پیش فروش آپارتمان در گرگان با شرایط ویژه و اقساطی

  سه شنبه، 09 اسفند 1401 ID  کد خبر 332073
پیش فروش آپارتمان در گرگان با شرایط ویژه و اقساطی
ساعدنیوز : پیش فروش آپارتمان در گرگان با شرایط ویژه و اقساطی. پیش فروش آپارتمان در گرگان یکی از رایج‌ترین روش‌های خانه‌دار شدن و سرمایه‌گذاری در زمینه‌ی مسکن خواهد بود. افرادی که نمی‌توانند بودجه لازم برای خرید خانه را به صورت یکجا آماده کنند، می‌توانند با پیش فروش آپارتمان در گرگان و پرداخت در چندین مرحله صاحب آپارتمان شوند.

پیش فروش آپارتمان در گرگان یکی از رایج‌ترین روش‌های خانه‌دار شدن و سرمایه‌گذاری در زمینه‌ی مسکن خواهد بود. افرادی که نمی‌توانند بودجه لازم برای خرید خانه را به صورت یکجا آماده کنند، می‌توانند با پیش فروش آپارتمان در گرگان و پرداخت در چندین مرحله صاحب آپارتمان شوند. پیش خرید آپارتمان در گرگان مزایای مختلفی دارد اما نحوه‌ی کار پیمانکار و طرف قرار شما اهمیت بیشتری دارد، چرا که انتخاب یک پروژه با تیم حرفه‌ای، متعهد و متخصص می‌تواند در روند پیشرفت فیزیکی و حقوقی پروژه موثر باشد.

در روش پیش خرید آپارتمان در گرگان تعهدات و شرایط قرارداد متفاوت‌ خواهد بود. همانطور که از اسم آن پیداست، در پیش خرید خانه شرایط به گونه‌ای پیش خواهد رفت که شما ابتدا با پیمانکار یا همان صاحب پروژه مشورت کرده و نقشه‌ی خانه را مشاهده می‌کنید. سپس موقعیت ملک مورد نظر را می‌سنجید.

پیش فروش آپارتمان در گرگان

در پیش فروش آپارتمان گاهی ممکن است پروژه‌ی مد نظر شما رو به اتمام بوده و یا هنوز شروع نشده باشد که شما می‌توانید قبل یا در طول ساخت‌وساز آن را خریداری کنید. البته این مورد در روند پرداخت اثرگذار خواهد بود. با پیش خرید آپارتمان در گرگان پرداخت‌ها به صورت مرحله‌ای می‌باشد و خریدار موظف است طبق قرارداد مبلغ تعیین شده را در زمان مراحل ساخت پروژه پرداخت نماید. در واقع مبلغی به عنوان پیش‌پرداخت به پیمانکار پروژه تحویل داده می‌شود و باقی‌مانده‌ی ارزش ملک پس از آن که واحد کاملا قابل سکونت بود پرداخت می‌شود و این مسئله قدرت بیشتری برای خرید ملک و سرمایه گذاری به شما خواهد بخشید.

پیش خرید آپارتمان در مجتمع زعفرانیه انتخابی هوشمندانه برای شما خواهد بود تا با اطمینان خاطر صاحب خانه شوید یا روی بهترین پروژه‌ی ساخت و ساز آپارتمان در گرگان سرمایه گذاری کنید.

مزایای پیش فروش آپارتمان در گرگان

یکی از مزایای پیش فروش آپارتمان در گرگان و پروژه‌ی مجتمع زعفرانیه برای ساکنین این شهر خواهد بود. علاوه بر اینکه می‌توانند طی مراحل ساخت مراجعه نموده و از روند ساخت، مواد و مصالح به کار رفته بازدید نمایند، گزینه‌های مناسبی برای سرمایه‌گذارانی خواهد بود که با پیش خرید آپارتمان در گرگان سرمایه‌ی خود را افزایش می‌دهند و در نهایت صاحب خانه شده و سود بیشتری کسب می‌کنند. اما این تنها مزیت پیش فروش آپارتمان در گرگان نخواهد بود و ما امتیازات مختلف آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

افزایش سرمایه و سود حاصل از پیش خرید آپارتمان در گرگان

هنگامی که که شما ملکی را پیش خرید می‌کنید طبق قراردادی که دارید در چند مرحله پرداختی خواهید داشت. با توجه به رشد بازارهای مسکن و تورم پیش رو، مبلغ پرداختی شما در چند مرحله که شبیه به اقساط بوده، کمتر از قیمت نهایی در زمان تحویل ملک خواهد بود. البته مادامی که شما پیش خرید آپارتمان در گرگان را قبل ساخت یا هنگام آن انجام می‌دهید، کاملا طبیعی‌ست که قیمت آن از زمانی که پروژه تکمیل می‌شود بسیار کمتر بوده و مبلغی که شما در نهایت به صورت اقساط یا مرحله‌ای پرداخت کرده‌اید با آنچه که به صورت کامل و در مرحله‌ی نهایی می‌پردازید متفاوت خواهد بود. پیش فروش آپارتمان در گرگان مزیتی است که حتی در همان لحظه‌‌ی تحویل واحد سود مورد نظر را به شما می‌رساند.

