میوه برای بوتاکس طبیعی پوست صورت

  پنجشنبه، 20 شهریور 1399   زمان مطالعه 5 دقیقه
میوه برای بوتاکس طبیعی پوست صورت
آجیل میان وعده ای عالی و سالم است که باعث جوانسازی و تازه سازی پوست می شود . بادام منبع عالی ویتامین E است که به مبارزه با آکنه ، پسوریازیس و اگزما کمک خواهد کرد . گردو نیز سرشار از اسید های چرب امگا 3 و 6 می باشد که پوست را نرم نگه داری می کند . چربی های موجود در گردو برای مصرف ضروری بوده چرا که بدن ما به تنهایی قادر به ساخت آن ها نیست.

میوه برای بوتاکس طبیعی پوست صورت

1. آجیل :

آجیل میان وعده ای عالی و سالم است که باعث جوانسازی و تازه سازی پوست می شود . بادام منبع عالی ویتامین E است که به مبارزه با آکنه ، پسوریازیس و اگزما کمک خواهد کرد . گردو نیز سرشار از اسید های چرب امگا 3 و 6 می باشد که پوست را نرم نگه داری می کند . چربی های موجود در گردو برای مصرف ضروری بوده چرا که بدن ما به تنهایی قادر به ساخت آن ها نیست.

2. بلوبری :

بلوبری میوه ای ضدپیری است . بلوبری سرشار از ویتامینC ، ویتامینK ، منگنز و فیبر است . از طرف دیگر بلوبری سرشار از آنتی اکسیدان است و گفته می شود حاوی بیشترین مقدار آنتی اکسیدان نسبت به باقی توت هاست . بلوبری های کوچک با بهبود ظرفیت ذهنی و عملکرد حرکتی ، در ارتباط مناسب هستند.

3. آووکادو :

آووکادو سرشار از اسید های چرب ضروری است که پوست را مرطوب کرده و تقویت می کند . علاوه براین سرشار از ویتامینE ،B ،وC است که ویتامینC موجود در آن از افتادگی و شل شدن پوست جلوگیری می کند . آووکادو برای هیدراتاسیون پوست نیز عالی می باشد . برای بدست آوردن مزایای بیشتر از این میوه می توان از پوست و میوه آن در تهیه ماسک استفاده کرد.

4. انار :

کلاژن پوست به حفاظت احتیاج دارد . انار به حفظ ، سلامت و همچنین به جوانسازی پوست کمک می کند . در جوانی کلاژن سازی بطور طبیعی بازسازی می شود اما با افزایش این روند آهسته شده و منجر به چین و چروک خواهد شد . یک راه عالی برای مقابله با آسیب کلاژن سازی پوست مصرف انار می باشد . همچنین از آب انار می توان استفاده موضعی بصورت ماسک نیز کرد.

5. پرتقال :

در مطلب خواص پرتغال به خاصیت ضد پیری پوست این میوه کامل اشاره شد و دانستید که پرتقال دارای ویتامینC است اما خاصیت ضد پیری را در پوست خود پنهان می کند . پرتقال به دلیل اسید سیتریک موجود در آن در درمان آکنه مفید می باشد و از طرفی ماسک این میوه عمل لایه برداری را نیز انجام خواهد داد.

6. پاپایا :

پاپایا ترکیب منحصر به فردی دارد که به عنوان میوه زیبایی شناخته می شود . انزیم پایین موجود در این میوه خاصیت ضد پیری ، لایه برداری و ترمیمی دارد .پاپایا همچنین شامل ویتامین های دوست داشتنی پوست از جمله ویتامینC ، A،و Eمی باشد . ویتامینA برای سالم نگه داشتن پوست مفید است . ویتامینC در تولید کلاژن کمک و ویتامینE با رادیکال های آزاد مبارزه می کند.

7. انگور :

انگور منبع غنی منگنز و ویتامین است که از آسیب پوست جلوگیری می کند . ماسک صورت آن یک روش عالی برای به دست آوردن فواید این میوه ضد پیری می باشد زیرا حاوی مقدار زیادی ویتامین و آنتی اکسیدان های متداول است ، بنابراین ماسک پوستی آن می تواند به کلاژن سازی و هم چنین از بین بردن رادیکال های آزاد کمک کند . روغن هسته انگور نیز توانایی لایه برداری پوست را دارد و از طرفی وجود ویتامینE آن به پوست در حفظ رطوبت کمک خواهد داد.

