دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

هنر و رسانه /

نرگس محمدی همسر ستاره جوکر علی اوجی، با این 3 مدل کت خوش‌پوشیش رو اثبات کرد!/ سلیقه خاص و لاکچری خانم بازیگر بی‌نظیره👌 

یکشنبه، 29 مهر 1403
ساعدنیوز: کت‌ها از آیتم‌های مورد علاقه‌ی این بازیگر هستند که در انواع کوتاه و بلند از آن‌ها بهره می‌برد. در ادامه نگاهی داشته‌ایم به تعدادی از کت‌های نرگس محمدی!

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعدنیوز، نرگس محمدی، بازیگر مطرح و محبوب که با ایفای نقش در سریال «ستایش» به شهرت رسید و اخیرا با حضور در رئالیتی‌شوی جوکر بانوان مورد توجه مخاطبان قرار گرفت، از بازیگران خوش استایل ایرانی به شمار می‌آید.

کت‌های بلیزر

این بازیگر 39 ساله معمولا در مراسم‌های رسمی با کت‌های بلیزر حاضر می‌شود. این کت‌ها که در انواع ست با شلوار یا تک در استایل نرگس به کار می‌روند، گاه به صورت ساده و گاه با یقه‌ای که رنگی متفاوت از خود کت دارد، دیده می‌شوند.

کت‌های جین

نرگس محمدی در استایل‌های کژوال خود که بسیار هم جوان‌پسندانه و ترندی تدارک دیده می‌شوند، از کت‌های جین استفاده می‌کند. او این کت‌ها را با شلوار جین یا شلوارهای پارچه‌ای به کار می‌برد و در بسیاری از استایل‌های خود در خارج از کشور، این مدل کت‌ها را بر تن داشته‌است.

کت‌های سوزن‌دوزی

محمدی بارها نشان داده است که به پارچه‌های سوزندوزی و کارشده علاقه دارد و از مانتوها و کت‌های سوزندوزی بسیار در تدارک تیپ‌هایش بهره برده‌است. نرگس معمولا پارچه‌هایی را انتخاب می‌کند که زمینه آن‌ها مشکی، سفید یا کرم هستند و با گلدوزی‌ها، ملیله‌دوزی‌ها یا آینه‌کاری‌ها تزئین شده‌اند.


1 پسندیدم 2 دیدگاه

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 29 مهر
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
خلوت شاعرانه آیتک سلامت رقیب ایرانی زهرا گونش با ماه در یک شب آرام پائیزی +فیلم/ ستاره چشم رنگی والیبال زنان ایران همزادش را در آسمان یافت
هزینه تبدیل پایان نامه به کتاب + ویدئو آموزشی
بهترین ترجمه با بهترین مترجم آنلاین + معرفی 8 پلتفرم برتر ترجمه
مریم امیرجلالی: داماد و دخترم توی کانادا هر دوتاشون کارمند بانک هستند و تا 5 کار می‌کنند که بعدش نای حرکت ندارند؛ ایران همه چیز سر جای خودشه کارمندا تا 2 کار می‌کنند+ویدیو
چاپ مقاله در مجله (ISI, SCOPUS, ISC, PUBMED و علمی پژوهشی) معتبر+ صفر تا صد+ ویدئو آموزشی
بازی فکری؛ اگه به هوشت مینازی و از نخبه‌هایی تو 4 ثانیه بگو «گیره‌ی دوم» کجا قایم شده
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
ترجمه تخصصی کتاب
(عکس) رونمایی از دختر واقعی نسرین نکیسا، بازیگر نقش مادر پیمان در سریال کیمیا
نگاهی به حال و هوای اتاق محل بستری حاج آقا محسن قرائتی هنگام عیادت چهره‌ی‌ سیاسی از ایشان؛ از عرض ارادت حسن روحانی تا دست نوازش محمد گلپایگانی+عکس