مشاهده لیست قیمت ابزار برقی در سایت ایمالز

  دوشنبه، 09 بهمن 1402   زمان مطالعه 4 دقیقه
مشاهده لیست قیمت ابزار برقی در سایت ایمالز
ابزارهای برقی از سری وسیله‌هایی هستند که زندگی را برای انسان راحت‌تر کرده‌اند. اگر این وسایل نباشند، خیلی از کارها را نمی‌توان انجام داد؛ اما معروف‌ترین و ضروری‌ترین ابزارهای برقی کدام‌اند؟ قیمت ابزار برقی چطور است و چه عواملی روی آن اثر دارد؟ در این مطلب، پاسخ تمام این سؤال‌ها را خواهید یافت.

پرفروش‌ترین ابزار برقی کدام‌اند؟

با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، بشر ابزارهای برقی را برای راحتی هرچه بیشتر خود اختراع کرد. برخی از این وسایل برقی به ضروری‌ترین وسایل زندگی انسان تبدیل‌شده‌اند. به‌طوری‌که اگر نباشند، زندگی هم مختل می‌شود. در این بخش قصد داریم برخی از ضروری‌ترین ابزار برقی برای هر خانه‌ای را معرفی کنیم:

لیست قیمت ابزار برقی را در ایمالز مشاهده کنید.

اره برقی

در گذشته انسان‌ها مجبور بودند از اره‌های دستی که فشار زیادی به‌دست و شانه‌ها وارد می‌کردند، استفاده کنند؛ اما بعد از تولید اره برقی، این ابزار به یکی از محبوب‌ترین ابزارهای باغبانی و نجاری تبدیل شد. اره برقی در انواع مختلف و سایزهای متنوع تولیدشده و هر کسی می‌تواند بر اساس نیاز خود یکی از هزاران مدل مختلف اره برقی را خریداری کند.

هویه

یکی از مهم‌ترین ابزارها در لحیم‌کاری، هویه است. با استفاده از این ابزار می‌توان دو وسیله را به یکدیگر چسباند؛ درواقع هویه با تولید گرما و ذوب کردن سیم لحیمی، این کار را انجام می‌دهد. در لیست قیمت ابزار برقی لحیم‌کاری، این ابزار، از قیمت مناسبی برخوردار بوده و برای خرید آن نیازی به‌صرف هزینه بالا نیست.

دریل

همه ما حتی اگر برای یک‌بار هم شده، از دریل استفاده کرده‌ایم. هر خانه‌ای باید یک عدد از این ابزار را داشته باشد؛ زیرا کاربردهای گسترده‌ای دارد و با استفاده از آن می‌توان یک سطح سخت را سوراخ کرده یا روی آن حفره ایجاد کرد. این وسیله برای سوراخ کردن چوب، فلز، بتن و هر ماده سخت دیگری قابل‌استفاده است.

پیچ گوشتی برقی

پیچ ‌گوشتی برقی، شباهت زیادی به دریل دارد. از این وسیله برای بستن پیچ‌ها استفاده می‌شود. این کار را با پیچ‌گوشتی عادی هم می‌توان انجام داد؛ اما پیچ گوشتی برقی بدون نیاز به فشار دست و صرف انرژی، در کمترین زمان ممکن، هر پیچی را سفت می‌کند. کارگران مشاغل صنعتی که روزانه باید پیچ‌های بی‌شماری را سفت کنند، می‌توانند بیشترین استفاده را از پیچ گوشتی برقی ببرند.

لیست قیمت پیچ گوشتی برقی و شارژی در ایمالز

سشوار صنعتی

سشوار صنعتی، همان سشوار خانگی است که برای مصارف صنعتی آن را تولید کرده‌اند؛ به همین دلیل دمای هوایی که از آن خارج می‌شود، بسیار بالا (500 تا 700 درجه سانتی‌گراد) است. از این ابزار برای گرم کردن لوله‌های پلاستیکی، شیرینگ کردن و کندن روکش و رنگ‌زدایی استفاده می‌شود. در خرید این وسایل نباید تنها به قیمت ابزار برقی نگاه کنید؛ بلکه باید دیگر فاکتورها ازجمله کیفیت را هم مدنظر داشته باشید.