استفاده از حمام های گیاهی

به اعتقاد درمانگران سنتی یکی از بهترین شیوه های مبارزه با بروز چین و چروک های ناشی از شادی و غم در زندگی استفاده از حمام های گیاهی است. این حمام ها با تاثیر گذاشتن بر اعصاب بدن و ریلکس کردن آنها و همین طور با آبرسانی دقیق به سلول های پوست کمک می کنند تا از میزان آسیب وارد شده به سلول های پوستی به مرور کم شود.
از این رو درمانگران طب سنتی حمام کردن با عصاره یا اسانس گیاهان دارویی مانند عصاره گل رز، عصاره اسطوخودوس، عصاره بادام شیرین، عصاره گل پامچال و عصاره لیمو یا روغن آواکادو را یک بار در هفته و به مدت ۳۰ دقیقه به مراجعان خود توصیه می کنند. این حمام موجب ترمیم بافت های خشک و سلول های آسیب دیده می شود.

بوتاکس پوست صورت با ماسک طبیعی

اگر احساس می کنید وقت آن رسیده تا برای از بین بردن چین و چروک پوست صورتتان به بوتاکس پناه ببرید، بهتر است از این تصمیم دست بکشید و این ماسک سبز رنگ لوتئین راامتحان کنید، چرا که به راحتی و به روش طبیعی می توانید پوست را آبرسانی و محکم کرده و چین و چروک های آن را از بین ببرید.
ماسک پیشنهادی خاصیت ضد پیری دارد که نتایج مطلوبی را برایتان خواهد داشت.همچنین ماسک لوئتین سبز با اثر جوان کنندگی در مقایسه با دیگر درمان های خانگی به طور فوق العاده عمل کرده به طوری که اثرات آن با سرعت بالایی قابل مشاهده خواهد بود.

اثرات ماسک موز بر زیبایی!

موز ماده بی نظیری است که در مناطق گرمسیری رشد پیدا میکند و اثرات زیادی بر سلامتی بدن و سلامتی پوست دارد.ماسک موز می تواند مشکلات پوستی زیر را از بین ببرد:

  • زگیل
  • آکنه و جوش
  • روشن کردن پوست

همانطور که می دانید زگیل ها توسط ویروس پاپیلوم انسانی در بدن به وجود می آیند. بسیاری از افراد برای از بین بردن زگیل از لیزر استفاده می کنند.اما به راحتی با استفاده از ماسک موز می توانید زگیل را از بین ببرید. اسید سالیسیلیک در پوست موز به وفور یافت می شود و دارای خواص ضد میکروبی است.به همین می توانید با استفاده از موز زگیل های بدن خود را از بین ببرید.رفع تیرگی صورت نیز یکی دیگر از اثرات این میوه استوایی است. موز حاوی مقدار زیادی پتاسیم است که درخشندگی زیادی را به پوست می بخشد و تیرگی آن را از بین می برد.موز سرشار از آنتی اکسیدان است و همین امر از پیری پوست جلوگیری به عمل می آورد و چین و چروکهای آن را از بین می برد.با استفاده از ماسک موز می توانید تیرگی صورت و یا بدن را از بین ببرید. البته ذکر این نکته حایز اهمیت است.تیرگی صورت و یا بخش هایی از بدن می تواند به دلیل اختلالات هورمونی باشد. به همین دلیل بهتر است در صورت بروز تیرگی ( که ناشی از آفتاب سوختگی نیست) به پزشک متخصص مراجعه کنید.ماسک موز در از بین بردن جوشهای صورت معجزه می کند. زیرا دارای خواص ضد میکروبی است و از تجمع میکروب بر روی صورت جلوگیری به عمل می آورد.همچنین سبب می شود التهاب و قرمزی پوست کاهش پیدا کند. این میوه استوایی دارای خواص بسیار زیادی است و بر زیبایی صورت شما اثر می گذارد.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (639 نظر) رهبر معظم انقلاب: در ایستگاه منتظر قطار بودم که فردی که اصلا نمی شناختمش شروع کرد به مسخره کردن من+ویدیو (211 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (197 نظر) میزبانی رهبر معظم انقلاب از مهمانش در ضیافتی به صرف شام +عکس/سفره ای که اُملت تنها غذای آن بود... (147 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (67 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (60 نظر) نگاهی به کیک تولد آیتک سلامت کاپیتان چشم آبی تیم ملی والیبال بانوان و رقیب زهرا گونش/ مبارکا باشه (60 نظر) نگاهی به میز عقد ساده و با دیزاین مختصرِ زینب سلیمانی دختر کوچکِ سردار سلیمانی و همسر لبنانی‌اش+عکس/ استندهای اسم و شمع های تک رنگ (49 نظر) در خانه شهید رئیسی به روی همه مردم باز می شود (45 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (31 نظر) خلاقیت هوش پران مغازه دار کاشانی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید/ مغزشو باید طلا گرفت+عکس (25 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده تهرانی، با نوشته جالب پشت پژو پارس حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا (22 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (21 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منظور ظریف از دولت وفاق ملی چیست؟
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان