ساعدنیوز
ساعدنیوز

پنج فایده ی مهم لیموترش با راهکارهای استفاده ای موثر

  چهارشنبه، 07 خرداد 1399   زمان مطالعه 9 دقیقه
پنج فایده ی مهم لیموترش با راهکارهای استفاده ای موثر
ساعدنیوز: لیمو دارای املاح و ترکیبات زیادی مانند اسیدسیتریک، کلسیم، منیزیم، ویتامینC، فلاوونوئید، پکتین و لیمونین است که ایمنی بدن را تقویت می‌کند و با عفونت‌ها مقابله می‌کند. از جمله خواص مهم لیموترش ضدسرماخوردگی, ضد سرطانی, افزایش زیبایی و بهبود حال زنان باردار است.

آب لیمو ترش و اسانس آن برای بدن

اسانس لیمو به واسطه انرژی زا بودن آن مشهور است. در کشور ژاپن به واسطه اثرات شاداب کننده و فرح بخش این اسانس، آن را به هنگام کارکردن کارمندان در فضا منتشر میکنند.همچنین میتوان از چند قطره از اسانس لیمو به عنوان بخور استفاده کرد، یا مقداری ازآن را در وان حمام ریخت. این کار باعث سرحال شدن کلیه اعضا بدن میشود. البته نباید هرگر اسانس لیمو را بدون رقیق کردن برروی پوست بکار برد زیرا باعث بروز مشکلات پوستی میشود.

تصویر

فواید لیمو ترش برای سرماخوردگی

1.لیمو غنی از ویتامین C است، که باعث می شود آنها به طور موثر در درمان سرماخوردگی عمل کنند.
2.برای درمان آبریزش بینی و یک خارش سوراخ بینی، شما می توانید ار 1 فنجان آب لیمو، ترجیحا گرم استفاده کنید.
3.لیمو به احیا کردن تعادل بدن در تقویتش کمک می کند ، راه حل ساده است، هر روز صبح کمی لیمو با آب گرم را بخورید.
4.همچنین، آب لیمو به بدن شما کمک می کند سموم و مواد زائد را از بین ببرید.
5.اگر سرفه خفیف دارید، سعی کنید از مخلوط آب لیمو گرم با عسل، دو بار در روز استفاده کنید این مخلوط گلو شما را تسکین می دهد و سرفه را سرکوب می کند و تقریبا بلافاصله تقلیل می یابد.
6.لیمو طبیعت ضد باکتری دارد، خواص اسیدی آن اجازه نمی دهد باکتری ها و ویروس ها برای مدت طولانی زنده نگه دارد.
7.یک فنجان آب گرم لیمو یا چای لیمو گلو را برای صاف شدن گلو و کاهش درد و تورم استفاده کنید.

فواید لیمو ترش برای زنان باردار

بارداری فاز هیجان انگیز ی در زندگی خانم ها است. بارداری، به خصوص در سه ماهه اول، ممکن است موجب تهوع و استفراغ شود. اکثر خانم ها، در چنین شرایطی، چیزی اسیدی یا ترش مانند لیمو هوس می کنند. بنابراین، بسیاری از زنان در طول بارداری آب لیمو می خورند.هرچیزی که در دوران بارداری می خورید تاثیر مستقیم یا غیر مستقیم بر جنین در حال رشد دارد. پزشکتان با شروع بارداری لیستی از خوردنی ها و ممنوعه ها را به شما خواهد داد.
توجه: بطور کلی در دوران بارداری در خوردن هیچ مواد غذایی افراط و تفریط نداشته باشید و همواره متعادل غذا بخورید و تنوع را در برنامه غذایی خود داشته باشید.
اگر در هنگام بارداری آب لیمو به صورت متعادل مصرف شود بی ضرر است. کسانی که دارای آلرژی مرکبات هستند، باید از مصرف آب لیمو بپرهیزند. بعضی از زنان ممکن است در دوران بارداری سوزش سر دل داشته باشند و قبل از مصرف آب لیمو باید با متخصص زنان مشورت کنند.

