معرفی بهترین کیف پول های ارز دیجیتال آوه

  یکشنبه، 26 بهمن 1399   زمان مطالعه 6 دقیقه
معرفی بهترین کیف پول های ارز دیجیتال آوه
اگر قصد سرمایه‌گذاری بلندمدت روی توکن لند را دارید، کیف پول‌های سخت افزاری گزینه مناسبی برای شما خواهند بود. اما در صورتی که به صورت منظم و روزانه در حال مبادله، ارسال و دریافت ارز دیجیتال هستید و سهولت استفاده و در دسترس بودن کیف پول‌ها برای شما در اولویت است، استفاده از کیف پول‌های نرم افزاری را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، وه (Aave) یک پروتکل در حوزه دیفای بوده که در زمینه وام دهی یا لندینگ (Lending) فعالیت می کند. این پلتفرم با رشدی سریع، توانسته خود را در میان برترین پروتکل های حوزه امروز مالی غیر متمرکز جای دهد. پروتکل وام دهی بدین معناست که کاربران می توانند با استفاده از آن ها و وثیقه گذاری، وام هایی را در قالب ارز دیجیتال دریافت کنند. همچنین سپرده گذاری رمز ارزی و دریافت سود برای کاربران امکان پذیر خواهد بود. ثبت نام در آوه نیز مانند سایر پروتکل های حوزه امور مالی غیر متمرکز (DeFi) بسیار ساده بوده و نیازی به ارائه اسنادی جهت احراز هویت (KYC (Know Your Customer و قوانین مبارزه با پول شویی (AML (Anti Money Laundaring نیست.

آوه در ابتدا با نام ETHLend در سال 2017 توسط استنی کولچف (Stani Kulechov) تأسیس شد. کولچف می گوید: ایده کد تغییرناپذیری که می تواند به روش های جالبی مورد استفاده قرار گیرد، برای من بسیار جذاب بود. من همیشه عاشق ابزارهای مالی بودم و قراردادهای هوشمند را راهی مناسب برای کارآیی بیشتر این ابزارها دیدم.

عرضه اولیه سکه (ICO) در نوامبر 2017 (آبان 96) برگزار شد و طی آن 600,000 دلار در ازای فروش یک میلیارد توکن LEND جمع آوری و در سپتامبر 2018 (شهریور 97) این پروژه به آوه و رمز ارز AAVE تغییر نام یافت. آوه از یک واژه فنلاندی به معنای شبح (Ghost) گرفته شده است.

برای کار با Aave، وام دهندگان باید وجوه خود را به استخرهای نقدینگی واریز کنند و سپس کاربران می توانند از این استخرها وام بگیرند. هر استخر مقداری از سرمایه را به عنوان ذخیره برای محافظت در برابر نوسانات کنار می گذارد. این ذخایر همچنین به وام دهندگان این اطمینان را می دهد تا هر زمان که نیاز بود بتوانند وجه خود را دریافت کنند.

کیف پول های سخت افزاری و نرم افزاری متعددی از ذخیره و مدیریت توکن آوه (لند) پشتیبانی می کنند. در این مقاله، به معرفی ۵ مورد از بهترین کیف پول های آوه و توکن لند می پردازیم که در میان معامله گران و سرمایه گذاران، محبوبیت زیادی دارند.

۱. کیف پول های سخت افزاری؛ لجر (Ledger) یا ترزور (Trezor)

یکی از بهترین کیف پول های توکن آوه (AAVE)، کیف پول های سخت افزاری مانند لجر یا ترزور هستند. کیف پول های سخت افزاری برای محافظت از دارایی کاربران در برابر انواع حملات، از فناوری های رمزنگاری بسیار پیشرفته ای استفاده می کنند. این نوع کیف پول ها حتی در صورت دزدیده شدن یا خراب شدن نیز به کاربران این امکان را می دهند که از طریق عبارات یادآور، وجوه خود را بازیابی کنند.

کیف پول های لجر نانو اس (Ledger Nano S) و ترزور وان (Trezor One)، از محبوب ترین مدل های موجود در بازار هستند که با توجه به قیمت مناسب خود (حدود ۵۰ تا ۶۰ دلار)، عملکرد و قابلیت های بسیار خوبی را ارائه می دهند. هر دوی این کیف پول ها از ذخیره آفلاین و ایمن توکن آوه (LEND) پشتیبانی می کنند.

