معرفی و بررسی خودروی بنتلی بنتایگا هیبرید 2021

  سه شنبه، 30 دی 1399   زمان مطالعه 3 دقیقه
معرفی و بررسی خودروی بنتلی بنتایگا هیبرید 2021
این کمپانی لوکس قصد دارد تا سال 2023، یعنی تنها دو سال دیگر، فقط مدل‌های پاک و هیبرید به بازار ارائه کند. بر اساس برنامه‌های Bentley، اولین خودروی تمام الکتریکش در سال 2025 وارد خیابان‌ها خواهد شد. بنابراین جای تعجب نیست که حالا از مدل مهم بنتایگا با یک فیس لیفت جدید رونمایی کرده و آن را پرفروش‌ترین SUV هیبرید لوکس دنیا می‌داند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، کمپانی «بنتلی» مدل « بنتایگا هیبرید ۲۰۲۱ » را معرفی کرده است که نسبت به مدل قبل حالا قدرتمندتر عمل می کند و عملکرد فنی عالی را ارائه می دهد.

در مدل ۲۰۲۱ از «بنتایگا» تقویت قوای محرکه را داریم. در این خودرو موتور برقی به همراه موتور بنزینی ۳ لیتری V6 نهایت قدرت ۴۴۳ اسب بخار و نهایت گشتاور ۷۰۰ نیوتن متر را ارائه می دهد. تقویت انجام گرفته در این خودرو مربوط به موتور الکتریکی است که براساس استانداردهای اروپا، تنها با استفاده از انرژی الکتریکی در این خودرو می توان مسافت ۵۰ کیلومتر را پیمود. گرچه این تقویت نسبت به خودروهای هم رده چندان به چشم نمی آید اما در نظر داشته باشید که مدل ۲۰۲۰ بنتایگا با انرژی الکتریکی مسافت ۲۸ کیلومتری را می پیمود. بنتلی ادعا دارد که براساس تحقیقات انجام شده، مالکان بنتایگا در پنجاه درصد از سفرهایشان مسافت کم تر یا معادل ۵۰ کیلومتر را پیموده اند و به این ترتیب، مدل ۲۰۲۱ بنتایگا برای آن ها مناسب تر خواهد بود.

تصویر
طراحی ظاهری بنتلی بنتایگا هیبرید 2021

بنتلی ادعا می کند در مدل جدید بنتایگا به کمک موتور برقی به روزشده، مصرف سوخت کم تری را نسبت به نسخه استاندارد داشته باشیم. گرچه هنوز میزان مصرف سوخت بنتایگا هیبرید اعلام نشده است، اما کمپانی می گوید در هنگام شتاب گیری با این خودرو راننده می تواند درصد مصرف سوخت و انرژی الکتریکی را بسنجد و به این ترتیب، مصرف سوخت خود را کنترل کند. پدال گاز هوشمند در این خودرو می تواند به شما هشدار مصرف بدهد و حتا زمانی که شما محدودیت سرعت را گذرانده باشید با لرزش به شما هشدار خواهد داد.

بر اساس تحقیقات، مطالعات و داده های داخلی شرکت، بنتلی می گوید تقریبا 100 درصد مشتریانش که صاحب مدل قدیمی تر این بنتایگا هیبرید هستند، روزانه فقط از موتور الکتریکی ماشین خود استفاده می کنند. در ضمن مسافتی که آنان به طور میانگین می پیمایند کمتر از 49 کیلومتر است. همچنین شبیه سازی های انجام شده در سان فرانسیسکو نشان می دهد که 67 درصد این مسیرها، بدون تولید آلایندگی طی می شوند. بنابراین می توان گفت که این کمپانی بریتانیایی هم به جمع خودروسازانی پیوسته است که برای از رده خارج کردن هرچه سریع تر محصولات ناپاک تلاش می کنند.

تصویر
طراحی ظاهری بنتلی بنتایگا هیبرید 2021

بر اساس گفته های بنتلی، پک باتری 17.3 کیلو وات-ساعتی این ماشین از 168 سلول جداگانه تشکیل شده است. هر کدام از این سلول های انرژی عمری برابر بار 160 هزار کیلومتر یا هشت سال دارند، بنابراین دیگر لازم نیست که نگران عمر باتری ماشین خود یا از کار افتادن آن باشید. همچنین باتری تنها در عرض دو ساعت و 30 دقیقه به طور کامل شارژ می شود.

این ماشین مجهز به انواع حالات رانندگی است که می توانید بر اساس شرایط آن ها را تغییر دهید. به علاوه یک سیستم به نام Bentley Hybrid Efficiency Navigation دارد که به طور هوشمند و اتوماتیک بین موتور الکتریکی و بنزینی در حال گردش است تا بنتایگا در بهینه ترین حالت ممکن قرار گیرد. در داخل کابین نیز، یک صفحه نمایش جدید 10.9 اینچی تعبیه شده است که به صورت استاندارد، Apple CarPlay و Android Auto را به همراه دارد.