الکتروموتور

الکتروموتور قطعه‌ای است که برای تبدیل انرژی الکتریکی به مکانیکی استفاده می‌شود. این قطعه یکی از مهم‌ترین قطعات وسایل برقی ازجمله ماشین لباسشویی، پمپ آب و کولر به‌حساب می‌آید. الکتروموتور انواع مختلفی دارد که بر اساس توان، تعداد دور در دقیقه و فرکانس، از یکدیگر تفکیک می‌شوند؛ پس هنگام خرید به این موردتوجه داشته باشید.

ابزار آلات

شیار زن

شیار زن، عصای دست برق کش‌هاست. آن‌ها با این وسیله برش و شیارهایی در دیوار برای برق‌کشی ساختمان ایجاد می‌کنند. با استفاده از این وسیله می‌توان سیم‌کشی‌ها را داخل دیوار پنهان کرد. شیار زن قابلیت ایجاد شیارهایی با طول و عمق مشخص روی دیوار را دارد؛ به همین دلیل، کار سیم‌کش‌ها را بسیار آسان کرده است.

ماشین سنگ بری

ماشین سنگ بری را معمولاً به نام سنگ فرز می‌شناسند. این وسیله را هر کسی که ندیده باشد، مطمئناً صدای آن را شنیده است. از این وسیله برای برش دادن انواع سنگ، کاشی و سرامیک، فلزات و دیگر اشیا استفاده می‌کنند. ماشین سنگ بری لبه تیزی دارد که برای نصف کردن و قطعه‌قطعه کردن سنگ، مورداستفاده قرار می‌گیرد.

پمپ آب

زندگی آپارتمانی باعث شده است که اکثر افراد در لیست قیمت ابزار برقی، به دنبال قیمت و خرید پمپ آب باشند. همان‌طور که می‌دانید از این ابزار برای افزایش فشار آب استفاده می‌شود. در ساختمان‌هایی که فشار آب در آن‌ها کم باشد، ساکنین طبقات بالاتر با کار گذاشتن پمپ آب، فشار آب را به حد مطلوب می‌رسانند.

لیست قیمت پمپ آب خانگی یک اسب و نیم اسب

شلنگ جوشکاری

یکی از ضروری‌ترین ابزارهای جوشکاری، شلنگ جوشکاری است. با این وسیله می‌توان گازهای مضر حاصل از جوشکاری را انتقال داده و در مکانی دیگر تخلیه کرد.

عوامل مؤثر بر قیمت ابزار برقی کدام‌اند؟

حال که با برخی از ضروری‌ترین ابزارهای برقی و کاربردشان آشنا شدید، بیایید به عواملی که بر تعیین قیمت این ابزار تأثیر می‌گذارند بپردازیم:

نوع ابزار

مطمئناً برخی از ابزارهای برقی گران‌تر از دیگر ابزارها هستند؛ به‌طور مثال، مقایسه قیمت هویه و شیار زن، معقول نیست و این دو دستگاه از کاربردهای کاملاً متفاوتی برخوردارند.

کیفیت

همان‌طور که می‌دانید، ابزارهای برقی باکیفیت، قیمت بالاتری دارند. در حقیقت اگر بخواهید ابزار برقی شما تا مدت‌ها پاسخ نیازتان را بدهد، باید یک جنس باکیفیت بخرید.

تولید‌کننده

برخی از تولیدکنندگان ابزارهای برقی از دیگران معروف‌تر هستند. دلیل این شهرت هم کیفیت بالای محصولات یا طراحی بهتر آن‌هاست؛ پس نوع برند و سازنده ابزارآلات نیز از عوامل تعیین‌کننده قیمت هستند.

