قیمت گوشی کاترپیلار اس 31 - Cat S31

  سه شنبه، 25 خرداد 1400   زمان مطالعه 1 دقیقه
قیمت گوشی کاترپیلار اس 31 - Cat S31
گوشی های مقاوم کت (Cat) همواره یکی از بهترین گوشی های بازار است که می توانید تهیه کنید. امروز میخواهیم گوشی مستحکم کت اس 31 (Cat S31) را معرفی کنیم. در ادامه با ساعدنیوز همراه باشید تا درباره آن صحبت کنیم.
قیمت: 10,055,000 تومان
بروزرسانی: شنبه، 15 مرداد 1401

نقد و بررسی اس 31 کت

بعضا پیش می‌آید که فقط توجه به سخت‌افزار و ظاهر گوشی برای کاربران، مهم به نظر نمی‌رسد؛ بلکه کاربرانی وجود دارند که بدنه‌ی مقاوم در برابر ضربه و ضد آب بودن گوشی برایشان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. گوشی «کاترپیلار اس31 » (CAT S31) به بدنه‌ای مقاوم مجهز شده تا بتواند برای کسانی که مشاغل سخت و پرخطر دارند، کار‌آمدی لازم را داشته باشد. معمولاً این دسته از گوشی‌ها دارای مشخصات سخت‌افزاری مناسبی نیستند. سعی شده در S31 علاوه بر سخت­‌افزار مناسب و قدرتمند، به مقاومت گوشی در برابر ضربه و باقی موارد هم توجه ویژه­ای شود.  گوشی S31 مثل نسخه­‌های قبلی سری S با بدنه‌ای مقاوم در برابر نمک، خاک، رطوبت، باران، لرزش، تابش اشعه خورشید و شوک حرارتی می‌تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که مشاغلی سخت نظیر کار بر روی سکوهای نفتی یا معادن دارند. همچنین این گوشی گواهینامه IP68 دارد، به این معنی که در برابر گردوغبار مقاوم است؛ خبر خوب اینکه این گوشی تا عمق 1.2 متر و تا 35 دقیقه هم می‌تواند زیر آب دوام آورد که برای کسانی که به عکاسی زیر آب علاقه دارند، می­ تواند گزینه‌­ی مناسبی باشد. باید این نکته‌ را در نظر داشته باشید که ضد‌آب بودن این دستگاه با استفاده از دکمه‌های مخصوصی که برای آن تعبیه شده امکان‌پذیر است و در غیراینصورت و در صورت نفود آب به داخل بلندگوها، دستگاه با مشکل مواجه خواهد شد. البته این بدنه‌ی مقاوم وزنی در حدود 200 گرم و ضخامتی 12.6 میلی‌متری به این گوشی داده است. کاترپیلار S31 به سخت‌افزار مناسب بر پایه‌ی تراشه Qualcomm MSM8909 Snapdragon 210 مجهز شده است. چهار هسته پردازنده‌ی اصلی و پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 304 روی این تراشه‌ی 64 بیتی قرار گرفته‌اند. البته وجود دو گیگابایت رم هم تأیید می‌کند که این گوشی از سخت‌افزار مطلوبی بهره می‌برد. برای این گوشی 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی در نظر گرفته‌شده که می­توان آن را تا 128 دیگر به کمک کارت حافظه­‌ی جانبی افزایش داد. همچنین S31 از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند. البته پشتیبانی این گوشی از شبکه‌ی 4G می‌تواند یکی از نقاط قوتش به شمار آید. امکان استفاده از فن‌آوری‌هایی مثل Wi-Fi و بلوتوث هم در این گوشی وجود دارد. دو دوربین با سنسورهای 8 و 2 مگاپیکسلی هم به‌عنوان دوربین اصلی و سلفی ایفای نقش می‌کنند. دوربین اصلی به فلشی از نوع LED مجهز شده و می‌تواند ویدیو‌هایی با رزولوشن 1280 در 720 با سرعت 30 فریم بر ثانیه ضبط کند. از دیگر نقاط قوت این گوشی می‌توان به سیستم‌عامل اندروید نوقا نسخه‌ی 7.0 آن اشاره کرد. این گوشی از زبان فارسی به‌صورت کامل پشتیبانی می‌کند. همچنین طیف وسیعی از فایل‌های مولتی‌مدیا را هم می‌تواند اجرا ‌کند. از دیگر قابلیت‌های S31 می‌توان به نمایشگر 4.7 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل اشاره کرد. تراکم 312 پیکسل بر اینچ دارد. برای محافظتش از گوریلا گلس 3 استفاده‌شده و 10 لمس را به‌صورت هم‌زمان پشتیبانی می‌کند. از دیگر برتری‌های این گوشی می‌توان به باتری 4000 میلی‌آمپری‌اش که از جنس لیتیوم-یون است، اشاره کرد.