این کمپانی لوکس قصد دارد تا سال 2023، یعنی تنها دو سال دیگر، فقط مدل های پاک و هیبرید به بازار ارائه کند. بر اساس برنامه های Bentley، اولین خودروی تمام الکتریکش در سال 2025 وارد خیابان ها خواهد شد. بنابراین جای تعجب نیست که حالا از مدل مهم بنتایگا با یک فیس لیفت جدید رونمایی کرده و آن را پرفروش ترین SUV هیبرید لوکس دنیا می داند.

تصویر
طراحی ظاهری بنتلی بنتایگا هیبرید 2021

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: آقای ما اجازه نمی‌دهد که در خانه، غیر از برنج کوپنی استفاده کنیم و آن هم کفاف خوراک ما را بیش از یک بار در هفته نمی‌دهد (671 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (197 نظر) (فیلم) ورود جالب و معنادار رهبر انقلاب به حسینیه امام خمینی (ره) به همراه مسعود پزشکیان و شعار حیدر حیدر جمعیت (69 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (57 نظر) میز غذای ساده رهبر معظم انقلاب و خوردن غذا در بشقاب استیل/ ساده زیستی ایشان همیشه مثال زدنی است+عکس (33 نظر) بنز آخرین مدلی که رهبر معظم انقلاب آن را رد کرد: ببرید اینها را بفروشید! (24 نظر) ریحانه سادات دختر بزرگ شهید رئیسی: سجاده نماز پدرم را در اندونزی تکه تکه کردند و به عنوان تبرّک بین مردم پخش کردند+ویدیو (22 نظر) حضور ساده و بدون تشریفات همسر رهبر معظم انقلاب در یک درمانگاه/ ایشان گفتند من نمی‌خواهم پارتی بازی بکنم+ویدیو (19 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (18 نظر) خلاقیت تحسین برانگیز مغازه دار یزدی در ایام محرم/آدم حظ میکنه از اینهمه درک و شعور+فیلم (15 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر) پارسا پیروزفر سَرَش را از ته تراشید؛ تغییر چهره آقای بازیگر قابل شناسایی نیست (12 نظر) (ویدئو) آخرین لحظات ثبت شده بازیگران فوت شده در کنار همسر و فرزندانشان/ یادی کنیم از هنرمندانی که در بین ما نیستند، روحشان شاد😢 ماهچهره خلیلی، حسام محمودی ، حسن جوهرچی و .. (10 نظر) نگاهی به حیاط قدیمی خانه ترلان پروانه در تولد 21 سالگیش +عکس/ مبارکا باشه (9 نظر) نگاهی به خلوت احساسی آزاده نامداری، مجری پرانرژی در ماه محرم و شال سبزرنگ زیبایش/ حیف جوونیش+عکس (9 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
روایتی از مخالفت همسر رهبر معظم انقلاب با هدیه ای که به رهبر داده بودند/ ما این غذاهایی که می‌خوریم، با این ظرفها جور درنمی‌آید، اینها را رد کنید، برود
تیمار جوجه لک لک مصدوم روستای قراجه محمد مرند توسط اهالی آن
فال روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 28 تیر 1403
حرمت شکنی دختران بی‌حجاب در دسته عزاداری کرج!
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 28 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنجشنبه 28 تیر 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 28 تیر 1403
نگاهی به جواهرات مجلل و باشکوه خانواده آمبانی که پربازدید شد/ از زمرد نماد عشق آقای داماد تا گردنبند دستساز مادر شوهر جنجالی+عکس
پایان رابطه عاشقانه زهرا گونش ستاره 2 متری والیبال ترکیه و نامزد پولدار و خوش استایلش/ چقدرهم جذاب و باکلاس+عکس
7 روش تضمینی و قطعی رفع بوی بد سینک ظرفشویی
مبل‌های کثیف خانه را چگونه تمیز کنیم؟ / یک راه سریع و تضمینی
چرا کارگردان مختار نگذاشت بازیگر نقش حضرت عباس (ع) در فیلم یا سریالی دیگر بازی کند؟
نامه زیرکانه و دلبرانه انیس الدوله، بانوی اول حرمسرا به ناصرالدین شاه / یا به من وام بدهید یا شهرستانک را از من بخرید!
رفع فیلترینگ به طور کامل در دست شخص رئیس جمهور است
منتخب روز   
(فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت (عکس) شوخی ظریف با آقای ظریف؛ از مقایسه ظریف با مِسی تا انداختن ماسک به شکل آقای رئیس جمهور!! واکنش عضو دفتر رهبر انقلاب به پست اینستاگرامی پسرش با هشتگ برای ایران، پزشکیان