دسته بندی ها

سیاست
جامعه
حوادث
اقتصاد
ورزش
دانشگاه
موسیقی
هنر و رسانه
علم و فناوری
بازار
مجله خانواده
ویدیو
عکس

جستجو در ساعدنیوز

مجله خانواده / سبک زندگی / دانستنی های جنسی و زناشویی /

پیامدهای مجبور کردن همسر به برقراری رابطه جنسی 

دوشنبه، 24 آذر 1399
متاسفانه دانش جنسی در سطح جامعه ما با فقر شدیدی روبروست و این مساله پیر و جوان، تحصیل کرده و بیسواد، شهری و روستائی و... نمی شناسد. خیلی از مسائل جنسی صرفا با چند ساعت آموزش صحیح برطرف می‌شوند و برخی دیگر که باقی بمانند با صحبت، توافق دو طرفه و یک برنامه‌ریزی درست قابلیت حل و فصل دارند، درد زن و شوهرهای جامعه ما عدم گفتگوی درست است.

به گزارش سایت خبری ساعد نیوز، آزار دادن همسر، در رابطۀ زناشویی تنها با توسل به خشونت یا وادار کردن شریک جنسی به کارهایی که خوشایند او نیست محدود نمی شود، بلکه به زور رابطه داشتن نیز مصداقی از آزار دادن است.

برخی از زنان از اینکه بار ها به دلیل عدم پاسخ گویی به غرایز جنسی شوهر شان مورد لت و کوب قرار گرفته اند؛ به این باور اند که زن در نزد بیشتری از مردان برده جنسی به حساب می آید.

زنان زیادی قربانی این نوع خشونت می شوند وهر کدام با آن که دوست ندارند اینگونه مسایل را شریک بسازند؛ رفتار های نا پسند شوهر امان شان را بریده ولب به سخن می گشایند و می گویند از زندگی با یک مرد و زندگی مشترک متنفر اند.

دکتر ابریشمی، روانپزشک و روان درمانگر جنسی: یکی از نکته هایی که زوجین در زندگی مشترک حتما باید به آن توجه داشته باشند این است که اجبار در انجام هر کاری از سوی یکی از طرفین به مرور زمان می تواند سردی و دلزدگی را به همراه داشته باشد...

مکررا در اتاق مشاوره، با زوج هایی برخورد می کنیم که در زمینه جنسی با هم تفاهم ندارند. به طور مثال یکی از زوجین تمایل به نزدیکی در هفت روز هفته را دارد و دیگری یک نوبت مقاربت را در هفته ترجیح می دهد یا اینکه یکی از زوجین رابطه جنسی خشن را می پسندد و طرف مقابلش رابطه ای آرام دوست دارد، یا یکی از همسران تمایل به رابطه جنسی از طریق اورال یا آنال دارد و دیگری حاضر به مشارکت و همکاری نیست و...

ضمن اینکه قویا معتقدیم که ارجح آن است که قبل از آنکه پیوند زناشویی منعقد شود، زوجین در زمینه روابط جنسی و ترجیحات خود با سلیقه هم آشنا شوند و در این زمینه گفتگو داشته باشند، اما اگر ناآگاهانه وارد زندگی مشترک شده و با این اختلافات مواجه شدند، چاره کار چیست؟

راه صحیح برخورد با این مساله گفتگوی مودبانه و محترمانه زوجین در فضایی امن و توام با مدیریت مثل اتاق مشاوره است. متاسفانه دانش جنسی در سطح جامعه ما با فقر شدیدی روبروست و این مساله پیر و جوان، تحصیل کرده و بیسواد، شهری و روستائی و... نمی شناسد. خیلی از مسائل جنسی صرفا با چند ساعت آموزش صحیح برطرف می شوند و برخی دیگر که باقی بمانند با صحبت، توافق دو طرفه و یک برنامه ریزی درست قابلیت حل و فصل دارند، درد زن و شوهرهای جامعه ما عدم گفتگوی درست است.


پسندیدم دیدگاه ها

استخاره آنلاین
فال حافظ آنلاین
فال امروز یکشنبه 09 اردیبهشت
از سراسر وب
دیدگاه خود را ثبت نمایید
تعرفه نگارش مقاله از پایان نامه
اکسپت فوری مقاله علمی پژوهشی
دارالترجمه رسمی فوری ترکی استانبولی
هندی حرف زدن محمدرضا گلزار در آنتن تلویزیون/ آیسان خانوم باید به این همه استعداد افتخار کنه +فیلم
پذیرش تضمینی مقاله علمی پژوهشی
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات خارجی ISI، SCOPUS، PUBMED، ISC
سابمیت مقاله چیست؟
پذیرش و چاپ مقاله در مجلات علمی پژوهشی داخلی
برای چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه تان به کتاب با سرعت نور کلیک کنید!
پایان نامه خود را چگونه به مقاله تبدیل کنیم؟