۲. کیف پول های موبایلی؛ تراست والت (Trust)

کیف پول تراست (Trust Wallet)، کیف پول مورد حمایت رسمی صرافی بایننس (Binance)، یکی از محبوب ترین کیف پول ها در میان معامله گران و سرمایه گذاران است که از ذخیره توکن آوه (AAVE) نیز پشتیبانی می کند. اگر در دنیای ارزهای دیجیتال تازه کار هستید و سادگی، امنیت و قابلیت پشتیبان گیری برای شما در اولویت است، کیف پول های مبتنی بر موبایل مانند تراست والت، گزینه مناسبی برای شما خواهند بود.

کیف پول تراست برای سیستم های عامل اندروید و iOS در دسترس است و تیم توسعه دهنده آن، به صورت منظم پشتیبانی از ارزهای دیجیتال جدید را به کیف پول خود اضافه می کند.

۳. کیف پول چند پلتفرمی؛ اتمیک (Atomic)

یکی دیگر از بهترین کیف پول های آوه (Aave) کیف پول اتمیک (Atomic Wallet) است. اتمیک والت، یک کیف پول چند پلتفرمی است که برای سیستم های عامل مبتنی بر موبایل (اندروید و iOS) و همچنین سیستم های عامل مک، ویندوز و لینوکس در دسترس است. این کیف پول از بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال، از جمله توکن لند (LEND) و سایر توکن های ERC-20 و BEP2 پشتیبانی می کند. کیف پول اتمیک همچنین با ارائه قابلیت اتمیک سواپ (Atomic Swap) به عنوان یک صرافی داخلی، امکان مبادله تمام دارایی های پشتیبانی شده، از جمله آوه را برای کاربران فراهم می کند.

استفاده از کیف پول های چند پلتفرمی بسیار آسان است، اما به دلیل مشکل بودن شناسایی آسیب پذیری های موجود در تمامی نسخه ها، این نوع کیف پول ها ممکن است امنیت کمتری داشته باشند.

برخی توصیه می کنند که تنها نسخه دسکتاپ کیف پول روی یک دستگاه ایمن که دسترسی کمی به اینترنت دارد، نصب شود. از سوی دیگر، از آنجایی که شیوع و گسترش بدافزارها در سیستم های عامل موبایل کمتر است، عده ای کیف پول های مبتنی بر موبایل را ایمن تر می دانند.

۴. کیف پول های تحت وب؛ مای اتر والت (MyEtherWallet)

کیف پول قابل اعتماد و شناخته شده مای اتر والت (MyEtherWallet)، یکی دیگر از بهترین کیف پول های آوه است که از ذخیره توکن لند (LEND) پشتیبانی می کند. با استفاده از کیف پول مای اتر والت، شما می توانید تمام توکن های ERC-20، از جمله آوه را بدون نیاز به دانلود هرگونه کلاینت یا نرم افزار، روی شبکه بلاکچین اتریوم ذخیره کنید. کیف پول مای اتر والت با ارائه یک راه حل مبتنی بر وب، به معامله گران و سرمایه گذاران اجازه می دهد که از هر جایی وارد سیستم شوند.

با افزایش حملات فیشینگ از طریق وب سایت های جعلی در سال های اخیر، نگرانی کاربران در مورد امنیت دارایی های دیجیتال نیز بیشتر شده است. برای حل این مشکل، شما می توانید کیف پول مای اتر ولت خود را با کیف پول های سخت افزاری، مانند لجر و ترزور ادغام کنید و به این ترتیب، ارزهای دیجیتال خود را به صورت ایمن مدیریت نمایید. کیف پول مای اتر ولت، همچنین از عبارات بازیابی و یادآور برای محافظت از دارایی کاربران استفاده می کند.

۵. کیف پول های آنلاین صرافی ها (توصیه نمی شود)

اگر یک تریدر فعال هستید و به دسترسی سریع به وجوه خود نیاز دارد، می توانید توکن های آوه (LEND) خود را در کیف پول صرافی هایی که از این ارز دیجیتال پشتیبانی می کنند، نگهداری کنید.

از آنجایی که کیف پول صرافی ها یک ساختار متمرکز دارد و به این ترتیب، دسترسی هکرها به وجوه امکان پذیر است، نمی توان به هر صرافی برای ذخیره دارایی ها اعتماد کرد.

