مقایسه دو روش هایفو و پروفایلو

  یکشنبه، 26 تیر 1401   زمان مطالعه 12 دقیقه
مقایسه دو روش هایفو و پروفایلو
هایفوتراپی و تزریق ژل پروفایلو، دو روش قدرتمند و تاثیرگذار هستند که جهت برطرف کردن مشکلات پوستی مختلف ابداع شده‌اند و توانسته‌اند جای خود را در میان روش‌های مختلف باز کنند. در ادامه می‌خواهیم بیشتر در رابطه با این دو روش صحبت کرده و مزایا و معایب هر کدام را بررسی کنیم.

حفظ جوانی و شادابی پوست یکی از دغدغه هایی است که با افزایش سن برای افراد ایجاد می شود. از دست رفتن خاصیت ارتجاعی پوست و به دنبال آن ایجاد چین و چروک ها بر روی صورت باعث پیری پوست می شوند. به همین دلیل بسیاری از افراد به ویژه بانوان در تلاش هستند تا با استفاده از محصولات آرایشی مختلف پوست خود را جوان و شاداب نگه دارند. اما اثر این محصولات کوتاه مدت بوده و با از بین رفتن مواد آرایشی پوست به حالت اولیه بازمی گردد. همچنین برخی از این محصولات کیفیت کافی را برای مراقبت از پوست ندارند و ممکن است آسیب های بیشتری در اثر استفاده از آن ها به پوست وارد شود.

در حال حاضر روش های متعددی برای جوان سازی پوست ایجاد شده اند. دو روش جدید و موثر هایفوتراپی و تزریق ژل پروفایلو است. ماهیت این روش ها با هم متفاوت است اما شباهت هایی هم دارند. هر دوی این روش ها از شیوه های بدون جراحی زیبایی و جوان سازی پوست هستند. اما یکی از مهم ترین سوالاتی که برای افراد مراجعه کننده به کلینیک های درمانی وجود دارد این است که کدام یک از این روش ها بهتر است؟ برای پاسخ به این سوال تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

هایفو بهتر است یا پروفایلو ؟

هایفوتراپی روشی غیرتهاجمی برای جوان سازی پوست است که با استفاده از امواج فراصوت با شدت بالا به جنگ مشکلات پوستی شما می رود. در این روش امواج فراصوت یا اولتراسونیک وظیفه ایجاد یک گرمای مرکزی در نقطه تابش را بر عهده دارند. این گرما کلاژن های قدیمی را از بین برده و آن ها را بازسازی می کند. علاوه بر جوان سازی پوست از این روش می توان برای سفت کردن پوست، لیفت صورت، از بین بردن چین و چروک ها و حتی لاغر کردن دیگر اندام های بدن نیز استفاده کرد.

تزریق ژل پروفایلو یکی دیگر از روش های جوان سازی پوست بدون نیاز به جراحی است که برای رفع چین و چروک پوست، بازگرداندن حالت ارتجاعی به آن و حفظ رطوبت پوست مورد استفاده قرار می گیرد. ماده اصلی این ژل هیالورونیک اسید است که به طور طبیعی نیز در بدن وجود دارد. به همین دلیل عوارض زیادی برای بدن ایجاد نکرده و نتیجه نهایی کاملا طبیعی است. ژل پروفایلو می تواند به طور موثری تولید کلاژن پوست را رونق بخشیده و در نتیجه آن ساختار پوست را بازسازی کند.

پزشکان متخصص استفاده از این دو روش برای جوان سازی پوست را به افراد بالای ۳۰ سال توصیه می کنند. در تزریق ژل پروفایلو معمولا حد بالای سنی مشخص نمی شود و افراد مسن تر نیز می توانند این روش را برای برطرف کردن چین و چروک های پوست خود امتحان کنند. اما در روش هایفو معمولا توصیه می شود که افراد بالای ۷۰ سال از شیوه دیگری برای درمان چین و چروک پوست خود استفاده کنند. تحقیقات نشان داده است که اثرگذاری روش هایفو برای افراد جوان تر بیشتر و موثرتر است. در حالی که تزریق ژل پروفایلو برای افراد مسن تر با چین و چروک های عمیق تاثیر بیشتری دارد.

