پیکر تراشی چیست، چه فواید و عوارضی دارد؟

  یکشنبه، 09 مرداد 1401 ID  کد خبر 216299
پیکر تراشی چیست، چه فواید و عوارضی دارد؟
ساعدنیوز :در این مطلب همه چیز در مورد اینکه پیکر تراشی چیست و چه فواید و عوارضی دارد، شرح داده ایم. اگر به فکر راهی برای جذابیت و لاغری هستید و می خواهید با کمترین عوارض لاغر شوید این مقاله مناسب شماست.

در این مطلب همه چیز در مورد اینکه پیکر تراشی چیست و چه فواید و عوارضی دارد، شرح داده ایم. اگر به فکر راهی برای جذابیت و لاغری هستید و می خواهید با کمترین عوارض لاغر شوید این مقاله مناسب شماست.

عمل اسلیو معده یکی از شایع ترین و محبوب ترین روش های جراحی چاقی می باشد. متأسفانه یکسری از افراد هستند که با وجود رژیم غذایی درست و ورزش مداوم، موفق به کاهش وزن نیستند. تنها راهی که برای اینگونه افراد پیشنهاد می شود عمل اسلیو معده است که این روزها بسیار پرطرفدار می باشد.

تصویر

پیکرتراشی موضعی چیست؟

با پیشرفت علم، روش های جدید جراحی برای رسیدن به تناسب اندام ایجاد شده است. برای رسیدن به اندام زیبا می توان از پیکر تراشی موضعی استفاده کرد، اما پیکرتراشی موضعی چیست:

پیکر تراشی موضعی با کمک دستگاهای پزشکی انجام می شود و با استفاده از این دستگاه ها می توان با کمترین تهاجم و آسیب، لوله کانولا را از طریق یک برش کوچک یک سانتی وارد بدن کرد تا ساختار چربی را در هم بشکند و از همان نقطه شروع به تخلیه چربی ها کند! درد، خونریزی و خون آبه بعد از جراحی نیز بستگی به سیستم بدن هر فرد برای بازسازی بافت آسیب دیده دارد.

دستگاه های پیکر تراشی مختلفی برای راحتی کار پزشکان ساخته شده است که امکان پیر تراشی بدون خطر را نیز فراهم کرده اند. پیکر تراشی روشی است که می توان از طریق آن از شر چربی های موضعی بخشی از بدن خلاص شد. پزشک می تواند ساختار بدن هر بیمار را با توجه به سلیقه شخص او تغییر دهد.

کمر باریک داشتن سیکس پک، رفع دیپی پا و رفع سلولیت و چربی های شل و پوست افتاده در گذشته فقط یک آرزو بود اما امروزه از طریق جراحی پیکر تراشی یا پیکر تراشی شکم می توان به همه این آرزوها رسید.

بسیاری از افراد ورزش و رژیم غذایی را برای لاغری و رسیدن به تناسب اندام انتخاب می کنند. باید بگوییم این بهترین و سالم ترین روش برای لاغری است، اما همه افراد به یک اندازه از ورزش و رژیم جواب نمی گیرند. فردی را تصور کنید که با قد 170 سانتی متر، 140 کیلوگرم وزن دارد و با ورزش و لاغری به 90 کیلوگرم وزن رسیده است. کاهش وزن او چشمگیر و قابل تحسین می باشد اما احتمالا در اثر لاغری شدید، پوست به شدت شل می شود.

پوست مانند یک لباس است که وقتی گشاد شود به خودی خود دوباره تنگ نمی شود و سایز آن کاهش پیدا نمی کند. بنابراین این افراد حتی بعد از رژیم و ورزش، نیاز به جراحی برای کشیدن پوست خواهند داشت. علم پزشکی همواره همراه شماست تا به خواسته هایی که حال شما را بهتر می کنند و احساس خوبی نسبت به خود پیدا می کنید برسید.

پیکر تراشی لیپوماتیک چیست؟

در پاسخ به این سؤال که پیکر تراشی لیپوماتیک چیست؟ باید بگوییم همان جراحی لاغری به روش لیپوماتیک است. لیپوماتیک از جدیدترین روش های پیکر تراشی به شمار می رود و از طریق آن می توان به سرعت چربی های اضافه بدن را از بین برد.