در این میان، صرافی هایی مانند بایننس، کوکوین (Kucoin) و هوبی (Huobi)، از سابقه امنیتی خوبی برخوردار هستند و حتی در صورت هک شدن، پشتیبانی مناسبی را به کاربران خود ارائه می دهند. علاوه بر این، امکان استیکینگ ارزهای دیجیتال نیز برای مشتریان صرافی های بایننس و کوکوین وجود دارد.

با اینکه در گذشته برخی از صرافی ها پس از هک شدن، دارایی مشتریان را بازیابی کرده اند، اما ذخیره توکن لند (LEND) و نیز سایر ارزهای دیجیتال در کیف پول های شخص ثالث، خطرات مربوط به خود را دارد.

بزرگ ترین مشکل کیف پول صرافی های خارجی برای کاربران ایرانی این است که به پیروی از تحریم های آمریکا علیه ایران، اکثر این صرافی ها ایران را تحریم کرده اند و حساب کاربران ایرانی را می بندند. بنابراین استفاده از کیف پول داخلی صرافی ها برای نگهداری بلندمدت رمزارزها به هیچ عنوان توصیه نمی شود.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (193 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (105 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (84 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (57 نظر) مراسم عزای جگرسوز همسر جوان فریبا نادری عروس حشمت فردوس و ضجه های خانم بازیگر/ روحش شاد+ عکس (54 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (36 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (34 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (31 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (26 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (24 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (22 نظر) خلاقیت خنده دار بَقال اهوازی برای فرار از گرما حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (12 نظر) مراسم تشییع مادر پژمان جمشیدی، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (11 نظر) دختر شهید سید ابراهیم رئیسی: پدرم تمایل نداشت سوادش را در چشم مردم فرو کند (11 نظر) مادر رهبر معظم انقلاب خطاب به همسر رهبری: تو چرا ساکتی، آه و ناله کن، چون تو همه ‌اش احساس راحتی می‌ کنی سیدعلی هم دلگرم می‌ شود و به دنبال این کارها می‌رود (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
رهبر معظم انقلاب خطاب به پسرانشان: اگر می‌خواهید داخل اقتصاد شوید، شناسنامه‌تان را عوض کنید، لقب خامنه‌ای را بردارید
مردی که بعد از 19 سال پی به مَرد بودن زنش برد
ثروت نجومی هانده ارچل بازیگر محبوب ترکیه ای/خانم بازیگر اهل کار خیر هم هستن + عکس
(عکس) مانتو بلوچی و شلوار طلاکوب سحر دولتشاهی، همسر همایون شجریان، در کنار پژمان جمشیدی/ چقدر اصیل و زیباست
(ویدئو) صید ماهی غول پیکر از دریای خزر توسط ماهیگران ترکمنستانی
دختری که توانست دل ناصرالدین شاه را بدزدد/توصیف زیبایی شاه از دختر دلربا ++عکس
ابتکار خلاقانه مسعود پزشکیان با پوشش متفاوت در مراسم تنفیذ+عکس/ حماسه آفرینی در دانلود ورژن جدید...
مادری که در قبر زایمان کرد
لحظه به لحظه با مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری در حسینیه بیت رهبری
گزارش تصویری از حضور چهره های شناخته‌شده سینما و ورزش در مراسم ختم سعید راد/ از چهره متفاوت استاد پرستویی و علی پروین تا امین حیایی،مهراوه شریفی‌نیا و نفس بازغی
لوازم آشپزخانه سفید یا سیلور؛ کدام انتخاب بهتری است؟
چرا ترامپ از کاملا هریس می‌ترسد؟
یادی کنیم از فن کمر مازندرانی بهروز فریبا، خواهرزاده محسن تنابنده در سریال "پایتخت"، که روی رحمت پیاده کرد/ یه فن زد در حد المپیک پاریس و رحمتو ناکار کرد 🤣
شیائومی از خودروی 1500 اسب‌بخاری خود رونمایی کرد
(عکس) کد مورس همستر 7 مرداد+ آموزش دریافت یک میلیون سکه رایگان در برنامه فقط تا ساعت 22 امشب
منتخب روز   
حضور مصطفی زمانی در مراسم تشییع پدر شهاب حسینی +ویدئو/روحش شاد و یادش گرامی سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