افراد زیر ۳۰ سال نیز می توانند از تزریق ژل پروفایلو استفاده کنند. اما نه به عنوان روشی برای جلوگیری از پیری پوست. این افراد می توانند برای برجسته سازی گونه ها و لیفت صورت از پروفایلو استفاده کنند. در مورد روش هایفو نیز افراد بالای ۲۵ سال می توانند برای جلوگیری از پیری پوست از آن استفاده کنند.

توجه کنید که هایفو برای برطرف کردن چین و چروک های عمیق و افتادگی ها و شل شدگی های شدید مناسب نیست. این روش بیشتر برای افرادی استفاده می شود که قصد دارند روند پیری را کندتر کنند یا شل شدگی های خفیف یا متوسطی در نواحی مختلف صورت و گردن خود دارند. در مقابل تزریق ژل پروفایلو مناسب کسانی است که چین و چروک های عمیق تری داشته و پوستی شل و انعطاف ناپذیر دارند. این روش مناسب کسانی است که به دلیل افزایش سن یا بیماری، هیالورونیک اسید پوست خود را از دست داده اند و قصد ترمیم آن را دارند.

همچنین افرادی که تمایل دارند غبغب خود را از بین ببرند و یا سیاهی و گودی زیر چشم را ترمیم کنند، می توانند از روش هایفوتراپی استفاده کنند. افراد دارای پوست های خشک نیز می توانند برای بهبود آب رسانی به پوست از ژل پروفایلو استفاده کنند. با این حال پیش از انتخاب هریک از این دو روش بهتر است با پزشک متخصص مشورت کنید تا با توجه به شرایط شما بهترین گزینه را به شما پیشنهاد دهد.

تزریق صورت

مقایسه هایفو و پروفایلو از منظر مزایا

هر دو روش بدون نیاز به جراحی و بیهوشی در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات شما را برطرف می کنند. اگر برای انجام هایفوتراپی یا تزریق ژل پروفایلو به کلینیک مراجعه کنید، نهایتا یک ساعت برای عمل معطل خواهید شد. پس از آن می توانید به فعالیت های روزانه خود ادامه داده و بدون اینکه عوارض ناشی از جراحی یا بیهوشی را به جان بخرید از زیباتر شدن پوست خود لذت ببرید. البته در مواردی بنا به تشخیص پزشک هر یک از روش ها ممکن است به بیش از یک جلسه برای درمان نیاز داشته باشد.

از آنجایی که هایفوتراپی از امواج فراصوت برای درمان مشکلات پوستی استفاده می کند، هیچ گونه خونریزی و دردی پس از عمل احساس نخواهید کرد. بنابراین برای کسانی که از آمپول و تزریق می ترسند، این عمل مناسب تر از تزریق ژل پروفایلو است. اما توجه داشته باشید تزریق ژل پروفایلو نیز با درد و خون ریزی همراه نیست. تنها ممکن است برای افرادی که ترس از تزریق دارند کمی استرس زا باشد.

امواج فراصوت همان امواجی هستند که در سونوگرافی مورد استفاده قرار می گیرند و برای بدن ضرری ندارند. بنابراین هایفوتراپی نیز شیوه ای کاملا ایمن و بی خطر است که حساسیتی در شما ایجاد نخواهد کرد. ژل پروفایلو نیز از ترکیبات کاملا سازگار با پوست ساخته شده و بنابراین مواد موجود در آن حساسیت زا نیستند. پس این روش را نیز می توان یکی از روش های کم خطر و ایمن برای زیباسازی پوست دانست.

