نحوه استخراج بیت کوین اس وی (BSV)

  پنجشنبه، 16 بهمن 1399   زمان مطالعه 4 دقیقه
نحوه  استخراج بیت کوین اس وی (BSV)
سختی استخراج بیت کوین اس وی، قیمت این ارز دیجیتال، پاداش بلاک و کارمزدهای استخر استخراج، همگی سودآوری استخراج بیت کوین اس وی را تحت تأثیر قرار می‌دهند.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، بیت کوین اس وی با نماد BSV در واقع از فورک بلاک چین بیت کوین کش (BCH) است. این فورک که در پانزدهم نوامبر سال ۲۰۱۸ انجام شد. هدف تیم سازنده و توسعه دهنده بیت کوین اس وی؛ به دنبال حل مشکل مقایس پذیری بیت کوین کش و هم چنین دست یافتن به رویای ساتوشی ناکاموتو (Satoshi Nakamoto) بودند.

نام این رمزارز مخفف عبارت «بیت کوین، چشم انداز ساتوشی» (Bitcoin Satoshi Vision) است که خوبی هدف توسعه دهندگان آن را مشخص می کند. رویایی که معنای ایجاد یک رمزارز که برای تکمیل پرداخت های همتا به همتا استفاده می شود.

استخراج بیت کوین اس وی (BSV)

مانند هر ارز دیجیتالی که بر اساس الگوریتم SHA-256 طراحی شده است، مدارهای مجتمع با کاربرد خاص یا ایسیک ها (ASICs)، بهترین گزینه برای استخراج بیت کوین اس وی (Bitcoin SV) هستند. بنابراین، اگر به دنبال استخراج سودآور بیت کوین SV هستید، باید یک ماینر ایسیک خریداری کنید. هنگام خرید یک ماینر ایسیک، باید قیمت، مصرف برق و هش ریت آن را در نظر داشته باشید. انت ماینر اس ۱9 (Antminer S19)، یکی از بهترین ماینرهای ایسیک موجود در بازار است.

برای استخراج bitcoin sv به موارد زیر نیز نیاز خواهید داشت:

1. استخر استخراج

با عضویت در یک استخر استخراج، شما می توانید شانس خود را برای دریافت پاداش بلاک افزایش دهید. از ویژگی های یک استخر استخراج خوب می توان به کارمزد مناسب، هش ریت بالا و سابقه و اعتبار آن اشاره کرد. یکی از استخرهای مناسب برای استخراج بیت کوین اس وی SVPool است.

2. کیف پول بیت کوین اس وی (Bitcoin SV)

پس از استخراج موفقیت آمیز بیت کوین SV برای ذخیره آن به یک کیف پول امن و مناسب نیاز خواهید داشت. یکی از کیف پول های محبوبی که از ارز دیجیتال بیت کوین اس وی نیز پشتیبانی می کند، کیف پول اکسودوس (Exodus) است.

3. برق ارزان

یکی از مهم ترین مؤلفه های موفقیت هر ماینری، دسترسی به برق ارزان است. این امر، هزینه های استخراج را کاهش می دهد و بازده سرمایه گذاری را بهبود می بخشد.

4. اتصال به اینترنت پایدار

برای استخراج بدون وقفه بیت کوین اس وی، اتصال به اینترنت پایدار و قابل اعتماد از اهمیت بالایی برخوردار است.

5. نرم افزار استخراج

در صورتی که سخت افزار استخراج انتخابی شما فاقد نرم افزار باشد، به این نوع نرم افزارها نیاز خواهید داشت.

قبل از آغاز فرآیند استخراج، از سازگاری نرم افزار استخراج و سخت افزار ماینر خود اطمینان حاصل کنید.

6. موقعیت مکانی

ریگ استخراج شما پر سر و صدا خواهد بود. بنابراین هنگام تنظیم آن، این موضوع را در نظر داشته باشید. همچنین، ماینرهای شما به سرمایش نیز نیاز دارند.

تنها عامل محدودکننده در خرید ماینر ایسیک و تعداد آن، سرمایه اولیه شما است. بنابراین، با توجه به سرمایه اولیه خود، هر چه تعداد ماینر بیشتری را خریداری کنید، درآمد کلی شما نیز به همان میزان بیشتر خواهد شد.