پیش خرید آپارتمان در گرگان

· طراحی داخلی به سبک دلخواهتان در پیش فروش مجتمع زعفرانیه

با پیش خرید آپارتمان در گرگان شما مهم‌ترین ویژگی یک ملک اکازیون را خواهید داشت که شامل نحوه‌ی پیاده‌سازی دکوراسیون داخلی و طراحی نهایی آن است. شما تنها با پیش فروش آپارتمان در گرگان می‌توانید طراحی داخلی با سلیقه‌ی شخصی خود داشته باشید. برای مثال می‌توانید نوع کاغذ دیواری یا رنگ دیوار را انتخاب کنید، مدل، جنس و رنگ کابینت‌ها، پارکت کف یا سرامیک‌های خانه را با دیگر المان‌های داخلی ساختمان طبق نظر شخصی خود تغییر دهید و سبک دلخواهتان با همراهی پیمانکار پروژه و تیم متخصص زعفرانیه پیاده‌سازی نمایید.

زعفرانیه گرگان

· پرداخت چندین مرحله‌ای با پیش فروش آپارتمان در گرگان

در خرید ملک آماده نیاز است مبلغ مورد نظر را به صورت کامل پرداخت نمایید. در برخی موارد هم درصد بالایی از مبلغ قرارداد را پرداخت کرده و مبلغ کمی برای زمان انتقال سند باقی می‌ماند. در واقع در فروش آپارتمان تکمیل شده پرداخت طی دو مرحله صورت می‌گیرد که مرحله اول آن مبلغ بیشتر و قابل توجهی است.به همین علت افراد بسیاری نمی‌توانند هزینه کامل خرید خانه را تهیه نمایند. در این صورت پیش فروش آپارتمان در گرگان به شما این امکان را خواهد داد تا برای خانه‌دار شدن هزینه‌ی واحد را به صورت اقساط یا در چند مرحله طی تکمیل شدن ساخت و ساز پروژه پرداخت نمایید و فشار کمتری را به لحاظ مالی متحمل خواهید شد.

با توجه به این مورد که سرمایه‌گذاری با خرید ملک امری نیست که در آن بتوانید ریسک‌پذیری بالایی داشته باشید چرا که سرمایه‌ی زیادی باید صرف آن نمایید. پس برای کم کردن این ریسک‌ها انتخاب یک سازنده‌ی مطمئن مهم‌ترین راه است. داشتن یک تیم حرفه‌ای در پروژه به شما کمک می‌کند که با خیال راحت‌تری در مسیر پیش خرید آپارتمان در گرگان گام بردارید و از مشکلاتی همچون عدم تحویل به موقع و کیفیت نا‌مطلوب متریال و ساخت به دور باشید.