نتایج تزریق ژل پروفایلو بلافاصله پس از تزریق قابل مشاهده است. البته اگر چند روزی صبر کنید تا عوارض به طور کامل برطرف شوند، نتیجه بهتری از تزریق ژل خواهید گرفت. در مقابل بروز نتایج هایفو کمی طولانی تر از تزریق ژل پروفایلو است. برای آن که نتایج این روش خود را به طور کامل نشان دهند حدود ۳ ماه زمان لازم است. بنابراین افرادی که برای نتیجه گرفتن عجله دارند بهتر است به تزریق ژل پروفایلو فکر کنند.

مقایسه عوارض هایفو و پروفایلو

به طور کلی هر دو روش را می توان از روش های کم عارضه زیبایی دانست. عوارض هایفوتراپی پس از انجام فقط به کمی قرمزی و تورم پوست ختم می شود که معمولا چند ساعت پس از انجام عمل برطرف خواهد شد. در تزریق ژل پروفایلو علاوه بر قرمزی و تورم ممکن است عوارض دیگری نیز ایجاد شود. این عوارض معمولا احساس بی حسی در ناحیه تزریق، کمی کبودی و خون مردگی و سوزش در محل های تزریق است که نهایتا تا ۴۸ ساعت پس از تزریق ژل برطرف خواهد شد.

اگر قصد دارید هایفو یا تزریق ژل پروفایلو را برای زیباسازی و جوان سازی پوست خود انتخاب کنید، نیازی نیست نگران عوارض پس از عمل باشید. چرا که همه عوارض ایجاد شده کوتاه مدت بوده و چند ساعت یا چند روز پس از تزریق برطرف می شوند.

هایفو صورت

بررسی کاربردهای پروفایلو یا هایفو

از منظری دیگر می توان انتخاب بین روش های پروفایلو یا هایفو را مورد بررسی قرار دارد. در هایفوتراپی امواج فراصوت روی پوست انسان اثر می گذارند و کلاژن ها را تحریک می کنند. در نتیجه با تحریک کلاژن ها باعث سفت شدن و منعطف شدن پوست می شوند. در روش پروفایلو هیالورونیک اسید موجود در ژل های تزریق به بافت پوست صورت انسان نفوذ کرده و از شل شدن پوست جلوگیری می کند. نتیجه این امر، افزایش شادابی و جوانی پوست خواهد بود.

کاربردهای تزریق ژل پروفایلو

تزریق ژل پروفایلو کاربردها و مزایای مختلفی دارد که در ادامه، آن ها را برایتان شرح می دهیم:

  • افزایش سطح آب رسانی به پوست و شاداب تر کردن آن
  • لیفت طبیعی گونه ها
  • از بین بردن چین وچروک های عمیق پوستی به شکلی کاملا طبیعی
  • بهبود خاصیت کشسانی و ارتجاعی پوست
  • بهبود وضعیت انعطاف پذیری پوست
  • جلوگیری از شل شدگی پوست صورت

کاربردهای روش هایفوتراپی

روش هایفوتراپی نیز کاربردها و مزایای مختلفی دارد که عبارت اند از:

  • کاهش چین وچروک های پوستی
  • تجزیه رسوبات چربی موجود در بافت بدن و لاغری موضعی بدون نیاز به هیچ گونه عمل جراحی
  • بهبود شمایل خط چانه
  • لیفت گردن و دکلته
  • ترمیم و بهبود وضعیت خط لبخند
  • لیفت صورت، پلک، ابرو و گونه ها
  • افزایش استحکام، سفتی و حالت ارتجاعی پوست
  • جلوگیری از افتادگی و شل شدن پوست، به خصوص در نواحی گردن و غبغب