تصویر

چند نمونه از فواید بالقوه لیمو ترش در دوران بارداری:

1. کاهش فشار خون
بر اساس یک مطالعه منتشر شده در مجله تغذیه و متابولیسم، مصرف روزانه لیمو و پیاده روی منظم باعث کاهش فشار خون می شود. لیمو همچنین سطح کلسترول را کاهش می دهد و رگهای خونی را قوی نگه می دارد.
2. درمان یبوست
مصرف آب لیمو در دوران بارداری باعث جلوگیری از یبوست می شود . بسیاری از زنان در طول بارداری از یبوست رنج می برند. از دست دادن آب بدن، عادت های بد غذایی و برخی داروها علل یبوست است. به گفته دکتر Sonali Ruder، نویسنده کتاب طبخ بارداری طبیعی، نوشیدن آب لیمو به کاهش یبوست کمک می کند.
رژیم غذایی با فیبر بالا، تمرینات سبک و نوشیدن مقدار زیادی مایعات به کاهش یبوست کمک می کند. بعضی افراد حتی آب لیمو را به عنوان ملین روزانه مصرف می کنند.
3. کمک به هضم غذا
سوء هاضمه و نفخ در دوران بارداری رایج است. براساس گزارش آژانس توسعه بین المللی ایالات متحده در زمینه کمک به غذا و تغذیه، لیمو یک غذای ضد باکتری است که به هضم کمک می کند.
4. افزایش سلامت استخوان مادر و کودک
لیمو پتاسیم دارد. مصرف آب لیمو در دوران بارداری به رشد استخوان و مغز در جنین کمک می کند.
5. درمان پاهای متورم
ادم یا تورم پاها در دوران بارداری رایج است. آب لیمو در دوران بارداری به درمان ادم کمک می کند.
6. تسهیل درد زایمان
نوشیدن لیمو و عسل در دوران بارداری ممکن است به کاهش درد زایمان کمک کند.
7. کاهش تهوع و استفراغ
تهوع و استفراغ در دوران بارداری رایج است. به گفته انجمن آمریکایی بارداری، مکیدن لیمو به کاهش بیماری صبحگاهی کمک می کند. همچنین تجمع خلط در دستگاه گوارش را از بین می برد و جریان صفرا را افزایش می دهد. اگر حالت تهوع شدید باشد و مصرف لیمو هیچ کمکی نکند، باید بلافاصله با پزشک خود مشورت کنید.

فواید لیموترش برای زیبایی

تصویر
1.لیمو ترش هم یک ماده تقویت کننده زیبایست و باعث افزایش سلامتی، طراوت، شادابی، جوانی و نیروی حیات، مانع شل شدن و چروک پوست و پیری زودرس می شود.

2. یک خاصیت لیمو ترش برای پاکسازی لکه های پوستی است که می توانید آب لیمو ترش را روی پوست بمالید و از شب تا صبح روز آن بماند، همچنین از عصاره لیمو ترش با گلیسیرین می توانید خستگی پوست و ترک های پوست را از بین ببرید.
3.اگر تمایل دارید موهایتان شفاف و درخشان شود کافیست مقداری لیمو ترش تازه با آب سرد ترکیب کنید و روی موها بریزید و سپس موها را بشویید.
4.پوست لیمو ترش را روی پوست خشک یا جای پوسته پوسته شده بمالید تا مشکلات پوستی برطرف شود، برای نرم شدن پوست ضخیم شده آرنج نیز پوست لیمو ترش مفید است. از لیمو ترش تجزیه شده ۶ تا ۸ درصد اسید سیتریک تهیه و از هسته های آن روغنی به نام لیمو تن تهیه و در طب مصرف می شود.
5.فایده لیمو برای پوست: لیمو برای درمان جوش جوانی و پاکسازی پوست بکار می رود. نوشیدن یک لیوان آب لیموترش در روز پوست را شاداب می کند. لیمو یک پاک کننده خوب به شمار می آید از این رو برای درمان عفونت ها و التهاب های پوستی بکار می رود. لیمو همچنین برای از بین بردن زخم ها بر روی پوست بکار می رود و از شدت سوختگی پوست می کاهد.
6.لیمو و دندان ها: اگر آب لیمو ترش را بر روی محل درد دندان بچکانید، می توانید از دندان درد رها شوید. این میوه می تواند خونریزی لثه را متوقف کند؛ همچنین نوعی دهان شویه برای رها شدن از بوی بد دهان به شمار می آید.
7.کاهش وزن: با نوشیدن آب ولرم با عسل و لیمو می توانید وزن خود را کاهش دهید. برای دست یافتن به نتایج بهتر می توانید این نوشیدنی را با معده خالی میل کنید.

دو نمونه از ماسک های پرکاربرد لیمو ترش

توجه داشته باشید که نباید از مقادیر زیاد لیمو در ماسک صورت استفاده کنید و همیشه بهتر است آن را با آب یا گلاب رقیق کرده و سپس روی صورت استفاده کنید چرا که در غیراین صورت می تواند موجب خشکی، قرمزی و آزار پوست شود. علاوه براین به خاطر داشته باشید پس از استفاده از ماسک های لیمو، زیر نور مستقیم خورشید قرار نگیرید.