درست مثل لپ‌تاپ‌ها که به رسته‌های مختلفی مثل مخصوص بازی، مالتی‌مدیا و صنعتی تقسیم می‌شود، گوشی‌های هوشمند را هم می‌توان کم و بیش، در بخش‌های مشابهی قرار داد. قطعا تا به حال، مدل‌های زیادی را برای علاقه‌مندان به موسیقی، بازی یا تماشای فیلم دیده‌اید؛ اما خانواده‌ی گوشی‌های هوشمند صنعتی، اعضای خیلی کمی دارد. این مدل گوشی‌ها به‌دلیل اینکه بازار هدف کوچکی داشته و تنها افراد خاصی به سراغ‌شان می‌روند، تنها به‌تعداد محدود و توسط شرکت‌های کمی تولید می‌شود. شرکت کاترپیلار (Caterpillar) که یکی از نام‌های شناخته‌شده در صنایع سنگین محسوب می‌شود، گوشی هوشمند جدید و عجیبی را با نام S31 به بازار عرضه کرده است. در ادامه، به بررسی مهم‌ترین قابلیت‌ها و امکانات گوشی CAT S31 می‌پردازیم.

طراحی، کیفیت ساخت و نمایشگر اس 31 کت

اولین باری که این گوشی را ببینید، احتمالا تصور خواهید کرد که درون یک قاب محافظ قرار گرفته است. بدنه‌ی CAT S31 فوق‌العاده ضخیم و البته سنگین است؛ البته این موضوع بی‌دلیل هم نیست. CAT S31 یکی از مقاوم‌ترین گوشی هوشمند جهان محسوب می‌شود. بدنه‌ی این گوشی علاوه بر استانداردهای لازم برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار، به استاندارد نظامی MIL-STD-810G هم مجهز شده است تا در برابر شوک حرارتی، افتادن از دست و حتی نمک هم مقاوم باشد.

این گوشی می‌تواند از ارتفاع حداکثر ۱.۸ متری رها شود و هیچ‌گونه آسیبی نبیند. در حالت استاندارد، بدنه‌ی CAT S31 تا عمق حداکثر ۱.۲ متری در برابر نفوذ آب مقاوم است. نکته‌ی جالب در مورد بدنه‌ی CAT S31، وجود دکمه‌ها و شکاف‌های زیاد روی لبه‌های کنار آن است. علاوه بر کلیدهای مرسوم روی گوشی‌های مختلف، S31 یک کلید نارنجی رنگ برای استفاده از گوشی به عنوان یک واکی‌تاکی دارد.

برای استفاده از قابلیت واکی‌تاکی گوشی باید یک حساب کاربری در اپلیکیشن Zello که به‌صورت پیش‌فرض نصب شده است، ایجاد کنید؛ البته اگر تمایلی به استفاده از قابلیت واکی‌تاکی (PTT) ندارید، می‌توانید وظایف دیگری برای این کلید تنظیم کنید.

به‌طور کلی، CAT S31 با وجود بدنه‌ای ضخیم و سنگین، گوشی خوش‌دستی محسوب می‌شود. دلیل این موضوع هم به نمایشگر کوچک آن باز می‌گردد. این گوشی به نمایشگری ۴٫۷ اینچی مجهز شده است؛ ولی از نظر ابعاد، تقریبا هم‌اندازه‌ی گوشی‌هایی با نمایشگر ۵٫۲ یا حتی ۵٫۵ اینچی است. نمایشگر S31، حداکثر روشنایی و زوایای دید خوبی دارد و با دستکش هم می‌توان از آن استفاده کرد؛ البته نباید انتظار کیفیت نمایشگر یک گوشی پرچم‌دار را از آن داشته باشید. لازم به ذکر است که نمایشگر این گوشی توسط یک لایه‌ی شیشه گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود که خیال‌تان را از باب ایجاد خط و خش راحت می‌کند.