مقایسه هایفو و پروفایلو از نظر محل های کاربرد

اینکه روش انتخابی شما برای زیباسازی چه محل هایی از بدن استفاده می شود تاثیر زیادی در تصمیم گیری نهایی شما دارد. تزریق ژل پروفایلو در صورت معمولا در نواحی گونه، پایه بینی، کنار لاله گوش (ناحیه تراگوس)، چانه و زاویه ماندیبولار انجام می شود. بسته به اینکه میزان چین و چروک یا افتادگی پوست چگونه باشد پزشک تصمیم می گیرد که تزریق را در کدام نواحی انجام دهد. علاوه بر این ها از پروفایلو می توان برای برطرف کردن شل شدگی، افتادگی و چین و چروک ناحیه گردن، سینه و دکلته، بازو و دست نیز استفاده کرد.

هایفوتراپی اگر به عنوان روشی برای جوان سازی و نه لاغری استفاده شود معمولا در صورت و گردن مورد استفاده قرار می گیرد. لیفت کامل صورت و ابرو با استفاده از این روش شامل پیشانی، اطراف ابروها و پلک ها، ناحیه بالایی لب و نواحی کناری چانه و خود آن می شود. در لیفت نواحی پایین صورت و غبغب معمولا فقط قسمت بالای لب و چانه و نواحی اطراف چانه تحت درمان قرار می گیرند. در لیفت گردن و دکلته نیز ناحیه جلویی گردن در معرض امواج فراصوت قرار می گیرد.

بنابراین اگر قصد دارید شل شدگی پوست خود را در نواحی مختلف بدن درمان کنید از تزریق ژل پروفایلو استفاده کنید. همچنین برای برجسته تر کردن گونه ها نیز پروفایلو انتخاب مناسبی است. اما برای درمان ناحیه گردن بهتر است از روش هایفو استفاده کنید. چرا که گردن ناحیه حساسی است و تزریق در آن نیازمند مهارت و تجربه کافی است. در حالی که هایفو تزریق ندارد و بنابراین خطرات ناشی از مهارت کم پزشک در تزریق نیز در آن وجود نخواهد داشت. برای لیفت صورت نیز هر دو روش مناسب است و می توانید با توجه به معیارهای دیگر یکی از آن ها را انتخاب کنید.

هایفو صورت

مدت زمان تاثیرگذاری پروفایلو یا هایفو

در بررسی هر دو روش از لحاظ زمان تاثیرگذاری و ماندگاری باید گفت ماندگاری هر دو روش به سن شخص، نوع پوست، میزان آسیب و مشکلات، سبک زندگی و ژنتیک او مرتبط است. با اینکه نتایج تزریق ژل پروفایلو در مدت بسیار کوتاه تری نسبت به هایفو آشکار شده و قابل مشاهده خواهد بود، زمان ماندگاری نتیجه هایفوتراپی بیشتر است.

همان طور که اشاره کردیم نتایج تزریق ژل پروفایلو بلافاصله بعد از تزریق ژل قابل مشاهده بوده و نهایتا ظرف دو یا سه روز پس از انجام عمل به پایداری و نمود کامل می رسد. در حالی که در روش هایفوتراپی باید چند وقتی منتظر بازسازی کلاژن های پوستی باشید تا نتایج به شکل آشکاری مشاهده شود. بنابراین اثرات نهایی این روش دو تا سه ماه پس از انجام عمل خود را نشان داده و می توانید در مدت زمانی طولانی تر از آن بهره بگیرید.

باید توجه داشته باشید که مدت زمان نسبتا طولانی اثرگذاری هایفوتراپی اصلا نگران کننده نیست، زیرا در عوض نتایج آن تا یک یا دو سال پس از انجام هایفو ماندگار خواهد بود و نیاز به تمدید آن در مدت زمانی کوتاه نخواهید داشت. در مقابل، گرچه نتایج تزریق ژل پروفایلو خود را سریع نشان می دهد، اما بین ۶ تا ۹ ماه پس از تزریق ماندگار است. بنابراین باید تقریبا سالی یک یا دو بار جهت تمدید آن به کلینیک مراجعه نمایید.