  دیدگاه ها
پربحث های هفته   
نگرانی همسر رهبر معظم انقلاب از نداشتن شام برای پذیرایی کردن از مهمان آقا/ وقتی آن شب، در سفره غذا چیزی جز سینی نان و پنیر نبود... (71 نظر) علی دایی: دکترها گفته بودند شاید زیر عمل زنده نمانم+عکس/ همه درآمدم را در ایران سرمایه‌گذاری کردم و یک وجب از خاک وطنم را با هیچ چیز عوض نمی کنم (33 نظر) پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی با صدای بهنام بانی و این چنین برگزار شد+ویدیو/ خوشبخت بشین و عشقتون مانا😍 (32 نظر) عاشقانه های زیبا و دلنشین الهام چرخنده و همسر روحانی‌اش در شهر و حرم امام رضا(ع)/ ایشالا خوشبخت باشین+عکس (32 نظر) خلاقیت خنده دار قصاب شیرازی برای کشاندن مشتری به مغازه حماسه آفرید!/ هنر نزد ایرانیان است و بس +عکس😆 (28 نظر) چهره غمزده و کمر خمیده آریا عظیمی نژاد، داور پرانرژی برنامه عصرجدید در مراسم تشییع مادرش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (28 نظر) خلاقیت خنده دار یک مادر ایرانی برای تزئین موز مهمانی حماسه آفرید/ مامان نگو هنرمند بگو+عکس (23 نظر) خلاقیت بی نظیر راننده شمالی برای همسر باردارش حماسه آفرید+فیلم/ هنر نزد ایرانیان است و بس... (23 نظر) نگاهی به مدل مانتو های اعیانی نسرین مقانلو در عین با حجاب بودن/ میشه هم خوشتیپ بود هم با حجاب+عکس (22 نظر) نگاهی به تاج‌ گل‌های اعیانی و گرانقیمت افتتاحیه رستوران محمدرضا گلزار در تهران؛ تبریک و شادباش دوستان و هنرمندان به سوپراستار سینما و برادرش+عکس (21 نظر) کیک تولد خاص و چند بعدی جورجینا برای تولد رونالدو با طرح ورزشی مورد علاقه اش / مبارکا باشه+عکس (19 نظر) نگاهی به خونه زندگی اعیانی و شاه نشین نسرین مقانلو در آخرین تولد پسر مرحومش ارشیا به سبک پادشاه روم باستان/ حوض مرمری و آبنمای 3 طبقه+عکس (17 نظر) چیدمان دکور عزای قاجاری ستاره اسکندری برای پدرش در منزل شخصیشان+عکس/تزئینی زیبا با شمعدونی های شاه عباسی و رومیزی ترمه و قاب عکس (16 نظر) رونمایی از همزاد و بدل ترکیه‌ای ساره بیات+عکس/ یکی از یکی معروف تر و هنرمند تر (15 نظر) نگاهی به دیزاین شیک و باکلاس میز عزای پسر جوان نسرین مقانلو، بازیگر سریال مختارنامه/ روحش شاد و مسیرش پرنور+عکس (15 نظر)
پربازدیدترین ویدئوهای روز   
تیتر امروز   
تصادف زنجیره ای اتوبوس با بیش از ده خودرو در آزادراه کرج _ تهران 10 مصدوم برجای گذاشت+ویدئو
رونمایی از تندیس بی‌نظیر و متفاوت بیتا فرهی/چگونه قد، وزن و جزئیات ویژگی‌های در این مجسمه محاسبه شد؟+عکس
شرایط مربوط به طرح جذب و کسر خدمت سربازی فارغ التحصیلان دانشگاهی ‌
محمدمنان رئیسی: مدافعان وزیر راه سال دیگر او را استیضاح می‌کنند
معرفی همه همسران روسای جمهور ایران/ از همسر مشهدی احمدی نژاد تا فاطمه، همسر متخصص زنان، دکتر پزشکیان+عکس
چه کسانی پیشنهاد وزارت به رائفی پور دادند؟
قدرت‌نمایی پزشکیان مقابل تندرو‌های مجلس با یک «اقدامِ بی سابقه»
گنج یابی و جویندگی گسترده در فضای مجازی / حتی کتاب هم چاپ می‌کنند!
استقبال آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین از پهپادهای ایرانی
(ویدئو) ماندگارترین سکانس سریال پایتخت / یه ترکیه رفتن نقی هی به همه گیر میده؛ به ارسطو میگه کفشای سیندرلا چیه پوشیدی 😂
(ویدیو) نرگس محمدی،بازیگر جوکر2 : علی اوجی گفت زنم بشی تا 60 سالگی می خندونمت
دانلود آهنگ جدید «پر پرواز» مصطفی راغب +فیلم/ تو پر پروازم باش بیا و مالک قلبم باش ...
(عکس) شباهت بیش از حد الیکا عبدالرزاقی، ستاره اینروزهای برنامه "جوکر 2"، به مادرش/ امین زندگانی، بازیگر سریال "طوبی"، چه مادرخانم جوان و خوش خنده‌ای داره!
پدر با دیدن دختر 15 ساله‌اش با یک پسر در اتاق خواب سکته کرد و مرد!
ویدیو قدیمی و دیده‌نشده از شوخی بانمک زهره فکورصبور با نعیمه نظام‌دوست/ وااای چقدر جوون بودن اینجا!
منتخب روز   
شعر خوانی شاعر یزدی در محضر آیت الله خامنه ای و خنده های از ته دل رهبر انقلاب / شاعر : همه را شکل یار می بینم ، پیرزن را نگار می بینم همسر شهید مجبور به فروش روکش دندان شد+ عکس در 27 مرداد سالروز تولد آیت الله آل هاشم؛ یادی کنیم از بوسه پدر امام جمعه شهید بر مزار پسرش+ عکس/ روحش شاد و یادش تا ابد گرامی خاطره خنده دار شهاب حسینی : میگه وقتی رِنوی طوسی اردکان 11 رو کنار ماشین لاکچری رضا گلزار پارک کردم برای خودش کُمدی کلاسیکی بود +ویدئو تئاتر دیدن آقای روحانی با تی شرت آبی و بدون عبا و عمامه به همراه دختر و نوه‌اش+عکس واکنش معنادار و عجیب پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف + عکس یکی از غمگین ترین سکانس های شهرزاد/ مرگ جمشید خان پلاکاردی از محمدرضا شاه در دستان مردم به شکل دراکولا با شاخ های شیطانی+عکس/ نوشتن لقب هایی در شان چهره منفور پهلوی نگاهی به قاب دو نفره چهره‌های سیاسی با مادرشان؛ از حسن روحانی و خاتمی تا هاشمی رفسنجانی و جهانگیری+عکس/ جای خالی تصویر رئیس جمهور شهید با مادرشان با این قاب پر شد! شباهت معنادار و پُرمفهوم درب ورودی خانه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی(ره)+عکس/ دری آهنی و کوچک با ساده ترین و بدون تجملات ترین حالت ممکن چهره غمزده و عرض تسلیت صمیمی جمشید هاشم پور به شهاب حسینی در مراسم تشییع پدر جوانش/ روحش شاد و یادش گرامی+عکس (فیلم) فیلمبرداری بی‌شرمانه رضا پهلوی از معاشقه دخترش لب دریا! 😳😳😳 / حاشا به غیرتت!