1. ماسک صورت لیمو و عسل

عسل خواص مرطوب کنندگی برای پوست دارد و وقتی با لیمو ترکیب شود، پوست را نرم و روشن می کند.
مواد لازم:
- یک قاشق غذاخوری عسل ارگانیک
- ۱ قاشق چایخوری آب لیمو
- یک قاشق غذاخوری آب
آب لیمو و آب را در یک کاسه با هم مخلوط کرده و سپس عسل را به آن بیافزایید و این ماسک را روی صورت تمیز پخش کنید. ماسک را به مدت ۱۵ الی ۲۰ دقیقه روی پوست نگه داشته و سپس با آب ولرم آبکشی کنید. این ماسک را ۲ تا ۳ بار در هفته استفاده کنید.

2. ماسک صورت با لیمو ترش و زردچوبه

زردچوبه خواص ضد التهابی داشته می تواند از بروز آکنه و دیگر مشکلات پوستی جلوگیری می کند. این ماسک خاصیت درمانی برای پوست دارد.
مواد لازم:
- آب نصف لیمو
- یک قاشق غذاخوری آب یا گلاب
- یک چهارم قاشق چایخوری پودر زردچوبه
- یک قاشق چایخوری عسل ارگانیک
لیمو را با آب یا گلاب مخلوط کرده و سپس عسل و زردچوبه را به آن اضافه کنید. این ماسک را روی صورت و گردن زده و پس از ۱۵ دقیقه با آب گرم آبکشی کنید. از این ماسک ۲ الی ۳ بار در هفته استفاده کنید.

فواید لیموترش برای لاغری

1. آب لیمو غنی از ویتامین c و آنتی اکسیدان ها می باشند و اسید آنها به هضم کمک می کند و از کبد مراقبت می کند.
2. آب لیمو دارای خواص دیورتیک (ماده ای که باعث افزایش ادرار می شود) است که سم زدایی کرده و در نتیجه باعث سوزاندن چربی می شود.
3. بعضی از افراد رژیم غذایی سخت را در ۵ روز دنبال می کنند که معمولاً شامل میوه، سبزیجات و آب لیمو ترش می باشد.
4. مصرف آب لیمو به طرق مختلف و با توجه به مصرف روزانه متعادل به ما کمک می کند که به وزن ایده آل خود برسیم. 5. وقتی صبح از خواب بیدار می شوید یک برش لیمو ترش را درون یک لیوان آب گرم ریخته و میل کنید. نوشیدن آب گرم همراه با لیمو، با رفع سستی و تنبلی از سیستم گوارش، به کاهش وزن کمک می کند. 6. مخلوط کردن پوره لیمو ترشیا یک برش لیمو با چای و سرکه سیب، سرعت کاهش وزن را به حداکثر می رساند.

نمونه ای شگفت آور از معجون لاغرى لیمو ترش :

1 عدد لیمو
1عدد خیار
زنجبیل تازه
8 لیوان آب
روش آماده سازی:
لیمو را کاملا شستشو داده و آن را به دو نيم برش زده و در ظرف آب بريزيد، سپس پوست خیار را كنده و آن را به قطعات كوچك برش بزنيد، خیار را در تركيب آب و لیمو ريخته و چند برگ نعناع تازه را به همراه زنجبیل تازه به آن اضافه كنيد، تركيب بدست آمده را به مدت یک شب در یخچال قرار دهيد. اين نوشیدنی معجزه آسا لاغرى را هر زمان كه تشنه شديد بنوشيد، به زودی نتايج باور نکردنی اين معجون را مى بينيد