مراقبت های پیش و پس از انجام هایفو

  • پیش از انجام هایفوتراپی باید از مصرف داروهای مخصوص فشار خون خودداری کنید.
  • مصرف نوشیدنی های الکلی پیش از هایفوتراپی اکیدا ممنوع است.
  • تا دو هفته قبل از انجام عمل، نباید کارهایی مانند بوتاکس یا تزریق دیگر ژل ها را انجام دهید.
  • تا دو هفته قبل از انجام هایفوتراپی، به هیچ وجه نباید فعالیت های لیزری انجام دهید.
  • پس از انجام هایفوتراپی، موضعی که در معرض تشعشع امواج فراصوت بوده است، نباید در معرض سرما یا گرما قرار بگیرد.
  • با استفاده از کرم ضد آفتاب مناسب، باید از این محل مراقبت کنید.
  • بهتر است تا ۲۴ ساعت پس از انجام هایفوتراپی، از لوازم آرایشی استفاده نکنید.

مراقبت های پیش و پس از تزریق ژل پروفایلو

  • یک شبانه روز قبل از تزریق ژل، حتما از مصرف نوشیدنی های الکلی خودداری فرمایید.
  • چند روز قبل از تزریق، نباید داروهای غیراستروئیدی مانند آسپرین مصرف کنید.
  • در صورتی که مبتلا به بیماری خاصی هستید یا داروی خاصی مصرف می کنید، باید به پزشک خود اطلاع دهید.
  • پس از تزریق ژل پروفایلو به هیچ وجه از مواد آرایشی استفاده ننمایید.
  • تا مدتی بعد از تزریق ژل، از حضور در باشگاه، سونا یا استخر خودداری فرمایید، زیرا تعریق و رطوبت ممکن است اثرگذاری ژل را خنثی کند.
  • بهتر است از کمپرس آب سرد جهت بهبود عوارض جانبی مانند تورم و کبودی استفاده کنید.