فروشنده

در نهایت یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده قیمت ابزار برقی، فروشگاهی است که از آن خرید می‌کنید. بسیاری از فروشندگان بدون در نظر گرفتن شرایط اقتصادی، قیمت‌های نجومی را روی ابزارآلات می‌گذارند که منصفانه نیست؛ پس در انتخاب فروشگاه، منصف بودن فروشنده را مدنظر قرار دهید.

نوع استفاده

اینکه ابزار موردنظر را برای چه منظوری می‌خواهید و چه استفاده‌ای از آن دارید هم مهم است. مطمئناً قیمت ابزارهای دستی، شارژی و برقی با یکدیگر تفاوت دارند.

ابزار آلات در ایلماز

مشاهده لیست قیمت ابزار برقی در سایت ایمالز

سایت ایمالز یکی از معتبرترین و بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی برای خرید انواع ابزارآلات برقی، شارژی و... است. شما می‌توانید از قیمت‌های درج‌شده در این سایت به‌عنوان یک مرجع برای مقایسه قیمتی استفاده کنید. در نهایت، هر ابزاری که مدنظرتان است را می‌توانید با قیمت‌های منصفانه از این سایت خریداری کنید. مطمئناً سایت ایمالز یکی از بهترین سایت‌هایی خواهد بود که برای خرید ابزارآلات برقی با آن آشنا می‌شوید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
خلاقیت خنده دار هندونه فروش شیرازی، برای فرار از گرما حماسه آفرید/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (194 نظر) نگاهی به سفره مفصل و تمام و کمال حضرت ابوالفضل در منزل شاه نشین علی دایی+عکس/ از گل آرایی و شمع‌دان‌هایی طلایی تا پَک هایی لاکچری و جذاب (109 نظر) مراسم تشییع پدر حامد بهداد، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (70 نظر) نگاهی به اعلامیه ترحیم مادر جوان حمید گودرزی که دیشب خبر فوتش را آقای بازیگر اعلام کرد +عکس/ روحش شاد (67 نظر) رهبر معظم انقلاب: بعد از فوت پدرم همه‌ی موجودی خانه‌اش 45 هزار تومان شد که نمی‌شد با آن گاز یا یخچال خرید (43 نظر) خلاقیت خنده دار میوه فروش وانتی با عکس رضا گلزار حماسه آفرید/هنر نزد ایرانیان است و بس+ عکس (30 نظر) خلاقیت خنده‌دار اوستا بنّا در ساختن توالت کنار روشویی برای راحتیِ صاحبخانه حماسه آفرید+ عکس/ مغز نیست که فسفر خالصه😂 (29 نظر) سینه زنی شاهرخ خان، بازیگر معروف هندی در هیئت عزاداری امام حسین (ع) +ویدئو (28 نظر) انتخاب محمدرضا گلزار و بهرام رادان به عنوان خوش‌تیپ‌ترین و خوش قیافه‌ترین بازیگران ایران از منظر الیف ارول بازیگر چشم آبیِ ترکیه‌ای+ ویدیو/ چشم آیسان خانوم و مینا مختاری روشن! (28 نظر) نگاهی به ماشین مازراتی هوش پران علی دایی که همه آرزوشو دارن/ شهریار فوتبال ایران سوار بر دلبر مشکی😍 (25 نظر) مات و مبهوت موندن مهران مدیری از دیدن همزاد خودش تو دورهمی/ چقدرم که شبیه همدیگه هستن!+عکس (23 نظر) درخت خرمای بزرگ حیاط باصفای خونه ویلایی زهرا گونش/ نخل های هم قد والیبالیست مشهور ترکیه ای (19 نظر) خلاقیت منحصر به فرد آرایشگر خوش ذوق در تغییر چهره داماد حماسه ساز شد+ویدئو/سلطان بی چون و چرای گریم در سطح خاورمیانه😂 (17 نظر) رهبر معظم انقلاب: آرزوی کفش بنددار به دلم بود؛ تا الان هم من کفش بنددار نپوشیده‌ام (16 نظر) هنرمندان و ورزشکارانی که در مراسم نذری پوریا پورسرخ بازیگر سریال کیمیا حضور داشتند/ علی پروین هم بود+عکس (14 نظر)