راه اندازی ریگ استخراج بیت کوین اس وی (BSV)

ماینرهای ایسیک همراه با یک کتابچه راهنما عرضه می شوند که در آن، نحوه تنظیم ریگ استخراج توضیح داده شده است.

زمانی که دستگاه ماینر خود را به منبع برق و اینترنت متصل کردید، می توانید به یک استخر استخراج ملحق شوید. برای انجام این کار، مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. به عنوان مثال در استخر استخراج SVPool ثبت نام کنید.

۲. ماینرهای ایسیک خود را پیکربندی و آنها را به استخر SVPool متصل کنید. برای این کار، به بخش Create Worker Group بروید و نام دستگاه های خود را تایپ کنید.

۳. تنظیمات سرور خود را همان طور که در شکل زیر نشان داده شده است، انجام دهید. (آدرس های به روز را از سایت استخر SVPool دریافت کنید)

تصویر

۴. آدرس کیف پول بیت کوین اس وی خود را وارد کنید.

۵. اطلاعات را ذخیره کنید.

پس از دنبال کردن مراحل بالا، دستگاه شما استخراج Bitcoin SV را آغاز خواهد کرد.

سودآوری استخراج بیت کوین اس وی (BSV)

استخراج ارز دیجیتال بیت کوین SV ممکن است گاهی سودآور نباشد. شما این کار را برای سودآوری انجام می دهید. بنابراین، برای رسیدن به این هدف اطمینان حاصل کنید که:

  • به برق ارزان قیمت دسترسی دارید.
  • ماینر شما برق کمی مصرف می کند.
  • ماینر ایسیک و استخر انتخابی شما، هش ریت بالایی دارند.

علاوه بر این، سختی استخراج بیت کوین اس وی، قیمت این ارز دیجیتال، پاداش بلاک و کارمزدهای استخر استخراج، همگی سودآوری استخراج بیت کوین اس وی را تحت تأثیر قرار می دهند.