فواید لیموترش برای جلوگیری از سرطان

1. محققان بر این باورند که لیمو قادر است از تومورهای بدخیم و خطرناک جلوگیری کرده و از بدن محافظت کند لیمو حاوی لیمو نوئید می باشد که یک ماده شبه شیمیایی بوده که به حفاظت بدن کمک می کند.شایان ذکر است داروهای شیمی درمانی تمامی سلولها را اعم از سلولهای سالم و سرطانی تحت تخریب قرار می دهد این درحالی است که لیمونوئید بدون داشتن اثرات منفی تنها سلولهای مخرب و خطرناک را از بین می برد.
2. همچنین پروفسور سمیعی نظر بر این دارند که ﻟﯿﻤﻮ ﺗﺮﺵ ﻣﺤﺼﻮﻟﯽ ﻣﻌﺠﺰﻩ ﮔﺮ ﺩﺭ ﻧﺎﺑﻮﺩﯼ ﺳﻠﻮﻝ ﻫﺎﯼ ﺳﺮﻃﺎﻧﯽ ﺍﺳﺖ ، ﻭ 10,000 ﺑﺎﺭﻗﻮﯾﺘﺮ ﺍﺯ ﺷﯿﻤﯽ ﺩﺭﻣﺎﻧﯽ ﻋﻤﻞ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ. و حالا ﭼﺮﺍ ﻣﺎ ﭼﯿﺰﯼ ﺩﺭﺑﺎﺭﻩ ﺁﻥ ﻧﻤﯽ ﺩﺍﻧﯿﻢ؟ ﺯﯾﺮﺍﺁﺯﻣﺎﯾﺸﮕﺎﻩ
ﻫﺎ ﺩﺭ ﺳﺎﺧﺘﻦ ﺗﺮﮐﯿﺒﺎﺕ ﺁﻥ ﺳﻮﺩ ﺑﺴﯿﺎﺭ ﺯﯾﺎﺩﯼ ﮐﺴﺐ ﻣﯽ ﮐﻨﻨﺪ .

