه ابدی علی طباطبایی و پدربزرگش که سنگ قبرشان مشترک است/روحش شاد و یادش گرامی... لحظه هولناک سقوط دکل برق روی یک خودرو وسط جاده؛ انفجار مخزن! +ویدئو نگاهی به خونه زندگی لوکس و دلباز پاشا جمالی، مهیار سریال نون خ+عکس/ چه مبلمان خوش رنگ و باکلاسی😍 فریبا نادری: همسرم منو نمیگرفت تا اینکه گریه و زاری کردم گفتم من جوونیمو برات گذاشتم+ویدئو مادرانگی و بچه داری کیوت حدیث میرامینی، روشنکِ سریال دلنوازان/ ماشالا چه بچه بانمکی+عکس صحبت های خنده دار آقای قرائتی: به رهبر گفتم برای بچه های مدرسه پول بدیم طلبه بیاد نماز بخونه گفت نمیخواد نماز برای خداست گفتم پول تاکسیشو باید بده +ویدئو😂👌 خلاقیت خنده دار مهندس ایرانی در پیوند موفقیت آمیز پیکان به پرشیا حماسه آفرید+عکس/ شرکت بنز باید سازنده اینو استخدام کنه تغییر استایل سامان صفاری، امیر سریال دلدادگان در خیابان اصلا قابل شناسایی نبود+ عکس انتخاب بازیگران منوچهر هادی در فیلم جدیدش بدون حضور یکتا ناصر +عکس/از جواد خیابانی تا حمید گودرزی... نگاهی به سفر رهبر انقلاب به لرستان با ماشین معمولی و فقط با یک راننده/مردم لُر جواهرند +عکس این زن اولین واردکننده تاکسی به تهران بود/ یک تاکسی سهم پسرانی که متاهل می شدند+عکس بدرقه مهدی هاشمی برای رفتن به اوین توسط پدرش هاشمی رفسنجانی +ویدئو (عکس) گریه های تلخ محمود احمدی نژاد در روز تشییع پیکر برادر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است روزی روزگاری 21 مغازه پالان‌دوزی در بازار طهران قدیم+عکس/نعل و میخ؛ ابزار یک شغل پردرآمد محبوب‌ترین سکه طلا در بازار ایران این سکه است آیا فرزندتان یک استعداد استثنایی است؟ به دنبال این نشانه‌ها باشید! راز چهره‌ی نیاکان ما فاش شد / چهره نئاندرتال 75 هزار ساله بازسازی شد! + تصویر معمای جالب ریاضی که از 1000 نفر 1 نفر توانست به آن پاسخ دهد (ویدئو) تمرینات سخت و نفس‌گیر رانندگان فرمول یک! (ویدئو) پایان فضا، راز حل شده یا افسانه‌ای ابدی؟ قبول شدگان ماده 28 پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟ (ویدئو) با رعایت این نکات از آسیب نرسیدن به ماشین خود در فصل گرما اطمینان حاصل کنید (ویدئو) این بار با کمک هوش مصنوعی سیمپسون‌ها پا به دنیای واقعی گذاشتند! بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران ؛ مرعوب نمی شویم نخبه معلول کنکور انسانی بر اثر گاز گرفتگی جان باخت‌ توصیه امام صادق (ع) به پدران و مادران امروز دفاع جانانه محمدحسین میثاقی از بانوان پرسپولیسی هتک حرمت شده / از اون سربندت خجالت بکش ...
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...