مقایسه هزینه های تزریق ژل پروفایلو با هایفوتراپی

هزینه انجام هریک از خدمات زیبایی به میزان دستمزد پزشک، محل کلینیک زیبایی، میزان مشکلات پوستی، تعداد جلسات موردنیاز و… وابسته است. در مورد ژل پروفایلو مواردی نظیر مقدار آن نیز در هزینه ها موثر خواهد بود. به طور کلی هزینه انجام هایفوتراپی کمتر از هزینه تزریق ژل پروفایلو است.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
شهرداری کرمانشاه مجسمه پاندای کونگ‌فوکار را به آغوش مردم ایران بازگرداند/ رفته میکاپ کرده اومده😂+عکس (1 نظر) لوازم آرایش یک خانم شاغل که همیشه باید با خود داشته باشد (1 نظر) فرح پهلوی در چه شرایطی برای سگ سالومه مجری منوتو گریست؟ + ویدئو (1 نظر) فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور (1 نظر) از واکنش همایون شجریان به خیانتش تا صف طولانی امضای سروش صحت در حواشی داغ امروز سه‌شنبه 25 اردیبهشت 1403 اعتراف چندش و عجیب اهالی قبیله آدم‌خوارها: من گوشت یک مرد و یک زن را خورده‌ام!+ویدیو لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم فال انبیاء روزانه پنجشنبه 27 اردیبهشت ماه 1403 سلفی بامزه و سر صبحی شبنم قلی خانی با دختر یکی یدونه‌اش، شانا خانوم+عکس/ ماشالله بزرگ شده😍 طراحی چهره رهبر معظم انقلاب بر روی برگ درخت توسط این هنرمند+ویدئو/ منحصربفرد و بی نقص عکسی از درختکاری آیت الله جنتی در حیاط شورای نگهبان بررسی جذابیت های آلمان برای مهاجرت با موسسه مهاجرتی میرداماد عکس خیلی خنده دار از دورهمی مرغ ها در یخچال عروس+عکس/فقط یه سبزی کمه برا غیبت کردنشون...😂 هدایای تبلیغاتی: گامی نو در برندینگ و انگیزه‌بخشی کارکنان این جاذبه‌های خاص را باید فقط در تور سریلانکا ببینید
دیگران می‌خوانند   
رهبر معظم انقلاب: امیدواریم خداوند متعال رئیس جمهور محترم را به آغوش ملت برگرداند + فیلم (تصاویر) تغییر چهرۀ «الیاس» 17 سال بعد از سریال «اغماء» رونمایی شبنم قلی خانی از ظروف سرامیکی شیک کافه محبوبش/ همیشه به گردش+عکس خانه پدری باصفا و دلباز ستاره سادات قطبی در اصفهان، نصف جهان/ خاطرات بچگیش زنده شد+عکس رونمایی از سومین نوه اسحاق جهانگیری +عکس / پسر زیبایی که خیلی شبیه پدر بزرگش هست تبریک تولد جالب روناک سریال نون خ به ماه کاووس با یک عکس خاص و دیده نشده+عکس تصویری از دوران کودکی علیرضا جهانبخش با ابروهای پیوندی و اندامی نحیف+عکس استایل یکسان و موهای پریشان رحمان و رحیم پایتخت در طبیعت مازندران+عکس سرگرمی جالب و باکلاس نیلوفر پارسا در دوران بارداری/ عجب فضای دنج و باصفایی+عکس فال روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 فال قهوه با نشان روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403+فیلم فال شمع روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 در هنگام تحویل اتاق هتل به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ سِت کردن 2 ستاره تیم ملی در یک قاب/ طارمی و رضاییان با برند لویی ویتون + عکس فیلمی عاشقانه از ماه عسل نرگس محمدی و همسرش علی اوجی در خارج از ایران/ ایشالا به پای هم پیر بشین! فیلم قدیمی از تعویض ضریح مضجع شریف حضرت امام رضا (ع) با حضور رهبر انقلاب در سال 1379 فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور بیوگرافی و اقدامات مجرمانه شوهر مهناز افشار/ یاسین رامین به بیماران دیالیزی هم رحم نکرد+فیلم کیک تولد شیک و باکلاس 43 سالگی بهنوش طباطبایی با قلب های صورتی/مبارکا باشه +عکس (فیلم) دعوت از رهبر انقلاب برای صرف لوبیا پلو روی آنتن زنده تغییر چهره آزاده زارعی، خانم بازیگر سریال آوای باران بعد 11 سال حرف های شنیع یک معلم در برخورد با نخبه مدرسه اش: به مادرم گفت من کودن هستم!