دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

ورزش /

نگاهی به سینما خانگی رونالدو با خَدَم و حَشَم / ابر ستاره فوتبال با خانواده فیلم تماشا کرد و فست فود خورد 

شنبه، 03 شهریور 1403
ساعدنیوژ: ویدئویی از رونالدو و جورجینا را در کنار فرزاندانشان مشاهده می کنید که در خانه خودشان در حال تماشا فیلم هستند و فست فود می خورند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، جورجینا رودریگز هرناندز ،زاده 27 ژانویه 1994، مدل و اینفلوئنسر اسپانیایی است. رودریگز در بوئنوس آیرس از پدری آرژانتینی و مادری اسپانیایی اصالتاً اهل مورسیا به دنیا آمد. خانواده او، از جمله یک خواهر بزرگتر به نام ایوانا، با بستگان پدری‌اش زندگی می‌کردند. رودریگز پس از ملاقات با کریستیانو رونالدو، در یک فروشگاه غیرتجاری گوچی در مادرید، جایی که او به عنوان فروشنده مشغول به کار بود، از سال 2016 با فوتبالیست پرتغالی در رابطه است. در نوامبر 2017، رودریگز یک دختر از رابطه با او به دنیا آورد. همچنین در آوریل 2022 دوقلوهای آنها به دنیا آمدند که تنها یکی از آنها سالم ماند.

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو، به زبان پرتغالی Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro؛ متولد پنجم فوریه سال 1985 بوده که بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال می باشد و در حال حاضر جهت تیم ملی پرتغال و باشگاه النصر عربستان در جایگاه کاپیتان و پست مهاجم به بازی فوتبال می پردازد. معمولاً او به عنوان یکی از برترین بازیکنان فوتبال در تمام ادوار معرفی می شود. رونالدو از همه بازیکنان اروپایی دیگر بیشتر جوایز کسب کرده که شامل پنج جایزه توپ طلا و چهار جایزه کفش طلای اروپا بوده است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز شنبه 03 شهریور
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
رونمایی از شاهین رضایی رقیب مو طلایی و خوش چهره ی هادی چوپان با عضله های آهنین و استایل های شیکش/ الحق که لقب آرنولد ایرانی برازندشه
محمدجواد ظریف و همسرش به تماشای تئاتر الناز شاکردوست و ساعد سهیلی نشستند+ویدیو/ لبخند رضایت همسر وزیر امورخارجه سابق از حضور در نمایش اصیل ایرانی
زندگی مخفیانه محمد اصفهانی به خاطر امضای جعلی و شکایت همسرش از او! / هاشمی رفسنجانی او را توصیه به پزشکی کرد!
اصول مهم ویراستاری تخصصی کتاب چیست؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
(عکس) تبریک تولد الهام حمیدی به منوچهر هادی، همسر سابق یکتا ناصر
آموزش گام به گام نحوه سابمیت مقاله در مجلات ISI (آی اس آی)
با این فیلم پرتاب می‌شوید به دهه شصت و خاطراتش / کاش می‌شد برگردیم به اون دوران ...
مراحل سابمیت مقاله
استخراج فوری مقاله از پایان نامه برای مجلات ISI با بهترین کیفیت