پایگاه خبری ساعدنیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
قامت رعنای رهبر انقلاب در لباس خادمی شاه خراسان+عکس /حقا که تو از سلاله ی فاطمه ای... با خنده خود به درد ما خاتمه ای (194 نظر) خلاقیت خنده دار اوستا بنا در طراحی پله حماسه آفرید/ وقتی فقط از یه نیم کره مغزت استفاده میکنی😂 (92 نظر) نگاهی به کالسکه ساده و بدون تجملات نوه رهبر انقلاب که هر ساله در راهپیمایی ها از آن استفاده میکنند+عکس (86 نظر) ساده ترین و بی ریاترین جشن تولدی که بچه های روستا برا دوست مریضشون گرفتن+عکس/ چه کیکی هم براش درست کردن😍 (84 نظر) فاتحه خوانی رهبر معظم انقلاب بر مزار پدر بزرگوارشان در حرم امام رضا+عکس/ تاریخ فوتشون چند روز قبل از تولد رهبری بوده (44 نظر) هنرنمایی های شگفت انگیز قناد خوش ذوق در تزیین کیک برای مشتری هایش/ اسمشو باید تو گینس ثبت کرد+ عکس (42 نظر) رخت عزای علی دایی در خانه ابدی پدرش+عکس/ قامت خمیده شهریار ایران در حضور فامیل و آشنایان (41 نظر) خلاقیت هوشمندانه اُوستا بنّا در ساخت خانه 2 طبقه/ دکترای افتخاری حق توئه +عکس (37 نظر) ایده خنده دار یک ایرانی برای احداث برج آزادی روی پشت بوم خونه اش حماسه آفرید/یه پا جاذبه گردشگریه واسه خودش😂+عکس (35 نظر) نگاهی به کیک تولد 1 سالگی و 4طبقه آروکو پسر سپهر حیدری و آرام خانوم/ کیک نیست کاخه برا خودش+ عکس (35 نظر) خلاقیت منحصربفرد بقال تبریزی با نوشته جالب روی شیشه مغازه اش حماسه آفرین شد/ آدم حَظ میکنه از این درک و فهم بالا +عکس (32 نظر) خلاقیت خنده دار دانش آموز تنبل در پاسخ به سوال ریاضی حماسه ساز شد+عکس/حیف انیشتین این نخبه رو ندید مرد (32 نظر) رونمایی از مادربزرگ زیبای هانده ارچل بازیگر سریال مست عشق؛ وقتی خوشگلی رو از مامان بزرگت به ارث میبری/ خدا شانس بده والا😅 (31 نظر) خلاقیت منحصربفرد کباب پزِ تبریزی برای کِشاندنِ مشتری به مغازه حماسه ساز شد+عکس/هیتلر هم مغز اینو نداشت!🤣 (31 نظر) امیر جعفری، همسر همای پایتخت: همه دارو ندارم از خونه گرفته تا ماشین به اسم ریماست... (27 نظر)
دیگران می‌خوانند   
آیا فرزندتان یک استعداد استثنایی است؟ به دنبال این نشانه‌ها باشید! راز چهره‌ی نیاکان ما فاش شد / چهره نئاندرتال 75 هزار ساله بازسازی شد! + تصویر معمای جالب ریاضی که از 1000 نفر 1 نفر توانست به آن پاسخ دهد (ویدئو) تمرینات سخت و نفس‌گیر رانندگان فرمول یک! (ویدئو) پایان فضا، راز حل شده یا افسانه‌ای ابدی؟ قبول شدگان ماده 28 پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟ (ویدئو) با رعایت این نکات از آسیب نرسیدن به ماشین خود در فصل گرما اطمینان حاصل کنید (ویدئو) این بار با کمک هوش مصنوعی سیمپسون‌ها پا به دنیای واقعی گذاشتند! بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران ؛ مرعوب نمی شویم نخبه معلول کنکور انسانی بر اثر گاز گرفتگی جان باخت‌ توصیه امام صادق (ع) به پدران و مادران امروز دفاع جانانه محمدحسین میثاقی از بانوان پرسپولیسی هتک حرمت شده / از اون سربندت خجالت بکش ... پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش از اهتزاز پرچم ایران در کالیفرنیای امریکا تا بازداشت لیدر سپاهان در حواشی داغ امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403 شباهت بی حد و اندازه احسان علیخانی، مجری محبوب ایرانی به مادرش+عکس رونمایی از یک عکس نایاب و تاریخی از خلاقیت مردم دوران قاجار برای حمل جنازه/ بیچاره مُرده تا دفن بشه چی به سرش میومد!+عکس عکس تاریخی از یک دبیرستان پسرانه در تهران 90 سال پیش/ چه قوانین جالبی برای امتحان گرفتن داشتند! کولاک ژست های جذاب و جدید علیرضا بیرانوند، ستاره تیم ملی در صنعت مدلینگ/ چه استایل تابستونی خفنی+ویدیو (ویدئو)سکانس فراموش نشدنی از پشت صحنه در حاشیه/ترکیب جواد رضویان و مهران مدیری یعنی بمب خنده نگاهی به تابلوفرش وَاِن یَکاد المیرا شریفی مقدم در خانه اش/ هم اصالت هم دیانت +عکس خلاقیت خنده دار یک مادر در تبدیل نوزادش به تِی برای تمیز کردن خانه حماسه آفرین شد+ویدئو/هیتلر هم مغز تو رو نداشت! رونمایی از مادر واقعی ریما رامین فر، همای پایتخت +عکس/چه مامان زیبایی😍 خانه شیک و امروزی بهاره افشاری، بیتای سریال فاصله ها به سبک اروپایی/ دکوراسیون لوکس و باسلیقه خانم بازیگر+عکس نگاهی به لباس عروس و دسته گل با کلاس سوگل طهماسبی بازیگر سریال فاصله ها/ باز هم عکس عروس خانوم بدون حضور آقای داماد+عکس خلافیت منحصربفرد مادر باحوصله ایرانی برای خوراندن تخم مرغ به فرزند بد غذایش/ مادر نمونه سال+ عکس ویدئوی جذاب از همراهی جواد عزتی و الناز حبیبی در اکران تمساح خونی! شوکه کننده ترین سکانس برنامه "صداتو"/ افشاگری عجیب جوان خوش چهره و خوش صدای برنامه صداتو درباره ترانه معروف "تنهاترین عاشق" (ویدئو) شادترین لحظه برنامه "صداتو" با آهنگ محلی جنوبی / داور معروف دیگه نتونست جلو خودشو بگیره اومد وسط عکسی جنجالی از دوران جوانی مریم امیر جلالی / ماشالا خانوم بازیگر مثل قالی کرمان می مونه! (عکس) استوری جدید یوسف تیموری با پدرش/ شباهت عجیب وی به پدرش جلب توجه کرد!