+فیلم ویدیو احساسی و دلنشین حدیث چهره پرداز مژگان بچه مهندس 3 و خواهرش / خانم بازیگر از خواهر دکترش رونمایی کرد بیوگرافی و زندگی خصوصی شیدا خلیق، تازه عروس سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی بیوگرافی همه بازیگران مشهوری که امسال بختشان باز شد/ از عروسی کیوان ساکت اف و مونا کرمی تا ازدواج مهدی کوشکی برای چندمین بار+عکس رونمایی سروین بیات از دکوراسیون شیک و با کلاس خانه مادرش+عکس / تزئینات پذیرایی خانه با گلدان های زیبا جشن تولد 8 سالگی آریان پسر جواد نکونام در حیاط منزلش ماشاالله وروایی، عموکاووس سریال نون خ خلبان از آب درآمد +عکس دوران خلبانی بازار ارز بدون خریدار؛ حجم معاملات در پایین‌ترین سطح! هشدار مقامات ایرانی به "قرارداد شیطنت آمیز" چینی‌ها! جزییات لایحه "حجاب" و بازداشت این پنج گروه توسط پلیس تعبیر خواب مدفوع در توالت فیلم دردناک از لحظه بلعیده شدن مرد مشهدی توسط زمین در سیل رونمایی شاهرخ استخری از مدل مو و استایل اروپایی جذابش در بلژیک/ مثل همیشه خوشتیپ+عکس اندازه ی باورنکردنی تگرگ هایی که در مشهد بارید با این 6 روش سریع و خانگی "تیرگی آرنج و زانو را از بین ببرید {ویدئو} نحوه درست کردن ترشی باقالی ساده و خوشمزه نگاهی به حیاط سرسبز و بزرگ مرتضی پورعلی گنجی با گل های رنگارنگ+ عکس یک خبر خوش سینمایی؛ بازگشت دوباره هدیه تهرانی با سریال جدید هزار و یکشب
تیتر امروز   
رهبر معظم انقلاب: امیدواریم خداوند متعال رئیس جمهور محترم را به آغوش ملت برگرداند + فیلم
فال روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403+فیلم
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 31 اردیبهشت 1403
فوری/ اخبار لحظه به لحظه با سانحه سقوط هلی کوپتر حامل رئیس جمهور
بیوگرافی و زندگی خصوصی شیدا خلیق، تازه عروس سینمای ایران و همسرش+ تصاویر جذاب و دیدنی
بیوگرافی همه بازیگران مشهوری که امسال بختشان باز شد/ از عروسی کیوان ساکت اف و مونا کرمی تا ازدواج مهدی کوشکی برای چندمین بار+عکس
یک خبر خوش سینمایی؛ بازگشت دوباره هدیه تهرانی با سریال جدید هزار و یکشب
3 پیشنهاد جذاب و خفن برای فیلم‌بازان ایرانی/ آخر هفته چه سریال هایی را ببینیم؟+ویدیو
محدودیت بارداری در سنین زیر 18 سال رفع شد/ دختر ها قبل از سن بلوغ هم می توانند مادر شوند!
ماجرای علاقه رمان‌نویس زن بلغارستانی به صادق هدایت، مولانا و شاملو
راز عجیب نقاشی مونالیزا لو رفت/ مونالیزا خود داوینچی است!+عکس
سیگار، اکسسوری جدید دختران دودی/ هوا جون میده برای یه نخ سیگار!
اعلام زمان واریز یارانه 300 هزار تومانی
منتخب روز   
ویدئویی سراسر شگفتی از یک ماشین باز خَفَن/فقط اونجا که کلاه میذاره سرش حمله دسته جمعی کلاغ‌ها به شاهین شکاری در انتقام به شکار دوست‌شان+ فیلم لحظه باورنکردنی شکار یک عقاب توسط خرس گرسنه در نوک درخت!+ فیلم هنرنمایی کودک طرفدار رامین رضاییان با نقاشی چهره اش/باعث افتخاری ستاره ی درخشان فوتبال+ فیلم خاص‌ترین ساعت کریستیانو رونالدو با 880 قیراط الماس زرد؛ قیمتش چقدر است؟ / با پول این ساعت می‌توان دریاچه ارومیه را احیا کرد! حیات وحش/شکار ماهرانه پرنده توسط مار سمی با استتار باورنکردنی/ قبل از حرکت مار دیدنش غیر ممکنه+ فیلم توپ بازی پوتین رئیس جمهور روسیه وسط کاخ کرملین +فیلم/یکم سنگین باش آقای رئیس جمهور! کشف بزرگترین مار جهان در اعماق آمازون با سری به اندازه سر انسان+ ویدئو حیوانات عظیم‌الجثه آدمخوار ؛ از تمساح آدمخوار تا آناکوندای 300 کیلوگرمی+ عکس کشف هویت 10 مومیایی اسرار آمیز تاریخ + فیلم عجیب و غریب ترین تولیدات ایران خودرو که از آن بی اطلاعید/ از سمند کوپه تا پیکان جدید با ظاهری عجیب +فیلم