گوشی اس 31 کت

 

دوربین اس 31 کت

تا به امروز، تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند، قابلیت‌های جذاب و حتی عجیبی را در دوربین محصولات خود قرار می‌دهند؛ اما شرکت کاترپیلار، پا را یک قدم فراتر گذاشته است تا بتواند مدل S31 به یک گوشی کاملا صنعتی تبدیل کند. در پشت این گوشی، دوربینی با حسگر ۸ مگاپیکسلی قرار دارد که ویژگی‌های مختلفی دارد.

مشکل اصلی دوربین این گوشی، عملکرد کندش هنگام ثبت عکس یا فوکوس روی سوژه‌ی مورد نظر است. به‌علاوه به جز زمانی که شرایط نوری مساعد باشد، کیفیت عکس‌های ثبت شده با دوربین مناسب است و در شب یا شرایط نوری ضعیف، عکس‌های دوربین CAT S31، جزییات کم و نویز زیادی دارد. در بالای نمایشگر هم، دوربین سلفی تعبیه شده است که چندان مناسب پر کردن حساب اینستاگرام نیست و عملکردی کم و بیش مشابه دوربین اصلی دستگاه دارد.

گوشی اس 31 کت

 

عملکرد و نرم‌افزار اس 31 کت

همان‌طور که پیش از این گفتیم، CAT S31 به تراشه‌ی اسنپدراگون ۲۱۰ مجهز شده است که جزو تراشه‌های رده‌میانی محسوب می‌شود؛ بنابراین از لحاظ عملکرد کلی دستگاه، باید با مکث‌های مختلف و کاهش سرعت پس از نصب تعداد زیادی برنامه، کنار بیایید. این گوشی به‌طور پیش‌فرض از اندروید ۷.۱ استفاده می‌کند که با وجود انتشار اندروید ۸، نسخه‌ای قدیمی محسوب می‌شود. کاترپیلار تعدادی برنامه‌ی مخصوص S31 را به‌صورت پیش‌فرض روی گوشی قرار داده است؛ ولی با توجه به نوع حرفه و استفاده از گوشی، می‌توانید برنامه‌های متنوع مربوط به حرفه‌ی کاری خود را از گوگل پلی دانلود کنید. هنوز هیچ اعلامی مبنی بر عدم یا تاریخ انتشار به‌روزرسانی اندروید ۸ برای این گوشی منتشر نشده است. حافظه‌ی داخلی S31 تنها ۱۶ گیگابایت است؛ ولی می‌توانید به کمک کارت حافظه، آن را افزایش دهید. شکاف‌های مربوط به کارت حافظه و سیم‌کارت هر دو به کمک درپوش بزرگی در زیر دوربین، محافظت می‌شود. تمام این سخت‌افزار توسط یک باتری قدرتمند با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعت تغذیه می‌شود که با مصارف روزمره مثل پخش موسیقی، استفاده از دوربین و گشت و گذار در شبکه‌های اجتماعی، به راحتی یک روز کامل را شارژدهی می‌کند و می‌توانید از آن به‌عنوان پاوربانک هم استفاده کنید.

گوشی اس 31 کت

 

جمع‌بندی 

در حال حاضر گوشی‌های زیادی در شاخه‌ی محصولات ضدضربه وجود ندارد؛ بنابراین می‌توان این‌طور جمع‌بندی کرد که CAT S31، گوشی هوشمند صنعتی میان‌رده‌ی جهان محسوب می‌شود. برای کاربر عادی، خرید این گوشی، انتخاب هوشمندانه‌ای نخواهد بود؛ زیرا در این بازه‌ی قیمتی، گوشی‌های قدرتمند و پرچم‌داری زیادی وجود دارد؛ ولی اگر جزو کسانی هستید که در محیط‌های صنعتی کار می‌کنید یا به هر دلیلی نیاز به یک گوشی با بدنه‌ای مقاوم دارید، CAT S31 بهترین و به نوعی، تنها انتخاب شما خواهد بود.

نقاط قوت

  • سخت‌افزار قدرتمند و سه گیگابایت رم
  • ضدآب تا عمق 1.2 متر به مدت 35 دقیقه (با استفاده از دکمه‌های مخصوص)
  • دارای بدنه‌ی مقاوم در برابر ضربه

نقاط ضعف

  • وزن و ضخامت زیاد

مشخصات فنی اس 31 کت

عرضه

معرفی سپتامبر 2017
وضعیت موجود. عرضه شده در اکتبر 2017

نمایشگر

نوع TFT
ابعاد 4.7 اینچ (~56.1% نسبت نمایشگر به بدنه)
رزولوشن 720 در 1280 پیکسل، 16:9 (~312 پیکسل در اینچ تراکم پیکسلی)
محافظ
کورنینگ گوریلا گلس 3