/چه میز غذای شیک و رنگارنگی! زهره فکور صبور، ستایش دلنوازان: مرگ آرومو خیلی دوس دارم و بدم میاد تو بستر مریضی بمیرم! +ویدئو خلاقیت بامزه و خنده دار یک پسربچه برای رای آوردن در انتخابات شورای مدرسه/ با این وعده شیرین حتما رای میاری😂+عکس (فیلم) لحظه وحشتناک ظاهر شدن یک فروچاله بزرگ در استرالیا! / خوب شد آدم اون دور و بر نبود (فیلم) تیدا سگ زنده یاب "سگی که قبل تر در حادثه متروپل کمک بسیاری کرده بود" برای یافتن کودک 4ساله مفقود شده در علفزارها! (عکس) جشن دندونی ساده و صمیمی سام نوه اکبر عبدی در خانه شان/ماشالا چه خونه لاکچری دارن، دیوارکوبهای نقره شون فقط! رونمایی از استایل شیک دامادی علی دایی در تالار/ مهریه عجیب همسر اردبیلی ابرستاره فوتبال ایران چیست؟+عکس استایل شیک و امروزی هادی کاظمی در جشن تولد همسرش سمانه پاکدل/ ایشالا به پای هم پیر بشین+عکس (ویدئو) سکانس فوق خنده دار برنامه "شب آهنگی"/ بازم حامد آهنگی یک استعداد گوگولی و خوش انرژی دیگه رو کشف کرد، خدا حفظشون کنه (ویدئو) عجیب ترین و خاص ترین بستنی ایران/ خلاقیت بستنی فروش تهرانی مثل بمب صدا کرد
تیتر امروز   
آیا فرزندتان یک استعداد استثنایی است؟ به دنبال این نشانه‌ها باشید! راز چهره‌ی نیاکان ما فاش شد / چهره نئاندرتال 75 هزار ساله بازسازی شد! + تصویر معمای جالب ریاضی که از 1000 نفر 1 نفر توانست به آن پاسخ دهد (ویدئو) تمرینات سخت و نفس‌گیر رانندگان فرمول یک! (ویدئو) پایان فضا، راز حل شده یا افسانه‌ای ابدی؟ قبول شدگان ماده 28 پس از قبولی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش باید چه کنند؟ (ویدئو) با رعایت این نکات از آسیب نرسیدن به ماشین خود در فصل گرما اطمینان حاصل کنید (ویدئو) این بار با کمک هوش مصنوعی سیمپسون‌ها پا به دنیای واقعی گذاشتند! بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران ؛ مرعوب نمی شویم نخبه معلول کنکور انسانی بر اثر گاز گرفتگی جان باخت‌ توصیه امام صادق (ع) به پدران و مادران امروز پدر مهران غفوریان افسر ارشد ساواک بود؟ | واکنش فوری ستاره سینما و تلویزیون به یک شایعه فراگیر درباره پدرش از اهتزاز پرچم ایران در کالیفرنیای امریکا تا بازداشت لیدر سپاهان در حواشی داغ امروز شنبه 15 اردیبهشت 1403 فال روزانه امروز شنبه 15 اردیبهشت ماه 1403
منتخب روز   
کشف کله‌پاچه چهارهزارساله در گورستانی عجیب+ فیلم سیاه خان ، زشت ترین فرد تاریخ ایران+ فیلم (ویدئو) 10 نوع از خطرناک ترین مارهای جهان که در ایران هم دیده شده اند/ کابوس شب یعنی اینا نگاهی به خانه پدری استاد شهریار در روستای خشکناب شهرستان بستان آباد/ شعرهای مشهور استاد برای این روستاست +عکس عکس عروسی امیر جعفری و ریما رامین‌فر، همای سریال پایتخت فیک و تقلبی از آب درآمد / هوش مصنوعی داره وارد مراحل ترسناکی میشه! (عکس) تیپ و استایل فوق‌العاده شیک و لاکچری یاورِ سریال فاصله‌ها بعد از 14 سال در عربستان سعودی / ببینیدش نمی تونید بشناسید! فروش ویلای روف گاردن دار و استخر دار حسن جوهرچی، فرهاد سریال فاصله‌ها توسط دخترش در شمال ! / در منطقه‌ای تهرانی نشین!!! سلفی دونفره نعیمه نظام دوست با سلطان کمدی ایران که یکسال حق نداشت منتشرش کنه! / چه ست آدیداسی پوشیده مهران مدیری ... سلفی آسانسوری علیرضا نیکبخت با همسر دومش که بیشتر از جانش او را دوست دارد / کراش دهه هشتاد فوتبال ایران حالا مرد زندگی شده ... (عکس) تعجب کاربران خارجی فضای مجازی از حجاب کامل همسر ستاره لیورپول / دنیا با حجاب جای زیباتری نیست؟ (عکس) بیتابی همسر و فرزندان شهرام عبدلی، بازیگر نقش مهران در سریال فاصله‌ها، بر سر پیکر بی جان او / تو کاری با دلم کردی که فکرشم نمی کردم ... (عکس) همبازی بودن آقای بیاتی، خواستگار فهیمه در پایتخت 5 با بازیگر معروف در فیلم نوستالژیک دهه شصتی / روحش شاد ...