پیکر تراشی بدون جراحی چیست؟

تصویر

احتمالا بارها چیزهایی در مورد روش های پیکر تراشی بدون جراحی شنیده اید، اما پیکر تراشی بدون جراحی چیست؟ در واقع پیکر تراشی بدون جراحی همان پیکر تراشی لیپوماتیک است که با دستگاه انجام می شود. در این روش فقط یک سوراخ روی پوست ایجاد می شود تا میله دستگاه وارد ناحیه دارای چربی شده و چربی اضافه را تخلیه کند. این میله ابتدا بافت چربی را سست کرده و با قدرت مکش که دارد چربی را خارج میکند.

مزایای پیکر تراشی لیپوماتیک چیست؟

یکی از مهمترین مزایای پیکر تراشی لیپوماتیک یا همان پیکر تراشی بدون جراحی این است که از چربی های خارج شده می توان برای سایر دادن به دیگر قسمتهای بدن استفاده کرد. به طور مثال بعد از انجام اقدامات لازم چربی خارج شده را می توان واجد شرایط تزریق به باسن، آلت تناسلی یا هر قسمت دیگر از بدن کرد. اگر واجد شرایط پیکر تراشی لیپوماتیک باشید، این روش، بهترین روش پیکر تراشی است. در روش پیکرتراشی لیپوماتیک یا همان پیکر تراشی بدون جراحی فقط سوراخ ایجاد می شود و نیازی به ایجاد برش در شکم و یا ناحیه مورد نظر نیست.

تصویر

از مزایای پیکر تراشی لیپوماتیک این است که هیچ اقدام تهاجمی برای برش عمیق یا طویل در سطح پوست انجام نمی شود. بنابراین کمترین آسیب به پوست وارد می شود و بیشترین مقدار چربی تخلیه می شود.

به همین دلیل است که به پیکر تراشی لیپوماتیک، پیکر تراشی بدون جراحی گویند. از دیگر مزایای پیکر تراشی لیپوماتیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت بیشتر
  • حجم چربی بیشتر قابل تخلیه
  • خطرات و عوارض کمتر
  • درد کمتر
  • شل شدگی کمتر پوست در مقایسه با سایر روش های قدیمی
  • دقت بیشتر
  • آسیب کمتر به بافت های بدن
  • عدم سوختگی و ...

عوارض پیکرتراشی بدون جراحی

هر اقدام زیبایی در کنار مزایایی که دارد، شامل عوارض نیز می باشد. اما عوارض پیکر تراشی بدون جراحی چیست؟ پیکر تراشی بدون جراحی یا همان لیپوماتیک، با روش های مختلف انجام می شود و هر روش عوارض مخصوص به خود را دارد. برای انتخاب کم عارضه ترین روش جراحی می توان از راهنمایی و مشاوره با پزشکان متخصص استفاده کرد. از عوارض پیکر تراشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • درد و کبودی بعد از عمل پیکرتراشی از رایج ترین عوارض این عمل است.
  • ایجاد عفونت در صورت عدم رعایت مسائل بهداشتی و مصرف نکردن داروهای آنتی بیوتیک
  • هماتوم یا تجمع خون در ناحیه جراحی شده
  • آسیب به اندام های داخلی بدن از عوارض خطرناک احتمالی است که در صورت عدم تجربه دکتر به وجود می آید
  • آمبولی از عوارض نادر پیکر تراشی است که ریسک آن در تمام عمل های جراحی وجود دارد
  • آسیب به پوست و نکروز آن از شایع ترین عوارض پیکر تراشی است که اگر پزشک متخصص نباشد، بیمار با این مشکل روبرو می شود.

بهترین دکتر متخصص اسلیو معده

یکی از بهترین دکترهای متخصص اسلیو معده، دکتر سید مرتضی موسوی نائینی است. دکتر سید مرتضی موسوی نائینی با استفاده از فضای مناسب برای اجرای اسلیو معده و استفاده از دستگاه های مدرن، از بهترین پزشکان و متخصصان جراح در کشور هستند.

میزان احساس مسئولیت و کیفیت عمل اسلیو معده انجام شده توسط دکتر سید مرتضی موسوی نائینی، موجب محبوبیت این پزشک در میان سایر متخصصان شده است، پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه های اسلیو معده این پزشک ماهر به سایت ایشان به نشانی " https://dr-mmoosavi.com/ " مراجعه کنید.