تیتر امروز   
روایتی از عصبانیت رهبر معظم انقلاب از عوض کردن فرش کهنه و نخ نمای خانه شان: اشتباه کردید که عوض نمودید بروید همان زیلوها را بیاورید
طلایی های کشتی در المپیک پاریس پول یک لندکروز صفر کیلومتر را جایزه خواهند گرفت +سند
کرایه اولین خانه اجاره‌ای رهبر انقلاب بعد از ازدواج در 25 سالگی/ 2 اتاقی که متعلق به یکی از فامیل های نزدیک ایشان بود
چگونه در شب‌های گرم تابستان راحت‌تر بخوابیم؟/ 10 ترفند طلایی و کاربردی برای خواب آرام
تابستان کجایِ شمال بریم؟ / معرفی 12 نقطه که فقط شمال بازها می‌شناسند!
رونمایی سامسونگ از اولین حلقه هوشمند خود؛ «گلکسی رینگ» چیست؟
چگونه یک عینک آفتابی خوب انتخاب کنیم؟
(ویدئو+ عکس)حادثه خطرناک برای رئیس جمهور در شب تاسوعا/هجوم مردم برای سلفی گرفت با مسعود پزشکیان دردسر ساز شد
(ویدیو) یادی بکنیم از تست بازیگری شاهکار امین حیایی در حضور سیروس الوند و خسرو شکیبایی/از اولش بهترین بوده، فقط ببین چجوری ادای خسرو شکیبایی رو هم رو‌در‌ روی خودش درمیاره
بیوگرافی و زندگی خصوصی الناز ملک، سیمای سریال زخم کاری و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی
بازیگر زن سریال پدر سالار: 3 همسر و 3 فرزندم را از دست داده‌ام+عکس
تصاویر حیرت انگیز از خانه حریری تبریز/ نخستین موزه مطبوعاتی ایران/ معماری فوق العاده قاجار
(ویدیو) زیباترین نگاه‌های عاشقانه پارسا پیروزفر و هدی زین العابدین، بهنام و ماهی سریال "در انتهای شب"/ سکانس پایانی سریال "در انتهای شب"
عکس زیبایی از نسرین مقانلو و همسر فوتبالیستش، کمال خلیلیان، در کنار پسر کوچکشان در امریکا
(تصاویر)قاب خاص از ادای احترام 3 فرزند رهبر معظم انقلاب در مراسم ختم پدر حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حجازی
منتخب روز   
(فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌 (فیلم) رهبر معظم انقلاب: به من می‌گویند شما گفتید سوءاستفاده جویان را افشا نکنید / ما حق نداریم افراد را به صرف گمان متهم کنیم سکانس خوشحالی قُباد از بارداری شهرزاد/ قُباد: من تا الان نمیدونستم از این دنیا و از این زندگی چی میخوام اما الان.... (عکس) هدایای ارزشمندی که پزشکیان در پشت صحنه یک هیئت دریافت کرد / خوشا راهی که آغازش با حسین است ... (ویدئو) شعر سوزناک شهریار برای مادر بزرگش که با شنیدنش اشک از چشمانتان سرازیر خواهد شد به یادماندنی ترین سکانس عاشقانه سریال شهرزاد / از بله گفتن شهرزاد تا مرگ مرگ بزرگ آقا نقش دختر رهبر انقلاب در ترمیم دست مجروح ایشان/ فرزند دختری که به پدر اُنس داشت