در حال حاضر، پاداش استخراج هر بلاک بیت کوین اس وی، ۶.۲۵ واحد BSV است.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب بعد از خریدن مبل دست دوم توسط رهبری: تا الان زندگی ‌ما طلبگی بوده، الان هم مبل در خانه نیاورید! (193 نظر) تزئین میز عزای سعید راد با شمع و گل و خرما و عکس های یادگاری در خانه مجللشان/ خدا رحمتشون کنه+عکس (106 نظر) عروسِ رهبر معظم انقلاب: بچه ام اسباب بازی ندارد، در اتاق آقا یک میز هست و 6 تا صندلی پلاستیکی و یک تلفن که به دیوار وصل است+عکس (85 نظر) مراسم عزای جگرسوز همسر جوان فریبا نادری عروس حشمت فردوس و ضجه های خانم بازیگر/ روحش شاد+ عکس (77 نظر) تصویری از خانه ابدی سعید راد، میرزا رضا سریال گیلدخت /روحش شاد و یادش گرامی (59 نظر) نگاهی به جشن تولد عاشقانه 45 سالگی الهام چرخنده بازیگر سریال آوای باران و باکس گل شیک روی میز/ مبارکا باشه+عکس (37 نظر) رهبر معظم انقلاب: ما درخانه تنها یک فرش دستباف داریم که جهیزیه همسرم بوده بقیه خانه موکت است/ ساده زیستی ایشان مثال زدنی است (37 نظر) استوری تبریک خاص سرلشگر باقری به مناسبت روز چپ دست‌ها به رهبر معظم انقلاب+عکس (32 نظر) خلاقیت خنده دار هندوانه فروش سمنانی برای جذب مشتری حماسه آفرید/ مغز نیست که معدن طلای خالصه😂+عکس (26 نظر) مهران مدیری: 11 سال است که از یک مار نگهداری می کنم؛ الان 2 متر و 20 سانتی‌متر هست+عکس (24 نظر) تصویری از خانه ابدی برادر زاده نرگس محمدی / روحش شاد و یادش گرامی (22 نظر) خلاقیت خنده دار بَقال اهوازی برای فرار از گرما حماسه آفرید/ مغز نیس که معدن طلاست😂👌+عکس (14 نظر) مراسم تشییع مادر پژمان جمشیدی، با حضور چهره های سرشناس و بازیگران +عکس/ روحش شاد و یادش گرامی (11 نظر) دختر شهید سید ابراهیم رئیسی: پدرم تمایل نداشت سوادش را در چشم مردم فرو کند (11 نظر) مادر رهبر معظم انقلاب خطاب به همسر رهبری: تو چرا ساکتی، آه و ناله کن، چون تو همه ‌اش احساس راحتی می‌ کنی سیدعلی هم دلگرم می‌ شود و به دنبال این کارها می‌رود (10 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
فال روزانه امروز دوشنبه 8 مرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 8 مرداد 1403
فال ابجد روزانه دوشنبه 8 مرداد 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 8 مرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر روز دوشنبه 8 مرداد 1403 + فیلم
ماجرای جالب دعوت مقام‌معظم رهبری به یک عروسی و واکنش ایشان به این درخواست+ عکس
پای رمال ها به باشگاه پرسپولیس باز شد/ متلک سنگین ناصر محمدخانی به رضا درویش! +عکس
فرار دختر ساده‌لوح با مرد غریبه / تتو آرتیست رویایی سابقه‌دار بود!
روایتی جالب از خرید رفتن ساده همسر رهبر معظم انقلاب با ماشین پیکان تا منع پسر از غذای دولتی
نقش شرم و حیا و وجدان در اکوسیستم جهانی توسعه
توصیه رهبر معظم انقلاب به پسرانشان: اگر بخواهید داخل اقتصاد شوید، قسمت نام فامیلی را عوض و لقب خامنه‌ای را بردارید!
آلبالوپلو قالبی، خوشمزه‌ترین آلبالوپلویی که تابه‌حال خورده‌اید!
مردی که بعد از 19 سال پی به مَرد بودن زنش برد
ثروت نجومی هانده ارچل بازیگر محبوب ترکیه ای/خانم بازیگر اهل کار خیر هم هستن + عکس
(عکس) مانتو بلوچی و شلوار طلاکوب سحر دولتشاهی، همسر همایون شجریان، در کنار پژمان جمشیدی/ چقدر اصیل و زیباست
منتخب روز   
حضور مصطفی زمانی در مراسم تشییع پدر شهاب حسینی +ویدئو/روحش شاد و یادش گرامی سکانس عاشقانه امیر و ارغوان سریال دلدادگان/ تا به تو فکر می کنم خودت زنگ میزنی+ویدئو نگاهی به آشپزخانه دلباز و زیبای مسعود پزشکیان با رونمایی از عکس جوانی همسرش بالای کمد/باورتون میشه این خونه ساده مال رئیس جمهور مملکته+عکس طرز تهیه غذای محبوب ناصرالدین شاه قاجار! /فسنجان ناصری با مواد اعلا ابتکار جالب یک مرد خلاق در دادن انواع لقب به مسعود پزشکیان حماسه آفرید+ویدئو/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (فیلم) سکانس فوق عاشقانه شهاب حسینی و لیلا حاتمی در فیلم "پرسه در ماه" / ما کاملا شبیه همیم طرز نگاهامون دو دو زدن چشامون ...😍 استارت تمرینات سخت علیرضا بیرانوند در تراکتور +فیلم/ آقای دروازه بان آمادگی بدن بالایی دارد! سکانس عاشقانه دل باختن قباد به شهرزاد/ نشود فاش کسی آنچه میان من و توست (فیلم) سکانس فوق العاده احساسی و عاشقانه از شهاب حسینی و معشوقه‌اش در سریال "شهرزاد" / با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر هیچکس به تو مانند نشد😍 (فیلم) خرید دکتر مسعود پزشکیان از یک سوپرمارکت در تهران به همراه نوه‌ها و عروسش با کارت بانکی شخصی / نوه‌ها پدربزرگ را به خرج انداخته‌اند اقدام منحصربفرد و زیبای طلافروش یزدی به احترام دختر سه ساله امام حسین(ع)+عکس/ این جور تصاویر مخصوص ایران ماست والسلام👌