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
همسر رهبر معظم انقلاب: ما در خانه‌مان دکوراسیون به معنای متداول آن،فرش و پرده‌های قیمتی و مبلمان نداریم (471 نظر) نگاهی به رسم جالب هر شبِ خانواده رهبر معظم انقلاب قبل از خواب (368 نظر) رهبر معظم انقلاب خطاب به پدر عروسشان: تمام زندگی ما غیر از کتابهایم، یک وانت لوازم کهنه است پولی برای خرید خانه پسرم ندارم /صداقت و ساده زیستی رهبری ... (221 نظر) مبل ساده و چوبی رهبر معظم انقلاب که 20 سال است روی آن می نشینند+عکس/ دکوراسیونی که هیچوقت تغییر نمیکند! (104 نظر) سهم پسر سوم رهبر معظم انقلاب از آقازادگی +عکس/ تصویری قابل تامل و تحسین برانگیز (97 نظر) پوشش متفاوت بازیگران زن سینمای ایران در ضیافت شام حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی تا فریبا متخصص... (31 نظر) سنگ تمام خواهر و همسر آزاده نامداری در برگزاری جشن تولد مجری جوانمرگ+عکس/ از سفارش کیکی درست شبیه آخرین کیک تولدش در خانه تا آوردن گلهای خشک و بی روح تولد 37 سالگی‌اش (23 نظر) نگاهی به دکوراسیون ساده و معمولی خانه حسن روحانی/ ظرف میوه و استکان های کریستال و مبلمان راحتی+عکس (22 نظر) نگاهی به میز عزایِ ساده برادر جوان و مجرد مهدی یغمایی در خانه پدری اش که لحظاتی پیش خواننده داغدار منتشر کرد+عکس (16 نظر) خوانندگی پراحساس و عاشقانه آهنگ بیا برگرد در کنسرت معرکه رضا گلزار/ قدرت صداش بیستِ بیست+ویدیو (16 نظر) معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره (16 نظر) شیلا خداداد: من یک پکیج نیستم همیشه آماده باشم با موهای رنگ شده و ناخن لاک زده+ویدئو/نچرال پسند بودن خانوم بازیگر... (14 نظر) کیف مجلسی زیبا و جذاب مینا مختاری، همسر خوش سلیقه بهرام رادان با طراحی اصیل و ایرانی پسند/ خانوما ایده بگیرین+عکس (11 نظر) چهره خندان و ظاهر متین و باوقار بازیگران زن در دیدار با حسن روحانی+عکس/ از الهام حمیدی و شبنم قلی خانی تا خواهران اسکندری ستاره و لاله (11 نظر) خلاقیت منحصر بفرد و نوآورانه شهرداری همدان در نصب مجسمه های شاه و سرباز هخامنشی در حال بیرون آمدن از خاک+ویدیو / احسنت به این ذهن (9 نظر)
تیتر امروز   
فال شمع روزانه امروز دوشنبه 18 تیر 1403
فال ابجد روزانه دوشنبه 18 تیر 1403
فال قهوه با نشان روز دوشنبه 18 تیر ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز دوشنبه 18 تیر 1403+فیلم
تولد نوزادی با جنین دوقلویش درون معده
اشعار شهادت حضرت مسلم (ع) + روضه شب اول محرم
سانسور، یقه مختار را هم گرفت! +فیلم صحنه‌های سانسور شده
پزشکیان در دام تضاد‌های داخلی و خارجی نیفتد
رهبر انقلاب در دیدار با اعضای هیئت دولت: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود
شورای نگهبان صحت انتخابات را تایید کرد
آمار مشارکت مرحله دوم انتخابات منتشر شد / خراسان جنوبی بیشترین مشارکت و کردستان کمترین
سفر به کره شمالی/ رهبری که هیچ وقت سوار هواپیما نشد+عکس
12 حیوان عجیب و غریب دنیا که تا کنون ندیده‌اید! / احتمال اینکه این حیوانات را در طبیعت ببینید صفر است!
بیوگرافی و زندگی خصوصی نیما نادری، سروش سریال لحظه گرگ و میش و همسرش+تصاویر جذاب و دیدنی
معلم زبان انگلیسی رهبر معظم انقلاب: ایشان در منزلشان با پرده پارچه‌ای قسمت مهمان‌ها و خانواده را از هم جدا کرده+عکس/ همیشه بساط چای رهبر برقراره