بدنه

ابعاد 146 در 74.4 در 12.6 میلی‌متر
وزن
200 گرم
ساخت  
سیم‌کارت تک سیم‌کارته (نانو-سیم) یا دو سیم‌کارته (نانو-سیم، همزمان یکی فعال (dual stand-by))

پلتفرم

سیستم‌عامل در زمان عرضه
اندروید 7.0
تراشه Qualcomm MSM8909 Snapdragon 210 (بیست و هشت نانومتر)
پردازنده مرکزی
چهار هسته‌ای 1.3 گیگاهرتز Cortex-A7
پردازنده گرافیکی
Adreno 304

حافظه

درگاه حافظه microSDXC (درگاه اختصاصی)
حافظه داخلی 16 گیگابایت با 2 گیگابایت رم
نوع حافظه eMMC 4.5

دوربین

اصلی
8 مگاپیکسل (فوکوس خودکار)
قابلیت‌ها فلش LED
فیلم‌برداری
720p@30fps
سلفی
2 مگاپیکسل
فیلم‌برداری سلفی  

صدا

جک ۳.۵ میلی‌متری بله
اسپیکر بله

باتری

باتری باتری غیر قابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 4000 میلی آمپر ساعت
شارژر  

قابلیت‌ها

حسگرها شتاب‌سنج، سنسور مجاورت، قطب‌نما

شبکه

فناوری GSM / HSPA / LTE

اتصالات

شبکه بی‌سیم Wi-Fi 802.11 b/g/n، هات‌اسپات
بلوتوث 4.1، A2DP، LE
GPS بله، با A-GPS، GLONASS، BDS
رادیو
رادیو اف‌ام
USB
- microUSB 2.0
- پشتیبانی از OTG
NFC خیر

متفرقه

رنگ‌ها
مشکی
مدل‌ها  
نرخ مخصوص جذب (SAR)  
نرخ مخصوص جذب اروپا (SAR EU)  
حدود قیمت در زمان عرضه حدود 330 یورو

 


دیدگاه ها
  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
ناگفته هایی از ساده زیستی سیدابراهیم رئیسی؛ رئیس‌‌جمهوری که سال‌ها اجاره‌نشین بود! (198 نظر) رونالدو کچل کرد ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد (130 نظر) نگاهی به خانه ساده و بدون تجملات شهید آیت الله آل هاشم+عکس/ساده زیستی و مظلومیت پدر معنوی آذربایجان... (77 نظر) زیباترین اسم های فرزندان بازیگران ایرانی همراه با معنا/ از محسن تنابنده تا شهاب حسینی و ... (47 نظر) نگاهی به حیاط باصفا و دلباز ویلای زیبای بیرانوند و اکرم بانو با نگهبان مجهز +عکس/ دارندگی و برازندگی یعنی این! (30 نظر) دیدار خصوصی خانواده ابراهیم رئیسی، امیرعبداللهیان، آل هاشم و دیگر شهدای خدمت با رهبر انقلاب+عکس/ چهره غمگین پسران وزیر امورخارجه و امام جمعه شهید (11 نظر) واکنش بسیار جالب نوازنده خیابانی به حضور عادل فردوسی پور در میان مردم عادی/آهنگو کوبید از نو ساخت+ فیلم (11 نظر) دانلود آهنگ جدید "خداحافظ" عرفان طهماسبی/ در سکوت شب خانه زد فریاد اما تو نشنیدی...+فیلم (10 نظر) چهره های غمگین دختر سیدابراهیم رئیسی و پسر حسین امیرعبداللهیان در مراسم بزرگداشت پدرشان در دانشگاه+عکس (9 نظر) نگاهی به عروسک بامزه و گوگولی پسر مینا مختاری و بهرام رادان/ الهی چه لُپی داره آقا پسر+ عکس (7 نظر) یک روایت تاریخی : 70 سال پیش، ملاقات خصوصی آقا تختی و شاه مخلوع در رامسر (7 نظر) صدای بهشتی پسر معلول با آهنگ کردی محلی +ویدئو/چه خوب میخونه... (7 نظر) مات و مبهوت ماندن داوران صداتو از اجرای بی نظیر هندونه فروش دوره گرد/ دیشب با دلم خلوتی داشتم... چه خوش احوالی داشتم+فیلم (6 نظر) میز رنگارنگ و شیک همسر بهرام رادان با چیدمان خاص و زیبا/ چقدر با سلیقه و قشنگ+عکس (6 نظر) خلاقیت باحال بهرنگ علوی برای تبریک گفتن تولد بهرام افشاری/ اگه فرانسه به ایفل می‌نازه و ...+عکس (6 نظر)
دیگران می‌خوانند   
تصاویری از حضور فرمانده کل سپاه در منزل پدری سرتیم حفاظت رئیس جمهور شهید+ویدئو فال انبیاء روزانه پنجشنبه 10 خرداد 1403 نگاهی به ویلای اعیانی با معماریِ رومی جواد نکونام در شمال+عکس/ چه حیاط باصفایی هم داره روایت همراه با حیرت ایمان صفا از جبران سریع دادن هزینه سفر مکه پدر و مادرش توسط آقای بازیگر+ویدیو همه چیز درباره گرفتن نفخ حبوبات با خیار میز ناهار خوشمزه سپیده خداوردی بازیگر “آوای باران” برای پسرش سانیار / مادر و پسر چه ست زیبایی زدن... آماده شدن برای یک پیاده روی مادر و پسری به سبک مینا مختاری همسر بهرام رادان+عکس/ و مامانی که قرار نیست چهره پسرشو نشون بده شوخی جالب سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور شهید ایران با محافظی که لباس محلی پوشیده بود/ بهت میاد+ویدیو خانه ابدی مادر شهید آل هاشم، امام جمعه محبوب تبریز و چهره غمزده ایشان/ وای از آن دل که در آن غم مادر باشد+عکس تولد شاعرانه و رمانتیک فرزاد حسنی با چیدمان شمع و گل+عکس/ و مدل مویی که اصلا به آقای مجری نمیاد! تولد 68 سالگی ناهید مسلمی کنار دخترش شیدا خلیق تازه عروس سینمای ایران +عکس / چه کیک شکلاتی خوشمزه ای کوکو سبزی خوشمزه مینا مختاری با گردو و زرشک برای همسرش بهرام رادان/ کدبانو و باسلیقه+ویدیو درخواست جالب یک پسر جوان ایرانی برای بردن انگشتر رهبر انقلاب به مراسم خواستگاری‌اش+ویدیو میز عصرانه متفاوت و عجیب مژده لواسانی در اصفهان با این ترکیب شور و شیرین+عکس/ آخه گوشفیل با دوغ!! اولین روز تولد سام پسر کوچولوی بهنام صفوی، خواننده محبوب ایرانی/ حیف جوونیش+عکس لحظه خنده دار و بامزه رضا گلزار وسط اجرای مسابقه/ من عطسه هم نمیتونم بکنم؟+ویدیو نسخه خونین مرد رمال برای زندگی نوعروس سلیقه تحسین برانگیز همسر و دختران سید ابراهیم رئیسی در چیدن میزعزای رئیس جمهور شهید با عکسی مشهور از ایشان در سازمان ملل + عکس فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 10 خرداد ماه 1403 فال حافظ با تفسیر امروز پنج شنبه 10 خرداد 1403 + فیلم فال روزانه امروز پنجشنبه 10 خرداد ماه 1403 رحل قرآن و ترمه اصیل اصفهان روی میز عزای سیاه شهید امیر عبداللهیان در جوار مزارشان+عکس و ویدئو فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 10 خرداد 1403 لاغری شوکه کننده رابعه اسکویی با عمل بای پس معده/ الان میگن چرا دماغتو کوچیک نمیکنی!+فیلم اولین تصاویر از محل خودکشی پدر پس از قتل اعضای خانواده‌اش در تبریز+ویدیو اولتیماتوم وزارت بهداشت: پزشکان عمومی تیغ زیبایی را غلاف کنند! عاشقانه‌ جذاب شهاب حسینی برای هانده ارچل، بازیگر خوش چهره سریال مست عشق +ویدئو/ عاشقانه هاشون ارزش صد بار دیدن رو داره... مراعات همسر به سبک رئیس جمهور شهید؛ از عدم مخالفت با تغییر رشته جمیله علم الهدی از مامایی به علوم انسانی تا کنار آمدن با روزهایی که غذایی در خانه پخته نمیشد+ویدیو پیام جگرسوز دختر شهید مصطفوی، خلبان بالگرد رئیس‌جمهور برای پدرش💔+ویدئو ماجرای تلخ پدری که کودک سربریده اش را در آغوش گرفته بود... تصویری سیاه و سفید که سپیده بزمی پور با انتشار آن برای اولین بار خبر بارداریش رو داد+عکس/ چقد کوچولوئه خدااا😍 دانلود آهنگ جدید "تو کجایی عشق زیبا" گرشا رضایی+فیلم/ جاده و بارون و دریا تو کجایی عشق زیبا ... فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 10 خرداد 1403 تصاویری دیدنی از گشت‌وگذار خرس قهوه‌ای در ارتفاعات البرز بهترین کشورهای انگلیسی‌زبان برای مهاجرت را بشناسید1 تقلید صدای شخصیت مهدی فخیم زاده ،محمدرضا فروتن و فریبرز عرب نیا به سبک اعجوبه طنز پرداز کشور+فیلم نمایندگی H&M در قشم؛ بهترین فروشگاه برای خرید لباس با تور قشم زیرخاکی‌ترین گزارش زندگی عادل فردوسی‌پور/ آقای مجری در سال 73 و در 20 سالگی اسباب بازی لاکچری آقا پسر گوگولی و بامزه علی قلیزاده ستاره تیم ملی/ الهی چه ژستی هم گرفته +عکس ماجرای شفا گرفتن سالار عقیلی از امام رضا (ع) +ویدیو
تیتر امروز   
فال قهوه با نشان روز پنجشنبه 10 خرداد ماه 1403
فال حافظ با تفسیر امروز پنج شنبه 10 خرداد 1403 + فیلم
فال روزانه امروز پنجشنبه 10 خرداد ماه 1403
فال شمع روزانه امروز پنجشنبه 10 خرداد 1403
اولتیماتوم وزارت بهداشت: پزشکان عمومی تیغ زیبایی را غلاف کنند!
همه چیز درباره گرفتن نفخ حبوبات با خیار
دانلود آهنگ جدید "تو کجایی عشق زیبا" گرشا رضایی+فیلم/ جاده و بارون و دریا تو کجایی عشق زیبا ...
فال ابجد روزانه پنج‌شنبه 10 خرداد 1403
فال انبیاء روزانه پنجشنبه 10 خرداد 1403
ماجرای تلخ پدری که کودک سربریده اش را در آغوش گرفته بود...
حضور دونفره حامد بهداد و لیلا حاتمی در کشور رومانی+عکس
محمود احمدی نژاد قول کاندیداتوری داد؟ /یک قطره از اقیانوسم /قطعا کوتاهی نمی کنم /کسی بر دیگری برتری ندارد و نباید داشته باشد
جواد خیابانی خودروی شخصی خود را لو داد/ ماشین مجری جنجالی چیست؟
حامیم محتاج دعای مردم شد! تصادف نگران کننده حامیم خواننده محبوب ایرانی
نسخه خونین مرد رمال برای زندگی نوعروس
منتخب روز   
سلیقه تحسین برانگیز همسر و دختران سید ابراهیم رئیسی در چیدن میزعزای رئیس جمهور شهید با عکسی مشهور از ایشان در سازمان ملل + عکس مراعات همسر به سبک رئیس جمهور شهید؛ از عدم مخالفت با تغییر رشته جمیله علم الهدی از مامایی به علوم انسانی تا کنار آمدن با روزهایی که غذایی در خانه پخته نمیشد+ویدیو سینه زنی شهید آیت الله آل هاشم در مراسم شاخسی (عزاداری شاه حسین گویان)+ویدئو/ لحظات تکان‌دهنده وداع پدر شهید مالک رحمتی با پسرش ... +ویدئو شهید آل هاشم، امام‌ شنبه تا جمعه!+ویدئو/پدر معنوی آذربایجان... حیات وحش بدون سانسور/ ترس، دلهره + فیلم تصاویر باورنکردنی از دوقلوهایی با سه پا و چهار دست مداحی شهید مالک رحمتی در مراسم پیاده روی اربعین در کربلا+ویدیو نگاهی به خانه ساده و بدون تجملات شهید آیت الله آل هاشم+عکس/ساده زیستی و مظلومیت پدر معنوی آذربایجان... دروغ مصلحتی حاج آقا دانشمند به همسرش که 30 سال سر به مهر ماند و اکنون فاش شده است/ خانومم ناراحت شد و گریه کرد+ فیلم تولد 5 قلوهای یک مادر 30 ساله در تبریز+عکس حضور شهید مالک رحمتی در مراسم شاخسی (عزاداری شاه حسین گویان)+ویدئو